Тәртібі қиын оқушыларды үйірмеге тарту
Тәртібі қиын оқушыларды үйірмеге тарту

#1 слайд
Тәртібі қиын оқушыларды
үйірмеге тарту
ЖУМАНТАЕВ НУРГАЛИ
АМАНКЕЛДИЕВИЧ
Түркістан қаласы, Абай атындағы № 31
ЖББМ
Қосымша білім беру педагогі
1 слайд
Тәртібі қиын оқушыларды үйірмеге тарту ЖУМАНТАЕВ НУРГАЛИ АМАНКЕЛДИЕВИЧ Түркістан қаласы, Абай атындағы № 31 ЖББМ Қосымша білім беру педагогі
#2 слайд
Василий Александрович
Сухомлинский
«Бала тәрбиесінің ең үлкен мектебі-әке
мен шешенің қарым-қатынасы»
2 слайд
Василий Александрович Сухомлинский «Бала тәрбиесінің ең үлкен мектебі-әке мен шешенің қарым-қатынасы»
#3 слайд
Үйірме жұмыстарында оқушылардың
шығармашылық қабілетін дамытудың
тиімді жолдары
Бала бойындағы ерекше қабілетін ашу, жақсы танымдық қасиеттерін зерттеу,
айқындау, шығармашылық жұмыстарға баулу-заман талабы.Оқушылар жеке
тұлға болып қалыптасу үшін белгілі бір бағыт бойынша жұмыс жүргізуді
қажет етеді. Тұлға шығармашылығына, жүзеге асыруда оқушының жеке
даралық ерекшеліктеріне мән бере отырып жұмыс істеудің маңызызор. Әр
оқушының бойындағы қабілетті көре білу керек.
3 слайд
Үйірме жұмыстарында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытудың тиімді жолдары Бала бойындағы ерекше қабілетін ашу, жақсы танымдық қасиеттерін зерттеу, айқындау, шығармашылық жұмыстарға баулу-заман талабы.Оқушылар жеке тұлға болып қалыптасу үшін белгілі бір бағыт бойынша жұмыс жүргізуді қажет етеді. Тұлға шығармашылығына, жүзеге асыруда оқушының жеке даралық ерекшеліктеріне мән бере отырып жұмыс істеудің маңызызор. Әр оқушының бойындағы қабілетті көре білу керек.
#4 слайд
МІНДЕТТЕРІ
ОҚУШЫНЫҢ ТАНЫМ
БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ІЗДЕНІСТІҢ
ТИІМДІ ЖОЛДАРЫН ҮЙРЕНУ.
ІС-ӘРЕКЕТІНЕ ЕРІК
БЕРУ, КӨТЕРМЕЛЕУ.
ЖЕКЕ ҚАБІЛЕТІН ЕСКЕРІП,
ҰЖЫМНАН БӨЛІНБЕУІН
ҚАДАҒАЛАУ, ЖЕКЕ
ТАПСЫРМАЛАР БЕРУ.
АДАМГЕРШІЛІК
ҚАСИЕТІН АРТТЫРУ.
ОҚУШЫҒА
СЕНІМДІЛІК
КӨРСЕТУ.
ОЙЫ
ҰШҚЫР,ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
ҚАБІЛЕТІ ЖОҒАРЫ, ӨМІРГЕ
ИКЕМДІ, ЖАН-ЖАҚТЫ
ДАМЫҒАН ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫ
ТӘРБИЕЛЕУ.
ӘР ОҚУШЫНЫ ЖЕКЕ
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
ЖҰМЫСТАРҒА ТАРТУ, ӘР
ТҮРЛІ БАЙҚАУЛАРҒА
ҚАТЫСТЫРУ.
ӨЗІН-ӨЗІ
ТӘРБИЕЛЕУГЕ
ЖАҒДАЙ ЖАСАУ.
