Материалдар / “ТМД және алыс шетелдердегі қазақтар" 11 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

“ТМД және алыс шетелдердегі қазақтар" 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға қиын қыстау кезеңде өз отанын кетуге мәжбүр болған қазақтар және ТМД және шетелдегі қазақтардың әлеуметтік жағдайымен оқушыларды таныстырып,оқушыларға тын деректер беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2019
893
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ашық сабақ. 11 “А”сыныбы Тарих пәні мұғалімі: Зұлхашева З

1 слайд
Ашық сабақ. 11 “А”сыныбы Тарих пәні мұғалімі: Зұлхашева З

1 слайд

Ашық сабақ. 11 “А”сыныбы Тарих пәні мұғалімі: Зұлхашева З

Сабақтың кезеңдері Компьютерная графика Microsoft WordИстория развития информатики 1 3 2 Операциялық кезең (жаңа материал)

2 слайд
Сабақтың кезеңдері Компьютерная графика Microsoft WordИстория развития информатики 1 3 2 Операциялық кезең (жаңа материал) Мотивациялық кезең1 32 Рефлексиялық кезең

2 слайд

Сабақтың кезеңдері Компьютерная графика Microsoft WordИстория развития информатики 1 3 2 Операциялық кезең (жаңа материал) Мотивациялық кезең1 32 Рефлексиялық кезең

КӨҢІЛ КҮЙІҢ ҚАНДАЙ?

3 слайд
КӨҢІЛ КҮЙІҢ ҚАНДАЙ?

3 слайд

КӨҢІЛ КҮЙІҢ ҚАНДАЙ?

4 слайд
Мақсаты: Оқушыларға қиын қыстау кезеңде өз отанын кетуге мәжбүр болған қазақтар және ТМД және шетелдегі қазақтардың әлеуметтік жағдайымен оқушыларды таныстырып,оқушыларға тын деректер беру. Тапсырмалар: Үй тапсырмасы: шығармашылық жұмыс(слайдпен) Жаңа тақырып бойынша (ресурспен)жұмыс «Ыстық орындық» Қорытынды. Тақырып бойынша көрініс. «Де Бононың алты қалпағы» Нәтижес і: Тәжiрибелiк дaғдыны жетiлдiру. Oқушыны сыни тұрғыдaн oйлaту. Өзiн-өзi жетiлдiру. Oқушы бoйынa пiкiртaлaс жүргiзе бiлетiн қaбiлетiн қaлыптaстыру. Өмiрге деген көзқaрaсын күшейту.

4 слайд

Мақсаты: Оқушыларға қиын қыстау кезеңде өз отанын кетуге мәжбүр болған қазақтар және ТМД және шетелдегі қазақтардың әлеуметтік жағдайымен оқушыларды таныстырып,оқушыларға тын деректер беру. Тапсырмалар: Үй тапсырмасы: шығармашылық жұмыс(слайдпен) Жаңа тақырып бойынша (ресурспен)жұмыс «Ыстық орындық» Қорытынды. Тақырып бойынша көрініс. «Де Бононың алты қалпағы» Нәтижес і: Тәжiрибелiк дaғдыны жетiлдiру. Oқушыны сыни тұрғыдaн oйлaту. Өзiн-өзi жетiлдiру. Oқушы бoйынa пiкiртaлaс жүргiзе бiлетiн қaбiлетiн қaлыптaстыру. Өмiрге деген көзқaрaсын күшейту.

