Материалдар / Тіл дамыту нысандарын ұйымдастырудың әдістемелік жүйелері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тіл дамыту нысандарын ұйымдастырудың әдістемелік жүйелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту мамандығы бойынша педагогтарға және студенттерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2020
649
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Тіл дамыту нысандарын ұйымдастырудың әдістемелік жүйелері

1 слайд
Тақырыбы: Тіл дамыту нысандарын ұйымдастырудың әдістемелік жүйелері

1 слайд

Тақырыбы: Тіл дамыту нысандарын ұйымдастырудың әдістемелік жүйелері

Мақсаты: 1) Білімділік: Студенттерге мектепке дейінгі баланың сөйлеуін дамытуға негізделген нысандарды ұйымдастырудың әдісте

2 слайд
Мақсаты: 1) Білімділік:  Студенттерге мектепке дейінгі баланың сөйлеуін дамытуға негізделген нысандарды ұйымдастырудың әдістемелік жүйесімен таныстыру 2) Дамытушылық:  Үлгілік оқу бағдарламасын пайдалана білу дағдысын дамыту 3) Тәрбиелік:  Коммуникация білім беру саласы бойынша сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, драма, сауат ашу ҰОҚ-де қалыптастыратын дағдыларды жүзеге асыруға тәрбиелеу

2 слайд

Мақсаты: 1) Білімділік:  Студенттерге мектепке дейінгі баланың сөйлеуін дамытуға негізделген нысандарды ұйымдастырудың әдістемелік жүйесімен таныстыру 2) Дамытушылық:  Үлгілік оқу бағдарламасын пайдалана білу дағдысын дамыту 3) Тәрбиелік:  Коммуникация білім беру саласы бойынша сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, драма, сауат ашу ҰОҚ-де қалыптастыратын дағдыларды жүзеге асыруға тәрбиелеу

Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңбері: “Сипаттау” Топқа бөлу: Қағаз қиындылары арқылы бөлу Топ басшыларын сайлау:

3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңбері: “Сипаттау” Топқа бөлу: Қағаз қиындылары арқылы бөлу Топ басшыларын сайлау:

3 слайд

Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңбері: “Сипаттау” Топқа бөлу: Қағаз қиындылары арқылы бөлу Топ басшыларын сайлау:

Топ басшыларының бағалауы:  Дәйексөз , Қар лақтыру ойыны  Тапсырма №1  Тапсырма № 2  Тапсырма № 3  Қарсы топтың сұрағына

4 слайд
Топ басшыларының бағалауы:  Дәйексөз , Қар лақтыру ойыны  Тапсырма №1  Тапсырма № 2  Тапсырма № 3  Қарсы топтың сұрағына жауап беру «5» - 21-35 «4» - 11-20 «3» - 5

4 слайд

Топ басшыларының бағалауы:  Дәйексөз , Қар лақтыру ойыны  Тапсырма №1  Тапсырма № 2  Тапсырма № 3  Қарсы топтың сұрағына жауап беру «5» - 21-35 «4» - 11-20 «3» - 5

Нақыл сөздер  Ана тілі ... жүректің терең сырларын, басынан кешкен дәуірлерін, қысқасы жанның барлық толқындарын ұрпақтан-ұрпа

5 слайд
Нақыл сөздер  Ана тілі ... жүректің терең сырларын, басынан кешкен дәуірлерін, қысқасы жанның барлық толқындарын ұрпақтан-ұрпаққа жеткізіп сақтап отыратын қазына. Жүсіпбек Аймауытов      Ана тілі дегеніміз – сол тілді жасаған, жасап келе жатқан халықтың баяғысын да, бүгінгісін де, болашағын да танытатын, сол халықтың мәңгілігінің мәселесі. Ғабит Мүсірепов    Тіл қаруы - сөз, сөз қаруы – ой. Ақылды ой, алғыр сөз адамның ең жоғарғы қасиеті. Ғабиден Мұстафин      ... Қазақ тілі ... өткірлігімен, бой балқытып, тамыр шымырлатып жан жүйеңді жандырып, құлақ құрышын қандырып, ұғымына қонымды, жүрегіңе тиімді... қысыл таяң қатал жағдайда қайрап, егеп «сөз тапқанға қолқа жоқ» дегендейін ерге, елге медет болып адам түгіл жағдайдың көмейіне құм құйып, аузын аштырмай, үнін шығармай қоятын тіл... Бауыржан Момышұлы  Баланың сөз қоры жеткілікті болғанда ғана өз пікірін айтып, басқалардың сөздерін дұрыс ұға алады. Төлеген Тәжібаев

