"Тілдік дағдылармен жұмыс жасау әдістемесі"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Шебер сынып
1 слайд
Шебер сынып
2 слайд
Мұғалім-бүкіл білім беру
жүйесінің негізі,жаны мен
жүрегі.
Нұрсұлтан Назарбаев Әбішұлы
«ХХІ ғасырда сауатсыз адам деп оқып,
жаза алмайтындарды емес,оқығысы
келмейтін ,оқуды аяқтамайтын
адамдарды айтатын боламыз»
Америкалық филасоф Элвин Тоффлер.
2 слайд
Мұғалім-бүкіл білім беру жүйесінің негізі,жаны мен жүрегі. Нұрсұлтан Назарбаев Әбішұлы «ХХІ ғасырда сауатсыз адам деп оқып, жаза алмайтындарды емес,оқығысы келмейтін ,оқуды аяқтамайтын адамдарды айтатын боламыз» Америкалық филасоф Элвин Тоффлер.
3 слайд
Тақырыбы:
“ Тілдік
дағдылармен
жұмыс жасау
әдістемесі”
3 слайд
Тақырыбы: “ Тілдік дағдылармен жұмыс жасау әдістемесі”
4 слайд
Мақсаты:
Білім алушылардың
интербелсенді әдіс –
тәсілдер арқылы таным
белсенділігін, пәнге
деген қызығушылығын
арттыру .
4 слайд
Мақсаты: Білім алушылардың интербелсенді әдіс – тәсілдер арқылы таным белсенділігін, пәнге деген қызығушылығын арттыру .
5 слайд
Күтілетін нәтиже
Мұғалімдер тиімді әдіс-
тәсілдерді меңгеріп,тілдік
дағдылармен жұмыс
жасау барысында тиімді
қолданады.
5 слайд
Күтілетін нәтиже Мұғалімдер тиімді әдіс- тәсілдерді меңгеріп,тілдік дағдылармен жұмыс жасау барысында тиімді қолданады.
6 слайд
Әдіс дегеніміз не?
Әдіс – белгіленген мақсатқа жетудің
және алға қойылған міндеттерді
шешудің жүйелі жиынтығы.
Тәсіл -оқыту әдісінің элементі.Жоспарды
хабарлау,оқушылардың зейінін сабаққа
аудару,оқушылардың мұғалім
көрсеткен іс-қимылдарды
қайталауы,ақыл-ой жұмыстары тәсілге
жатады.Тәсіл оқу материалын түсінуге
үлес қосады.
6 слайд
Әдіс дегеніміз не? Әдіс – белгіленген мақсатқа жетудің және алға қойылған міндеттерді шешудің жүйелі жиынтығы. Тәсіл -оқыту әдісінің элементі.Жоспарды хабарлау,оқушылардың зейінін сабаққа аудару,оқушылардың мұғалім көрсеткен іс-қимылдарды қайталауы,ақыл-ой жұмыстары тәсілге жатады.Тәсіл оқу материалын түсінуге үлес қосады.
7 слайд
Қызметі
Оқыту әдістерінің басты қызметі-
оқыту,тәрбиелеу,ынталандыру,дамыту,ұй
ымтастыру.
Оқыту құралдары-білім алу,іскерлікті жасау
көзі.Олар: көрнекті
құралдар,оқулықтар,дидактикалық
материалдар,оқу
кабинеттері,зертханалар,өндірістер.
7 слайд
Қызметі Оқыту әдістерінің басты қызметі- оқыту,тәрбиелеу,ынталандыру,дамыту,ұй ымтастыру. Оқыту құралдары-білім алу,іскерлікті жасау көзі.Олар: көрнекті құралдар,оқулықтар,дидактикалық материалдар,оқу кабинеттері,зертханалар,өндірістер.
8 слайд
«Сандар сөйлейді» әдісі
«Белгісі болса-жолдан жаңылмас,
Білімді болса-сөзден жаңылмас»- қанатты сөздің авторын
табамыз.
