Материалдар / Тәрбие сағаты: Туған тілім -тұғырым!
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тәрбие сағаты: Туған тілім -тұғырым!

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Ана тіліне деген сүйіспеншілігін ояту, сөйлеу тілдерін дамыта отырып көркем, шешен сөйлеуге баулу. Кітапханамен байланысты жақсарту. Ана тілін қастерлеуге, құрметтеуге тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2019
2309
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақ тақырыбы:Сабақ тақырыбы: Қарым- Қарым- қатынас қатынас әліппесіәліппесі

1 слайд
Сабақ тақырыбы:Сабақ тақырыбы: Қарым- Қарым- қатынас қатынас әліппесіәліппесі

МАҚСАТЫ:МАҚСАТЫ: Құндылық: Құндылық: дұрыс әрекетдұрыс әрекет Қасиеттері: әдептілік,адамгершілік,сенімділік – Мақсаты: оқуш

2 слайд
МАҚСАТЫ:МАҚСАТЫ: Құндылық: Құндылық: дұрыс әрекетдұрыс әрекет Қасиеттері: әдептілік,адамгершілік,сенімділік – Мақсаты: оқушыларға қарым-Мақсаты: оқушыларға қарым- қатынас жасау әліппесі туралы қатынас жасау әліппесі туралы түсінік бере отырып,дұрыс әрекет түсінік бере отырып,дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.құндылығының мәнін ашу. -- оқушыларды ізгілікке,тәртіптілікке, оқушыларды ізгілікке,тәртіптілікке, сыйластыққа тәрбиелеу.сыйластыққа тәрбиелеу. – Ресурстар:Ресурстар:  (құралдар, мәлiметтер) (құралдар, мәлiметтер)

Сабақтың жүйесі  1.Тәртіп  2.Талап  3.Тыныштық  4.Тазалық  5.Татулық

3 слайд
Сабақтың жүйесі  1.Тәртіп  2.Талап  3.Тыныштық  4.Тазалық  5.Татулық

Ынтымақтықты орнату:Ынтымақтықты орнату:  Бала, бала, балапанБала, бала, балапан  Қане, қайсы, алақан.Қане, қайсы, алақан.  С

4 слайд
Ынтымақтықты орнату:Ынтымақтықты орнату:  Бала, бала, балапанБала, бала, балапан  Қане, қайсы, алақан.Қане, қайсы, алақан.  Саусақтарың әйбат,Саусақтарың әйбат,  Былай-былай ойнат.Былай-былай ойнат.  Бала, бала, балапанБала, бала, балапан  Қане, қайсы, алақан.Қане, қайсы, алақан.  Саусақтарың әйбат,Саусақтарың әйбат,  Былай-былай ойнат.Былай-былай ойнат.

Шығармашылық іс-әрекет, Шығармашылық іс-әрекет, топтық жұмыс.топтық жұмыс.  1-топ. автобустағы қарым-1-топ. автобустағы қарым-

5 слайд
Шығармашылық іс-әрекет, Шығармашылық іс-әрекет, топтық жұмыс.топтық жұмыс.  1-топ. автобустағы қарым-1-топ. автобустағы қарым- қатынасты көрсетуқатынасты көрсету  2-топ.ата-анамен қарым –2-топ.ата-анамен қарым – қатынасты көрсетуқатынасты көрсету  3-топ.мұғаліммен оқушы 3-топ.мұғаліммен оқушы арасындағы қарым-қатынасты арасындағы қарым-қатынасты көрсету.көрсету.

1-тапсырма:1-тапсырма: Мәтін оқуМәтін оқу . . Мәтінде не туралы Мәтінде не туралы айтылғанын айтылғанын

6 слайд
1-тапсырма:1-тапсырма: Мәтін оқуМәтін оқу . . Мәтінде не туралы Мәтінде не туралы айтылғанын айтылғанын анықтау.анықтау.

