Материалдар / Тарих апталығы(печа-куча әдісі)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тарих апталығы(печа-куча әдісі)

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих, көркем еңбек және өзін-өзі тану пәндері апталығының қорытындысы. Апталық барысында қолданылған жаңашыл әдістер, Ашық сабақтар, сыныптан тыс шаралар, шеберлік сағаттары. Сақтар, Қыпшақ хандығы, Наймандар, Алаш автономиясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Сәуір 2022
688
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
ізі «ТАРИХ ТА Ғ ЫЛЫМ ТӘУЕЛСІЗДІК» атты тарих, өзін-өзі тану және көркем еңбек бірлестігі апталығының қорытындысы

1 слайд
ізі «ТАРИХ ТА Ғ ЫЛЫМ ТӘУЕЛСІЗДІК» атты тарих, өзін-өзі тану және көркем еңбек бірлестігі апталығының қорытындысы

Апталық жоспары: • “ ХХІ ғасыр көшбасшысы” Интеллектуалдық сайыс 10-11 сынып “ Цифрлы Қазақстан” дәлізі 15.00-16.00 22.11-26.

2 слайд
Апталық жоспары: • “ ХХІ ғасыр көшбасшысы” Интеллектуалдық сайыс 10-11 сынып “ Цифрлы Қазақстан” дәлізі 15.00-16.00 22.11-26.11 24.11 26.11 22.11 25.11“ Тарих. Тағылым. Тәуелсіздік” атты апталықтың ашылуы • “ Бояулар сыры” көрме (5-6 сынып) • Тәуелсіздік тарихы” қабырға газеті • Қобдиша жасау Жас мамандар Еңбек кабинеті 15.10-15.55 • “ 1001 мақал, 101 жұмбақ” мақал-мәтел сайысы 5-сынып Кітапхана 10.00-11.00

2 2 .11- “Этностильдегі бұйымдарды жасау (Бас киім) “ 8 а сынып Көркем еңбек мұғалімі: Қорабаева Н. - “Бастаулардың

3 слайд
2 2 .11- “Этностильдегі бұйымдарды жасау (Бас киім) “ 8 а сынып Көркем еңбек мұғалімі: Қорабаева Н. - “Бастаулардың бастауы” 3а-сынып Өзін-өзі тану Мұғалімі : Адырова Г 2 3 .11 - “Ақкөңілділік туралы” 6а сынып өзін-өзі тану Мұғалімі: Амангелдиева Ж. - “Сән және жеке тұлға үйлесімділігі эксперименті” 9б-сынып көркем еңбек мұғалімі: Динова Р . -” Заманауи музыкалық жанр” 6 а-сынып Музыка Мұғалімі : Шодан АқеркеАшық сабақ - “Қазақстандағы ұлттық авт ономиялар” 8 а-сынып Қазақстан тарихы Мұғалімі: Камидуллаева М. - “ Адам жауапкершілігі” 7а сынып өзін-өзі тану Мұғалімі: Қосуақова М. - “ Отбасы дәстүрлері” 4а сынып өзін-өзі тану Мұғалімі: Қанатбаева А. - “ Найман, керейіт жән е жалайыр » 6ә -сынып Қазақстан тарихы Мұғалімі: Хамидуллаев Е. 2 5 .11- “Көркемдік кестемен бұйымды безендіру” 5 а сынып Көркем еңбек мұғалімі: Реймова М. 2 6 .11 - “ Қыпшақ хандығы” 6 а-сынып Қазақстан тарихы Мұғалімі: Бүркіталиев Д.

“ ТАРИХ. ТАҒЫЛЫМ. ТӘУЕЛСІЗДІК” атты апталықтың ашылуы Мақсаты: Пән мұғалімдерінің жеке кәсіби шеберлігі арқылы

4 слайд
“ ТАРИХ. ТАҒЫЛЫМ. ТӘУЕЛСІЗДІК” атты апталықтың ашылуы Мақсаты: Пән мұғалімдерінің жеке кәсіби шеберлігі арқылы оқушының өзін-өзі дамыту мүмкіндіктерін жетілдіру және оқу-танымдық әрекетін шығармашылыққа ұштастыру және ұлттық құндылықтарды бағалауға үйрету.