4 слайд
МІНДЕТТЕРІ ОҚУШЫНЫҢ ТАНЫМ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ІЗДЕНІСТІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫН ҮЙРЕНУ. ІС-ӘРЕКЕТІНЕ ЕРІК БЕРУ, КӨТЕРМЕЛЕУ. ЖЕКЕ ҚАБІЛЕТІН ЕСКЕРІП, ҰЖЫМНАН БӨЛІНБЕУІН ҚАДАҒАЛАУ, ЖЕКЕ ТАПСЫРМАЛАР БЕРУ. АДАМГЕРШІЛІК ҚАСИЕТІН АРТТЫРУ. ОҚУШЫҒА СЕНІМДІЛІК КӨРСЕТУ. ОЙЫ ҰШҚЫР,ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІ ЖОҒАРЫ, ӨМІРГЕ ИКЕМДІ, ЖАН-ЖАҚТЫ ДАМЫҒАН ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫ ТӘРБИЕЛЕУ. ӘР ОҚУШЫНЫ ЖЕКЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСТАРҒА ТАРТУ, ӘР ТҮРЛІ БАЙҚАУЛАРҒА ҚАТЫСТЫРУ. ӨЗІН-ӨЗІ ТӘРБИЕЛЕУГЕ ЖАҒДАЙ ЖАСАУ.
#5 слайд
01 03
02 04
Табиғи дарындылығы,
қабілеті бар анықтау
Шығармашылық
қабілеттерін
дамытып,шыңдау және
ғылым жолына бағыт
бағдар беру,
Бейімі мен
қызығушылықтарына
байланысты білім,білік
дағдыларын дамыту
Потенциалды
қабілеттерін жүзеге
асыруға қолдау жасау
МАҚСАТЫ
5 слайд
01 03 02 04 Табиғи дарындылығы, қабілеті бар анықтау Шығармашылық қабілеттерін дамытып,шыңдау және ғылым жолына бағыт бағдар беру, Бейімі мен қызығушылықтарына байланысты білім,білік дағдыларын дамыту Потенциалды қабілеттерін жүзеге асыруға қолдау жасау МАҚСАТЫ
#6 слайд
Қазіргі таңда мектебімізде
мұғалімдер мен тәртібі қиын
оқушылар арасында үйірмелер жұмыс
жасауда. Қиын оқушылармен жұмыс
жасағанда, сынып жетекшілері мен
үйірме мұғалімдері оны жеке тұлға
ретінде танып, біліп қана қоймай үш
кезеңді басты назарда ұстайды.
-Бұрынғысы
-Қазіргісі
-Болашағы
Жеткіншектерді
үйірмелерге
ұжым арқылы
тәрбиелеу.
•Оқушының тәртібін сабақ үстінде және
сабақта тыс кезінде бақылауда ұстайды.
•Оқушыдан оны не қызықтырады және
жақсы көретін үйірме жөнінде әңгімелеседі.
•Достары және ата-анасымен әңгіме
жұргізіліп отырады.
Мектебімізде көптеген үйірмелер жұмыс
жасауда. Атап айтсақ, үйірме түрлері -волейбол,
баскедбол, бокс, фудбол,гандыбол, тенис,
тоғызқұмалақ, шахмат, би, хор, эстрада әндері,
күй т\б үйірмелер жұмыс жасауда. Өздері
ұнатып қатысқан үйірмелерге баланың мінезін
жақсы жақа өзгерту мүмкін.