І. Практикалық теория. Шығармашылық жұмыс 1- оқушы Тақырыбы: «Диаспора» 2-оқушы Тақырыбы: «Ирридент» 3-оқушы. Тақырыбы. «Оралм

5 слайд
І. Практикалық теория. Шығармашылық жұмыс 1- оқушы Тақырыбы: «Диаспора» 2-оқушы Тақырыбы: «Ирридент» 3-оқушы. Тақырыбы. «Оралман ұғымдары» 4-оқушы Тақырыбы: «ЕХРО-2017» 5-оқушы Тақырыбы: «Қазақстан-2050 стратегиясы»

5 слайд

І. Практикалық теория. Шығармашылық жұмыс 1- оқушы Тақырыбы: «Диаспора» 2-оқушы Тақырыбы: «Ирридент» 3-оқушы. Тақырыбы. «Оралман ұғымдары» 4-оқушы Тақырыбы: «ЕХРО-2017» 5-оқушы Тақырыбы: «Қазақстан-2050 стратегиясы»

ІҮ. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында бейне ролик к өрсетіледі

6 слайд
ІҮ. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында бейне ролик к өрсетіледі

6 слайд

ІҮ. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында бейне ролик к өрсетіледі

Тақырыбы: “ ТМД және алыс шетелдердегі қазақтар”

7 слайд
Тақырыбы: “ ТМД және алыс шетелдердегі қазақтар”

7 слайд

Тақырыбы: “ ТМД және алыс шетелдердегі қазақтар”

Жаңа сабақ бойынша негізгі түсінік қалыптасады. Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің елшілік қызмет депар

8 слайд
Жаңа сабақ бойынша негізгі түсінік қалыптасады. Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің елшілік қызмет департаменті басқармасының дерегі бойынша, 2000 ж басындағы мәліметтің көрсетуінше әрбір үшінші қазақ Қазақстанның тыс жерде өмір сүруде. Олардың жалпы саны 3,3 млн адамға жеткен. 2000—2001 жылдардағы әлем елдеріндегі қазақтардың мөлшері Елдер Саны Қазақстан 7985000 Өзбекстан 1500000 Қытай 1500000 Ресей Федерациясы 800000 ТМД елдері  (Өзбекстан мен РФ қоспағанда) 187000 Моңғолия 83000 Ауғанстан 30000 Түркия 10000 Иран 10000 Канада 7000 Пәкістан 5000 Германия 2000 Франция 2000 АҚШ 1000 Сауд Арабиясы 1000 Аустралия 1000 Аустрия 900 Аргентина 700 Ұлыбритания 500 Швеция 500 Иордания 300 Израиль 200 Сирия ,  Дания ,  Швейцария ,  Голландия ,  Марокко ,  Египет ,  Бельгия ,  Тайвань 100

8 слайд

Жаңа сабақ бойынша негізгі түсінік қалыптасады. Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің елшілік қызмет департаменті басқармасының дерегі бойынша, 2000 ж басындағы мәліметтің көрсетуінше әрбір үшінші қазақ Қазақстанның тыс жерде өмір сүруде. Олардың жалпы саны 3,3 млн адамға жеткен. 2000—2001 жылдардағы әлем елдеріндегі қазақтардың мөлшері Елдер Саны Қазақстан 7985000 Өзбекстан 1500000 Қытай 1500000 Ресей Федерациясы 800000 ТМД елдері  (Өзбекстан мен РФ қоспағанда) 187000 Моңғолия 83000 Ауғанстан 30000 Түркия 10000 Иран 10000 Канада 7000 Пәкістан 5000 Германия 2000 Франция 2000 АҚШ 1000 Сауд Арабиясы 1000 Аустралия 1000 Аустрия 900 Аргентина 700 Ұлыбритания 500 Швеция 500 Иордания 300 Израиль 200 Сирия ,  Дания ,  Швейцария ,  Голландия ,  Марокко ,  Египет ,  Бельгия ,  Тайвань 100

Ү. “Лездеме” Жаңа тақырып бойынша оқушыларға ресурспен жұмыс беріледі. Берілген тапсырманы оқушылар жылдам ауызша талқылайд

9 слайд
Ү. “Лездеме” Жаңа тақырып бойынша оқушыларға ресурспен жұмыс беріледі. Берілген тапсырманы оқушылар жылдам ауызша талқылайды. Тақырыптары: 1 Өзбекстандағы қазақтар 2 Түрікменстандағы қазақтар 3 Тәжікстандағы қазақтар 4 Ресей Федерациясындағы қазақтар 5 Қытайдағы қазақтар 6 Түркиядағы қазақтар 7 Монғолиядағы қазақтар 8 Ирандағы қазақтар 9 Еуропадағы қазақтар

