"Топтық жұмыстың тиімділігі"
"Топтық жұмыстың тиімділігі"

#1 слайд
Ұстанымы:
Өзіңе сен, өзіңді алып шығар,
Білімің мен ақылың екі жақтап ...
Абай
Білімі :жоғары
Бастауыш сынып мұғалімі 2014жыл
2.Жұмыс орны.
№-17 Т.Рысқұлов атындағы жалпы орта мектеп
Тегі, аты, әкесінің аты Сұлтанова Рабиға
Ексенбекқызы
Педагогикалық өтілі: 5 жыл
1 слайд
Ұстанымы: Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Білімің мен ақылың екі жақтап ... Абай Білімі :жоғары Бастауыш сынып мұғалімі 2014жыл 2.Жұмыс орны. №-17 Т.Рысқұлов атындағы жалпы орта мектеп Тегі, аты, әкесінің аты Сұлтанова Рабиға Ексенбекқызы Педагогикалық өтілі: 5 жыл
#2 слайд
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ТАҚЫРЫБЫ:
ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Мақсаты:
1.Мұғалімдер іс-әрекетіне топтық жұмыстарды
ендіруге әдістемелік көмек беру
2.Топтық жұмыстың баламалы амалдары туралы
идеяларды ұсыну және пікір алмасу
3.Жоғары ұжымдық нәтижелерге қол жеткізу үшін
күнделікті сабақтарда топтық жұмыстарды
пайдаланудың тиімділігін насихаттау
2 слайд
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ТАҚЫРЫБЫ: ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ТИІМДІЛІГІ Мақсаты: 1.Мұғалімдер іс-әрекетіне топтық жұмыстарды ендіруге әдістемелік көмек беру 2.Топтық жұмыстың баламалы амалдары туралы идеяларды ұсыну және пікір алмасу 3.Жоғары ұжымдық нәтижелерге қол жеткізу үшін күнделікті сабақтарда топтық жұмыстарды пайдаланудың тиімділігін насихаттау
#3 слайд
МЕКТЕП ЖҰМЫСЫ МЕН ОҚУШЫ ЖЕТІСТІКТЕРІН
ӨРІСТЕТУДЕГІ НЕГІЗГІ ТҰЛҒА- МҰҒАЛІМ.
STRONG WARD&GRANT
Топта жұмыс істеу не
үшін қажет?
Топтарды қалай
ұйымдастыруға болады?
Топтағы бірлескен жұмыс
3 слайд
МЕКТЕП ЖҰМЫСЫ МЕН ОҚУШЫ ЖЕТІСТІКТЕРІН ӨРІСТЕТУДЕГІ НЕГІЗГІ ТҰЛҒА- МҰҒАЛІМ. STRONG WARD&GRANT Топта жұмыс істеу не үшін қажет? Топтарды қалай ұйымдастыруға болады? Топтағы бірлескен жұмыс
#4 слайд
ТОПТА ЖҰМЫС ІСТЕУ НЕ ҮШІН
ҚАЖЕТ?
Ынтымақтастық оқу – бұл оқыту мен оқу тәсілі. Бұл тәсіл
проблемаларды шешу, тапсырмаларды орындау немесе
әлдебір өнім жасау үшін оқушылар тобының бірлесіп
жұмыс істеуін білдіреді. Ынтымақтастық оқуға
қатысушылар бір – бірімен әңгімелеседі және осы
әңгімелесу нәтижесінде білім алады.
4 слайд
ТОПТА ЖҰМЫС ІСТЕУ НЕ ҮШІН ҚАЖЕТ? Ынтымақтастық оқу – бұл оқыту мен оқу тәсілі. Бұл тәсіл проблемаларды шешу, тапсырмаларды орындау немесе әлдебір өнім жасау үшін оқушылар тобының бірлесіп жұмыс істеуін білдіреді. Ынтымақтастық оқуға қатысушылар бір – бірімен әңгімелеседі және осы әңгімелесу нәтижесінде білім алады.
