Тиімді оқыту және оқу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тиімді оқыту және оқу
1 слайд
Тиімді оқыту және оқу
2 слайд
Тиімді оқыту мен оқу тәсілдері:
сабақ мақсаттары
•
тиімді оқыту және оқу тәсілдері туралы білім
қалыптастыру.
•
бастауыш сыныптардағы дене шынықтыру
сабағында тиімді оқыту және оқуды қалай
қолдану жөнінде түсінік қалыптастыру .
•
« Дене шынықтыру» пәні бойынша оқу
бағдарламасының педагогикалық тәсілдерін
білу .
2 слайд
Тиімді оқыту мен оқу тәсілдері: сабақ мақсаттары • тиімді оқыту және оқу тәсілдері туралы білім қалыптастыру. • бастауыш сыныптардағы дене шынықтыру сабағында тиімді оқыту және оқуды қалай қолдану жөнінде түсінік қалыптастыру . • « Дене шынықтыру» пәні бойынша оқу бағдарламасының педагогикалық тәсілдерін білу .
3 слайд
Тиімді оқыту мен оқудың кейбір тәсілдері
1. Б e лсенді оқу
2. Бірлескен оқу
3. Саралау
4. Пәнаралық байланыс
5. Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру
6. Оқу әңгімелері
7. Электронды оқу және технологияларды қолдану
8. Модельдеу
3 слайд
Тиімді оқыту мен оқудың кейбір тәсілдері 1. Б e лсенді оқу 2. Бірлескен оқу 3. Саралау 4. Пәнаралық байланыс 5. Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру 6. Оқу әңгімелері 7. Электронды оқу және технологияларды қолдану 8. Модельдеу
4 слайд
1. Белсенді оқу
Өз тәжірибесінің негізінде
үйрену :
•
оқушыларға эксперимент
жасап, мәнін ұғынып, түсінік
қалыптастыруға мүмкіндік
береді;
•
жаңа білімді бұған дейінгі
біліммен байланыстырады;
•
қате жіберу бізге өзімізді
тексеріп, түсінігімізді жетілдіруге
жол ашады;
•
нәтижесі – терең білім;
•
көзқарасты өзгертеді .
4 слайд
1. Белсенді оқу Өз тәжірибесінің негізінде үйрену : • оқушыларға эксперимент жасап, мәнін ұғынып, түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді; • жаңа білімді бұған дейінгі біліммен байланыстырады; • қате жіберу бізге өзімізді тексеріп, түсінігімізді жетілдіруге жол ашады; • нәтижесі – терең білім; • көзқарасты өзгертеді .
5 слайд
Құрылымдалған топтық
жұмыс :
•
тұлғааралық қарым-қатынас
дағдыларын жетілдіреді;
•
ақпарат алу және жоғары деңгейлі
ойлау дағдыларын жетілдіреді;
•
жағымды дербестікті дамытады –
«біз бірлесіп табысқа жетеміз»;
•
оқушылар арасындағы
тосқауылдарды бұза алады .2. Бірлескен оқу
5 слайд
Құрылымдалған топтық жұмыс : • тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын жетілдіреді; • ақпарат алу және жоғары деңгейлі ойлау дағдыларын жетілдіреді; • жағымды дербестікті дамытады – «біз бірлесіп табысқа жетеміз»; • оқушылар арасындағы тосқауылдарды бұза алады .2. Бірлескен оқу
6 слайд
Әр оқушының оқудағы
қажеттіліктерін қанағаттандыру :
•
түсінік пен дағдылар тереңдейді;
•
өзіне деген сенімі мен оқуға деген
уәжі артады;
•
оқушыларға идеяларды тереңірек
түсінуге көмектесе отырып,
шығармашылыққа
ынталандырады;
•
барлық оқушыларға пайдалы;
•
барлық оқушылардан күтілетін
нәтижені арттыра алады .
