Тәрбие сағатының құрылу жоспары




1 слайд
Тәрбие
сағатының
құрылу
жоспары
1 слайд
Тәрбие сағатының құрылу жоспары

2 слайд
«...білім тек қана жастарға
пәнді түсіну қабілеті ғана
емес, ол алған білімдерін
сыныптан тыс жерде,
кез келген жағдайда
тиімді пайдалана білуі…
Н. Назарбаев.
Қазақстан халқына
жолдауынан
27 қаңтар 2012 ж.
2 слайд
«...білім тек қана жастарға пәнді түсіну қабілеті ғана емес, ол алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуі… Н. Назарбаев. Қазақстан халқына жолдауынан 27 қаңтар 2012 ж.

3 слайд
Білім – бір құрал.
Білімі көп адам құралы сай
ұста сықылды, не істесе де
келістіріп істейді.
Ахмет Байтұрсынұлы.
3 слайд
Білім – бір құрал. Білімі көп адам құралы сай ұста сықылды, не істесе де келістіріп істейді. Ахмет Байтұрсынұлы.

4 слайд
4 слайд

5 слайд
5 слайд

6 слайд
6 слайд

7 слайд
7 слайд

8 слайд
Тәрбие жұмысына қойылатын негізгі
талаптар
1.Жоспар ұжымдық еңбектің белгісі. Сондықтан
тәрбие жоспарын құру барысында баланың
белсенділігін арттыра отырып, олардың өздерін
қатыстыруды қамтамасыз ету қажет.
2.Тәрбие жоспарының мақсаты, міндеттері айқын
болуы керек.
3.Тәрбие жұмысы жоспарының мазмұны оның
мақсаты мен бірлікте болуы қажет.
4.Балалардың жеке басының, жас ерекшеліктерін
және мүмкіншіліктерін ескеру қажет.
5.Тәрбие жоспары ықшамды, әрі ондағы көсетілген
шаралар орындалатын болуы керек.
8 слайд
Тәрбие жұмысына қойылатын негізгі талаптар 1.Жоспар ұжымдық еңбектің белгісі. Сондықтан тәрбие жоспарын құру барысында баланың белсенділігін арттыра отырып, олардың өздерін қатыстыруды қамтамасыз ету қажет. 2.Тәрбие жоспарының мақсаты, міндеттері айқын болуы керек. 3.Тәрбие жұмысы жоспарының мазмұны оның мақсаты мен бірлікте болуы қажет. 4.Балалардың жеке басының, жас ерекшеліктерін және мүмкіншіліктерін ескеру қажет. 5.Тәрбие жоспары ықшамды, әрі ондағы көсетілген шаралар орындалатын болуы керек.

9 слайд
6.Тәрбие жоспарындағы атқарылатын шаралар саны
жағынан емес, сапасы мен анықталатын болуы
керек.
7.Тәрбиелік шараларды атқаруда қолданылатын
әдістер бір сарында емес, әр тарапта және әр жақты
болуын ескеру керек.
8. Жоспар құру барысында тәрбиеші баланың не
нәрсеге қызығатынын, олардың қандай істерді
өткізгілері келетінін, ұсынылған шараларға қалай
қарайтынын анықтауы қажет.
9.Жоспардағы тәрбиелік шаралар жүйелі,
бірізділікпен құрылыуы тиіс.
10.Тәрбиенің салаларына қатысты белгіленген
шаралар жеке дара емес, бір тұтастық ұстанымға сай
құрыуын ескеру.
9 слайд
6.Тәрбие жоспарындағы атқарылатын шаралар саны жағынан емес, сапасы мен анықталатын болуы керек. 7.Тәрбиелік шараларды атқаруда қолданылатын әдістер бір сарында емес, әр тарапта және әр жақты болуын ескеру керек. 8. Жоспар құру барысында тәрбиеші баланың не нәрсеге қызығатынын, олардың қандай істерді өткізгілері келетінін, ұсынылған шараларға қалай қарайтынын анықтауы қажет. 9.Жоспардағы тәрбиелік шаралар жүйелі, бірізділікпен құрылыуы тиіс. 10.Тәрбиенің салаларына қатысты белгіленген шаралар жеке дара емес, бір тұтастық ұстанымға сай құрыуын ескеру.