“ БОЯУЛАР СЫРЫ” көрме (5-6 сынып) “ ТӘУЕЛСІЗДІК ТАРИХЫ” қабырға газеті (22.11-26.11 ) Мақсаты: оқушылардың ұйымшылдық, шы

5 слайд
“ БОЯУЛАР СЫРЫ” көрме (5-6 сынып) “ ТӘУЕЛСІЗДІК ТАРИХЫ” қабырға газеті (22.11-26.11 ) Мақсаты: оқушылардың ұйымшылдық, шығар- машылық қабілеттерін арттыру. Апталық соңында көрме, қабырға газет сайысынан 6,7,9-сынып оқушылары жүлделі орындармен марапатталды .

“ ХХІ ҒАСЫР КӨШБАСШЫСЫ” Интеллектуалдық сайысы 10-11 сынып Мақсаты: Оқушылардың пәнге қызығушылықтарын оята отырып , логи

6 слайд
“ ХХІ ҒАСЫР КӨШБАСШЫСЫ” Интеллектуалдық сайысы 10-11 сынып Мақсаты: Оқушылардың пәнге қызығушылықтарын оята отырып , логикалық ойлау қабілеттерін дамытып, дүниетанымын кеңейту, ұйымшылдыққа,тапқырлыққа алғыр- лыққа зейінді болуға  ұмтылдыру Ұйымдастырған: Аманжолов Мейрамбек тарих пәні мұғалімі І орын Даулетова Лаура, ІІ орын Тоқымбай Альбина, ІІІ орын Оңалбай Аружан

ҚОБДИША ЖАСАУ шеберлік сабағы Жас мамандар арасында

7 слайд
ҚОБДИША ЖАСАУ шеберлік сабағы Жас мамандар арасында

“ 1001 МАҚАЛ, 101 ЖҰМБАҚ” мақал-мәтел сайысы 5-сынып Сайыстың мақсаты: Оқушыларды мақал- мәтіл, жұмбақтар айту арқылы

8 слайд
“ 1001 МАҚАЛ, 101 ЖҰМБАҚ” мақал-мәтел сайысы 5-сынып Сайыстың мақсаты: Оқушыларды мақал- мәтіл, жұмбақтар айту арқылы көркем, ұтымды сөйлеуге, қиынан қиыстыра білуге үйрету, ой- өрісін кеңейту. Өз қазақ әдеби тілде жеткізе білуге баулу, ой жүйріктігін дамыту. Ұйымдастырған: Өзін-өзі тану пәні мұғалімдері

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Бәрін жақсы көру, отбасындағы сүйіспеншілік, достық Сабақ барысы өз деңгейінде өтті. Ең

9 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Бәрін жақсы көру, отбасындағы сүйіспеншілік, достық Сабақ барысы өз деңгейінде өтті. Ең алдымен 5Т-ережесін еске түсіріп. Топқа бөлініп, үй тапсырмасы сұралды. Сабақтың дәйек сөзімен танысып,талдадық. Оқушыларға өз деңгелеріне қарай тақырыпқа байланысты 3-тапсырма орындалды. Балалар сабаққа жоғары деңгейде қатысты, жауапсыз қалған тапсырма болмады

ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҰЛТТЫҚ АВТОНОМИЯЛАР 8 а-сынып. Қазақстан тарихы. 24.11.2021 - Сабақ барысында карта арқылы топтар құрылды

10 слайд
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҰЛТТЫҚ АВТОНОМИЯЛАР 8 а-сынып. Қазақстан тарихы. 24.11.2021 - Сабақ барысында карта арқылы топтар құрылды; - “ Кім жүйрік” әдісі арқылы өткен сабақ пысықталды; - “ Бағдаршам” әдісімен ұдайы бағаланып отырды; - Мақсатқа жетуде 3 тапсырма берілді: 1. Қосымша ақпараттарды топта талқылап, түсінеді. Әр топқа берілген тапсырма бойынша, кластер құрды 2. “ Тұлғаны таны”- Оқушылар жұп болып, өз пікірлерін ортаға салып, талдады. 3. ПТМС формуласы- Қоқан автономиясы мен Алаш Орда үкіметінің ортақ идеясы жүзеге аспағанын анықтап, мысалдар келтіріп, себептері мен қорытындысын жазды. Сабақ мақсатына жетті. Пән мұғалімі: Камидуллаева Меруерт

