Материалдар / "Тілдік дағдылармен жұмыс жасау әдістемесі"

"Тілдік дағдылармен жұмыс жасау әдістемесі"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Тілдік дағдылармен жұмыс жасау әдістемесі" презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2024
57
0 рет жүктелген
450 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шебер сынып

1 слайд
Шебер сынып

1 слайд

Шебер сынып

Мұғалім-бүкіл білім беру жүйесінің негізі,жаны мен жүрегі. Нұрсұлтан Назарбаев Әбішұлы  «ХХІ ғасырда сауатсыз адам деп оқып,

2 слайд
Мұғалім-бүкіл білім беру жүйесінің негізі,жаны мен жүрегі. Нұрсұлтан Назарбаев Әбішұлы  «ХХІ ғасырда сауатсыз адам деп оқып, жаза алмайтындарды емес,оқығысы келмейтін ,оқуды аяқтамайтын адамдарды айтатын боламыз»  Америкалық филасоф Элвин Тоффлер.

2 слайд

Мұғалім-бүкіл білім беру жүйесінің негізі,жаны мен жүрегі. Нұрсұлтан Назарбаев Әбішұлы  «ХХІ ғасырда сауатсыз адам деп оқып, жаза алмайтындарды емес,оқығысы келмейтін ,оқуды аяқтамайтын адамдарды айтатын боламыз»  Америкалық филасоф Элвин Тоффлер.

Тақырыбы: “ Тілдік дағдылармен жұмыс жасау әдістемесі”

3 слайд
Тақырыбы: “ Тілдік дағдылармен жұмыс жасау әдістемесі”

3 слайд

Тақырыбы: “ Тілдік дағдылармен жұмыс жасау әдістемесі”

Мақсаты: Білім алушылардың интербелсенді әдіс – тәсілдер арқылы таным белсенділігін, пәнге деген қызығушылығын арттыру .

4 слайд
Мақсаты: Білім алушылардың интербелсенді әдіс – тәсілдер арқылы таным белсенділігін, пәнге деген қызығушылығын арттыру .

4 слайд

Мақсаты: Білім алушылардың интербелсенді әдіс – тәсілдер арқылы таным белсенділігін, пәнге деген қызығушылығын арттыру .

Күтілетін нәтиже Мұғалімдер тиімді әдіс- тәсілдерді меңгеріп,тілдік дағдылармен жұмыс жасау барысында тиімді қолданады.

5 слайд
Күтілетін нәтиже Мұғалімдер тиімді әдіс- тәсілдерді меңгеріп,тілдік дағдылармен жұмыс жасау барысында тиімді қолданады.

5 слайд

Күтілетін нәтиже Мұғалімдер тиімді әдіс- тәсілдерді меңгеріп,тілдік дағдылармен жұмыс жасау барысында тиімді қолданады.

Әдіс дегеніміз не? Әдіс – белгіленген мақсатқа жетудің және алға қойылған міндеттерді шешудің жүйелі жиынтығы. Тәсіл -оқыту

6 слайд
Әдіс дегеніміз не? Әдіс – белгіленген мақсатқа жетудің және алға қойылған міндеттерді шешудің жүйелі жиынтығы. Тәсіл -оқыту әдісінің элементі.Жоспарды хабарлау,оқушылардың зейінін сабаққа аудару,оқушылардың мұғалім көрсеткен іс-қимылдарды қайталауы,ақыл-ой жұмыстары тәсілге жатады.Тәсіл оқу материалын түсінуге үлес қосады.

6 слайд

Әдіс дегеніміз не? Әдіс – белгіленген мақсатқа жетудің және алға қойылған міндеттерді шешудің жүйелі жиынтығы. Тәсіл -оқыту әдісінің элементі.Жоспарды хабарлау,оқушылардың зейінін сабаққа аудару,оқушылардың мұғалім көрсеткен іс-қимылдарды қайталауы,ақыл-ой жұмыстары тәсілге жатады.Тәсіл оқу материалын түсінуге үлес қосады.

Қызметі Оқыту әдістерінің басты қызметі- оқыту,тәрбиелеу,ынталандыру,дамыту,ұй ымтастыру. Оқыту құралдары-білім алу,іскерлікті ж

7 слайд
Қызметі Оқыту әдістерінің басты қызметі- оқыту,тәрбиелеу,ынталандыру,дамыту,ұй ымтастыру. Оқыту құралдары-білім алу,іскерлікті жасау көзі.Олар: көрнекті құралдар,оқулықтар,дидактикалық материалдар,оқу кабинеттері,зертханалар,өндірістер.

