«Тәрбиесіз берілген білім-адамзаттың қас жауы»


1 слайд
ТӘРБИЕСІЗ
БЕРІЛГЕН
БІЛІМ-
АДАМЗАТТ
ЫҢ ҚАС
ЖАУЫ
1 слайд
ТӘРБИЕСІЗ БЕРІЛГЕН БІЛІМ- АДАМЗАТТ ЫҢ ҚАС ЖАУЫ

2 слайд
МАҚСАТ:
АДАМЗАТТЫҢ ДАМУЫ ҮШІН
ТӘРБИЕ МЕН БІЛІМНІҢ
ҮЙЛЕСІМДІЛІГІ ҚАЖЕТ ЕКЕНІН
ТҮСІНДІРУ.
МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ:
БІЛІМ ТӘРБИЕСІЗ БОЛСА, ОЛ
ЗИЯНДЫ БОЛУЫ МҮМКІН, АЛ
ТӘРБИЕ БІЛІММЕН ҰШТАСҚАНДА
ҒАНА ҚОҒАМҒА ПАЙДА
ӘКЕЛЕДІ.
2 слайд
МАҚСАТ: АДАМЗАТТЫҢ ДАМУЫ ҮШІН ТӘРБИЕ МЕН БІЛІМНІҢ ҮЙЛЕСІМДІЛІГІ ҚАЖЕТ ЕКЕНІН ТҮСІНДІРУ. МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ: БІЛІМ ТӘРБИЕСІЗ БОЛСА, ОЛ ЗИЯНДЫ БОЛУЫ МҮМКІН, АЛ ТӘРБИЕ БІЛІММЕН ҰШТАСҚАНДА ҒАНА ҚОҒАМҒА ПАЙДА ӘКЕЛЕДІ.

3 слайд
БІЛІМ МЕН ТӘРБИЕНІҢ
БАЙЛАНЫСЫ
ТӘРБИЕ:
АДАМГЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ,
ЭТИКАНЫ, ЖАУАПКЕРШІЛІКТІ
ҚАЛЫПТАСТЫР АДЫ.
БІЛІМ:
АҚПАРАТТЫ МЕҢГЕРУГЕ, КӘСІБИ
ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУҒА
КӨМЕКТЕСЕДІ.
ҮЙЛЕСІМДІЛІК:
•ТӘРБИЕНІҢ БІЛІММЕН ҮЙЛЕСУІ
АДАМНЫҢ ЖАН-ЖАҚТЫ
ДАМУЫНА ЫҚПАЛ ЕТЕДІ.
3 слайд
БІЛІМ МЕН ТӘРБИЕНІҢ БАЙЛАНЫСЫ ТӘРБИЕ: АДАМГЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ, ЭТИКАНЫ, ЖАУАПКЕРШІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫР АДЫ. БІЛІМ: АҚПАРАТТЫ МЕҢГЕРУГЕ, КӘСІБИ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУҒА КӨМЕКТЕСЕДІ. ҮЙЛЕСІМДІЛІК: •ТӘРБИЕНІҢ БІЛІММЕН ҮЙЛЕСУІ АДАМНЫҢ ЖАН-ЖАҚТЫ ДАМУЫНА ЫҚПАЛ ЕТЕДІ.

4 слайд
ТӘРБИЕСІЗ БІЛІМНІҢ ЗИЯНЫ
ТЕРІС МЫСАЛДАР:
•ҚЫЛМЫСТЫҚ ИНТЕЛЛЕКТ:
ЖОҒАРЫ БІЛІМДІ, БІРАҚ
МОРАЛЬДЫҚ ТҰРҒЫДА
ҚҰЛДЫРАҒАН АДАМДАР.
•ҒЫЛЫМИ ЖАҢАЛЫҚТАРДЫ
ТЕРІС МАҚСАТТА ҚОЛДАНУ.
САЛДАРЫ:
•ӘЛЕУМЕТТІК ӘДІЛЕТСІЗДІК.
•ҚОҒАМДАҒЫ ТҰРАҚСЫЗДЫҚ.
4 слайд
ТӘРБИЕСІЗ БІЛІМНІҢ ЗИЯНЫ ТЕРІС МЫСАЛДАР: •ҚЫЛМЫСТЫҚ ИНТЕЛЛЕКТ: ЖОҒАРЫ БІЛІМДІ, БІРАҚ МОРАЛЬДЫҚ ТҰРҒЫДА ҚҰЛДЫРАҒАН АДАМДАР. •ҒЫЛЫМИ ЖАҢАЛЫҚТАРДЫ ТЕРІС МАҚСАТТА ҚОЛДАНУ. САЛДАРЫ: •ӘЛЕУМЕТТІК ӘДІЛЕТСІЗДІК. •ҚОҒАМДАҒЫ ТҰРАҚСЫЗДЫҚ.

