Тіл – қарым-қатынас құралы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Достық» жалпы орта мектебі
Пән мұғалімі: Мысқалбай АйданаСабақтың тақырыбы:
Тіл – қарым-қатынас құралы
5-сынып
1 слайд
«Достық» жалпы орта мектебі Пән мұғалімі: Мысқалбай АйданаСабақтың тақырыбы: Тіл – қарым-қатынас құралы 5-сынып
2 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын
оқу мақсаттары:
5.Т/А1 Тірек сөздермен ұсынылған
иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау
5.О/1 Мәтіндегі негізгі және қосымша
ақпаратты түсіну, анықтау:
5.ӘТН/1 Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін,
үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін
ескере отырып, орфографиялық нормаларға
сай жазу
2 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары: 5.Т/А1 Тірек сөздермен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау 5.О/1 Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау: 5.ӘТН/1 Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаларға сай жазу
3 слайд
1. Тірек сөздермен ұсынылған
иллюстрациялар арқылы тақырыпты
болжайды.
2. Мәтіндегі берілген ақпараттарды түсінеді,
бір-бірінен ажыратады.
3.Берілген мәтінге сәйкес қарапайым жоспар
түзеді.
4. Сөздерді орфографиялық нормаға сай
жазады. Бағалау критерийі
3 слайд
1. Тірек сөздермен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды. 2. Мәтіндегі берілген ақпараттарды түсінеді, бір-бірінен ажыратады. 3.Берілген мәтінге сәйкес қарапайым жоспар түзеді. 4. Сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады. Бағалау критерийі
4 слайд
Барлық оқушылар орындай алады:
1.Дыбыс түрлерін ажырата алады.
2.Сұрақтарға жауап бере алады.
3.Мәтін мазмұнын айта алады САБАҚ МАҚСАТТАРЫ:
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
1.Қосымша ақпараттарға байланысты өз
ойларын жеткізе алады
2.Мысалдар келтіріп, сөйлем құрай алады .
Кейбір оқушылар орындай алады:
Берілген мәтін бойынша қарапайым
эссе жаза алады
4 слайд
Барлық оқушылар орындай алады: 1.Дыбыс түрлерін ажырата алады. 2.Сұрақтарға жауап бере алады. 3.Мәтін мазмұнын айта алады САБАҚ МАҚСАТТАРЫ: Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 1.Қосымша ақпараттарға байланысты өз ойларын жеткізе алады 2.Мысалдар келтіріп, сөйлем құрай алады . Кейбір оқушылар орындай алады: Берілген мәтін бойынша қарапайым эссе жаза алады
5 слайд
ЖАҢА САБАҚ
«Ой қозғау»
1. Қарым-қатынас құралы не
деп ойлайсыңдар?
2.Тіл мәдениеті деген не?
5 слайд
ЖАҢА САБАҚ «Ой қозғау» 1. Қарым-қатынас құралы не деп ойлайсыңдар? 2.Тіл мәдениеті деген не?
6 слайд
1-тапсырма.
Берілген тірек сөздер мен ұсынылған
иллюстрациялар арқылы олардың қайсысы
дауысты және қайсысы дауыссыз
дыбыстармен басталғанын тауып,
ажыратыңдар
Дескриптор:
1.Берілген суреттер мен тірек сөзден дауысты
дауыссыз дыбысты табады.
2.Дыбыстарды дауыссыз, дауысты екенін
ажыратады.
. «СУРЕТТЕР СӨЙЛЕЙДІ» ӘДІСІ
6 слайд
1-тапсырма. Берілген тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы олардың қайсысы дауысты және қайсысы дауыссыз дыбыстармен басталғанын тауып, ажыратыңдар Дескриптор: 1.Берілген суреттер мен тірек сөзден дауысты дауыссыз дыбысты табады. 2.Дыбыстарды дауыссыз, дауысты екенін ажыратады. . «СУРЕТТЕР СӨЙЛЕЙДІ» ӘДІСІ
7 слайд
2-тапсырма:
Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты
тусініп әр сөздегі дауысты дыбысты тауып
астын сызыңдар.
Дескриптор:
-мәтінді түсініп оқиды
-негізгі және қосымша ақпаратты табады.
-мәтіннен дауысты дыбыстарды табады. «Дыбыстар сөйлейді»
7 слайд
2-тапсырма: Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты тусініп әр сөздегі дауысты дыбысты тауып астын сызыңдар. Дескриптор: -мәтінді түсініп оқиды -негізгі және қосымша ақпаратты табады. -мәтіннен дауысты дыбыстарды табады. «Дыбыстар сөйлейді»
8 слайд
3-тапсырма:
Орфоэпиялық нормаға сай берілген
сөздерді орфографиялық нормамен
жазыңдар.
Дескриптор:
1.Дауысты және дауыссыз дыбыстың
емлесін біледі.
2.Дыбыстардың айтылу мен жазылу
нормасын біледі.
8 слайд
3-тапсырма: Орфоэпиялық нормаға сай берілген сөздерді орфографиялық нормамен жазыңдар. Дескриптор: 1.Дауысты және дауыссыз дыбыстың емлесін біледі. 2.Дыбыстардың айтылу мен жазылу нормасын біледі.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Жарайсың!
Керемет!
Өте жақсы!Бағалау
10 слайд
Жарайсың! Керемет! Өте жақсы!Бағалау