7 слайд

Қызметі Оқыту әдістерінің басты қызметі- оқыту,тәрбиелеу,ынталандыру,дамыту,ұй ымтастыру. Оқыту құралдары-білім алу,іскерлікті жасау көзі.Олар: көрнекті құралдар,оқулықтар,дидактикалық материалдар,оқу кабинеттері,зертханалар,өндірістер.

«Сандар сөйлейді» әдісі «Белгісі болса-жолдан жаңылмас, Білімді болса-сөзден жаңылмас»- қанатты сөздің авторын табамыз. Са

8 слайд
«Сандар сөйлейді» әдісі «Белгісі болса-жолдан жаңылмас, Білімді болса-сөзден жаңылмас»- қанатты сөздің авторын табамыз. Сандардың атауы әріптерден құралған.Берілген сандардың әріпін пайдаланып,сөз шығарамыз.Мысалы:1/1+6/1+50/2+60/1 1-бір санының бірінші әріпі «Б»+ 6-санының бірінші әріпі «а»+ 50-санының екінші әріпі «л»+ 60-санының бірінші әріпі «а» = б+а+л+а=Бала сөзі пайда болады.Олай болса авторды табамыз. 40/1+6/1+3/2+9/3+60/1+40/3+20/2 = ....... 0/1+3/1+2/2+4/1+8/2 = ..... 1000/1=.

8 слайд

«Сандар сөйлейді» әдісі «Белгісі болса-жолдан жаңылмас, Білімді болса-сөзден жаңылмас»- қанатты сөздің авторын табамыз. Сандардың атауы әріптерден құралған.Берілген сандардың әріпін пайдаланып,сөз шығарамыз.Мысалы:1/1+6/1+50/2+60/1 1-бір санының бірінші әріпі «Б»+ 6-санының бірінші әріпі «а»+ 50-санының екінші әріпі «л»+ 60-санының бірінші әріпі «а» = б+а+л+а=Бала сөзі пайда болады.Олай болса авторды табамыз. 40/1+6/1+3/2+9/3+60/1+40/3+20/2 = ....... 0/1+3/1+2/2+4/1+8/2 = ..... 1000/1=.

«Суреттер желісі» әдісі

9 слайд
«Суреттер желісі» әдісі

9 слайд

«Суреттер желісі» әдісі

Тілдік дағдылар. • Тыңдалым • Айтылым • Оқылым • Жазылым • Енді осы дағдыларды бала бойына қалыптастыру үшін қандай әдіс-тәс

10 слайд
Тілдік дағдылар. • Тыңдалым • Айтылым • Оқылым • Жазылым • Енді осы дағдыларды бала бойына қалыптастыру үшін қандай әдіс-тәсілдерді қолданамыз. «Әдіс-тәсілдер шеруі» екі топта мүшелері, білген әдістердің атауын қағазға жазып шығамыз.Атауы бірдей шыққан әдістер өшіріледі.

10 слайд

Тілдік дағдылар. • Тыңдалым • Айтылым • Оқылым • Жазылым • Енді осы дағдыларды бала бойына қалыптастыру үшін қандай әдіс-тәсілдерді қолданамыз. «Әдіс-тәсілдер шеруі» екі топта мүшелері, білген әдістердің атауын қағазға жазып шығамыз.Атауы бірдей шыққан әдістер өшіріледі.

• Адамның адамгершілігі жақсы ұстаздан болады. • Абай Құнанбайұлы Әрбір мұғалімнің басты міндеті-оқушыларға

11 слайд
• Адамның адамгершілігі жақсы ұстаздан болады. • Абай Құнанбайұлы Әрбір мұғалімнің басты міндеті-оқушыларға белгілі бір білімдер жиынтығын беру ғана емес,сонымен қатар оларда оқуға деген қызығушылықты дамыту,оқи білуге үйрету. Жаңа міндеттердің пайда болуы ақпараттың қарқынды дамуына тәуелді.Егер бұрын мектепте,оқу орындарында алынған білімдер адамға ұзақ уақыт қызмет ете алса,қазіргі ақпараттық заманда олар үнемі жаңарып отыру қажет. «Ой қозғау» әдісі «Егер мен оқушы болсам...» Әр топ тапсырманы төмендегі әдіс бойынша көрсетеді. 1/2топ- «Ашық сұрақ,жабық сұрақ» айтылым және тыңдалым 1/2 топ- «мәтін жазу» оқылым және жазылым