3. Саралау
6 слайд
Әр оқушының оқудағы қажеттіліктерін қанағаттандыру : • түсінік пен дағдылар тереңдейді; • өзіне деген сенімі мен оқуға деген уәжі артады; • оқушыларға идеяларды тереңірек түсінуге көмектесе отырып, шығармашылыққа ынталандырады; • барлық оқушыларға пайдалы; • барлық оқушылардан күтілетін нәтижені арттыра алады . 3. Саралау
7 слайд
4 . Пәнаралық байланыс
Пәндердің арасында
байланыс орнату :
•
білім беру бағдарламасының
тынысын кеңейтіп, теңестіреді;
•
терең білім алуға мүмкіндік
береді;
•
көптеген дағдыларды
қалыптастырады;
•
түсінік пен дағдыларды дамытуға
көмектесе алады;
•
оқудың анағұрлым саналы өтуіне
көмектеседі;
•
оқуға деген уәжді арттыра алады .
7 слайд
4 . Пәнаралық байланыс Пәндердің арасында байланыс орнату : • білім беру бағдарламасының тынысын кеңейтіп, теңестіреді; • терең білім алуға мүмкіндік береді; • көптеген дағдыларды қалыптастырады; • түсінік пен дағдыларды дамытуға көмектесе алады; • оқудың анағұрлым саналы өтуіне көмектеседі; • оқуға деген уәжді арттыра алады .
8 слайд
Оқуға қолдау көрсету
мақсатында тексеру және кері
байланыс ұсыну :
•
уәж бен өзіне беретін бағасын
арттырады;
•
қай бағытта оқыту керектігін
анықтауға көмектеседі;
•
оқушыларға өз жұмысын
жақсартуға мүмкіндік береді;
•
оқушыларға барынша тиімді оқу
жолдарын түсінуге көмектеседі.
5 . Оқушылардың қажеттіліктерін
қанағаттандыру
8 слайд
Оқуға қолдау көрсету мақсатында тексеру және кері байланыс ұсыну : • уәж бен өзіне беретін бағасын арттырады; • қай бағытта оқыту керектігін анықтауға көмектеседі; • оқушыларға өз жұмысын жақсартуға мүмкіндік береді; • оқушыларға барынша тиімді оқу жолдарын түсінуге көмектеседі. 5 . Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру
9 слайд
Оқушылардың тапсырма
туралы әңгімелері :
•
оқушылардың үлес қосуына жол
ашады;
•
оқушылардың бір-біріне білім мен
дағдыларды үйретуіне жетелейді;
•
терең түсінуге жол ашады;
•
оқушыларға өз үлгерімі туралы
ойланып, енді не істеу керектігі
туралы шешім қабылдауға
мүмкіндік береді;
•
тапсырманы күрделендіріп,
оқушылардың уәжін арттырады .6 . Оқу әңгімелері
9 слайд
Оқушылардың тапсырма туралы әңгімелері : • оқушылардың үлес қосуына жол ашады; • оқушылардың бір-біріне білім мен дағдыларды үйретуіне жетелейді; • терең түсінуге жол ашады; • оқушыларға өз үлгерімі туралы ойланып, енді не істеу керектігі туралы шешім қабылдауға мүмкіндік береді; • тапсырманы күрделендіріп, оқушылардың уәжін арттырады .6 . Оқу әңгімелері
10 слайд
Технологияларды пайдалану :
•
белсенді оқудың қызықты
құралдарын ұсына алады;
•
уәжді арттыра алады;
•
зерттеу жүргізу, қарым-қатынас
жасау, ынтымақтастық орнату және
бірнәрсе жасау үшін қолданылады;
•
оқушыларға ақпарат іздеп, өз
құралдарын табуға мүмкіндік бере
отырып, оларға өз үлесін қосуға
септігін тигізеді;
•
сыныптан тыс жерлерде білім алуға
мүмкіндік береді.7 . Электронды оқу және технологияларды
пайдалану
10 слайд
Технологияларды пайдалану : • белсенді оқудың қызықты құралдарын ұсына алады; • уәжді арттыра алады; • зерттеу жүргізу, қарым-қатынас жасау, ынтымақтастық орнату және бірнәрсе жасау үшін қолданылады; • оқушыларға ақпарат іздеп, өз құралдарын табуға мүмкіндік бере отырып, оларға өз үлесін қосуға септігін тигізеді; • сыныптан тыс жерлерде білім алуға мүмкіндік береді.7 . Электронды оқу және технологияларды пайдалану
11 слайд
8. Mo дельдеу
Сарапшының бұл кезде жүріп
жататын ойлау үдерістерін
түсіндіре отырып мысал ұсынуы :
•
оқушыларды бір мезгілде пән
мазмұны туралы ойлауға және
сарапшы ретінде әрекет етуге
жетелейді;
•
оқушыларға барынша өз бетінше
жұмыс істеуге мүмкіндік беріп,
тапсырманы кезеңдерге бөледі;
•
үдеріс туралы ойлануға
ынталандырады.