#5 слайд
ТОПТЫҚ ТАПСЫРМАНЫ
ТАЛҚЫЛАУ СӘТІ
5 слайд
ТОПТЫҚ ТАПСЫРМАНЫ ТАЛҚЫЛАУ СӘТІ
#6 слайд
ТОПТЫҚ ОҚУДЫҢ СИПАТТАРЫ
МЫНАДАЙ:
1.Оқу тапсырмаларды орындау үшін механикалық
есте сақтау мен қайталау емес, құрдастардың
белсенді қатысып ақпаратты өңдеуі және
қорытындылауы
2.Қатысушылар әр адамдардың көзқарасымен
танысудан пайда алады.
3.Оқушылар әлеуметтік және эмоционалдық
тұрғыдан дами түседі, өйткені олар түрлі
көзқарастарды тыңдап, өз идеяларын айтуға мәжбүр
болады.
4.Бірлескен оқу жағдайында оқушылар құрбы-
құрдастарымен қарым –қатынас жасауға,идеяларды
ұсынуға және қорғауға, әртүрлі ұстанымдармен
алмасуға, басқа тұжырымдамаларға күмәнмен
қарауға және оған белсенді қатысуға мүмкіндік
алады.
6 слайд
ТОПТЫҚ ОҚУДЫҢ СИПАТТАРЫ МЫНАДАЙ: 1.Оқу тапсырмаларды орындау үшін механикалық есте сақтау мен қайталау емес, құрдастардың белсенді қатысып ақпаратты өңдеуі және қорытындылауы 2.Қатысушылар әр адамдардың көзқарасымен танысудан пайда алады. 3.Оқушылар әлеуметтік және эмоционалдық тұрғыдан дами түседі, өйткені олар түрлі көзқарастарды тыңдап, өз идеяларын айтуға мәжбүр болады. 4.Бірлескен оқу жағдайында оқушылар құрбы- құрдастарымен қарым –қатынас жасауға,идеяларды ұсынуға және қорғауға, әртүрлі ұстанымдармен алмасуға, басқа тұжырымдамаларға күмәнмен қарауға және оған белсенді қатысуға мүмкіндік алады.
#7 слайд
БІРЛЕСІП ЖҰМЫС ІСТЕУ
СӘТІНЕН
7 слайд
БІРЛЕСІП ЖҰМЫС ІСТЕУ СӘТІНЕН
#8 слайд
ТОПТАРДА ҚАЛАЙ ЖҰМЫС ІСТЕУГЕ
БОЛАДЫ?
Топтық жұмыстан барынша көп
басымдық алу үшін, мұғалімдер мен
оқушылар барлығынан хабардар болуы
қажет және бақылау мен қарым –қатынас
жасау барысында жеке тұлғалық
дағдыларын дамытып, өз ойларын білдіріп
және басқаларға қолдау көрсету маңызды.
8 слайд
ТОПТАРДА ҚАЛАЙ ЖҰМЫС ІСТЕУГЕ БОЛАДЫ? Топтық жұмыстан барынша көп басымдық алу үшін, мұғалімдер мен оқушылар барлығынан хабардар болуы қажет және бақылау мен қарым –қатынас жасау барысында жеке тұлғалық дағдыларын дамытып, өз ойларын білдіріп және басқаларға қолдау көрсету маңызды.