10 слайд
Тәрбие сағатының құрылымы
Тәрбие
сағатының
тақырыбы
Тақырып
бойынша мақсаты
Білімділік Дамытушылық
Мақсатқа үш міндет
қойылады
Тәрбиелік
10 слайд
Тәрбие сағатының құрылымы Тәрбие сағатының тақырыбы Тақырып бойынша мақсаты Білімділік Дамытушылық Мақсатқа үш міндет қойылады Тәрбиелік

11 слайд
Тәрбие сағатының құрылымы
Кіріспе
Негізгі
Қорытынды
11 слайд
Тәрбие сағатының құрылымы Кіріспе Негізгі Қорытынды

12 слайд
Тәрбие сағатының құрылымы
Кіріспе бөлімі
•Ұйымдастыру
кезеңі
•Қызығушылықты
ояту
•Ойланайық-
пікірлесейік
•Миға шабуыл
Негізгі бөлім
•Әңгімелеу
•Сергіту сәті
•Жағдаятты талдау
•Шығармашы
•лық жұмыс
•Тапсырма
•Әр түрлі
стратегиялар
Қорытынды бөлім
•Топтастыру
•Жұректен -жүрекке
•Рефлексия
12 слайд
Тәрбие сағатының құрылымы Кіріспе бөлімі •Ұйымдастыру кезеңі •Қызығушылықты ояту •Ойланайық- пікірлесейік •Миға шабуыл Негізгі бөлім •Әңгімелеу •Сергіту сәті •Жағдаятты талдау •Шығармашы •лық жұмыс •Тапсырма •Әр түрлі стратегиялар Қорытынды бөлім •Топтастыру •Жұректен -жүрекке •Рефлексия

13 слайд
13 слайд

14 слайд
Сабақ түрлері
Аралас сабақ- Әртүрлі жағдаяттық жағдайда оқу материалын
игеру сапасын бекіту, тексеру, мұндай қатынас сабақтың
тиімділігін арттырады.
Пысықтау сабақтары- бекіту, саяхат, семинар, қайталау,
жарыс, конференция, талқылау т.б.
Сынау сабақтары- сынақ, диспут, ойын, сахналау, жұмбақ т.б.
Біріккен сабақ – жаңа білім мен өткенді және пәндер
арасындағы байланысты көрсету мақсатында.
Зерттеу сабағы – іздендіру мақсатында.
Панорамалық сабақ – сабақ элементтерінің көрінісін іске
асыру мақсатында.
14 слайд
Сабақ түрлері Аралас сабақ- Әртүрлі жағдаяттық жағдайда оқу материалын игеру сапасын бекіту, тексеру, мұндай қатынас сабақтың тиімділігін арттырады. Пысықтау сабақтары- бекіту, саяхат, семинар, қайталау, жарыс, конференция, талқылау т.б. Сынау сабақтары- сынақ, диспут, ойын, сахналау, жұмбақ т.б. Біріккен сабақ – жаңа білім мен өткенді және пәндер арасындағы байланысты көрсету мақсатында. Зерттеу сабағы – іздендіру мақсатында. Панорамалық сабақ – сабақ элементтерінің көрінісін іске асыру мақсатында.

15 слайд
Саяхат сабақ – танымдық қабілетін дамыту.
Семинар сабақ – оқушының білімін тереңдету.
Жарыс сабақ – оқушылар ойларының жетіктігін
байқау.
Конференция сабақ – іскерлігі мен танымдық
белсенділігін қалыптастыру.
Сынақ сабақ – білім мен дағдысын бір жүйеге
келтіру.
Диспут сабақ – білімі мен дағдысын қалыптастыру.
Ойын, жұмбақ – оқушылар зейінін дамыту.
Сахналау сабағы – оқушылар шығармашылығын
дамыту.
Талқылау сабағы – ауыз екі тілдегі, жұмыстағы
жіберген қателерін арнайы талдау.
15 слайд
Саяхат сабақ – танымдық қабілетін дамыту. Семинар сабақ – оқушының білімін тереңдету. Жарыс сабақ – оқушылар ойларының жетіктігін байқау. Конференция сабақ – іскерлігі мен танымдық белсенділігін қалыптастыру. Сынақ сабақ – білім мен дағдысын бір жүйеге келтіру. Диспут сабақ – білімі мен дағдысын қалыптастыру. Ойын, жұмбақ – оқушылар зейінін дамыту. Сахналау сабағы – оқушылар шығармашылығын дамыту. Талқылау сабағы – ауыз екі тілдегі, жұмыстағы жіберген қателерін арнайы талдау.

16 слайд
Көрнекіліктер
Карточкалар
Слайдтар
Бейнефильм
Қима қағаздар
Стендтер
16 слайд
Көрнекіліктер Карточкалар Слайдтар Бейнефильм Қима қағаздар Стендтер

17 слайд
«Барлық нәрсені біліп, анализ жасай білу аз.
Сонымен қатар, соған байланысты
сауатты қадам жасай білу керек»
Марк Туллий Цицерон
17 слайд
«Барлық нәрсені біліп, анализ жасай білу аз. Сонымен қатар, соған байланысты сауатты қадам жасай білу керек» Марк Туллий Цицерон

18 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
18 слайд
Назарларыңызға рахмет!