Оқушының мінез-
құлқының ерекшелігін
анықтау барысында
мұғалімдер әрқашан:
6 слайд
Қазіргі таңда мектебімізде мұғалімдер мен тәртібі қиын оқушылар арасында үйірмелер жұмыс жасауда. Қиын оқушылармен жұмыс жасағанда, сынып жетекшілері мен үйірме мұғалімдері оны жеке тұлға ретінде танып, біліп қана қоймай үш кезеңді басты назарда ұстайды. -Бұрынғысы -Қазіргісі -Болашағы Жеткіншектерді үйірмелерге ұжым арқылы тәрбиелеу. •Оқушының тәртібін сабақ үстінде және сабақта тыс кезінде бақылауда ұстайды. •Оқушыдан оны не қызықтырады және жақсы көретін үйірме жөнінде әңгімелеседі. •Достары және ата-анасымен әңгіме жұргізіліп отырады. Мектебімізде көптеген үйірмелер жұмыс жасауда. Атап айтсақ, үйірме түрлері -волейбол, баскедбол, бокс, фудбол,гандыбол, тенис, тоғызқұмалақ, шахмат, би, хор, эстрада әндері, күй т\б үйірмелер жұмыс жасауда. Өздері ұнатып қатысқан үйірмелерге баланың мінезін жақсы жақа өзгерту мүмкін. Оқушының мінез- құлқының ерекшелігін анықтау барысында мұғалімдер әрқашан:
#7 слайд
Тәрбиесі
қиын
балалармен
жұмыс
Жасөспірім
инспекторымен
бірлесіп жұмыс
жасау
Психологиялық
көмек беру
Алдын алу іс
шараларын
өткізу
Қадағалау және
бақылау
жұмыстарын
жүргізу
Әкімшілікпен
байланыс
жасау
Жанұясымен,
ата-анасымен
байланыс
орнату
Педагогикалық
кеңес беру
«Қиын»
балалрды
анықтау, есебін
алу,
диагностиклық
картасын жасау
7 слайд
Тәрбиесі қиын балалармен жұмыс Жасөспірім инспекторымен бірлесіп жұмыс жасау Психологиялық көмек беру Алдын алу іс шараларын өткізу Қадағалау және бақылау жұмыстарын жүргізу Әкімшілікпен байланыс жасау Жанұясымен, ата-анасымен байланыс орнату Педагогикалық кеңес беру «Қиын» балалрды анықтау, есебін алу, диагностиклық картасын жасау
#8 слайд
Сынып жетекші
Жасөспірім
Педагогикалық ұжым
Жасөспірімнің отбасы
Негізгі проблемасын анықтау
Мектеп психологына сұраныс қою
Жасөспіріммен жұмыс істеудің жоспарын құру
Әртүрлі үйірмелерге, секцияларға қатыстыру
Қоғамдық жұмыстарға тарту
Медико-психологиялық көмек көрсету
Жасөспіріммен психологиялық түзету жұмыстарын жүргізу
Абай атындағы №31 жалпы білім беретін мектебіндегі
әлеуметтік-психологиялық қызметтің «Қауіпті топ»
оқушыларымен жұмыстың негізгі сызбасы
8 слайд
Сынып жетекші Жасөспірім Педагогикалық ұжым Жасөспірімнің отбасы Негізгі проблемасын анықтау Мектеп психологына сұраныс қою Жасөспіріммен жұмыс істеудің жоспарын құру Әртүрлі үйірмелерге, секцияларға қатыстыру Қоғамдық жұмыстарға тарту Медико-психологиялық көмек көрсету Жасөспіріммен психологиялық түзету жұмыстарын жүргізу Абай атындағы №31 жалпы білім беретін мектебіндегі әлеуметтік-психологиялық қызметтің «Қауіпті топ» оқушыларымен жұмыстың негізгі сызбасы
#9 слайд
«Қауіпті топ»
оқушыларымен маман
иелерінің жұмыс бағыттары
●Оқушы мен оның отбасымен
жекелеген, түзету жұмыстарын құру;
●Қауіп-қатер себептерін анықтау;
●Әлеуметтік-психологиялық қызметті
жұмыс нәтижелерімен таныстыру;
●Мәліметтерді жинақтау;
●Оқушының ата-аналарын
педагогикалық-психологиялық кеңес
алуына хабардар ету.
