Материалдар / "Төменгі сөре және сөрелік екпін"

"Төменгі сөре және сөрелік екпін"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім бойынша, дене шынықтыру сабағынан презинтация. 8 сынып "Төменгі сөре, сөрелік екпін" тақырыбында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2020
719
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Аяг өз қаласы « № 4 аралас жалпы білім беретін мектеп » КММ Сабақтың тақырыбы : Қауіпсіздік ережесі Төменгі сөре және сөрелік

1 слайд
Аяг өз қаласы « № 4 аралас жалпы білім беретін мектеп » КММ Сабақтың тақырыбы : Қауіпсіздік ережесі Төменгі сөре және сөрелік екпін. Сынып 8 Өткізген : Шакирбекова Б.Ж. 8.3.4.4. Денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету, сондайақ техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу.

1 слайд

Аяг өз қаласы « № 4 аралас жалпы білім беретін мектеп » КММ Сабақтың тақырыбы : Қауіпсіздік ережесі Төменгі сөре және сөрелік екпін. Сынып 8 Өткізген : Шакирбекова Б.Ж. 8.3.4.4. Денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету, сондайақ техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу.

О сы сабақ тақырыбы мен оқу мақсатына байланысты саралап, сабақ мақсатын қойдым. Шарт түрімен сыныпты үш топқа бөлдім. Жоғ

2 слайд
О сы сабақ тақырыбы мен оқу мақсатына байланысты саралап, сабақ мақсатын қойдым. Шарт түрімен сыныпты үш топқа бөлдім. Жоғары, орташа, жіне басқалары . Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Қауіпсіздік ережесін түсінеді. Денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету жолдарын білед і. . Төменгі сөре элементтерін түсінеді. Оқушылардың басым бөлігі: Төменгі сөреге тұрады және сөреден шыға алады сондайақ техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне біледі Кейбір оқушылар: Төменгі сөреден белгілі уақытқа жүгіре алады , жүгіру техникаларын меңғергереді және басқалармен іс тәжірибиесімен бөліседі және бағалай алады. Осы сабақ мақсаттарына жету үшін оқушылардың қажеттілігіне байланысты бағалау критерийлерін құрдым. Ба ғ алау критерийлері 1.Дене жаттығуларын орындау барысында техника қауіпсіздік ережесін сақтайды. 2.Нәтижеге қол жеткізу үшін орындалатын әрекеттерді атайды. 3.Төменгі сөреден уақытқа жүгіре алады

2 слайд

О сы сабақ тақырыбы мен оқу мақсатына байланысты саралап, сабақ мақсатын қойдым. Шарт түрімен сыныпты үш топқа бөлдім. Жоғары, орташа, жіне басқалары . Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Қауіпсіздік ережесін түсінеді. Денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету жолдарын білед і. . Төменгі сөре элементтерін түсінеді. Оқушылардың басым бөлігі: Төменгі сөреге тұрады және сөреден шыға алады сондайақ техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне біледі Кейбір оқушылар: Төменгі сөреден белгілі уақытқа жүгіре алады , жүгіру техникаларын меңғергереді және басқалармен іс тәжірибиесімен бөліседі және бағалай алады. Осы сабақ мақсаттарына жету үшін оқушылардың қажеттілігіне байланысты бағалау критерийлерін құрдым. Ба ғ алау критерийлері 1.Дене жаттығуларын орындау барысында техника қауіпсіздік ережесін сақтайды. 2.Нәтижеге қол жеткізу үшін орындалатын әрекеттерді атайды. 3.Төменгі сөреден уақытқа жүгіре алады

АҒЫЛМА ӘДІСІ (Б) Сәлемдесу. Сапқа тұру. Рапорт қабылдау. Сабақтың тақырыбын хабарлау. Орнында оңға, солға бұрылулар. Қауі

3 слайд
АҒЫЛМА ӘДІСІ (Б) Сәлемдесу. Сапқа тұру. Рапорт қабылдау. Сабақтың тақырыбын хабарлау. Орнында оңға, солға бұрылулар. Қауіпсіздік ережелері. Жалпы дамыту жаттығулары. ҚБ мұғалім бағалайды Дескриптор 1.Орнында оңға, солға бұрыла алады. 2.Қауіпсіздік ережелерін сақтай біледі. Фронталдық әдісЖж 1.Қауіпсіздік ережесін түсіндіру. Төменгі сөре элементерін түсіндіру. Тапсырма: 1.Жүгіру кезіндегі қауіпсіздік ережелерін тыңдау. 2.Төменгі сөреге тұруды көрсету, түсіндіру. ҚБ мұғалім бағалайды Дескриптор 1.Жүгіру кезіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі. 2.Төменгі сөреге тұруды біледі. ФРОНТАЛДЫҚ ӘДІС

3 слайд

АҒЫЛМА ӘДІСІ (Б) Сәлемдесу. Сапқа тұру. Рапорт қабылдау. Сабақтың тақырыбын хабарлау. Орнында оңға, солға бұрылулар. Қауіпсіздік ережелері. Жалпы дамыту жаттығулары. ҚБ мұғалім бағалайды Дескриптор 1.Орнында оңға, солға бұрыла алады. 2.Қауіпсіздік ережелерін сақтай біледі. Фронталдық әдісЖж 1.Қауіпсіздік ережесін түсіндіру. Төменгі сөре элементерін түсіндіру. Тапсырма: 1.Жүгіру кезіндегі қауіпсіздік ережелерін тыңдау. 2.Төменгі сөреге тұруды көрсету, түсіндіру. ҚБ мұғалім бағалайды Дескриптор 1.Жүгіру кезіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі. 2.Төменгі сөреге тұруды біледі. ФРОНТАЛДЫҚ ӘДІС

