Материалдар / Таза заттар және қоспалар

Таза заттар және қоспалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Таза заттар және қоспалар туралы түсінік
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
05 Ақпан 2019
967
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал. Үй тапсырмасын тексеру. § 22, 126 бет 3 тап.

1 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал. Үй тапсырмасын тексеру. § 22, 126 бет 3 тап.

1 слайд

Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал. Үй тапсырмасын тексеру. § 22, 126 бет 3 тап.

Сұрақ – жауап әдісі Таза зат дегеніміз не? Мысал келтір. Қоспа дегеніміз не? Мысал келтір? Таза заттың құрамы қандай болады?

2 слайд
Сұрақ – жауап әдісі Таза зат дегеніміз не? Мысал келтір. Қоспа дегеніміз не? Мысал келтір? Таза заттың құрамы қандай болады? Қоспаның құрамы қандай болады? Табиғи қоспаға мысал келтір? Көлікті рұқсат етілмеген жерде жууға бола ма? Ауа таза зат па? Себебі?

2 слайд

Сұрақ – жауап әдісі Таза зат дегеніміз не? Мысал келтір. Қоспа дегеніміз не? Мысал келтір? Таза заттың құрамы қандай болады? Қоспаның құрамы қандай болады? Табиғи қоспаға мысал келтір? Көлікті рұқсат етілмеген жерде жууға бола ма? Ауа таза зат па? Себебі?

Сұрақ – жауап әдісі Шоколад таза зат па, қоспа ма? Сүтті таза зат қатарына жатқызуға бола ма? Неліктен? Күкірт таза зат па,

3 слайд
Сұрақ – жауап әдісі Шоколад таза зат па, қоспа ма? Сүтті таза зат қатарына жатқызуға бола ма? Неліктен? Күкірт таза зат па, қоспа ма? Бор таза зат па, қоспа ма? Тәтті шай таза зат па, қоспа ма? Заттың неше агрегаттық күйі бар? Биологиялық құбылыс дегеніміз не ? Химиялық құбылыс дегеніміз не ?

3 слайд

Сұрақ – жауап әдісі Шоколад таза зат па, қоспа ма? Сүтті таза зат қатарына жатқызуға бола ма? Неліктен? Күкірт таза зат па, қоспа ма? Бор таза зат па, қоспа ма? Тәтті шай таза зат па, қоспа ма? Заттың неше агрегаттық күйі бар? Биологиялық құбылыс дегеніміз не ? Химиялық құбылыс дегеніміз не ?

Миға шабуыл Бейне таспада мултьфильм Күлтеше

4 слайд
Миға шабуыл Бейне таспада мултьфильм Күлтеше

4 слайд

Миға шабуыл Бейне таспада мултьфильм Күлтеше

Сабақтың тақырыбы: Қоспаларды бөлу әдістері.

5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қоспаларды бөлу әдістері.

5 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қоспаларды бөлу әдістері.

Сабақтың мақсаты: Қоспаның түрін ажыратады және оларды бөлу тәсілін біледі ;

6 слайд
Сабақтың мақсаты: Қоспаның түрін ажыратады және оларды бөлу тәсілін біледі ;

6 слайд

Сабақтың мақсаты: Қоспаның түрін ажыратады және оларды бөлу тәсілін біледі ;

Оқулықпен жұмыс

7 слайд
Оқулықпен жұмыс

7 слайд

Оқулықпен жұмыс

Қоспаның түрін ажыратады 

8 слайд
Қоспаның түрін ажыратады 

8 слайд

Қоспаның түрін ажыратады 

Қоспаларды бөлу тәсілдері қандай? Әртекті Біртекті

9 слайд
Қоспаларды бөлу тәсілдері қандай? Әртекті Біртекті

9 слайд

Қоспаларды бөлу тәсілдері қандай? Әртекті Біртекті

Қоспаларды бөлу тәсілдері: Әртекті 1.Тұндыру 2.Сүзу (құйғы және сүзінді қағаз көмегімен) Біртекті 1.Қайта кристалдану – ба

10 слайд
Қоспаларды бөлу тәсілдері: Әртекті 1.Тұндыру 2.Сүзу (құйғы және сүзінді қағаз көмегімен) Біртекті 1.Қайта кристалдану – бастапқы қатты күйдегі затты ерітіп, сосын буландыра отырып, суалту жолымен тазарту, қайта кристалдану әдісі 2.Айдау –ұшқыш сұйықтықтарды алдымен буландырып, сонан соң салқындатып сұйық күйге ауыстырып, конденсациялауды айтады.

10 слайд

Қоспаларды бөлу тәсілдері: Әртекті 1.Тұндыру 2.Сүзу (құйғы және сүзінді қағаз көмегімен) Біртекті 1.Қайта кристалдану – бастапқы қатты күйдегі затты ерітіп, сосын буландыра отырып, суалту жолымен тазарту, қайта кристалдану әдісі 2.Айдау –ұшқыш сұйықтықтарды алдымен буландырып, сонан соң салқындатып сұйық күйге ауыстырып, конденсациялауды айтады.

1 топ Өсімдік майы мен су. 2 топ Ас тұзы мен су. 3 топ а)Күкірт пен темір үгінділері б) топырақпен су  Мына заттардың түрі

11 слайд
1 топ Өсімдік майы мен су. 2 топ Ас тұзы мен су. 3 топ а)Күкірт пен темір үгінділері б) топырақпен су  Мына заттардың түрін сипаттап, бөлу әдістерін жоспарлап жасаңдар.

11 слайд

1 топ Өсімдік майы мен су. 2 топ Ас тұзы мен су. 3 топ а)Күкірт пен темір үгінділері б) топырақпен су  Мына заттардың түрін сипаттап, бөлу әдістерін жоспарлап жасаңдар.

Тапсырма критерийлері: Біртекті және әртекті қоспаларды ажырата алады. Біртекті және әртекті қоспаларды бөлу тәсілін біледі

12 слайд
Тапсырма критерийлері: Біртекті және әртекті қоспаларды ажырата алады. Біртекті және әртекті қоспаларды бөлу тәсілін біледі .

12 слайд

Тапсырма критерийлері: Біртекті және әртекті қоспаларды ажырата алады. Біртекті және әртекті қоспаларды бөлу тәсілін біледі .

Үй тапсырмасы  §23, 2,3 тап 132 бет.

13 слайд
Үй тапсырмасы  §23, 2,3 тап 132 бет.

13 слайд

Үй тапсырмасы  §23, 2,3 тап 132 бет.

Рефлексия Білемін,білдім,не білгім келеді?

14 слайд
Рефлексия Білемін,білдім,не білгім келеді?

14 слайд

Рефлексия Білемін,білдім,не білгім келеді?

Министірлікпен келісілген курстар тізімі