●Сынып оқушыларының педагогикалық
диагностикасын жүргізу:
Сынып жетекші
●«Қауіпті топтағы» оқушының отбасы
жағдайын тексеру;
●Жеке басына арналған әлеуметтік-
педагогикалық көмек көрсету;
●Түзету бағдарламаларын құру;
●Диагностика; аралық, қорытынды,
әлеуметтік ортаға қалыптасу, басқа
оқушыларға зиянын тигізбеуге ықпал
жасау
●Құқық бұзушылықтың алдын-алу
кеңесіне материалдарды жинақтау.
Әлеуметтік педагог
«Әр оқушы – біздің
жауапкершілігіміз!»
9 слайд
«Қауіпті топ» оқушыларымен маман иелерінің жұмыс бағыттары ●Оқушы мен оның отбасымен жекелеген, түзету жұмыстарын құру; ●Қауіп-қатер себептерін анықтау; ●Әлеуметтік-психологиялық қызметті жұмыс нәтижелерімен таныстыру; ●Мәліметтерді жинақтау; ●Оқушының ата-аналарын педагогикалық-психологиялық кеңес алуына хабардар ету. ●Сынып оқушыларының педагогикалық диагностикасын жүргізу: Сынып жетекші ●«Қауіпті топтағы» оқушының отбасы жағдайын тексеру; ●Жеке басына арналған әлеуметтік- педагогикалық көмек көрсету; ●Түзету бағдарламаларын құру; ●Диагностика; аралық, қорытынды, әлеуметтік ортаға қалыптасу, басқа оқушыларға зиянын тигізбеуге ықпал жасау ●Құқық бұзушылықтың алдын-алу кеңесіне материалдарды жинақтау. Әлеуметтік педагог «Әр оқушы – біздің жауапкершілігіміз!»
#10 слайд
Әлеуметтік жағдай: Психологиялық жағдай:
•бақылаусыздық;
•назардан тыс қалуы;
•бос уақытының болмауы;
•отбасының толық болмауы.
•балалардың жас кезінде педагогикалық
тәрбиемен жете қамтылмауы;
•оларды қайта тәрбиелеудегі асығыстық;
•балаға балдырған кезінде қатал болып,
ал жеткіншек кезінде айтқанын
орындата алмау;
•балаға жасынан толық еркіндік беру.
Бұзақылыққа бейім тұратын
жасөспірімдердітәрбиелеудегі
ата-аналардың
жіберетінқателіктерінің әр
түрлі екені белгілі. Олар:
"Ынтымақтаст
ық – табыс
кепілі"
10 слайд
Әлеуметтік жағдай: Психологиялық жағдай: •бақылаусыздық; •назардан тыс қалуы; •бос уақытының болмауы; •отбасының толық болмауы. •балалардың жас кезінде педагогикалық тәрбиемен жете қамтылмауы; •оларды қайта тәрбиелеудегі асығыстық; •балаға балдырған кезінде қатал болып, ал жеткіншек кезінде айтқанын орындата алмау; •балаға жасынан толық еркіндік беру. Бұзақылыққа бейім тұратын жасөспірімдердітәрбиелеудегі ата-аналардың жіберетінқателіктерінің әр түрлі екені белгілі. Олар: "Ынтымақтаст ық – табыс кепілі"
#11 слайд
Бала тәрбиесіне отбасының жағымсыз әсер ету жақтарын сөз
еткенде, оны үш топқа бөліп қарастыруға болады.
Бірінші
топ
баланы қалай тәрбиелеуді біледі және дәл солай тәрбиелейді.
Олар көп емес, алайда, өздерінің саналы өмірімен және сапалы іс-
әрекеттерімен тек өз балаларына ғана тәрбие беріп қоймай,
мектептегі қоғамдық жұмыстарға қолғабыс етіп, басқа ата-аналарға
үлгі көрсетеді.
Екінші
топ
өз балаларына өнегелі тәрбие бергісі келеді, бірақ, қалай
тәрбиелеу керек екенінін білмейді. Мұндайлар ата- аналардың
басым көпшілігі. Олар білмегендіктен балаларына кері әсер етуі
мүмкін.