Фишбоун әдісі Жж 2. Төменгі сөреге тұру, сөреден шығу . Тапсырма: 1.Төменгі сөреге тұру және шығуды үйрету. 2.Төменгі сөреден ш

4 слайд
Фишбоун әдісі Жж 2. Төменгі сөреге тұру, сөреден шығу . Тапсырма: 1.Төменгі сөреге тұру және шығуды үйрету. 2.Төменгі сөреден шыгып жүгіру. ҚБ Бірін-бірі бағалау. Дескриптор 1.Төменгі сөреге тұру және шығуды біледі. 2.Төменгі сөреден шыгып жүгіре алады. 3 .Төменгі сөреден уақытқа жүгіру. Тапсырма: 1.Берілген команда бойынша төменгі сөреден шығу. 2.Төменгі сөреден шығып 60 метр қашықтыққа уақытқа жүгіру. ҚБ Өзін-өзі бағалау Дескриптор 1.Берілген команда бойынша төменгі сөреден жүгіре алады. 2.Төменгі сөреден шығып 60 метр қашықтыққа жақсы уақытқа жүгіре алады. Жарыс әдісі

4 слайд

Фишбоун әдісі Жж 2. Төменгі сөреге тұру, сөреден шығу . Тапсырма: 1.Төменгі сөреге тұру және шығуды үйрету. 2.Төменгі сөреден шыгып жүгіру. ҚБ Бірін-бірі бағалау. Дескриптор 1.Төменгі сөреге тұру және шығуды біледі. 2.Төменгі сөреден шыгып жүгіре алады. 3 .Төменгі сөреден уақытқа жүгіру. Тапсырма: 1.Берілген команда бойынша төменгі сөреден шығу. 2.Төменгі сөреден шығып 60 метр қашықтыққа уақытқа жүгіру. ҚБ Өзін-өзі бағалау Дескриптор 1.Берілген команда бойынша төменгі сөреден жүгіре алады. 2.Төменгі сөреден шығып 60 метр қашықтыққа жақсы уақытқа жүгіре алады. Жарыс әдісі

«БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ТӘСІЛДЕРІ» А ҒЫ Л М А Ә Д ІС І Ф РОНТАЛДЫ Қ ӘДІС Ф и ш боун әдісі Ж ар ы с әдісіСабақ ма

5 слайд
«БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ТӘСІЛДЕРІ» А ҒЫ Л М А Ә Д ІС І Ф РОНТАЛДЫ Қ ӘДІС Ф и ш боун әдісі Ж ар ы с әдісіСабақ мақсатына жету үшін қолданылған әдістер Саралау А деңгейлі оқушыларға жугіру техникасын орындауда жоғарғы натиже көрсетуге талап қойдым С деңгейлі оқушыларға төменгі сөреден шығу техникасын орындау, жүгіру техникасын дурыс орындауды ұсындым.

5 слайд

«БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ТӘСІЛДЕРІ» А ҒЫ Л М А Ә Д ІС І Ф РОНТАЛДЫ Қ ӘДІС Ф и ш боун әдісі Ж ар ы с әдісіСабақ мақсатына жету үшін қолданылған әдістер Саралау А деңгейлі оқушыларға жугіру техникасын орындауда жоғарғы натиже көрсетуге талап қойдым С деңгейлі оқушыларға төменгі сөреден шығу техникасын орындау, жүгіру техникасын дурыс орындауды ұсындым.

Төменгі сөреден жүгіру Өз жолымен жүгірмеу Төменгі сөреге тұру, жүгіру, мәреден өту ережелері сақталды. Бір бірімен қа

6 слайд
Төменгі сөреден жүгіру Өз жолымен жүгірмеу Төменгі сөреге тұру, жүгіру, мәреден өту ережелері сақталды. Бір бірімен қақтығысуға әкеледі Мәреден өткенен кейінгі екпінді басқару Дене жарақаттарының алдын аладыНұсқауға бағыну Төменгі сөре элементтерін дұрыс орындайды Фишбоун әдісі Бұл әдіс – проблемаларды анықтау және одан шығу жолдарын қарастыру моделі болып табылады.Бұл сызбаны алғаш болып Каора Исикава ұсынған. Сабақ кезінде бұл әдіс ортақ тақырыпты талқылауға септігін тигізді. Балық сүйектеріне жаттығуды орындау кезіндегі жиі кездесетін қателіктер мен олардың салдарын жазу арқылы ортақ шешімге келдік. Төменгі сөре элементтерін түсіндім Төменгі сөреге тұра аламын, сөреден шыға аламын Төменгі сөреден уақытқа жүгіріп, мәреге жете аламын Рефлексия

6 слайд

Төменгі сөреден жүгіру Өз жолымен жүгірмеу Төменгі сөреге тұру, жүгіру, мәреден өту ережелері сақталды. Бір бірімен қақтығысуға әкеледі Мәреден өткенен кейінгі екпінді басқару Дене жарақаттарының алдын аладыНұсқауға бағыну Төменгі сөре элементтерін дұрыс орындайды Фишбоун әдісі Бұл әдіс – проблемаларды анықтау және одан шығу жолдарын қарастыру моделі болып табылады.Бұл сызбаны алғаш болып Каора Исикава ұсынған. Сабақ кезінде бұл әдіс ортақ тақырыпты талқылауға септігін тигізді. Балық сүйектеріне жаттығуды орындау кезіндегі жиі кездесетін қателіктер мен олардың салдарын жазу арқылы ортақ шешімге келдік. Төменгі сөре элементтерін түсіндім Төменгі сөреге тұра аламын, сөреден шыға аламын Төменгі сөреден уақытқа жүгіріп, мәреге жете аламын Рефлексия

Назарларыңызға рахмет!

7 слайд
Назарларыңызға рахмет!

7 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