Материалдар / Тәрбие сағаты

Тәрбие сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге қажет тәрбие сағаты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2020
526
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

ОЙЛАУ • ОЙЛАУ – ЗАТТАР МЕН ҚҰБЫЛЫСТАРДЫҢ ЖАЛПЫ СИПАТТАМАЛАРЫН, ОЛАРДЫҢ АРАСЫНДАҒЫ ТАБИҒИ БАЙЛАНЫСТАРЫ МЕН ҚАТЫНАСТАРЫН БЕЙНЕЛ

2 слайд
ОЙЛАУ • ОЙЛАУ – ЗАТТАР МЕН ҚҰБЫЛЫСТАРДЫҢ ЖАЛПЫ СИПАТТАМАЛАРЫН, ОЛАРДЫҢ АРАСЫНДАҒЫ ТАБИҒИ БАЙЛАНЫСТАРЫ МЕН ҚАТЫНАСТАРЫН БЕЙНЕЛЕЙТІН ПСИХИКАЛЫҚ ПРОЦЕСС. ОЙЛАУ – ТАНЫМ ПРОЦЕСТЕРІНІҢ ІШІНДЕГІ ЕҢ БИІК САТЫДА ТҰРҒАН ЖОҒАРҒЫ ПРОЦЕСС. ОЙЛАУ – АДАМ БАЛАСЫНА ҒАНА ТӘН МЕНШІКТІ ПСИХИКАЛЫҚ ПРОЦЕСС. ОЙЛАУ СӨЗБЕН ТЫҒЫЗ БАЙЛАНЫСТЫ. ОЙЛАУДЫҢ АРҚАСЫНДА БІЗ ФАКТІЛЕР МЕН ҚҰБЫЛЫСТАРДЫ БІЛІП ҚАНА ҚОЙМАЙМЫЗ, СОНЫМЕН ҚАТАР ОЛАРДЫҢ БОЛУ СЕБЕПТЕРІН ДЕ ТҮСІНЕМІЗ. АДАМНЫҢ НАҚТЫ ОЙЫ АДАМДАРДЫ БІЛІМНІҢ ҚҰДІРЕТТІЛІГІМЕН ҚАРУЛАНДЫРДЫ, ОЛАРҒА ТАБИҒАТ КҮШТЕРІН ӨЗДЕРІНЕ БАҒЫНДЫРУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕДІ.

2 слайд

ОЙЛАУ • ОЙЛАУ – ЗАТТАР МЕН ҚҰБЫЛЫСТАРДЫҢ ЖАЛПЫ СИПАТТАМАЛАРЫН, ОЛАРДЫҢ АРАСЫНДАҒЫ ТАБИҒИ БАЙЛАНЫСТАРЫ МЕН ҚАТЫНАСТАРЫН БЕЙНЕЛЕЙТІН ПСИХИКАЛЫҚ ПРОЦЕСС. ОЙЛАУ – ТАНЫМ ПРОЦЕСТЕРІНІҢ ІШІНДЕГІ ЕҢ БИІК САТЫДА ТҰРҒАН ЖОҒАРҒЫ ПРОЦЕСС. ОЙЛАУ – АДАМ БАЛАСЫНА ҒАНА ТӘН МЕНШІКТІ ПСИХИКАЛЫҚ ПРОЦЕСС. ОЙЛАУ СӨЗБЕН ТЫҒЫЗ БАЙЛАНЫСТЫ. ОЙЛАУДЫҢ АРҚАСЫНДА БІЗ ФАКТІЛЕР МЕН ҚҰБЫЛЫСТАРДЫ БІЛІП ҚАНА ҚОЙМАЙМЫЗ, СОНЫМЕН ҚАТАР ОЛАРДЫҢ БОЛУ СЕБЕПТЕРІН ДЕ ТҮСІНЕМІЗ. АДАМНЫҢ НАҚТЫ ОЙЫ АДАМДАРДЫ БІЛІМНІҢ ҚҰДІРЕТТІЛІГІМЕН ҚАРУЛАНДЫРДЫ, ОЛАРҒА ТАБИҒАТ КҮШТЕРІН ӨЗДЕРІНЕ БАҒЫНДЫРУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕДІ.