Үшінші
топ
балаларды тәрбиелеудің жолдарын білмейді, білгісі де келмейді,
педагогтерге қарсы тұратын төмендегі әлеуметтік топ. Бұлар
соншалықты көп болмағанымен, «қиын» балаларды беретін
отбасылар.
11 слайд
Бала тәрбиесіне отбасының жағымсыз әсер ету жақтарын сөз еткенде, оны үш топқа бөліп қарастыруға болады. Бірінші топ баланы қалай тәрбиелеуді біледі және дәл солай тәрбиелейді. Олар көп емес, алайда, өздерінің саналы өмірімен және сапалы іс- әрекеттерімен тек өз балаларына ғана тәрбие беріп қоймай, мектептегі қоғамдық жұмыстарға қолғабыс етіп, басқа ата-аналарға үлгі көрсетеді. Екінші топ өз балаларына өнегелі тәрбие бергісі келеді, бірақ, қалай тәрбиелеу керек екенінін білмейді. Мұндайлар ата- аналардың басым көпшілігі. Олар білмегендіктен балаларына кері әсер етуі мүмкін. Үшінші топ балаларды тәрбиелеудің жолдарын білмейді, білгісі де келмейді, педагогтерге қарсы тұратын төмендегі әлеуметтік топ. Бұлар соншалықты көп болмағанымен, «қиын» балаларды беретін отбасылар.
#12 слайд
Әңгімелесу
әдісі
бұл баламен сөйлесу арқылы оның ішкі дүниесіне ену, проблемасын білу, түсіну және оны
шешуге бағыт- бағдар сілтеу.
Тест әдісі
стандартты тапсырмалар арқылы зерттеу. Дамыту, графикалық, ассоциациялық тестер
болуы мүмкін. Жауаптарды белгілі бір жүйе арқылы сараптау, талдау қажет.
Бақылау
әдісі
баланың іс- қимылын, сөзін әртүрлі іс- шаралардан байқау. Жүйелі және нәтижелі жұмыс
арқылы ол баланың мінезінде ауытқушылықтар болса, сөзінде береке болмаса, ол баламен
жеке жұмыс ұйымдастыру керек. Бақылауды қалыпты жағдайларда жүргізу өте тиімді:
ойын кезінде, сабақта, әртүрлі іс-шараларда үнемі көңіл аударып, жүйелі жұмыс жүргізу
керек.
Сауалнама
әдісі
Сауалнама жазу арқылы бала туралы ақпарат жинау.Сауалнаманың мазмұнында негізгі
проблема ғана болуы тиіс. Ойы, мінезі, әлеуметтік-демографиялық жағдайы, белгілі бір
бағыт бойынша қызығушылығы. Сұрақтар мынандай түрде болуы мүмкін: (дайын
жауаптардан керегін бала өзі таңдайды) өз бетімен жауап беру, тура жауаптар, жанама
жауаптар
Сұхбаттасу
әдісі
алдын-ала дайындалған сұрақтарға жауап алу. Бұл әдісте мына жағдайларды есте ұстаған
абзал: қарапайым жағдайда сөйлеу, баланың үнемі болатын ортасында сұхбаттасу, жауап
беру мүмкіндігін ескеру; белгілі бір уақыт ішінде жауап беру керектігін айту; үшінші
адамның көмегінсіз әңгімелесу.
