Материалдар / Төл сөз бен төлеу сөз
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Төл сөз бен төлеу сөз

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Наурыз 2023
490
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: Төл сөз бен автор сөзі

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Төл сөз бен автор сөзі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: • 10.Ж6. Төл сөз бен автор сөзінің тыныс белгілерін орынды қолдану

2 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: • 10.Ж6. Төл сөз бен автор сөзінің тыныс белгілерін орынды қолдану

Сабақ мақсаты: • Төл сөз бен автор сөзінің тыныс белгілерін орынды қолдана алады.

3 слайд
Сабақ мақсаты: • Төл сөз бен автор сөзінің тыныс белгілерін орынды қолдана алады.

Бағалау критерийі: • Төл сөз бен автор сөзінің тыныс белгілерін орынды қолдана алады

4 слайд
Бағалау критерийі: • Төл сөз бен автор сөзінің тыныс белгілерін орынды қолдана алады

Дескриптор:  Төл сөз бен автор сөзінің тыныс белгілерін орынды қолдана алады;  Төлеу сөзді төл сөзге айналдырып жаза а

5 слайд
Дескриптор:  Төл сөз бен автор сөзінің тыныс белгілерін орынды қолдана алады;  Төлеу сөзді төл сөзге айналдырып жаза алады;  Төл сөзді төлеу сөзге айналдырып жазаалады;

. Арнайы қателері бар мәтіндер беріледі. Мәтінді тексеру және редакциялау. Бір қарияның төрт ұлы болыпты. Бір күні әкесі балал

6 слайд
. Арнайы қателері бар мәтіндер беріледі. Мәтінді тексеру және редакциялау. Бір қарияның төрт ұлы болыпты. Бір күні әкесі балаларын шақырып алып: - Мен қартайдым. Кімнің ақылы мен байлығы болса, сол менің мұрагерім болады, - депті. 1. Міне, менің байлығым. Ал кім бай болса, сол ақылды депті үлкен ұлы асыл тасты жүзігін көрсетіп. 2. Екінші ұлы асыл киімдерін киіп келеді де, әкесіне былай дейді, «Мені осы түрімде көргендер ақылым мен байлығымның алдында бас иеді». 3. «Мұндай белдікті, деді үшінші ұлы күміс пен асыл тастармен әшекейленген белдігін буынып,- ешкім буынып көрген жоқ!» 4. - Сен неге үндемейсің? деді әкесі төртінші ұлына қарап. – Әлде сенің көрсететін ештеңең жоқ па? 5. Сонда төртінші ұлы басын төмен салып «Менде асыл тас та, жүзік те, киім де, белдік те жоқ. Тек еңбек сүйгіш екі қолым, қайрат пен жігерге толы жүрегім бар», - дейді. Әкесіне кіші ұлының жауабы ұнайды. Ол өзінің мұрагері етіп кіші ұлын атапты. Үлкен балаларына інісінің айтқанынан шықпауды өсиет етіпті 1-тапсырма.

Дұрыс нұсқасы Арнайы қателері бар мәтіндер беріледі. Бір қарияның төрт ұлы болыпты. Бір күні әкесі балаларын шақырып алып: - Ме

7 слайд
Дұрыс нұсқасы Арнайы қателері бар мәтіндер беріледі. Бір қарияның төрт ұлы болыпты. Бір күні әкесі балаларын шақырып алып: - Мен қартайдым. Кімнің ақылы мен байлығы болса, сол менің мұрагерім болады, - депті. 1. «Міне, менің байлығым. Ал кім бай болса, сол ақылды», - депті үлкен ұлы асыл тасты жүзігін көрсетіп. 2. Екінші ұлы асыл киімдерін киіп келеді де, әкесіне былай дейді: «Мені осы түрімде көргендер ақылым мен байлығымның алдында бас иеді». 3. «Мұндай белдікті,- деді үшінші ұлы күміс пен асыл тастармен әшекейленген белдігін буынып,- ешкім буынып көрген жоқ!» 4. - Сен неге үндемейсің? – деді әкесі төртінші ұлына қарап. – Әлде сенің көрсететін ештеңең жоқ па? 5. Сонда төртінші ұлы басын төмен салып: «Менде асыл тас та, жүзік те, киім де, белдік те жоқ. Тек еңбек сүйгіш екі қолым, қайрат пен жігерге толы жүрегім бар», - дейді. Әкесіне кіші ұлының жауабы ұнайды. Ол өзінің мұрагері етіп кіші ұлын атапты. Үлкен балаларына інісінің айтқанынан шықпауды өсиет етіпті.