#9 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС БАРЫСЫНДА ДАМИТЫН
ДАҒДЫЛАР:
Қарым –қатынас: жазбаша және
ауызша әңгімелесу,тыңдау,ым
мен қимылды пайдалану
Өзін –өзі таныту: үстемдік
танытпай, топтағы жұмысқа
белсенді қатысу үшін өзіне –өзі
сенімді болу
Басқаларды қолдау және бақылау:
топтың басқа мүшелеріне қарым
–қатынас барысында ықылас таныту
9 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС БАРЫСЫНДА ДАМИТЫН ДАҒДЫЛАР: Қарым –қатынас: жазбаша және ауызша әңгімелесу,тыңдау,ым мен қимылды пайдалану Өзін –өзі таныту: үстемдік танытпай, топтағы жұмысқа белсенді қатысу үшін өзіне –өзі сенімді болу Басқаларды қолдау және бақылау: топтың басқа мүшелеріне қарым –қатынас барысында ықылас таныту
#10 слайд
ТОП МҮШЕЛЕРІНІҢ САНЫ ҚАНША БОЛУЫ ҚАЖЕТ
Шағын топтар:
4-6 оқушыдан
тұратын топ
Бұл топта бір
оқушының
үстемдігін әлсірету
үшін тиімді
Салмақты, тұйық
оқушылардың
белсенділігін
арттыруға
ыңғайлы
Жұптар:
Жұп болып жұмыс
істеу жоғары
деңгейлі
тапсырмаларды
бірлесе орындауда
және құрбы –
құрдастарын оқыту
үшін тиімді
Үлкен топтар:
Топ мүшелері көп
болған сайын
ондағы жұмысты
ұйымдастыру,жосп
арлау, рөлдерді
бөлу мен арадағы
қарым –қатынас
қиындайды.
Алайда көптеген
көзқарастарды
қарастыру
мақсатында тиімді.
10 слайд
ТОП МҮШЕЛЕРІНІҢ САНЫ ҚАНША БОЛУЫ ҚАЖЕТ Шағын топтар: 4-6 оқушыдан тұратын топ Бұл топта бір оқушының үстемдігін әлсірету үшін тиімді Салмақты, тұйық оқушылардың белсенділігін арттыруға ыңғайлы Жұптар: Жұп болып жұмыс істеу жоғары деңгейлі тапсырмаларды бірлесе орындауда және құрбы – құрдастарын оқыту үшін тиімді Үлкен топтар: Топ мүшелері көп болған сайын ондағы жұмысты ұйымдастыру,жосп арлау, рөлдерді бөлу мен арадағы қарым –қатынас қиындайды. Алайда көптеген көзқарастарды қарастыру мақсатында тиімді.
#11 слайд
МОЗАЙКА ӘДІСІ БОЙЫШША ТОПТЫҚ
ЖҰМЫС ОРЫНДАУ СӘТІ
11 слайд
МОЗАЙКА ӘДІСІ БОЙЫШША ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ОРЫНДАУ СӘТІ
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
13 слайд
#14 слайд
ТОПТАҒЫ БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСТЫҢ НӘТИЖЕЛЕРІ
1.Кезекпен сөйлейді
2.Белсенді тыңдайды
3.Сұрақ қояды және сұрақтарға жауап береді
4.Ұсыныс енгізеді және басқаларда ұсыныс бар ма
екенін сұрайды
5.Өз ойларын және пікірлерін ортаға салады
6.Көмектеседі және көмек сұрайды
7.Топтық шешім қабылдауға қатысады және бір
тоқтамға келеді
8.Дәйекті айғақтар келтіреді
9.Тапсырмаларды орындау барысында келісімге қол
жеткізеді
14 слайд
ТОПТАҒЫ БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСТЫҢ НӘТИЖЕЛЕРІ 1.Кезекпен сөйлейді 2.Белсенді тыңдайды 3.Сұрақ қояды және сұрақтарға жауап береді 4.Ұсыныс енгізеді және басқаларда ұсыныс бар ма екенін сұрайды 5.Өз ойларын және пікірлерін ортаға салады 6.Көмектеседі және көмек сұрайды 7.Топтық шешім қабылдауға қатысады және бір тоқтамға келеді 8.Дәйекті айғақтар келтіреді 9.Тапсырмаларды орындау барысында келісімге қол жеткізеді
шағым қалдыра аласыз