12 слайд
Әңгімелесу әдісі бұл баламен сөйлесу арқылы оның ішкі дүниесіне ену, проблемасын білу, түсіну және оны шешуге бағыт- бағдар сілтеу. Тест әдісі стандартты тапсырмалар арқылы зерттеу. Дамыту, графикалық, ассоциациялық тестер болуы мүмкін. Жауаптарды белгілі бір жүйе арқылы сараптау, талдау қажет. Бақылау әдісі баланың іс- қимылын, сөзін әртүрлі іс- шаралардан байқау. Жүйелі және нәтижелі жұмыс арқылы ол баланың мінезінде ауытқушылықтар болса, сөзінде береке болмаса, ол баламен жеке жұмыс ұйымдастыру керек. Бақылауды қалыпты жағдайларда жүргізу өте тиімді: ойын кезінде, сабақта, әртүрлі іс-шараларда үнемі көңіл аударып, жүйелі жұмыс жүргізу керек. Сауалнама әдісі Сауалнама жазу арқылы бала туралы ақпарат жинау.Сауалнаманың мазмұнында негізгі проблема ғана болуы тиіс. Ойы, мінезі, әлеуметтік-демографиялық жағдайы, белгілі бір бағыт бойынша қызығушылығы. Сұрақтар мынандай түрде болуы мүмкін: (дайын жауаптардан керегін бала өзі таңдайды) өз бетімен жауап беру, тура жауаптар, жанама жауаптар Сұхбаттасу әдісі алдын-ала дайындалған сұрақтарға жауап алу. Бұл әдісте мына жағдайларды есте ұстаған абзал: қарапайым жағдайда сөйлеу, баланың үнемі болатын ортасында сұхбаттасу, жауап беру мүмкіндігін ескеру; белгілі бір уақыт ішінде жауап беру керектігін айту; үшінші адамның көмегінсіз әңгімелесу.
#13 слайд
Формалары
Жеке Әңгімелесу Ақыл-кеңес беру Сенім арту Ортаға тарту
Топтық
Мектепшілік шараларға
қатысу
Қоғамдық жұмыстарға
араластыру
Секция, сыныптан тыс
үйірмелерге тарту
Ұжымдық Лекция Кездесу
Экскурсия, жорықтарға
шығу
Апталық онкүндіктер
өткізу
Қиындық
туғызатын
оқушылармен
жүргізілетін әңгіме
Орта мектепті
бітіргеннен кейін
кім болғың келеді?
Қай пәнді жақсы
көресің?
Сенің әке-
шешеңмен қарым-
қатынасың
қандай?
Қандай әдеби
кітаптар оқисың?
Өзіңнің мектептегі
жүріс-тұрысыңа,
оқуыңа ризасың
ба?
Сенің үйдегі,
мектептегі
ұнататын
жұмысың
Сенің достарың
қандай, олар
туралы сен не
ойлайсың?
Өмірдегі ең
қажетті, қызықты
не деп
есептейсің?
13 слайд
Формалары Жеке Әңгімелесу Ақыл-кеңес беру Сенім арту Ортаға тарту Топтық Мектепшілік шараларға қатысу Қоғамдық жұмыстарға араластыру Секция, сыныптан тыс үйірмелерге тарту Ұжымдық Лекция Кездесу Экскурсия, жорықтарға шығу Апталық онкүндіктер өткізу Қиындық туғызатын оқушылармен жүргізілетін әңгіме Орта мектепті бітіргеннен кейін кім болғың келеді? Қай пәнді жақсы көресің? Сенің әке- шешеңмен қарым- қатынасың қандай? Қандай әдеби кітаптар оқисың? Өзіңнің мектептегі жүріс-тұрысыңа, оқуыңа ризасың ба? Сенің үйдегі, мектептегі ұнататын жұмысың Сенің достарың қандай, олар туралы сен не ойлайсың? Өмірдегі ең қажетті, қызықты не деп есептейсің?
#14 слайд
Қиын балалармен жұмыс істеудің
негізгі шарттары:
Әрбір қиын баланы жан -
жақты зерттеп, мінез –
құлықтарының бағыт -
бағдарын айқындау, оның
ішіндегі адамгершілік
типтегі қасиетін іріктеп алу.
Әрбір оқушының адамгершілік
құндылығының негізінде
тәртібі, айналасындағы өмірге
қөзқарасы, ұжымдық қарым -
қатынас дағдыларын
қалыптастыруды ұйымдастыру.
Әрбір жеке тұлғаның
ерекшеліктері мен
мүмкіндіктеріне және
творчестволық талап-тілектеріне
орай, қабілеті мен икемдіктерін
дамыту, қоғамдық жұмыстарға
қатыстыру.