3-ТАПСЫРМА3-ТАПСЫРМА БОЛЖАУ КЕСТЕСІМЕН БОЛЖАУ КЕСТЕСІМЕН ЖҰМЫС:ЖҰМЫС: Мәтіннен 1- үзіндіМәтіннен 1- үзінді 1.Не болад

7 слайд
3-ТАПСЫРМА3-ТАПСЫРМА БОЛЖАУ КЕСТЕСІМЕН БОЛЖАУ КЕСТЕСІМЕН ЖҰМЫС:ЖҰМЫС: Мәтіннен 1- үзіндіМәтіннен 1- үзінді 1.Не болады?1.Не болады? 2.Шын мәнінде не болды?2.Шын мәнінде не болды? 3.Өз сөзіңізді неге сүйеніп айтып 3.Өз сөзіңізді неге сүйеніп айтып тұрсыз, үзіндіге сүйеніп, өз тұрсыз, үзіндіге сүйеніп, өз ойыңызды дәлелдеңдер.ойыңызды дәлелдеңдер.

СЕРГІТУ СӘТІСЕРГІТУ СӘТІ КӨБЕЛЕКТЕ МЕН КӨБЕЛЕКТЕ МЕН ГҮЛДЕР ГҮЛДЕР

8 слайд
СЕРГІТУ СӘТІСЕРГІТУ СӘТІ КӨБЕЛЕКТЕ МЕН КӨБЕЛЕКТЕ МЕН ГҮЛДЕР ГҮЛДЕР

4-ТАПСЫРМА:4-ТАПСЫРМА: "Ойлаудың "Ойлаудың төрттөрт түсті түсті қалпағы" қалпағы" стратегиясы арқылы стратегиясы арқылы мә

9 слайд
4-ТАПСЫРМА:4-ТАПСЫРМА: "Ойлаудың "Ойлаудың төрттөрт түсті түсті қалпағы" қалпағы" стратегиясы арқылы стратегиясы арқылы мәтінді талдаумәтінді талдау

1 топ. Ақ көбелек (тек жақсы 1 топ. Ақ көбелек (тек жақсы жақтарын қарастырады болған жақтарын қарастырады болған жайттың қанд

10 слайд
1 топ. Ақ көбелек (тек жақсы 1 топ. Ақ көбелек (тек жақсы жақтарын қарастырады болған жақтарын қарастырады болған жайттың қандай пайдасы жайттың қандай пайдасы болғанын анықтайды)болғанын анықтайды) 2 топ. Көк көбелек (Ертегідегі 2 топ. Көк көбелек (Ертегідегі келеңсіз оқиға неден болды? келеңсіз оқиға неден болды? келеңсіз оқиғаға себеп болған келеңсіз оқиғаға себеп болған не?)  не?)   3. топ. Сары көбелек (кейіпкердің 3. топ. Сары көбелек (кейіпкердің жан -дүниесіне үңілу, өзіміздіжан -дүниесіне үңілу, өзімізді кейіпкердің орнына қойып көру)кейіпкердің орнына қойып көру) 4 топ. Қызыл көбелек (ертегінің 4 топ. Қызыл көбелек (ертегінің өмірлік сабақ болатын жаман өмірлік сабақ болатын жаман жағы мен жақсы жағын атап жағы мен жақсы жағын атап көрсету кереккөрсету керек ) ) 

5-ТАПСЫРМА5-ТАПСЫРМА КӨБЕЛЕК ТУРАЛЫ ТАҒЫ НЕ БІЛДІҢ? Дәптеріңе жаз

11 слайд
5-ТАПСЫРМА5-ТАПСЫРМА КӨБЕЛЕК ТУРАЛЫ ТАҒЫ НЕ БІЛДІҢ? Дәптеріңе жаз

ҮЙГЕ ҮЙГЕ ТАПСЫРМА ТАПСЫРМА 131 бет. Оқу мазмұнын айту.

12 слайд
ҮЙГЕ ҮЙГЕ ТАПСЫРМА ТАПСЫРМА 131 бет. Оқу мазмұнын айту.