НАЙМАН, КЕРЕЙІТ ЖӘНЕ ЖАЛАЙЫР 6ә -сынып. Қазақстан тарихы. 24.11.2021 Пән мұғалімі: Хамидуллаев Еркебұлан Сабақ барысы 3 кезең

11 слайд
НАЙМАН, КЕРЕЙІТ ЖӘНЕ ЖАЛАЙЫР 6ә -сынып. Қазақстан тарихы. 24.11.2021 Пән мұғалімі: Хамидуллаев Еркебұлан Сабақ барысы 3 кезеңнен тұрды. • 1ші кезең – Оқушылар «Қарлы кесек» әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын түсінді. • 2ші кезең – Оқушылар топ болып жұмыс жасап Наймандар,керейіттер және жалайыр тайпаларының ұқсастық пен айырмашылығын анықтады. • 3ші кезең – «Сәйкестендіру». Оқушылар жұп болып жұмыс жасап, Наймандар,керейіттер және жалайырлардың хронологиясын, аумағын, негізін қалаушыларын сәйкестендірді. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсатына жетті. Оқушылар Х ғасыр – ХІІІ ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсініп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтай алды.

12 слайд

Қыпшақ хандығы 6а -сынып. Қазақстан тарихы. 26.11.2021 Сабақ « ТӨҢКЕРІЛГЕН СЫНЫП » әдісімен өткізілді. Сабақ барысы 4

13 слайд
Қыпшақ хандығы 6а -сынып. Қазақстан тарихы. 26.11.2021 Сабақ « ТӨҢКЕРІЛГЕН СЫНЫП » әдісімен өткізілді. Сабақ барысы 4 кезеңнен тұрды. 1 кезең – «ақиқат/жалған» кезеңі ; 2 кезең – Сәйкестендіру ; 3 кезең – «Ұлы Дала құпиялары» кезеңі 4кезең- Қорытындылау тесті Сабақ барысы жоғары деңгейде өтті. Оған дәлел: 1 кезең бойынша оқу сапасы – 70%; 2 кезең бойынша оқу сапасы – 63%; 3 кезең бойынша оқу сапасы – 100%; 4 кезең бойынша оқу сапасы-87% Жалпы сабақ бойынша оқу сапасы – 87% құрады. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсатына жеттім. Оқушылар қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтай алады және картадан көрсете алады.

Сабақ «ТӨҢКЕРІЛГЕН СЫНЫП» әдісімен өткізілді. Сабақ барысы 3 кезеңнен тұрды. • 1 кезең – Plicers онлайн бағдарламасымен дайынд

14 слайд
Сабақ «ТӨҢКЕРІЛГЕН СЫНЫП» әдісімен өткізілді. Сабақ барысы 3 кезеңнен тұрды. • 1 кезең – Plicers онлайн бағдарламасымен дайындалған тест жұмысы; • 2 кезең – Learningapp бағдарламасы арқылы дайындалған сәйкестендіру жұмысы; • 3 кезең – «Пазл» әдісі арқылы дайындалған картамен жұмыс. Сабақ барысы жоғары деңгейде өтті. Оған дәлел: • 1 кезең бойынша оқу сапасы – 82%; • 2 кезең бойынша оқу сапасы – 80%; • 3 кезең бойынша оқу сапасы – 100%; • Жалпы сабақ бойынша оқу сапасы – 87% құрады. • Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсатына жеттім. Оқушылар сақ тайпаларының картадағы орнын тауып, мекендеген жерлерін толық айта алады.“ ҮЗДІК САБАҚ” САҚТАР 5а -сынып. Қазақстан тарихы. 02.12.2021 Пән мұғалімі. Аманжолов Мейрамбек

ӘЙЕЛДІҢ ОРНЫ, РӨЛІ 9а-сынып. Өзін-өзі тану 02.12.2021 Пән мұғалімі: Амангелдиева Жұмазия

15 слайд
ӘЙЕЛДІҢ ОРНЫ, РӨЛІ 9а-сынып. Өзін-өзі тану 02.12.2021 Пән мұғалімі: Амангелдиева Жұмазия

ӨРУ ӨНЕРІ.ӨРУ ТҮРЛЕРІ 5 «ә» сынып. Көркем еңбек 02.12.2021 Оқушылыр көркем еңбек сабағында үш топқа бөлінді: Алаша,кілем,қа