Қиын баланы тәрбиелеуде
әрбір теріс қылығын, істерін,
тәртіпсіздігін арына тигізбей
айыптаса, бұл істер өз
нәтижесін береді.
14 слайд
Қиын балалармен жұмыс істеудің негізгі шарттары: Әрбір қиын баланы жан - жақты зерттеп, мінез – құлықтарының бағыт - бағдарын айқындау, оның ішіндегі адамгершілік типтегі қасиетін іріктеп алу. Әрбір оқушының адамгершілік құндылығының негізінде тәртібі, айналасындағы өмірге қөзқарасы, ұжымдық қарым - қатынас дағдыларын қалыптастыруды ұйымдастыру. Әрбір жеке тұлғаның ерекшеліктері мен мүмкіндіктеріне және творчестволық талап-тілектеріне орай, қабілеті мен икемдіктерін дамыту, қоғамдық жұмыстарға қатыстыру. Қиын баланы тәрбиелеуде әрбір теріс қылығын, істерін, тәртіпсіздігін арына тигізбей айыптаса, бұл істер өз нәтижесін береді.
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
16 слайд
#17 слайд
17 слайд
#18 слайд
18 слайд
#19 слайд
19 слайд
#20 слайд
20 слайд
#21 слайд
Қолөнер үйірмесі
21 слайд
Қолөнер үйірмесі
#22 слайд
22 слайд
#23 слайд
23 слайд
#24 слайд
24 слайд
#25 слайд
25 слайд
#26 слайд
26 слайд
#27 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
«Таяқтау оңай, тәрбиелеу қиын»
Халық мақалы.Ұрпақ тәрбиесі қай заманның, қай қоғамның болсын көкейкесті мәселелері
болып келгендігі дәлелдеуді қажет етпейді. Тәрбие ана сүтінен басталып, біреудің біреуге
ықпалы арқылы өмір бойы қалыптасатын күрделі құбылыс. Бала тәрбиесі – салғырттыққа,
себеп-сылтау іздеуге төзбейді. Оны жүргізу үшін педагогикалық ұжымның кәсіптік білгірлігі,
ата-аналардың саналық көзқарасы және осы принциптерге негізделген мектеп және отбасы
арасындағы тығыз байланысқан одақ, нәтижелі жұмыс қажет. Соңғы кезде жасөспірімдер,
жеткіншектер арасында мектеп қабырғасында жүріп-ақ кейбір келеңсіз оқиғаларға
оқушыларымыздың көп ұрынуы, «қиын» бала есебін толықтыруы, сөз жоқ, мұғалімдер мен
мектеп ұжымын ойландырады. Осының себебіне үңілсек әр түрлі пікірлер айтуға болады.
27 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ «Таяқтау оңай, тәрбиелеу қиын» Халық мақалы.Ұрпақ тәрбиесі қай заманның, қай қоғамның болсын көкейкесті мәселелері болып келгендігі дәлелдеуді қажет етпейді. Тәрбие ана сүтінен басталып, біреудің біреуге ықпалы арқылы өмір бойы қалыптасатын күрделі құбылыс. Бала тәрбиесі – салғырттыққа, себеп-сылтау іздеуге төзбейді. Оны жүргізу үшін педагогикалық ұжымның кәсіптік білгірлігі, ата-аналардың саналық көзқарасы және осы принциптерге негізделген мектеп және отбасы арасындағы тығыз байланысқан одақ, нәтижелі жұмыс қажет. Соңғы кезде жасөспірімдер, жеткіншектер арасында мектеп қабырғасында жүріп-ақ кейбір келеңсіз оқиғаларға оқушыларымыздың көп ұрынуы, «қиын» бала есебін толықтыруы, сөз жоқ, мұғалімдер мен мектеп ұжымын ойландырады. Осының себебіне үңілсек әр түрлі пікірлер айтуға болады.
шағым қалдыра аласыз