11 слайд
8. Mo дельдеу Сарапшының бұл кезде жүріп жататын ойлау үдерістерін түсіндіре отырып мысал ұсынуы : • оқушыларды бір мезгілде пән мазмұны туралы ойлауға және сарапшы ретінде әрекет етуге жетелейді; • оқушыларға барынша өз бетінше жұмыс істеуге мүмкіндік беріп, тапсырманы кезеңдерге бөледі; • үдеріс туралы ойлануға ынталандырады.
12 слайд
« Дене шынықтыру» сабағын тиімді
оқытудың сипаттамасы
Оқылым сияқты жаттығу мен шынығуда
маңызды. Мен болсам оларды аса
маңызды дер едім, себебі денсаулық
оқудан да қымбат.
Томас Джеферсон
12 слайд
« Дене шынықтыру» сабағын тиімді оқытудың сипаттамасы Оқылым сияқты жаттығу мен шынығуда маңызды. Мен болсам оларды аса маңызды дер едім, себебі денсаулық оқудан да қымбат. Томас Джеферсон
13 слайд
Белсенді оқу. сабақ мақсаттары
•
белсенді оқу дегеніміз не екенін түсіну.
•
Оқу жоспарынан алынған белсенді оқу
жаттығуларына қатысу.
13 слайд
Белсенді оқу. сабақ мақсаттары • белсенді оқу дегеніміз не екенін түсіну. • Оқу жоспарынан алынған белсенді оқу жаттығуларына қатысу.
14 слайд
2-күн, 2-сабақ. Оқушылардың уәжіне не
ықпал етеді ?
•
Өзіңізді оқушымын деп ойлаңыз. Оқу кезінде ойыңызды
не бөледі ?
•
Әрбір себепті жеке параққа жазу .
•
Қағаздарды орап, ортаға тастау.
•
Себептерді талдау .
•
Бұл тәсілдердің қайсысының ықпалы солғын?
Қайсылары қатты ықпал етеді ?
•
Бұдан біздің сыныптағы оқу жағдайы туралы не білуге
болады?
14 слайд
2-күн, 2-сабақ. Оқушылардың уәжіне не ықпал етеді ? • Өзіңізді оқушымын деп ойлаңыз. Оқу кезінде ойыңызды не бөледі ? • Әрбір себепті жеке параққа жазу . • Қағаздарды орап, ортаға тастау. • Себептерді талдау . • Бұл тәсілдердің қайсысының ықпалы солғын? Қайсылары қатты ықпал етеді ? • Бұдан біздің сыныптағы оқу жағдайы туралы не білуге болады?
15 слайд
90%
Сөйлеу және істеу
( таныстыру, эксперимент жүргізу, оқыту ,
жаттығу )70%
Сөйлеу 50%
Көру және тыңдау
( топтық пікірталас ,
аудиториямен сөйлесу )
( таныстыру,
эксперимент
жүргізу, оқыту ,
жаттығу )( тур, көріністерді қарау, кино
көру ) 30%
Көру 20%
Тыңдау 10%
(сызба, кесте) ( лекция, аудиокітап )Оқу
Енжар
Белсендіоқу
оқу Оқушылардың уәжіне
не ықпал етеді?
15 слайд
90% Сөйлеу және істеу ( таныстыру, эксперимент жүргізу, оқыту , жаттығу )70% Сөйлеу 50% Көру және тыңдау ( топтық пікірталас , аудиториямен сөйлесу ) ( таныстыру, эксперимент жүргізу, оқыту , жаттығу )( тур, көріністерді қарау, кино көру ) 30% Көру 20% Тыңдау 10% (сызба, кесте) ( лекция, аудиокітап )Оқу Енжар Белсендіоқу оқу Оқушылардың уәжіне не ықпал етеді?
16 слайд
Белсенді оқу …
Оқуға қолдау көрсету Болжам жасау
Әуестікті арттыру
Сұрақ қоюЭксперимент жасауға ынталандыру
Жаңалық ашуға жол ашуЖеке оқу тәсілдеріне қолдау
көрсету
Fosters personal expression Проблема шешуге
жетелеу Оқушылардың уәжіне не ықпал етеді?
16 слайд
Белсенді оқу … Оқуға қолдау көрсету Болжам жасау Әуестікті арттыру Сұрақ қоюЭксперимент жасауға ынталандыру Жаңалық ашуға жол ашуЖеке оқу тәсілдеріне қолдау көрсету Fosters personal expression Проблема шешуге жетелеу Оқушылардың уәжіне не ықпал етеді?
17 слайд
Оқуға қолдау көрсету
Бірқатар жаттығуларды өткізуге
жол ашады Оқу мақсаттарын
қайталайды Оқушыларға
дағдыларын шыңдауға
мүмкіндік береді
Қажетті білім
қалыптастырады
Ресурстар жоғары сапалы, реттелген, қолжетімді
болып, барлығына таратылып, жүйелі қолданылуы
тиіс.Белсенді оқу …Оқушылардың уәжіне не ықпал етеді?
17 слайд
Оқуға қолдау көрсету Бірқатар жаттығуларды өткізуге жол ашады Оқу мақсаттарын қайталайды Оқушыларға дағдыларын шыңдауға мүмкіндік береді Қажетті білім қалыптастырады Ресурстар жоғары сапалы, реттелген, қолжетімді болып, барлығына таратылып, жүйелі қолданылуы тиіс.Белсенді оқу …Оқушылардың уәжіне не ықпал етеді?
18 слайд
2 -күн, 2-сабақ. Оқу жоспарындағы
белсенді оқу
Бүкіл топ
1-сыныптың оқу жоспарынан алынған белсенді оқу
жаттығуын орындайды :
•
1-бөлім: « Ойын арқылы тірек-қимыл дағдыларын
дамыту »
•
5-бөлім: «Денені басқару, нысанды басқару және тірек-
қозғалыс дағдыларын дамыту»
•
8-бөлім: «Тәннің саулығы»
Пікірталас :
•
Бұл жаттығулар топтың белсенді оқу туралы жасаған
анықтамасымен қалай байланысады ?
•
Олар 1-сабақта құрған педагогикалық тәсілдер тізімімен
қалай байланысады ?
18 слайд
2 -күн, 2-сабақ. Оқу жоспарындағы белсенді оқу Бүкіл топ 1-сыныптың оқу жоспарынан алынған белсенді оқу жаттығуын орындайды : • 1-бөлім: « Ойын арқылы тірек-қимыл дағдыларын дамыту » • 5-бөлім: «Денені басқару, нысанды басқару және тірек- қозғалыс дағдыларын дамыту» • 8-бөлім: «Тәннің саулығы» Пікірталас : • Бұл жаттығулар топтың белсенді оқу туралы жасаған анықтамасымен қалай байланысады ? • Олар 1-сабақта құрған педагогикалық тәсілдер тізімімен қалай байланысады ?
19 слайд
Белсенді оқу; сабақ мақсаттары
•
белсенді оқу қағидаттарын өзінің оқыту
тәжірибесінде қолданатын жаттығуларына енгізу.
•
оқу орындалатын жаттығуға емес, көзделген
мақсатқа негізделетін үдеріс екенін түсіну.
19 слайд
Белсенді оқу; сабақ мақсаттары • белсенді оқу қағидаттарын өзінің оқыту тәжірибесінде қолданатын жаттығуларына енгізу. • оқу орындалатын жаттығуға емес, көзделген мақсатқа негізделетін үдеріс екенін түсіну.
20 слайд
Сіздің сабақтарыңыздағы белсенді оқу
Бүкіл топпен
•
Жақында өткізген, өздеріне ұнаған және сәтті өтті деп
санайтын бір жаттығу туралы ойлау .
Талқылау:
•
Жаттығуда белсенді оқудың қандай аспектілері
пайдаланылады?
•
Осы бұл жаттығудың пайдалылығы/ оқу тәжірибесінің
сәттілігі немен түсіндіріледі ?
20 слайд
Сіздің сабақтарыңыздағы белсенді оқу Бүкіл топпен • Жақында өткізген, өздеріне ұнаған және сәтті өтті деп санайтын бір жаттығу туралы ойлау . Талқылау: • Жаттығуда белсенді оқудың қандай аспектілері пайдаланылады? • Осы бұл жаттығудың пайдалылығы/ оқу тәжірибесінің сәттілігі немен түсіндіріледі ?
