Төл сөз бен төлеу сөз
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Төл сөз бен автор сөзі
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Төл сөз бен автор сөзі
2 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу
мақсаттары:
• 10.Ж6. Төл сөз бен автор сөзінің тыныс
белгілерін орынды қолдану
2 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: • 10.Ж6. Төл сөз бен автор сөзінің тыныс белгілерін орынды қолдану
3 слайд
Сабақ мақсаты:
• Төл сөз бен автор сөзінің тыныс белгілерін
орынды қолдана алады.
3 слайд
Сабақ мақсаты: • Төл сөз бен автор сөзінің тыныс белгілерін орынды қолдана алады.
4 слайд
Бағалау критерийі:
• Төл сөз бен автор сөзінің тыныс
белгілерін орынды қолдана алады
4 слайд
Бағалау критерийі: • Төл сөз бен автор сөзінің тыныс белгілерін орынды қолдана алады
5 слайд
Дескриптор:
Төл сөз бен автор сөзінің тыныс белгілерін
орынды қолдана алады;
Төлеу сөзді төл сөзге айналдырып жаза алады;
Төл сөзді төлеу сөзге айналдырып жазаалады;
5 слайд
Дескриптор: Төл сөз бен автор сөзінің тыныс белгілерін орынды қолдана алады; Төлеу сөзді төл сөзге айналдырып жаза алады; Төл сөзді төлеу сөзге айналдырып жазаалады;
6 слайд
.
Арнайы қателері бар мәтіндер беріледі. Мәтінді тексеру және редакциялау.
Бір қарияның төрт ұлы болыпты. Бір күні әкесі балаларын шақырып алып: - Мен
қартайдым. Кімнің ақылы мен байлығы болса, сол менің мұрагерім болады, - депті.
1. Міне, менің байлығым. Ал кім бай болса, сол ақылды депті үлкен ұлы асыл тасты
жүзігін көрсетіп.
2. Екінші ұлы асыл киімдерін киіп келеді де, әкесіне былай дейді,
«Мені осы түрімде көргендер ақылым мен байлығымның алдында бас иеді».
3. «Мұндай белдікті, деді үшінші ұлы күміс пен асыл тастармен әшекейленген белдігін
буынып,- ешкім буынып көрген жоқ!»
4. - Сен неге үндемейсің? деді әкесі төртінші ұлына қарап. – Әлде сенің көрсететін
ештеңең жоқ па?
5. Сонда төртінші ұлы басын төмен салып «Менде асыл тас та, жүзік те, киім де, белдік те
жоқ. Тек еңбек сүйгіш екі қолым, қайрат пен жігерге толы жүрегім бар», - дейді.
Әкесіне кіші ұлының жауабы ұнайды. Ол өзінің мұрагері етіп кіші ұлын атапты. Үлкен
балаларына інісінің айтқанынан шықпауды өсиет етіпті 1-тапсырма.
6 слайд
. Арнайы қателері бар мәтіндер беріледі. Мәтінді тексеру және редакциялау. Бір қарияның төрт ұлы болыпты. Бір күні әкесі балаларын шақырып алып: - Мен қартайдым. Кімнің ақылы мен байлығы болса, сол менің мұрагерім болады, - депті. 1. Міне, менің байлығым. Ал кім бай болса, сол ақылды депті үлкен ұлы асыл тасты жүзігін көрсетіп. 2. Екінші ұлы асыл киімдерін киіп келеді де, әкесіне былай дейді, «Мені осы түрімде көргендер ақылым мен байлығымның алдында бас иеді». 3. «Мұндай белдікті, деді үшінші ұлы күміс пен асыл тастармен әшекейленген белдігін буынып,- ешкім буынып көрген жоқ!» 4. - Сен неге үндемейсің? деді әкесі төртінші ұлына қарап. – Әлде сенің көрсететін ештеңең жоқ па? 5. Сонда төртінші ұлы басын төмен салып «Менде асыл тас та, жүзік те, киім де, белдік те жоқ. Тек еңбек сүйгіш екі қолым, қайрат пен жігерге толы жүрегім бар», - дейді. Әкесіне кіші ұлының жауабы ұнайды. Ол өзінің мұрагері етіп кіші ұлын атапты. Үлкен балаларына інісінің айтқанынан шықпауды өсиет етіпті 1-тапсырма.
