"Тіршіліктің пайда болуы туралы алғашқы көзқарастар" 10 - 11 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Тіршіліктің пайда болуы туралы алғашқы көзқарастар" 10 - 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
биология пәні мұғалімдеріне арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: §47. Тіршіліктің пайда болуы туралы алғашқы көзқарастар

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: §47. Тіршіліктің пайда болуы туралы алғашқы көзқарастар

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: §47. Тіршіліктің пайда болуы туралы алғашқы көзқарастар

Сабақ жоспары •Креационизм теориясы •Стационарлық теория •Панспермия теориясы •Биогенез және абиогенез •Ф. Реди және Л. Пастер т

#2 слайд
Сабақ жоспары •Креационизм теориясы •Стационарлық теория •Панспермия теориясы •Биогенез және абиогенез •Ф. Реди және Л. Пастер тәжірибесі

2 слайд

Сабақ жоспары •Креационизм теориясы •Стационарлық теория •Панспермия теориясы •Биогенез және абиогенез •Ф. Реди және Л. Пастер тәжірибесі

Креационизм теорясы бойынша: “ Тіршілікті белгілі бір уақыт аралығында ерекше құдыретті күш жаратты’’

#3 слайд
Креационизм теорясы бойынша: “ Тіршілікті белгілі бір уақыт аралығында ерекше құдыретті күш жаратты’’

3 слайд

Креационизм теорясы бойынша: “ Тіршілікті белгілі бір уақыт аралығында ерекше құдыретті күш жаратты’’

Стационарлық жағдай теориясында: “Жер еш уақытта жаңадан пайда болған жоқ, ол әуел бастап мәңгі, олай болса жер беті

#4 слайд
Стационарлық жағдай теориясында: “Жер еш уақытта жаңадан пайда болған жоқ, ол әуел бастап мәңгі, олай болса жер бетінде тіршілік те мәңгі делінген”

4 слайд

Стационарлық жағдай теориясында: “Жер еш уақытта жаңадан пайда болған жоқ, ол әуел бастап мәңгі, олай болса жер бетінде тіршілік те мәңгі делінген”

Панспермия теориясы теория бойынша “метеориттер мен ғарыштық шаң-тозандарыны арқылы жерге басқа ғаламшарлық тірі организмдер

#5 слайд
Панспермия теориясы теория бойынша “метеориттер мен ғарыштық шаң-тозандарыны арқылы жерге басқа ғаламшарлық тірі организмдер келіп түскен” деген пікір айтылды.

5 слайд

Панспермия теориясы теория бойынша “метеориттер мен ғарыштық шаң-тозандарыны арқылы жерге басқа ғаламшарлық тірі организмдер келіп түскен” деген пікір айтылды.

Тіршіліктің пайда болуы туралы матеарилист – ғалымдардың қөзқарастары бір-біріне қарама –қарсы екі бағытқа: биогенез және

#6 слайд
Тіршіліктің пайда болуы туралы матеарилист – ғалымдардың қөзқарастары бір-біріне қарама –қарсы екі бағытқа: биогенез және абиогенезге келіп тіреледі. Биогенез теориясын қолдаушылар барлық тірі атаулылар тек тіріден пайда болды деп жорамал айтып , “тіршілік мәңгі” деген пікірді мақұлдайды. Абиогенезді қолдаушы ғалымдар керісінше тіріннің өлі материядан өздігінен пайда болғанын түсіндіреді.

6 слайд

Тіршіліктің пайда болуы туралы матеарилист – ғалымдардың қөзқарастары бір-біріне қарама –қарсы екі бағытқа: биогенез және абиогенезге келіп тіреледі. Биогенез теориясын қолдаушылар барлық тірі атаулылар тек тіріден пайда болды деп жорамал айтып , “тіршілік мәңгі” деген пікірді мақұлдайды. Абиогенезді қолдаушы ғалымдар керісінше тіріннің өлі материядан өздігінен пайда болғанын түсіндіреді.

Спалланцани тәжірибесі Спалланцани: “Ыдыстың ашық қалған аузы арқылы ауамен бірге келіп түскен споралардан жетілген организмде

#7 слайд
Спалланцани тәжірибесі Спалланцани: “Ыдыстың ашық қалған аузы арқылы ауамен бірге келіп түскен споралардан жетілген организмдер”, - деп түсіндірген. Алайда ғалымның қарсыластары : “Аузы жабық қалған ыдыстарға ауа кірмегендіктен, организмдер өздігінен дами алмады” , - деп Спалланцанимен келіспеді.

7 слайд

Спалланцани тәжірибесі Спалланцани: “Ыдыстың ашық қалған аузы арқылы ауамен бірге келіп түскен споралардан жетілген организмдер”, - деп түсіндірген. Алайда ғалымның қарсыластары : “Аузы жабық қалған ыдыстарға ауа кірмегендіктен, организмдер өздігінен дами алмады” , - деп Спалланцанимен келіспеді.

Л. Пастер тәжірибесі Ол мынадай тәжірибе жүргізді: мойны ұзын, S- тәрізді иілген колбаға қайнатылған ет сорпасын құйып, ұзақ у

#8 слайд
Л. Пастер тәжірибесі Ол мынадай тәжірибе жүргізді: мойны ұзын, S- тәрізді иілген колбаға қайнатылған ет сорпасын құйып, ұзақ уақыт қайнатты. Соның нәтижесінде микробтар ғана емес, онын споралары да жойылды. Содан кейін колбаның аузын ашық қалдырып, тегіс жерге орналастырды. Ауамен бірге енген микроорганизмдердің споралары мойынның иілген жеріне шөгіп, одан әрі өте алмағандықтан, сорпа көпке дейін бұзылмай сақталған. Бірақ колбаның мойнын сындырып тастағаннан кейін, сорпа көп ұзамай бұзыла бастады. Өйткені түтікке түскен микробтар сорпаға өтіп, қоректін ортада тез өсіп көбейді. “Ендеше тірі организмдер дәл өзіндей басқа тірі организмдерден дамып жетіледі” ,- деп , Пастер “тіршілік өздігінен өліден пайда болады” деген көзқарастың негізсіз екенін дәлелдеді.

8 слайд

Л. Пастер тәжірибесі Ол мынадай тәжірибе жүргізді: мойны ұзын, S- тәрізді иілген колбаға қайнатылған ет сорпасын құйып, ұзақ уақыт қайнатты. Соның нәтижесінде микробтар ғана емес, онын споралары да жойылды. Содан кейін колбаның аузын ашық қалдырып, тегіс жерге орналастырды. Ауамен бірге енген микроорганизмдердің споралары мойынның иілген жеріне шөгіп, одан әрі өте алмағандықтан, сорпа көпке дейін бұзылмай сақталған. Бірақ колбаның мойнын сындырып тастағаннан кейін, сорпа көп ұзамай бұзыла бастады. Өйткені түтікке түскен микробтар сорпаға өтіп, қоректін ортада тез өсіп көбейді. “Ендеше тірі организмдер дәл өзіндей басқа тірі организмдерден дамып жетіледі” ,- деп , Пастер “тіршілік өздігінен өліден пайда болады” деген көзқарастың негізсіз екенін дәлелдеді.

Үй жұмысы: § 47- 48 оқу. 224 беттегі сұрақтарға жауап беру.

#9 слайд
Үй жұмысы: § 47- 48 оқу. 224 беттегі сұрақтарға жауап беру.

9 слайд

Үй жұмысы: § 47- 48 оқу. 224 беттегі сұрақтарға жауап беру.

Файл форматы:
ppt
31.01.2019
1286
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі