Материалдар / Тіл – қарым-қатынас құралы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тіл – қарым-қатынас құралы

Материал туралы қысқаша түсінік
сөздермен ұсынылған иллюстрациялар арТірек қылы тақырыпты болжайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2019
1373
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Достық» жалпы орта мектебі Пән мұғалімі: Мысқалбай АйданаСабақтың тақырыбы: Тіл – қарым-қатынас құралы 5-сынып

1 слайд
«Достық» жалпы орта мектебі Пән мұғалімі: Мысқалбай АйданаСабақтың тақырыбы: Тіл – қарым-қатынас құралы 5-сынып

1 слайд

«Достық» жалпы орта мектебі Пән мұғалімі: Мысқалбай АйданаСабақтың тақырыбы: Тіл – қарым-қатынас құралы 5-сынып

Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары: 5.Т/А1 Тірек сөздермен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжа

2 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары: 5.Т/А1 Тірек сөздермен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау 5.О/1 Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау: 5.ӘТН/1 Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаларға сай жазу

2 слайд

Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары: 5.Т/А1 Тірек сөздермен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау 5.О/1 Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау: 5.ӘТН/1 Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаларға сай жазу

1. Тірек сөздермен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды. 2. Мәтіндегі берілген ақпараттарды түсінеді, бір-бірін

3 слайд
1. Тірек сөздермен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды. 2. Мәтіндегі берілген ақпараттарды түсінеді, бір-бірінен ажыратады. 3.Берілген мәтінге сәйкес қарапайым жоспар түзеді. 4. Сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады. Бағалау критерийі

3 слайд

1. Тірек сөздермен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды. 2. Мәтіндегі берілген ақпараттарды түсінеді, бір-бірінен ажыратады. 3.Берілген мәтінге сәйкес қарапайым жоспар түзеді. 4. Сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады. Бағалау критерийі

Барлық оқушылар орындай алады: 1.Дыбыс түрлерін ажырата алады. 2.Сұрақтарға жауап бере алады. 3.Мәтін мазмұнын айта алады СА

4 слайд
Барлық оқушылар орындай алады: 1.Дыбыс түрлерін ажырата алады. 2.Сұрақтарға жауап бере алады. 3.Мәтін мазмұнын айта алады САБАҚ МАҚСАТТАРЫ: Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 1.Қосымша ақпараттарға байланысты өз ойларын жеткізе алады 2.Мысалдар келтіріп, сөйлем құрай алады . Кейбір оқушылар орындай алады: Берілген мәтін бойынша қарапайым эссе жаза алады

4 слайд

Барлық оқушылар орындай алады: 1.Дыбыс түрлерін ажырата алады. 2.Сұрақтарға жауап бере алады. 3.Мәтін мазмұнын айта алады САБАҚ МАҚСАТТАРЫ: Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 1.Қосымша ақпараттарға байланысты өз ойларын жеткізе алады 2.Мысалдар келтіріп, сөйлем құрай алады . Кейбір оқушылар орындай алады: Берілген мәтін бойынша қарапайым эссе жаза алады

ЖАҢА САБАҚ «Ой қозғау» 1. Қарым-қатынас құралы не деп ойлайсыңдар? 2.Тіл мәдениеті деген не?

5 слайд
ЖАҢА САБАҚ «Ой қозғау» 1. Қарым-қатынас құралы не деп ойлайсыңдар? 2.Тіл мәдениеті деген не?

5 слайд

ЖАҢА САБАҚ «Ой қозғау» 1. Қарым-қатынас құралы не деп ойлайсыңдар? 2.Тіл мәдениеті деген не?

1-тапсырма. Берілген тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы олардың қайсысы дауысты және қайсысы дауыссыз дыбыста

6 слайд
1-тапсырма. Берілген тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы олардың қайсысы дауысты және қайсысы дауыссыз дыбыстармен басталғанын тауып, ажыратыңдар Дескриптор: 1.Берілген суреттер мен тірек сөзден дауысты дауыссыз дыбысты табады. 2.Дыбыстарды дауыссыз, дауысты екенін ажыратады. . «СУРЕТТЕР СӨЙЛЕЙДІ» ӘДІСІ

6 слайд

1-тапсырма. Берілген тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы олардың қайсысы дауысты және қайсысы дауыссыз дыбыстармен басталғанын тауып, ажыратыңдар Дескриптор: 1.Берілген суреттер мен тірек сөзден дауысты дауыссыз дыбысты табады. 2.Дыбыстарды дауыссыз, дауысты екенін ажыратады. . «СУРЕТТЕР СӨЙЛЕЙДІ» ӘДІСІ

2-тапсырма: Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты тусініп әр сөздегі дауысты дыбысты тауып астын сызыңдар. Дескриптор: -

7 слайд
2-тапсырма: Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты тусініп әр сөздегі дауысты дыбысты тауып астын сызыңдар. Дескриптор: -мәтінді түсініп оқиды -негізгі және қосымша ақпаратты табады. -мәтіннен дауысты дыбыстарды табады. «Дыбыстар сөйлейді»

7 слайд

2-тапсырма: Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты тусініп әр сөздегі дауысты дыбысты тауып астын сызыңдар. Дескриптор: -мәтінді түсініп оқиды -негізгі және қосымша ақпаратты табады. -мәтіннен дауысты дыбыстарды табады. «Дыбыстар сөйлейді»

3-тапсырма: Орфоэпиялық нормаға сай берілген сөздерді орфографиялық нормамен жазыңдар. Дескриптор: 1.Дауысты және дауыссыз дыб

8 слайд
3-тапсырма: Орфоэпиялық нормаға сай берілген сөздерді орфографиялық нормамен жазыңдар. Дескриптор: 1.Дауысты және дауыссыз дыбыстың емлесін біледі. 2.Дыбыстардың айтылу мен жазылу нормасын біледі.

8 слайд

3-тапсырма: Орфоэпиялық нормаға сай берілген сөздерді орфографиялық нормамен жазыңдар. Дескриптор: 1.Дауысты және дауыссыз дыбыстың емлесін біледі. 2.Дыбыстардың айтылу мен жазылу нормасын біледі.

9 слайд

9 слайд

Жарайсың! Керемет! Өте жақсы!Бағалау

10 слайд
Жарайсың! Керемет! Өте жақсы!Бағалау

10 слайд

Жарайсың! Керемет! Өте жақсы!Бағалау