• ОЙЛАУДЫҢ ФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ – ҮЛКЕН МИ СЫҢАРЛАРЫ ҚЫРТЫСЫНДА ҚҰРАЛАТЫН УАҚЫТША ЖҮЙКЕ БАЙЛАНЫСТАРЫ. БҰЛ ШАРТТЫ РЕФЛЕКСТІҢ

3 слайд
• ОЙЛАУДЫҢ ФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ – ҮЛКЕН МИ СЫҢАРЛАРЫ ҚЫРТЫСЫНДА ҚҰРАЛАТЫН УАҚЫТША ЖҮЙКЕ БАЙЛАНЫСТАРЫ. БҰЛ ШАРТТЫ РЕФЛЕКСТІҢ ЕКІНШІ СИГНАЛ ӘСЕРІНЕН ТУАДЫ, ЕКІНШІ СИГНАЛДАР РЕАЛДЫҚ ШЫНДЫҚТЫ БЕЙНЕЛЕЙДІ, БІРАҚ СӨЗСІЗ БІРІНШІ СИГНАЛ НЕГІЗІНДЕ ПАЙДА БОЛАДЫ. ОЙЛАУ ПРОЦЕСІНДЕ СИГНАЛ ЖҮЙЕЛЕРІНІҢ ЕКЕУІ ДЕ БІРІМЕН-БІРІ ТЫҒЫЗ БАЙЛАНЫСТЫ. ОЙЛАУ ТЕК ЕКІ СИГНАЛ ЖҮЙЕСІНІҢ ҚАТЫСУЫМЕН БІРҚАЛЫПТЫ ЖҮРЕДІ, БІРАҚ ЖЕТЕКШІ РӨЛ ЕКІНШІ СИГНАЛ ЖҮЙЕСІНДЕ БОЛАДЫ, ӨЙТКЕНІ СӨЗ МАЗМҰНЫ ЖАҒЫНАН БАЙ БОЛЫП КЕЛЕДІ.

3 слайд

• ОЙЛАУДЫҢ ФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ – ҮЛКЕН МИ СЫҢАРЛАРЫ ҚЫРТЫСЫНДА ҚҰРАЛАТЫН УАҚЫТША ЖҮЙКЕ БАЙЛАНЫСТАРЫ. БҰЛ ШАРТТЫ РЕФЛЕКСТІҢ ЕКІНШІ СИГНАЛ ӘСЕРІНЕН ТУАДЫ, ЕКІНШІ СИГНАЛДАР РЕАЛДЫҚ ШЫНДЫҚТЫ БЕЙНЕЛЕЙДІ, БІРАҚ СӨЗСІЗ БІРІНШІ СИГНАЛ НЕГІЗІНДЕ ПАЙДА БОЛАДЫ. ОЙЛАУ ПРОЦЕСІНДЕ СИГНАЛ ЖҮЙЕЛЕРІНІҢ ЕКЕУІ ДЕ БІРІМЕН-БІРІ ТЫҒЫЗ БАЙЛАНЫСТЫ. ОЙЛАУ ТЕК ЕКІ СИГНАЛ ЖҮЙЕСІНІҢ ҚАТЫСУЫМЕН БІРҚАЛЫПТЫ ЖҮРЕДІ, БІРАҚ ЖЕТЕКШІ РӨЛ ЕКІНШІ СИГНАЛ ЖҮЙЕСІНДЕ БОЛАДЫ, ӨЙТКЕНІ СӨЗ МАЗМҰНЫ ЖАҒЫНАН БАЙ БОЛЫП КЕЛЕДІ.

ОЙЛАУ ӘДІСТЕРІ • ОЙЛАУ КҮНДЕЛІКТІ ӨМІРДЕ КЕЗДЕСЕТІН МІНДЕТТЕРДІ ШЕШУДЕН БАСТАЛАТЫНДЫҚТАН, АДАМДА ОЙЛАУ ӘДІСТЕРІ БОЛАДЫ. МҰНДАЙ