5 слайд

Нақыл сөздер  Ана тілі ... жүректің терең сырларын, басынан кешкен дәуірлерін, қысқасы жанның барлық толқындарын ұрпақтан-ұрпаққа жеткізіп сақтап отыратын қазына. Жүсіпбек Аймауытов      Ана тілі дегеніміз – сол тілді жасаған, жасап келе жатқан халықтың баяғысын да, бүгінгісін де, болашағын да танытатын, сол халықтың мәңгілігінің мәселесі. Ғабит Мүсірепов    Тіл қаруы - сөз, сөз қаруы – ой. Ақылды ой, алғыр сөз адамның ең жоғарғы қасиеті. Ғабиден Мұстафин      ... Қазақ тілі ... өткірлігімен, бой балқытып, тамыр шымырлатып жан жүйеңді жандырып, құлақ құрышын қандырып, ұғымына қонымды, жүрегіңе тиімді... қысыл таяң қатал жағдайда қайрап, егеп «сөз тапқанға қолқа жоқ» дегендейін ерге, елге медет болып адам түгіл жағдайдың көмейіне құм құйып, аузын аштырмай, үнін шығармай қоятын тіл... Бауыржан Момышұлы  Баланың сөз қоры жеткілікті болғанда ғана өз пікірін айтып, басқалардың сөздерін дұрыс ұға алады. Төлеген Тәжібаев

« Қар лақтыру » ойыны.  Тіл дамыту нысандарын ата  Ұйымдастырылған оқу қызметінде тіл дамыту жұмыстары қалай жүргізіледі? 

6 слайд
« Қар лақтыру » ойыны.  Тіл дамыту нысандарын ата  Ұйымдастырылған оқу қызметінде тіл дамыту жұмыстары қалай жүргізіледі?  Серуеннің бақылау бөлімінде тіл дамыту жұмысы қалай жүргізіледі?  Сурет бойынша әңгімелеуде тәрбиешіге қандай талаптар қойылады?  Драмалық қойылымдардың бала тілін дамытудағы маңызы  Ойыншықтарды сипаттау арқылы баланың тілін дамыту жұмысы қалай жүзеге асырылады?

6 слайд

« Қар лақтыру » ойыны.  Тіл дамыту нысандарын ата  Ұйымдастырылған оқу қызметінде тіл дамыту жұмыстары қалай жүргізіледі?  Серуеннің бақылау бөлімінде тіл дамыту жұмысы қалай жүргізіледі?  Сурет бойынша әңгімелеуде тәрбиешіге қандай талаптар қойылады?  Драмалық қойылымдардың бала тілін дамытудағы маңызы  Ойыншықтарды сипаттау арқылы баланың тілін дамыту жұмысы қалай жүзеге асырылады?

Тапсырма №1 Мектеп жасына дейінгі оқу іс-әрекеттерін ұйымдастыруда сөйлеуді дамытудың ерекшелігін жас ерекшелігіне сәйкес талда

7 слайд
Тапсырма №1 Мектеп жасына дейінгі оқу іс-әрекеттерін ұйымдастыруда сөйлеуді дамытудың ерекшелігін жас ерекшелігіне сәйкес талдау, постер қорғау (жеке, жұптық, топтық талдау)

7 слайд

Тапсырма №1 Мектеп жасына дейінгі оқу іс-әрекеттерін ұйымдастыруда сөйлеуді дамытудың ерекшелігін жас ерекшелігіне сәйкес талдау, постер қорғау (жеке, жұптық, топтық талдау)

1-топ – Ерте жастағы топ 2-топ – Бірінші кіші топ 3-топ - Екінші кіші топ 4-топ – Ортаңғы топ 5-топ – Ересектер тобы  Анықтау:

8 слайд
1-топ – Ерте жастағы топ 2-топ – Бірінші кіші топ 3-топ - Екінші кіші топ 4-топ – Ортаңғы топ 5-топ – Ересектер тобы  Анықтау:  Сөйлеуді дамытудың мақсат міндеттерін;  Қалыптастырылатын дағдыларды;  Күтілетін нәтижелерді.

8 слайд

1-топ – Ерте жастағы топ 2-топ – Бірінші кіші топ 3-топ - Екінші кіші топ 4-топ – Ортаңғы топ 5-топ – Ересектер тобы  Анықтау:  Сөйлеуді дамытудың мақсат міндеттерін;  Қалыптастырылатын дағдыларды;  Күтілетін нәтижелерді.