5 слайд
ТӘРБИЕЛІ БІЛІМНІҢ
АРТЫҚШЫЛЫҒЫ
•ОҢ МЫСАЛДАР:
•ТЕХНОЛОГИЯ МЕН
ИННОВАЦИЯЛАРДЫ АДАМЗАТ
ИГІЛІГІ ҮШІН ҚОЛДАНУ.
•ҚОҒАМҒА ПАЙДАЛЫ
ТҰЛҒАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ.
•САЛДАРЫ:
•ӘЛЕУМЕТТІК ТҰРАҚТЫЛЫҚ
ПЕН ПРОГРЕСС.
•АДАМГЕРШІЛІК
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ
САҚТАЛУЫ.
5 слайд
ТӘРБИЕЛІ БІЛІМНІҢ АРТЫҚШЫЛЫҒЫ •ОҢ МЫСАЛДАР: •ТЕХНОЛОГИЯ МЕН ИННОВАЦИЯЛАРДЫ АДАМЗАТ ИГІЛІГІ ҮШІН ҚОЛДАНУ. •ҚОҒАМҒА ПАЙДАЛЫ ТҰЛҒАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ. •САЛДАРЫ: •ӘЛЕУМЕТТІК ТҰРАҚТЫЛЫҚ ПЕН ПРОГРЕСС. •АДАМГЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ САҚТАЛУЫ.

6 слайд
ТӘРБИЕ БЕРУ
ЖОЛДАРЫ
•ОТБАСЫНДАҒЫ
ТӘРБИЕ:
•АТА-АНАНЫҢ РӨЛІ.
•МЕКТЕПТЕГІ ТӘРБИЕ:
•МҰҒАЛІМНІҢ
ТҰЛҒАЛЫҚ ҮЛГІСІ.
•ҚОҒАМДЫҚ ТӘРБИЕ:
•ҚОҒАМДЫҚ
ИНСТИТУТТАР МЕН
МӘДЕНИЕТ РӨЛІ.
6 слайд
ТӘРБИЕ БЕРУ ЖОЛДАРЫ •ОТБАСЫНДАҒЫ ТӘРБИЕ: •АТА-АНАНЫҢ РӨЛІ. •МЕКТЕПТЕГІ ТӘРБИЕ: •МҰҒАЛІМНІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ҮЛГІСІ. •ҚОҒАМДЫҚ ТӘРБИЕ: •ҚОҒАМДЫҚ ИНСТИТУТТАР МЕН МӘДЕНИЕТ РӨЛІ.

7 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
ТӘРБИЕСІЗ БІЛІМ
АДАМЗАТТЫҢ ҚАС ЖАУЫНА
АЙНАЛУЫ МҮМКІН.
СОНДЫҚТАН ТӘРБИЕ МЕН
БІЛІМДІ ҚАТАР ДАМЫТУ –
ҚОҒАМНЫҢ БАСТЫ МІНДЕТІ.
БАРЛЫҚ ҚАТЫСУШЫЛАРДЫ
ТӘРБИЕЛІ ЖӘНЕ БІЛІМДІ
БОЛУҒА ШАҚЫРАМЫН!
7 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ ТӘРБИЕСІЗ БІЛІМ АДАМЗАТТЫҢ ҚАС ЖАУЫНА АЙНАЛУЫ МҮМКІН. СОНДЫҚТАН ТӘРБИЕ МЕН БІЛІМДІ ҚАТАР ДАМЫТУ – ҚОҒАМНЫҢ БАСТЫ МІНДЕТІ. БАРЛЫҚ ҚАТЫСУШЫЛАРДЫ ТӘРБИЕЛІ ЖӘНЕ БІЛІМДІ БОЛУҒА ШАҚЫРАМЫН!

8 слайд
СҰРАҚТАР МЕН
ПІКІРЛЕРІҢІЗ
8 слайд
СҰРАҚТАР МЕН ПІКІРЛЕРІҢІЗ

9 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫ
ЗҒА РАҚМЕТ!
9 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫ ЗҒА РАҚМЕТ!