7 слайд
Дұрыс нұсқасы
Арнайы қателері бар мәтіндер беріледі.
Бір қарияның төрт ұлы болыпты. Бір күні әкесі балаларын шақырып алып: - Мен
қартайдым. Кімнің ақылы мен байлығы болса, сол менің мұрагерім болады, - депті.
1. «Міне, менің байлығым. Ал кім бай болса, сол ақылды», - депті үлкен ұлы асыл
тасты жүзігін көрсетіп.
2. Екінші ұлы асыл киімдерін киіп келеді де, әкесіне былай дейді:
«Мені осы түрімде көргендер ақылым мен байлығымның алдында бас иеді».
3. «Мұндай белдікті,- деді үшінші ұлы күміс пен асыл тастармен әшекейленген
белдігін буынып,- ешкім буынып көрген жоқ!»
4. - Сен неге үндемейсің? – деді әкесі төртінші ұлына қарап. – Әлде сенің көрсететін
ештеңең жоқ па?
5. Сонда төртінші ұлы басын төмен салып: «Менде асыл тас та, жүзік те, киім де,
белдік те жоқ. Тек еңбек сүйгіш екі қолым, қайрат пен жігерге толы жүрегім бар», -
дейді.
Әкесіне кіші ұлының жауабы ұнайды. Ол өзінің мұрагері етіп кіші ұлын атапты.
Үлкен балаларына інісінің айтқанынан шықпауды өсиет етіпті.
7 слайд
Дұрыс нұсқасы Арнайы қателері бар мәтіндер беріледі. Бір қарияның төрт ұлы болыпты. Бір күні әкесі балаларын шақырып алып: - Мен қартайдым. Кімнің ақылы мен байлығы болса, сол менің мұрагерім болады, - депті. 1. «Міне, менің байлығым. Ал кім бай болса, сол ақылды», - депті үлкен ұлы асыл тасты жүзігін көрсетіп. 2. Екінші ұлы асыл киімдерін киіп келеді де, әкесіне былай дейді: «Мені осы түрімде көргендер ақылым мен байлығымның алдында бас иеді». 3. «Мұндай белдікті,- деді үшінші ұлы күміс пен асыл тастармен әшекейленген белдігін буынып,- ешкім буынып көрген жоқ!» 4. - Сен неге үндемейсің? – деді әкесі төртінші ұлына қарап. – Әлде сенің көрсететін ештеңең жоқ па? 5. Сонда төртінші ұлы басын төмен салып: «Менде асыл тас та, жүзік те, киім де, белдік те жоқ. Тек еңбек сүйгіш екі қолым, қайрат пен жігерге толы жүрегім бар», - дейді. Әкесіне кіші ұлының жауабы ұнайды. Ол өзінің мұрагері етіп кіші ұлын атапты. Үлкен балаларына інісінің айтқанынан шықпауды өсиет етіпті.
8 слайд
2-тапсырма:
Төлеу сөзді төл сөзге айналдырып жазыңдар
1-топ
Осыдан барысымен посылка салатынын айтты .
2-топ
Бұдан соң Сапабек дүйім жұртты аузына қаратып, өзінің
Лондонға, Будабешке, Мароккаға, Италияға барған
сапарларын әңгімеледі.
3-топ
Әңгіме арқау болған ұрпақ тәрбиесі екендігін айтты мұғалім
8 слайд
2-тапсырма: Төлеу сөзді төл сөзге айналдырып жазыңдар 1-топ Осыдан барысымен посылка салатынын айтты . 2-топ Бұдан соң Сапабек дүйім жұртты аузына қаратып, өзінің Лондонға, Будабешке, Мароккаға, Италияға барған сапарларын әңгімеледі. 3-топ Әңгіме арқау болған ұрпақ тәрбиесі екендігін айтты мұғалім
9 слайд
3-тапсырма
Төл сөзді төлеу сөзге айналдырып жазыңдар
1-топ
– Біздің мынау да геолог болмаын деп жүр, - деді Сапабек иегімен ұлын
көрсетіп.