2-тапсырма: Төлеу сөзді төл сөзге айналдырып жазыңдар 1-топ Осыдан барысымен посылка салатынын айтты . 2-топ Бұд

8 слайд
2-тапсырма: Төлеу сөзді төл сөзге айналдырып жазыңдар 1-топ Осыдан барысымен посылка салатынын айтты . 2-топ Бұдан соң Сапабек дүйім жұртты аузына қаратып, өзінің Лондонға, Будабешке, Мароккаға, Италияға барған сапарларын әңгімеледі. 3-топ Әңгіме арқау болған ұрпақ тәрбиесі екендігін айтты мұғалім  

3-тапсырма Төл сөзді төлеу сөзге айналдырып жазыңдар 1-топ – Біздің мынау да геолог болмаын деп жүр, - деді Сапабек

9 слайд
3-тапсырма Төл сөзді төлеу сөзге айналдырып жазыңдар 1-топ – Біздің мынау да геолог болмаын деп жүр, - деді Сапабек иегімен ұлын көрсетіп. – Жалпы, геология халық тіршілігінің ең басты қажеттілігіне айналды, – деді ол. 2-топ – Әке жолын қуса, мына менің жолымды қусын! Ие болсын мына қу шаңыраққа! – деді Ерғабыл қария. – Ойбай, бала келіп қалды, - деп,кемпір үйге жүгіріп кірді. 3-топ – Томаның жинап жүргені ғой, мен қалтама түскен затты сол күні құртам ғой, - деп қойды. – Баланы ше, Жеңісті тастап кетпейсіңдер ме? - деді қарт

4-тапсырма Төл сөз бен автор сөзін қатыстырып, диалог немесе әңгіме құрастырыңыздар 1-топ Әлеуметтік көмек көрсетуге

10 слайд
4-тапсырма Төл сөз бен автор сөзін қатыстырып, диалог немесе әңгіме құрастырыңыздар 1-топ Әлеуметтік көмек көрсетуге байланысты жағдаятқа 2-топ Ақысыз тегін медициналық көмек мәселесіне қатысты жағдаятқа 3-топ Жағдайы төмен отбасының оқушысына жарияламай көмек көрсету әдісі туралы жағдаятқа

• Рефлексия. • Бүгінгі тақырып түсінікті болды ма? • Сыныпта нені қолдана алдыңыз? • Өзге де сұрақтар

11 слайд
• Рефлексия. • Бүгінгі тақырып түсінікті болды ма? • Сыныпта нені қолдана алдыңыз? • Өзге де сұрақтар

• Дескриптор  бейнематериялды тыңдау арқылы оқушылар тақырыпқа сай сөздерді таба алды ма?  Рөлге бөлініп, экологияға байланы

12 слайд
• Дескриптор  бейнематериялды тыңдау арқылы оқушылар тақырыпқа сай сөздерді таба алды ма?  Рөлге бөлініп, экологияға байланысты пікір алмасуы жүйелі болды ма?  Сөйлемдердің дұрыс, бұрысын таба алды ма? • ОҚУШЫЛАР «БАС БАРМАҚ» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ БІР-БІРІН БАҒАЛАЙДЫ.

Үйге тапсырма: Төл сөз бен автор сөзіне қысқаша әңгіме құрау

13 слайд
Үйге тапсырма: Төл сөз бен автор сөзіне қысқаша әңгіме құрау