4 слайд
ОЙЛАУ ӘДІСТЕРІ • ОЙЛАУ КҮНДЕЛІКТІ ӨМІРДЕ КЕЗДЕСЕТІН МІНДЕТТЕРДІ ШЕШУДЕН БАСТАЛАТЫНДЫҚТАН, АДАМДА ОЙЛАУ ӘДІСТЕРІ БОЛАДЫ. МҰНДАЙ ӘДІСТЕРГЕ ТАЛДАУ МЕН БІРІКТІРУ, САЛЫСТЫРУ, АБСТРАКЦИЯЛАУ МЕН НАҚТЫЛАУ, ҚОРЫТУ ЖАТАДЫ. ТАЛДАУ ДЕП БЕЛГІЛІ БІР ЗАТТЫ, ҚҰБЫЛЫСТЫ, ПРОЦЕСТІ, ОНЫҢ ҚҰРАМДЫ ЭЛЕМЕНТТЕРІНЕ, БӨЛІКТЕРІНЕ, СИПАТТАРЫНА АЖЫРАТУДЫ АЙТАДЫ. БІРІКТІРУ – ҚҰБЫЛЫСТЫҢ БАРЛЫҚ ЭЛЕМЕНТТЕРІН ЖИНАҚТАУ. АБСТРАКЦИЯ – ЕЛЕУЛІ ҚАСИЕТТЕРІН БӨЛІП АЛУ (КВАДРАТ, ТРАПЕЦИЯ). НАҚТЫЛАУ – ЖЕКЕ ҰҒЫМДАРДЫ ТҮСІНДІРУ. ЖАЛПЫЛАУ - ҚҰБЫЛЫСТАРДЫҢ ОРТАҚ ҚАСИЕТТЕРІН ОЙША БІРІКТІРУ.

4 слайд

ОЙЛАУ ӘДІСТЕРІ • ОЙЛАУ КҮНДЕЛІКТІ ӨМІРДЕ КЕЗДЕСЕТІН МІНДЕТТЕРДІ ШЕШУДЕН БАСТАЛАТЫНДЫҚТАН, АДАМДА ОЙЛАУ ӘДІСТЕРІ БОЛАДЫ. МҰНДАЙ ӘДІСТЕРГЕ ТАЛДАУ МЕН БІРІКТІРУ, САЛЫСТЫРУ, АБСТРАКЦИЯЛАУ МЕН НАҚТЫЛАУ, ҚОРЫТУ ЖАТАДЫ. ТАЛДАУ ДЕП БЕЛГІЛІ БІР ЗАТТЫ, ҚҰБЫЛЫСТЫ, ПРОЦЕСТІ, ОНЫҢ ҚҰРАМДЫ ЭЛЕМЕНТТЕРІНЕ, БӨЛІКТЕРІНЕ, СИПАТТАРЫНА АЖЫРАТУДЫ АЙТАДЫ. БІРІКТІРУ – ҚҰБЫЛЫСТЫҢ БАРЛЫҚ ЭЛЕМЕНТТЕРІН ЖИНАҚТАУ. АБСТРАКЦИЯ – ЕЛЕУЛІ ҚАСИЕТТЕРІН БӨЛІП АЛУ (КВАДРАТ, ТРАПЕЦИЯ). НАҚТЫЛАУ – ЖЕКЕ ҰҒЫМДАРДЫ ТҮСІНДІРУ. ЖАЛПЫЛАУ - ҚҰБЫЛЫСТАРДЫҢ ОРТАҚ ҚАСИЕТТЕРІН ОЙША БІРІКТІРУ.

• ТАЛДАУ МЕН БІРІКТІРУ – ОЙЛАУДЫҢ АСА МАҢЫЗДЫ ӘДІСТЕРІ. ТАЛДАУ МЕН БІРІКТІРУДІҢ НЕГІЗІНДЕ САЛЫСТЫРУ ДЕП АТАЛАТЫН ОЙ ӘДІСТЕРІ П

5 слайд
• ТАЛДАУ МЕН БІРІКТІРУ – ОЙЛАУДЫҢ АСА МАҢЫЗДЫ ӘДІСТЕРІ. ТАЛДАУ МЕН БІРІКТІРУДІҢ НЕГІЗІНДЕ САЛЫСТЫРУ ДЕП АТАЛАТЫН ОЙ ӘДІСТЕРІ ПАЙДА БОЛАДЫ. САЛЫСТЫРУДА ҰҚСАСТЫҚ, АЙЫРМАШЫЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІ АЙҚЫНДАЛАДЫ. АБСТРАКЦИЯҒА ҚАРАМА- ҚАРСЫ ПРОЦЕСС – АНЫҚТАУ. ЕГЕР БІЗ БЕЛГІЛІ БІР ЗАТТЫ АЙТСАҚ, НЕМЕСЕ ОЛ ЗАТТЫҢ НАҚТЫ БЕЛГІСІН АТАП КӨРСЕТСЕК, МҰНДА НАҚТЫЛАУ ДЕП АТАЛАТЫН ПРОЦЕСС БОЛАДЫ.