9 слайд

Ү. “Лездеме” Жаңа тақырып бойынша оқушыларға ресурспен жұмыс беріледі. Берілген тапсырманы оқушылар жылдам ауызша талқылайды. Тақырыптары: 1 Өзбекстандағы қазақтар 2 Түрікменстандағы қазақтар 3 Тәжікстандағы қазақтар 4 Ресей Федерациясындағы қазақтар 5 Қытайдағы қазақтар 6 Түркиядағы қазақтар 7 Монғолиядағы қазақтар 8 Ирандағы қазақтар 9 Еуропадағы қазақтар

ҮІ. Сабақты бекіту: «Ыстық орындық» Мақсаты : Драматикалық пән бірігіп әсерленуді мадақтау үшін, «түсіну» мазмұнын түс

10 слайд
ҮІ. Сабақты бекіту: «Ыстық орындық» Мақсаты : Драматикалық пән бірігіп әсерленуді мадақтау үшін, «түсіну» мазмұнын түсіну,сұрақтар мен ұстанымдардың негізделуін зерттеуге мүмкіндік береді.

10 слайд

ҮІ. Сабақты бекіту: «Ыстық орындық» Мақсаты : Драматикалық пән бірігіп әсерленуді мадақтау үшін, «түсіну» мазмұнын түсіну,сұрақтар мен ұстанымдардың негізделуін зерттеуге мүмкіндік береді.

Оқушылар СҰРАҚТАРЫН қалдырады Мысалы – · Жаңа тақырыпты оқыған кезде не туралы білгіңіз келеді? · Білімді бағалау үшін мұғ

11 слайд
Оқушылар СҰРАҚТАРЫН қалдырады Мысалы – · Жаңа тақырыпты оқыған кезде не туралы білгіңіз келеді? · Білімді бағалау үшін мұғалімнен немесе басқа оқушылардан сұрау. · Алдағы уақытта біліміңізді жақсартқыңыз келетін білім/түсінбеу саласын көрсету. Қабілеттері шамалы оқушыларды «Не» сұрау есімдігін пайдаланып сұрақ қоюға, ал қабілеттері барынша дамыған оқушыларды «Егер де …, не болады?» деген үлгіде сұрақ қоюға ынталандыру.

11 слайд

Оқушылар СҰРАҚТАРЫН қалдырады Мысалы – · Жаңа тақырыпты оқыған кезде не туралы білгіңіз келеді? · Білімді бағалау үшін мұғалімнен немесе басқа оқушылардан сұрау. · Алдағы уақытта біліміңізді жақсартқыңыз келетін білім/түсінбеу саласын көрсету. Қабілеттері шамалы оқушыларды «Не» сұрау есімдігін пайдаланып сұрақ қоюға, ал қабілеттері барынша дамыған оқушыларды «Егер де …, не болады?» деген үлгіде сұрақ қоюға ынталандыру.

Қорытындылау. Фактілер орташа,объективті ақпарат Эмоциялар болжамдар, сезу, алдын ала сезу Сыни аналитик, Логикалық негатив

12 слайд
Қорытындылау. Фактілер орташа,объективті ақпарат Эмоциялар болжамдар, сезу, алдын ала сезу Сыни аналитик, Логикалық негатив Шуақты оптимизм, логикалық позитив Шығармашылық өсу, мүмкіндіктер, идялар Бағдарлама, үдеріс, Ұйымдастырушы, шолу, шешім(Де Боно)Ойланудын алты қалпағы

12 слайд

Қорытындылау. Фактілер орташа,объективті ақпарат Эмоциялар болжамдар, сезу, алдын ала сезу Сыни аналитик, Логикалық негатив Шуақты оптимизм, логикалық позитив Шығармашылық өсу, мүмкіндіктер, идялар Бағдарлама, үдеріс, Ұйымдастырушы, шолу, шешім(Де Боно)Ойланудын алты қалпағы

Тақырып бойынша көрініс. Шет елдердегі қазақтардың Қазақстанға саяхаты (бейне ролик көрсетіледі).