16 слайд
ӨРУ ӨНЕРІ.ӨРУ ТҮРЛЕРІ 5 «ә» сынып. Көркем еңбек 02.12.2021 Оқушылыр көркем еңбек сабағында үш топқа бөлінді: Алаша,кілем,қамшы. Оқушылар өз топтарының атаулары жайлы айтып берді. Екінші тапсырма үш топқа бисерден білезік өру тапсырмасы берілді. Оқушылар әсем әуенмен жұмыстарын орындады. Кері байланысқа «микрофон» әдісін пайдаланып сұрақ жауап алынды. Балалар сабаққа белсенді қатысып, сабақ барысындағы өру түрлерін бисермен үйреніп алғашқы білезіктерін әдемі етіп жасады. Пән мұғалімі: Реймова Майра

ТӘРБИЕДЕН – ӨЗІН – ӨЗІ ТӘРБИЕЛЕУГЕ 10а-сынып. Өзін-өзі тану 03.12.2021

17 слайд
ТӘРБИЕДЕН – ӨЗІН – ӨЗІ ТӘРБИЕЛЕУГЕ 10а-сынып. Өзін-өзі тану 03.12.2021

ХАЛЫҚ МУЗЫКАСЫНЫҢ ИНТЕРПРЕТАЦИЯСЫ 5 «а» сынып. Музыка 03.12.2021 Сабақ басы қобыз аспабы көмегімен «Кім жылдам» әдісі

18 слайд
ХАЛЫҚ МУЗЫКАСЫНЫҢ ИНТЕРПРЕТАЦИЯСЫ 5 «а» сынып. Музыка 03.12.2021 Сабақ басы қобыз аспабы көмегімен «Кім жылдам» әдісі арқылы әндерді таптық. Одан кейін дауыс қою ноты тізбегі арқылы , сергіту сәті «Қазағымның дәстүрлері ай» әні орындалды. Жаңа сабақ қысқаша шолу жүргізілді. Топтық жұмыс «Беу айдай» әніне орындалуына карай сипаттама береді. Топтық жұмыс «Беу айдай» әніне интерпретация жасайды. Сабақтың соңын «Чемодан,ет тарытқыш, қоқыс» тәсілімен аяқтадық. Пән мұғалімі: Шоданова Ақерке

Сабақ барысы өз деңгейінде өтті. - Жаңа сабағымызды әр Сиқырлы конверттер әдісі арқылы ашты. - Видеоролик көрсетіліп ,оқушыла

19 слайд
  Сабақ барысы өз деңгейінде өтті. - Жаңа сабағымызды әр Сиқырлы конверттер әдісі арқылы ашты. - Видеоролик көрсетіліп ,оқушылар шалма бізбен тоқудың алғашқы техникасын үйренді - Мозайка әдісі бойынша : Оқушылар тоқыма тұйымдарды құрастырып ,бұйымдардың қолданылу әдісін түсіндірді.Оқушылар сабаққа жақсы қатысты, жауапсыз қалған тапсырма болмады. -Оқушылар шалма бізбен тоқудың алғашқы техникасын үйреніп шықты. ШАЛМА (ТОҚЫМА) БІЗБЕН ТОҚУ. ШАЛМА (ТОҚЫМА) БІЗ ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ. ТОҚУ ТӘСІЛДЕРІ МЕН ТЕХНИКАЛАРЫ 6 ә-сынып. Көркем еңбек 08.12.2021 Пән мұғалімі: Қорабаева Назгүл

« КӨРКЕМДІК ЖАЗБАНЫ ОРЫНДАУ » 7 «ә» сынып. Көркем еңбек 08.12.2021 Оқушыларға сарамандық жұмысты орындау үшін түрлі көрнекі

20 слайд
« КӨРКЕМДІК ЖАЗБАНЫ ОРЫНДАУ » 7 «ә» сынып. Көркем еңбек 08.12.2021 Оқушыларға сарамандық жұмысты орындау үшін түрлі көрнекілік, иллюстрациялық және видеоматериалдарды (халық қолөнер бұйымдары немесе көркемдік жазба техникасында орындалған сәндік-қолданбалы өнер заттарының иллюстрацияларын) қолдана алды. Оқушылар сабақта Қазақстан Республикасының тәуелсіздігіне 30 жылдық мерекеге байланысты батикке майлы бояумен суреттерін бейнелеп үйренді. Пән мұғалімі: Динова Рыскүл