 Тапсырма №2. Берілген оқу қызметтерінің жоспарына сәйкес қай жас ерекшелігіне сәйкес келетінін анықтау, талдау 1 топ – Ұйым

9 слайд
 Тапсырма №2. Берілген оқу қызметтерінің жоспарына сәйкес қай жас ерекшелігіне сәйкес келетінін анықтау, талдау 1 топ – Ұйымдастырылған оқу қызметі 2 топ – Ойындар 3 топ – Серуен, бақылау 4 топ – Театрландырылған қойылым 5 топ - Ойыншықтар арқылы әңгіме құру

9 слайд

 Тапсырма №2. Берілген оқу қызметтерінің жоспарына сәйкес қай жас ерекшелігіне сәйкес келетінін анықтау, талдау 1 топ – Ұйымдастырылған оқу қызметі 2 топ – Ойындар 3 топ – Серуен, бақылау 4 топ – Театрландырылған қойылым 5 топ - Ойыншықтар арқылы әңгіме құру

Тапсырма №3. Жас ерекшелігіне сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметін құру  Тақырыбы:  Мақсаты:  Қалыптастыратын дағдылар: 

10 слайд
Тапсырма №3. Жас ерекшелігіне сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметін құру  Тақырыбы:  Мақсаты:   Қалыптастыратын дағдылар:  Көрнекіліктер:   Әдіс-тәсіл:  Сабақтың барысы:  Күтілетін нәтиже: 1- топ – Ерте жастағы топ 2-топ – Бірінші кіші топ 3-топ- Екінші кіші топ 4-топ – Ортаңғы топ 5-топ – Ересектер тобы

10 слайд

Тапсырма №3. Жас ерекшелігіне сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметін құру  Тақырыбы:  Мақсаты:   Қалыптастыратын дағдылар:  Көрнекіліктер:   Әдіс-тәсіл:  Сабақтың барысы:  Күтілетін нәтиже: 1- топ – Ерте жастағы топ 2-топ – Бірінші кіші топ 3-топ- Екінші кіші топ 4-топ – Ортаңғы топ 5-топ – Ересектер тобы

Қорытынды: Білімгерлер әр топқа бір сұрақтан қояды.

11 слайд
Қорытынды: Білімгерлер әр топқа бір сұрақтан қояды.

11 слайд

Қорытынды: Білімгерлер әр топқа бір сұрақтан қояды.

 Бағалау:  Үйге тапсырма: «Коммуникация» саласы бойынша көркем әдебиет, драма, сауат ашу бөлімдеріне ұйымдастырылған оқу қы

12 слайд
 Бағалау:  Үйге тапсырма: «Коммуникация» саласы бойынша көркем әдебиет, драма, сауат ашу бөлімдеріне ұйымдастырылған оқу қызметін дайындау  Кері байланыс: «Insert» әдісі арқылы -          Не білемін? -          Не білдім? -          Білгім келеді?  Оқушылар өз пікірлерін білдіреді.

12 слайд

 Бағалау:  Үйге тапсырма: «Коммуникация» саласы бойынша көркем әдебиет, драма, сауат ашу бөлімдеріне ұйымдастырылған оқу қызметін дайындау  Кері байланыс: «Insert» әдісі арқылы -          Не білемін? -          Не білдім? -          Білгім келеді?  Оқушылар өз пікірлерін білдіреді.

Мағынаны таны: Бейнебаян

13 слайд
Мағынаны таны: Бейнебаян

13 слайд

Мағынаны таны: Бейнебаян

Шығармашылық тапсырма: 1. Балаларға арналған шағын шығармашылық әңгіме құрастыру 2. Өз өмірлеріңізден шағын қызықты әңгіме құ

14 слайд
Шығармашылық тапсырма: 1. Балаларға арналған шағын шығармашылық әңгіме құрастыру 2. Өз өмірлеріңізден шағын қызықты әңгіме құрастыру Негізге алатындар:

14 слайд

Шығармашылық тапсырма: 1. Балаларға арналған шағын шығармашылық әңгіме құрастыру 2. Өз өмірлеріңізден шағын қызықты әңгіме құрастыру Негізге алатындар:

Сергіту сәті: Су, от, жер , аспан

15 слайд
Сергіту сәті: Су, от, жер , аспан

15 слайд

Сергіту сәті: Су, от, жер , аспан

Аң жортар аяғымен, жер еркесі Құс ұшар қанатымен, көк еркесі Халқыңа қалаулы ұл болам десең, Адам бол! Болма адам көлеңкесі. А.Қ

16 слайд
Аң жортар аяғымен, жер еркесі Құс ұшар қанатымен, көк еркесі Халқыңа қалаулы ұл болам десең, Адам бол! Болма адам көлеңкесі. А.Құнанбаев 1 минуттық эссе жазу

16 слайд

Аң жортар аяғымен, жер еркесі Құс ұшар қанатымен, көк еркесі Халқыңа қалаулы ұл болам десең, Адам бол! Болма адам көлеңкесі. А.Құнанбаев 1 минуттық эссе жазу

Бағалау

17 слайд
Бағалау

17 слайд

Бағалау

Кері байланыс:

18 слайд
Кері байланыс:

18 слайд

Кері байланыс:

Үйге тапсырма: Ұлы адамдардың өмірінен қызықты мәліметтер алып келу

19 слайд
Үйге тапсырма: Ұлы адамдардың өмірінен қызықты мәліметтер алып келу

19 слайд

Үйге тапсырма: Ұлы адамдардың өмірінен қызықты мәліметтер алып келу

20 слайд

20 слайд