5 слайд

• ТАЛДАУ МЕН БІРІКТІРУ – ОЙЛАУДЫҢ АСА МАҢЫЗДЫ ӘДІСТЕРІ. ТАЛДАУ МЕН БІРІКТІРУДІҢ НЕГІЗІНДЕ САЛЫСТЫРУ ДЕП АТАЛАТЫН ОЙ ӘДІСТЕРІ ПАЙДА БОЛАДЫ. САЛЫСТЫРУДА ҰҚСАСТЫҚ, АЙЫРМАШЫЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІ АЙҚЫНДАЛАДЫ. АБСТРАКЦИЯҒА ҚАРАМА- ҚАРСЫ ПРОЦЕСС – АНЫҚТАУ. ЕГЕР БІЗ БЕЛГІЛІ БІР ЗАТТЫ АЙТСАҚ, НЕМЕСЕ ОЛ ЗАТТЫҢ НАҚТЫ БЕЛГІСІН АТАП КӨРСЕТСЕК, МҰНДА НАҚТЫЛАУ ДЕП АТАЛАТЫН ПРОЦЕСС БОЛАДЫ.

3. ОЙЛАУДЫҢ ФОРМАЛАРЫ ОЙЛАУДЫҢ НЕГІЗГІ ФОРМАЛАРЫ – ЗАТ ПЕН ҚҰБЫЛЫСТЫҢ БАЙҚАЛМАЙТЫН ІШКІ СЫРЫН, ОЛАРДЫҢ МАҢЫЗЫН, МӘНІН АШЫП ОТЫ

6 слайд
3. ОЙЛАУДЫҢ ФОРМАЛАРЫ ОЙЛАУДЫҢ НЕГІЗГІ ФОРМАЛАРЫ – ЗАТ ПЕН ҚҰБЫЛЫСТЫҢ БАЙҚАЛМАЙТЫН ІШКІ СЫРЫН, ОЛАРДЫҢ МАҢЫЗЫН, МӘНІН АШЫП ОТЫРУҒА ТӘН МЕНШІКТІ ЖҰМЫС. ҰҒЫМ – ШЫН ДҮНИЕДЕГІ ЗАТТАР МЕН ҚҰБЫЛЫСТАРДЫҢ ЖАЛПЫ ЖӘНЕ МӘНДІ СИПАТТАРЫН БЕЙННЕЛЕЙТІН ОЙДЫҢ ФОРМАСЫ. ҰҒЫМДАР ДАРА ЖӘНЕ ЖАЛПЫ БОЛЫП БӨЛІНЕДІ. ҰҒЫМДЫ СӨЗБЕН АЙТУҒА БОЛАДЫ. БІРАҚ, ҰҒЫМ МЕН СӨЗ ЕКЕУІ ТЕПЕ-ТЕҢ ДЕП ЕСЕПТЕУГЕ БОЛМАЙДЫ. БІРІНШІДЕН, БІР ҰҒЫМНЫҢ ӨЗІН БІРНЕШЕ СӨЗБЕН АЙТУҒА БОЛАДЫ. ЕКІНШІДЕН, БІР СӨЗДІҢ ӨЗІ БІРНЕШЕ ҰҒЫМДЫ БІЛДІРЕДІ.

6 слайд

3. ОЙЛАУДЫҢ ФОРМАЛАРЫ ОЙЛАУДЫҢ НЕГІЗГІ ФОРМАЛАРЫ – ЗАТ ПЕН ҚҰБЫЛЫСТЫҢ БАЙҚАЛМАЙТЫН ІШКІ СЫРЫН, ОЛАРДЫҢ МАҢЫЗЫН, МӘНІН АШЫП ОТЫРУҒА ТӘН МЕНШІКТІ ЖҰМЫС. ҰҒЫМ – ШЫН ДҮНИЕДЕГІ ЗАТТАР МЕН ҚҰБЫЛЫСТАРДЫҢ ЖАЛПЫ ЖӘНЕ МӘНДІ СИПАТТАРЫН БЕЙННЕЛЕЙТІН ОЙДЫҢ ФОРМАСЫ. ҰҒЫМДАР ДАРА ЖӘНЕ ЖАЛПЫ БОЛЫП БӨЛІНЕДІ. ҰҒЫМДЫ СӨЗБЕН АЙТУҒА БОЛАДЫ. БІРАҚ, ҰҒЫМ МЕН СӨЗ ЕКЕУІ ТЕПЕ-ТЕҢ ДЕП ЕСЕПТЕУГЕ БОЛМАЙДЫ. БІРІНШІДЕН, БІР ҰҒЫМНЫҢ ӨЗІН БІРНЕШЕ СӨЗБЕН АЙТУҒА БОЛАДЫ. ЕКІНШІДЕН, БІР СӨЗДІҢ ӨЗІ БІРНЕШЕ ҰҒЫМДЫ БІЛДІРЕДІ.