– Жалпы, геология халық тіршілігінің ең басты қажеттілігіне айналды, –
деді ол.
2-топ
– Әке жолын қуса, мына менің жолымды қусын! Ие болсын мына қу
шаңыраққа! – деді Ерғабыл қария.
– Ойбай, бала келіп қалды, - деп,кемпір үйге жүгіріп кірді.
3-топ
– Томаның жинап жүргені ғой, мен қалтама түскен затты сол күні құртам
ғой, - деп қойды.
– Баланы ше, Жеңісті тастап кетпейсіңдер ме? - деді қарт
9 слайд
3-тапсырма Төл сөзді төлеу сөзге айналдырып жазыңдар 1-топ – Біздің мынау да геолог болмаын деп жүр, - деді Сапабек иегімен ұлын көрсетіп. – Жалпы, геология халық тіршілігінің ең басты қажеттілігіне айналды, – деді ол. 2-топ – Әке жолын қуса, мына менің жолымды қусын! Ие болсын мына қу шаңыраққа! – деді Ерғабыл қария. – Ойбай, бала келіп қалды, - деп,кемпір үйге жүгіріп кірді. 3-топ – Томаның жинап жүргені ғой, мен қалтама түскен затты сол күні құртам ғой, - деп қойды. – Баланы ше, Жеңісті тастап кетпейсіңдер ме? - деді қарт
10 слайд
4-тапсырма
Төл сөз бен автор сөзін қатыстырып, диалог немесе әңгіме
құрастырыңыздар
1-топ
Әлеуметтік көмек көрсетуге байланысты жағдаятқа
2-топ
Ақысыз тегін медициналық көмек мәселесіне қатысты жағдаятқа
3-топ
Жағдайы төмен отбасының оқушысына жарияламай көмек көрсету әдісі
туралы жағдаятқа
10 слайд
4-тапсырма Төл сөз бен автор сөзін қатыстырып, диалог немесе әңгіме құрастырыңыздар 1-топ Әлеуметтік көмек көрсетуге байланысты жағдаятқа 2-топ Ақысыз тегін медициналық көмек мәселесіне қатысты жағдаятқа 3-топ Жағдайы төмен отбасының оқушысына жарияламай көмек көрсету әдісі туралы жағдаятқа
11 слайд
• Рефлексия.
• Бүгінгі тақырып түсінікті болды ма?
• Сыныпта нені қолдана алдыңыз?
• Өзге де сұрақтар
11 слайд
• Рефлексия. • Бүгінгі тақырып түсінікті болды ма? • Сыныпта нені қолдана алдыңыз? • Өзге де сұрақтар
12 слайд
• Дескриптор
бейнематериялды тыңдау арқылы оқушылар тақырыпқа сай сөздерді
таба алды ма?
Рөлге бөлініп, экологияға байланысты пікір алмасуы жүйелі болды
ма?
Сөйлемдердің дұрыс, бұрысын таба алды ма?
• ОҚУШЫЛАР «БАС БАРМАҚ» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ БІР-БІРІН
БАҒАЛАЙДЫ.
12 слайд
• Дескриптор бейнематериялды тыңдау арқылы оқушылар тақырыпқа сай сөздерді таба алды ма? Рөлге бөлініп, экологияға байланысты пікір алмасуы жүйелі болды ма? Сөйлемдердің дұрыс, бұрысын таба алды ма? • ОҚУШЫЛАР «БАС БАРМАҚ» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ БІР-БІРІН БАҒАЛАЙДЫ.
13 слайд
Үйге тапсырма:
Төл сөз бен автор сөзіне қысқаша
әңгіме құрау
13 слайд
Үйге тапсырма: Төл сөз бен автор сөзіне қысқаша әңгіме құрау