13 слайд
Тақырып бойынша көрініс. Шет елдердегі қазақтардың Қазақстанға саяхаты (бейне ролик көрсетіледі).

13 слайд

Тақырып бойынша көрініс. Шет елдердегі қазақтардың Қазақстанға саяхаты (бейне ролик көрсетіледі).

Басбармақ Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз. Басбармақ жоғарыға қара

14 слайд
Басбармақ Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз. Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.

14 слайд

Басбармақ Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз. Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.

Біліктілік пен дағдыны қолдану Критерийлік бағалау жүйесі Ұпай Жоғ. Орт Төм 5 3 1 Ақпараттың құрылымын, ұстанымын логикалық деңг

15 слайд
Біліктілік пен дағдыны қолдану Критерийлік бағалау жүйесі Ұпай Жоғ. Орт Төм 5 3 1 Ақпараттың құрылымын, ұстанымын логикалық деңгейде шығармашылықпен ұштастыра алуы; Қосымша материалдарға карта, кесте, фотоматериалдар және статистикалық деректерді қолдануы; Оқиғаның проблемалық сұрақтарын талдап, жаңа идеялар мен үлгілер ұсынуы; Жеке көзқарасы мен ұстанымын қорғай алуы; Жаңа идеяларға болжам жасап, баға беруі; Тақырып бойынша жекелей немесе топпен ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізе алуы. Талап бойынша білім сапасы Критерийлік бағалануы Баға 89 - 100 % 24-30 балл «5» 75 - 88 % 16- 23 балл «4» 60 - 74 % 10-15 балл «3» 0 - 59 % 1-9 балл «2» Үйге тапсырма: Тақырыпты түсініп оқу

15 слайд

Біліктілік пен дағдыны қолдану Критерийлік бағалау жүйесі Ұпай Жоғ. Орт Төм 5 3 1 Ақпараттың құрылымын, ұстанымын логикалық деңгейде шығармашылықпен ұштастыра алуы; Қосымша материалдарға карта, кесте, фотоматериалдар және статистикалық деректерді қолдануы; Оқиғаның проблемалық сұрақтарын талдап, жаңа идеялар мен үлгілер ұсынуы; Жеке көзқарасы мен ұстанымын қорғай алуы; Жаңа идеяларға болжам жасап, баға беруі; Тақырып бойынша жекелей немесе топпен ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізе алуы. Талап бойынша білім сапасы Критерийлік бағалануы Баға 89 - 100 % 24-30 балл «5» 75 - 88 % 16- 23 балл «4» 60 - 74 % 10-15 балл «3» 0 - 59 % 1-9 балл «2» Үйге тапсырма: Тақырыпты түсініп оқу

Стикерлерді толтыру

16 слайд
Стикерлерді толтыру

16 слайд

Стикерлерді толтыру

ІХ. Дарынды және талантты оқушыны анықтау. Оқушылар өздерінің арасынан дарынды және талантты оқушыны анықтау мақсатында бі

17 слайд
ІХ. Дарынды және талантты оқушыны анықтау. Оқушылар өздерінің арасынан дарынды және талантты оқушыны анықтау мақсатында бір-біріне смайлик береді. Кімде көп смайлик жиналса сол адам сабақта белсенділік танытқаны анықталады.

17 слайд

ІХ. Дарынды және талантты оқушыны анықтау. Оқушылар өздерінің арасынан дарынды және талантты оқушыны анықтау мақсатында бір-біріне смайлик береді. Кімде көп смайлик жиналса сол адам сабақта белсенділік танытқаны анықталады.

18 слайд

18 слайд