П ІКІР ПІКІР ДЕГЕНІМІЗ – ОЙЛАУ ФОРМАСЫ, МҰНДА БІР НӘРСЕ НЕ МАҚҰЛДАНАДЫ НЕ ТЕРІСКЕ ШЫҒАРЫЛАДЫ. ПІКІРДЕ КӨБІНЕСЕ ҰҒЫМНЫҢ МАЗМҰНЫ

7 слайд
П ІКІР ПІКІР ДЕГЕНІМІЗ – ОЙЛАУ ФОРМАСЫ, МҰНДА БІР НӘРСЕ НЕ МАҚҰЛДАНАДЫ НЕ ТЕРІСКЕ ШЫҒАРЫЛАДЫ. ПІКІРДЕ КӨБІНЕСЕ ҰҒЫМНЫҢ МАЗМҰНЫ АШЫЛАДЫ, БІР НЕМЕСЕ БІРНЕШЕ ПІКІРДЕН ҚОРЫТЫНДЫ ШЫҒАРУҒА БОЛАДЫ. БІР НЕМЕСЕ БІРНЕШЕ ПІКІРЛРДЕН ЖАҢА ПІКІР ШЫҒАРАТЫН ОЙЛАУ ФОРМАСЫ ОЙ ҚОРЫТЫНДЫЛАРЫ ДЕП АТАЛАДЫ. ОЙ ҚОРЫТЫНДЫЛАРЫ ИНДУКТИВТІК ЖӘНЕ ДЕДУКТИВТІК БОЛЫП КЕЛЕДІ. ИНДУКТИВТІК ОЙ ҚОРЫТЫНДЫСЫ ДЕГЕНІМІЗ – ПІКІР ТҰҒЫЗУ ӘДІСІ, МҰНДА БІРҚАТАР ЖЕКЕ ФАКТІЛЕРДІҢ НЕГІЗІНДЕ ҚОРЫТЫНДЫ ЖАСАЛЫП, ЖАЛПЫ ПІКІР АЙТЫЛАДЫ. ДЕДУКТИВТІК ОЙ ҚОРЫТЫНДЫЛАРЫ ДЕГЕНІМІЗ – БҰЛ ДА ПІКІР ТҰҒЫЗУ ӘДІСІ, МҰНДА ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕДЕН ЖЕКЕ ҚОРЫТЫНДЫ ЖАСАЛАДЫ.

7 слайд

П ІКІР ПІКІР ДЕГЕНІМІЗ – ОЙЛАУ ФОРМАСЫ, МҰНДА БІР НӘРСЕ НЕ МАҚҰЛДАНАДЫ НЕ ТЕРІСКЕ ШЫҒАРЫЛАДЫ. ПІКІРДЕ КӨБІНЕСЕ ҰҒЫМНЫҢ МАЗМҰНЫ АШЫЛАДЫ, БІР НЕМЕСЕ БІРНЕШЕ ПІКІРДЕН ҚОРЫТЫНДЫ ШЫҒАРУҒА БОЛАДЫ. БІР НЕМЕСЕ БІРНЕШЕ ПІКІРЛРДЕН ЖАҢА ПІКІР ШЫҒАРАТЫН ОЙЛАУ ФОРМАСЫ ОЙ ҚОРЫТЫНДЫЛАРЫ ДЕП АТАЛАДЫ. ОЙ ҚОРЫТЫНДЫЛАРЫ ИНДУКТИВТІК ЖӘНЕ ДЕДУКТИВТІК БОЛЫП КЕЛЕДІ. ИНДУКТИВТІК ОЙ ҚОРЫТЫНДЫСЫ ДЕГЕНІМІЗ – ПІКІР ТҰҒЫЗУ ӘДІСІ, МҰНДА БІРҚАТАР ЖЕКЕ ФАКТІЛЕРДІҢ НЕГІЗІНДЕ ҚОРЫТЫНДЫ ЖАСАЛЫП, ЖАЛПЫ ПІКІР АЙТЫЛАДЫ. ДЕДУКТИВТІК ОЙ ҚОРЫТЫНДЫЛАРЫ ДЕГЕНІМІЗ – БҰЛ ДА ПІКІР ТҰҒЫЗУ ӘДІСІ, МҰНДА ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕДЕН ЖЕКЕ ҚОРЫТЫНДЫ ЖАСАЛАДЫ.

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