Сандардың атауы әріптерден құралған.Берілген сандардың
әріпін пайдаланып,сөз шығарамыз.Мысалы:1/1+6/1+50/2+60/1
1-бір санының бірінші әріпі «Б»+
6-санының бірінші әріпі «а»+
50-санының екінші әріпі «л»+
60-санының бірінші әріпі «а» = б+а+л+а=Бала сөзі пайда
болады.Олай болса авторды табамыз.
40/1+6/1+3/2+9/3+60/1+40/3+20/2 = .......
0/1+3/1+2/2+4/1+8/2 = .....
1000/1=.
8 слайд
«Сандар сөйлейді» әдісі «Белгісі болса-жолдан жаңылмас, Білімді болса-сөзден жаңылмас»- қанатты сөздің авторын табамыз. Сандардың атауы әріптерден құралған.Берілген сандардың әріпін пайдаланып,сөз шығарамыз.Мысалы:1/1+6/1+50/2+60/1 1-бір санының бірінші әріпі «Б»+ 6-санының бірінші әріпі «а»+ 50-санының екінші әріпі «л»+ 60-санының бірінші әріпі «а» = б+а+л+а=Бала сөзі пайда болады.Олай болса авторды табамыз. 40/1+6/1+3/2+9/3+60/1+40/3+20/2 = ....... 0/1+3/1+2/2+4/1+8/2 = ..... 1000/1=.
9 слайд
«Суреттер желісі» әдісі
9 слайд
«Суреттер желісі» әдісі
10 слайд
Тілдік дағдылар.
•
Тыңдалым
•
Айтылым
•
Оқылым
•
Жазылым
•
Енді осы дағдыларды бала бойына
қалыптастыру үшін қандай әдіс-тәсілдерді
қолданамыз. «Әдіс-тәсілдер шеруі» екі топта
мүшелері, білген әдістердің атауын қағазға
жазып шығамыз.Атауы бірдей шыққан әдістер
өшіріледі.
10 слайд
Тілдік дағдылар. • Тыңдалым • Айтылым • Оқылым • Жазылым • Енді осы дағдыларды бала бойына қалыптастыру үшін қандай әдіс-тәсілдерді қолданамыз. «Әдіс-тәсілдер шеруі» екі топта мүшелері, білген әдістердің атауын қағазға жазып шығамыз.Атауы бірдей шыққан әдістер өшіріледі.
11 слайд
•
Адамның адамгершілігі жақсы ұстаздан болады.
•
Абай Құнанбайұлы
Әрбір мұғалімнің басты міндеті-оқушыларға белгілі бір білімдер жиынтығын беру
ғана емес,сонымен қатар оларда оқуға деген қызығушылықты дамыту,оқи білуге
үйрету.
Жаңа міндеттердің пайда болуы ақпараттың қарқынды дамуына тәуелді.Егер бұрын
мектепте,оқу орындарында алынған білімдер адамға ұзақ уақыт қызмет ете алса,қазіргі
ақпараттық заманда олар үнемі жаңарып отыру қажет.
«Ой қозғау» әдісі «Егер мен оқушы болсам...»
Әр топ тапсырманы төмендегі әдіс бойынша көрсетеді.
1/2топ- «Ашық сұрақ,жабық сұрақ» айтылым және тыңдалым
1/2 топ- «мәтін жазу» оқылым және жазылым
11 слайд
• Адамның адамгершілігі жақсы ұстаздан болады. • Абай Құнанбайұлы Әрбір мұғалімнің басты міндеті-оқушыларға белгілі бір білімдер жиынтығын беру ғана емес,сонымен қатар оларда оқуға деген қызығушылықты дамыту,оқи білуге үйрету. Жаңа міндеттердің пайда болуы ақпараттың қарқынды дамуына тәуелді.Егер бұрын мектепте,оқу орындарында алынған білімдер адамға ұзақ уақыт қызмет ете алса,қазіргі ақпараттық заманда олар үнемі жаңарып отыру қажет. «Ой қозғау» әдісі «Егер мен оқушы болсам...» Әр топ тапсырманы төмендегі әдіс бойынша көрсетеді. 1/2топ- «Ашық сұрақ,жабық сұрақ» айтылым және тыңдалым 1/2 топ- «мәтін жазу» оқылым және жазылым
12 слайд
Сергіту сәті
12 слайд
Сергіту сәті
13 слайд
«Хат алмасу»
Қағаздың ішіне сабаққа
байланысты сұрақтар
жазып,досымызға
лақтырамыз.