11 слайд

• Адамның адамгершілігі жақсы ұстаздан болады. • Абай Құнанбайұлы Әрбір мұғалімнің басты міндеті-оқушыларға белгілі бір білімдер жиынтығын беру ғана емес,сонымен қатар оларда оқуға деген қызығушылықты дамыту,оқи білуге үйрету. Жаңа міндеттердің пайда болуы ақпараттың қарқынды дамуына тәуелді.Егер бұрын мектепте,оқу орындарында алынған білімдер адамға ұзақ уақыт қызмет ете алса,қазіргі ақпараттық заманда олар үнемі жаңарып отыру қажет. «Ой қозғау» әдісі «Егер мен оқушы болсам...» Әр топ тапсырманы төмендегі әдіс бойынша көрсетеді. 1/2топ- «Ашық сұрақ,жабық сұрақ» айтылым және тыңдалым 1/2 топ- «мәтін жазу» оқылым және жазылым

Сергіту сәті

12 слайд
Сергіту сәті

12 слайд

Сергіту сәті

«Хат алмасу» Қағаздың ішіне сабаққа байланысты сұрақтар жазып,досымызға лақтырамыз.

13 слайд
«Хат алмасу» Қағаздың ішіне сабаққа байланысты сұрақтар жазып,досымызға лақтырамыз.

13 слайд

«Хат алмасу» Қағаздың ішіне сабаққа байланысты сұрақтар жазып,досымызға лақтырамыз.

Рефлексия «Бутерброд» әдісі

14 слайд
Рефлексия «Бутерброд» әдісі

14 слайд

Рефлексия «Бутерброд» әдісі

Рефлексия І Бір дана адам келе жатса алдынан ыстық күннің астында, мешіт салуға арналған тас толтырылған арба сү

15 слайд
Рефлексия І Бір дана адам келе жатса алдынан ыстық күннің астында, мешіт салуға арналған тас толтырылған арба сүйреткен үш жұмысшы кездесіпті. Ақсақал тоқтап әрқайсысына жеке-жеке былай депті. Бірінші жұмысшыдан: «Күні бойы не істедің?»- депті. Ол ренжіп: «Күні бойы мына құрып кеткір тастарды тасумен болдым»-депті. Екінші жұмысшыдан: «Күні бойы не істедің?»- депті. Ол : «Мен өз жұмысымды ерікті түрде жасадым »-депті. Үшінші жұмысшыдан: «Күні бойы не істедің?»- депті. Ол көзі жайнап, қуанышты түрде: «Мен болсам күні бойы мешітті салуға көмектестім»-деген екен. • Сіздердің араларыңызда өзін бірінші жұмысшымын деп санағандар болса 1 цифрын, екінші жұмысшымын дегендер болса, 2-цифрын, үшінші жұмысшымын дегендеріңіз болса, 3-цифрын көтерулеріңізді сұраймын. • 1. Бірінші жұмысшы - • 2. Екінші жұмысшы - • 3. Үшінші жұмысшы -

15 слайд

Рефлексия І Бір дана адам келе жатса алдынан ыстық күннің астында, мешіт салуға арналған тас толтырылған арба сүйреткен үш жұмысшы кездесіпті. Ақсақал тоқтап әрқайсысына жеке-жеке былай депті. Бірінші жұмысшыдан: «Күні бойы не істедің?»- депті. Ол ренжіп: «Күні бойы мына құрып кеткір тастарды тасумен болдым»-депті. Екінші жұмысшыдан: «Күні бойы не істедің?»- депті. Ол : «Мен өз жұмысымды ерікті түрде жасадым »-депті. Үшінші жұмысшыдан: «Күні бойы не істедің?»- депті. Ол көзі жайнап, қуанышты түрде: «Мен болсам күні бойы мешітті салуға көмектестім»-деген екен. • Сіздердің араларыңызда өзін бірінші жұмысшымын деп санағандар болса 1 цифрын, екінші жұмысшымын дегендер болса, 2-цифрын, үшінші жұмысшымын дегендеріңіз болса, 3-цифрын көтерулеріңізді сұраймын. • 1. Бірінші жұмысшы - • 2. Екінші жұмысшы - • 3. Үшінші жұмысшы -

Дайындаған:Махаметова Шахсанам Камилжановна Кімде-кім халқынан алмаса тәлім, Оны үйрете алмас ешбір мұғалім. Ж. Баласағұн

16 слайд
Дайындаған:Махаметова Шахсанам Камилжановна Кімде-кім халқынан алмаса тәлім, Оны үйрете алмас ешбір мұғалім. Ж. Баласағұн атамыздың сөзімен аяқтаймын.

16 слайд

Дайындаған:Махаметова Шахсанам Камилжановна Кімде-кім халқынан алмаса тәлім, Оны үйрете алмас ешбір мұғалім. Ж. Баласағұн атамыздың сөзімен аяқтаймын.

Қатысқандарыңызға рахмет!

17 слайд
Қатысқандарыңызға рахмет!

17 слайд

Қатысқандарыңызға рахмет!