21 слайд
Белсенді оқу жаттығуын бағамдау
Шағын топтарда
•
Дене шынықтыру сабақтарында қолдануға болатын
белсенді оқу жаттығуларының тізімін құрастыру.
Жеке
•
Оқу мақсатын таңдап, белсенді оқу элементтерін
қамтитын ширату жаттығуы туралы ойлау .
21 слайд
Белсенді оқу жаттығуын бағамдау Шағын топтарда • Дене шынықтыру сабақтарында қолдануға болатын белсенді оқу жаттығуларының тізімін құрастыру. Жеке • Оқу мақсатын таңдап, белсенді оқу элементтерін қамтитын ширату жаттығуы туралы ойлау .
22 слайд
Біліктілікті арттырудан күтілетін
нәтижелерге қол жеткізу деңгейін
бағамдау: сабақ мақсаттары
•
Белсенді оқу тұжырымдамасын оқушыларға тиімді әрі
жағымды жеткізу жолдарын қарастыру.
•
Кедергілер мен көмектесетін факторларды белгілей
отырып, жеке тұлға ретінде және мұғалім ретінде
белсенді оқу туралы ойлары мен сезімдерін тексеру.
•
Тыңдаушылардың белсенді оқуды түсінуін бағамдау.
•
Тыңдаушылардың жаңартылған білім беру
бағдарламасына көзқарасын бағамдау.
22 слайд
Біліктілікті арттырудан күтілетін нәтижелерге қол жеткізу деңгейін бағамдау: сабақ мақсаттары • Белсенді оқу тұжырымдамасын оқушыларға тиімді әрі жағымды жеткізу жолдарын қарастыру. • Кедергілер мен көмектесетін факторларды белгілей отырып, жеке тұлға ретінде және мұғалім ретінде белсенді оқу туралы ойлары мен сезімдерін тексеру. • Тыңдаушылардың белсенді оқуды түсінуін бағамдау. • Тыңдаушылардың жаңартылған білім беру бағдарламасына көзқарасын бағамдау.
23 слайд
Бағамдауға арналған жаттығу:
Белсенді оқу
Жеке
•
Тыңдаушылар оқушыларға лайықты, оқушыларды
белсенді оқуға ынталандыратын жаттығу әзірлейді .
Төмендегі мәселелердің бірі назарға алынады :
бір қолмен доп жүргізу (баскетбол);
теннис ойнау;
белсенді тыңдау арқылы сын тұрғысынан атсалысу;
тірек-қозғалыс дағдыларын дамыту.
•
Өзінің жаттығуын шағын топқа көрсетеді .
23 слайд
Бағамдауға арналған жаттығу: Белсенді оқу Жеке • Тыңдаушылар оқушыларға лайықты, оқушыларды белсенді оқуға ынталандыратын жаттығу әзірлейді . Төмендегі мәселелердің бірі назарға алынады : бір қолмен доп жүргізу (баскетбол); теннис ойнау; белсенді тыңдау арқылы сын тұрғысынан атсалысу; тірек-қозғалыс дағдыларын дамыту. • Өзінің жаттығуын шағын топқа көрсетеді .
24 слайд
Шағын топта
•
0-ден 10-ға (мұндағы 0 - толық келіспеймін, 10 - толық
келісемін) дейінгі шәкіл бойынша, тыңдаушылар дене
шынықтыруды оқытуды спортқа тарту арқылы жүргізу
қажеттігі туралы пікірді қаншалықты қолдайды.
•
Пікірталас. 1 және 2-күні танысқан білім беру
бағдарламасындағы дене шынықтыруды оқытудың
философиясы мен тәсілдерін қаншалықты түсіндіңіз? Бағамдауға арналған жаттығу:
Ойлау сипаты
24 слайд
Шағын топта • 0-ден 10-ға (мұндағы 0 - толық келіспеймін, 10 - толық келісемін) дейінгі шәкіл бойынша, тыңдаушылар дене шынықтыруды оқытуды спортқа тарту арқылы жүргізу қажеттігі туралы пікірді қаншалықты қолдайды. • Пікірталас. 1 және 2-күні танысқан білім беру бағдарламасындағы дене шынықтыруды оқытудың философиясы мен тәсілдерін қаншалықты түсіндіңіз? Бағамдауға арналған жаттығу: Ойлау сипаты