13 слайд
«Хат алмасу» Қағаздың ішіне сабаққа байланысты сұрақтар жазып,досымызға лақтырамыз.
14 слайд
Рефлексия
«Бутерброд» әдісі
14 слайд
Рефлексия «Бутерброд» әдісі
15 слайд
Рефлексия І
Бір дана адам келе жатса алдынан ыстық күннің астында,
мешіт салуға арналған тас толтырылған арба сүйреткен үш
жұмысшы кездесіпті. Ақсақал тоқтап әрқайсысына жеке-жеке
былай депті. Бірінші жұмысшыдан: «Күні бойы не істедің?»-
депті. Ол ренжіп: «Күні бойы мына құрып кеткір тастарды
тасумен болдым»-депті. Екінші жұмысшыдан: «Күні бойы не
істедің?»- депті. Ол : «Мен өз жұмысымды ерікті түрде жасадым
»-депті. Үшінші жұмысшыдан: «Күні бойы не істедің?»- депті. Ол
көзі жайнап, қуанышты түрде: «Мен болсам күні бойы мешітті
салуға көмектестім»-деген екен.
•
Сіздердің араларыңызда өзін бірінші жұмысшымын деп санағандар
болса 1 цифрын, екінші жұмысшымын дегендер болса, 2-цифрын,
үшінші жұмысшымын дегендеріңіз болса, 3-цифрын көтерулеріңізді
сұраймын.
•
1. Бірінші жұмысшы -
•
2. Екінші жұмысшы -
•
3. Үшінші жұмысшы -
15 слайд
Рефлексия І Бір дана адам келе жатса алдынан ыстық күннің астында, мешіт салуға арналған тас толтырылған арба сүйреткен үш жұмысшы кездесіпті. Ақсақал тоқтап әрқайсысына жеке-жеке былай депті. Бірінші жұмысшыдан: «Күні бойы не істедің?»- депті. Ол ренжіп: «Күні бойы мына құрып кеткір тастарды тасумен болдым»-депті. Екінші жұмысшыдан: «Күні бойы не істедің?»- депті. Ол : «Мен өз жұмысымды ерікті түрде жасадым »-депті. Үшінші жұмысшыдан: «Күні бойы не істедің?»- депті. Ол көзі жайнап, қуанышты түрде: «Мен болсам күні бойы мешітті салуға көмектестім»-деген екен. • Сіздердің араларыңызда өзін бірінші жұмысшымын деп санағандар болса 1 цифрын, екінші жұмысшымын дегендер болса, 2-цифрын, үшінші жұмысшымын дегендеріңіз болса, 3-цифрын көтерулеріңізді сұраймын. • 1. Бірінші жұмысшы - • 2. Екінші жұмысшы - • 3. Үшінші жұмысшы -
16 слайд
Дайындаған:Махаметова
Шахсанам Камилжановна
Кімде-кім халқынан алмаса
тәлім,
Оны үйрете алмас ешбір
мұғалім.
Ж. Баласағұн атамыздың сөзімен
аяқтаймын.
16 слайд
Дайындаған:Махаметова Шахсанам Камилжановна Кімде-кім халқынан алмаса тәлім, Оны үйрете алмас ешбір мұғалім. Ж. Баласағұн атамыздың сөзімен аяқтаймын.
17 слайд
Қатысқандарыңызға рахмет!
17 слайд
Қатысқандарыңызға рахмет!