"Топтық жұмыстың тиімділігі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Топтық жұмыстың тиімділігі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер іс-әрекетіне топтық жұмыстарды ендіруге әдістемелік көмек беру. Топтық жұмыстың баламалы амалдары туралы идеяларды ұсыну және пікір алмасу
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ұстанымы: Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Білімің мен ақылың екі жақтап ...

#1 слайд
Ұстанымы: Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Білімің мен ақылың екі жақтап ... Абай Білімі :жоғары Бастауыш сынып мұғалімі 2014жыл 2.Жұмыс орны. №-17 Т.Рысқұлов атындағы жалпы орта мектеп Тегі, аты, әкесінің аты Сұлтанова Рабиға Ексенбекқызы Педагогикалық өтілі: 5 жыл

1 слайд

Ұстанымы: Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Білімің мен ақылың екі жақтап ... Абай Білімі :жоғары Бастауыш сынып мұғалімі 2014жыл 2.Жұмыс орны. №-17 Т.Рысқұлов атындағы жалпы орта мектеп Тегі, аты, әкесінің аты Сұлтанова Рабиға Ексенбекқызы Педагогикалық өтілі: 5 жыл

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ТАҚЫРЫБЫ: ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ТИІМДІЛІГІ Мақсаты: 1.Мұғалімдер іс-әрекетіне топтық жұмыстарды ендіруге

#2 слайд
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ТАҚЫРЫБЫ: ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ТИІМДІЛІГІ Мақсаты: 1.Мұғалімдер іс-әрекетіне топтық жұмыстарды ендіруге әдістемелік көмек беру 2.Топтық жұмыстың баламалы амалдары туралы идеяларды ұсыну және пікір алмасу 3.Жоғары ұжымдық нәтижелерге қол жеткізу үшін күнделікті сабақтарда топтық жұмыстарды пайдаланудың тиімділігін насихаттау

2 слайд

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ТАҚЫРЫБЫ: ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ТИІМДІЛІГІ Мақсаты: 1.Мұғалімдер іс-әрекетіне топтық жұмыстарды ендіруге әдістемелік көмек беру 2.Топтық жұмыстың баламалы амалдары туралы идеяларды ұсыну және пікір алмасу 3.Жоғары ұжымдық нәтижелерге қол жеткізу үшін күнделікті сабақтарда топтық жұмыстарды пайдаланудың тиімділігін насихаттау

МЕКТЕП ЖҰМЫСЫ МЕН ОҚУШЫ ЖЕТІСТІКТЕРІН ӨРІСТЕТУДЕГІ НЕГІЗГІ ТҰЛҒА- МҰҒАЛІМ.

#3 слайд
МЕКТЕП ЖҰМЫСЫ МЕН ОҚУШЫ ЖЕТІСТІКТЕРІН ӨРІСТЕТУДЕГІ НЕГІЗГІ ТҰЛҒА- МҰҒАЛІМ. STRONG WARD&GRANT Топта жұмыс істеу не үшін қажет? Топтарды қалай ұйымдастыруға болады? Топтағы бірлескен жұмыс

3 слайд

МЕКТЕП ЖҰМЫСЫ МЕН ОҚУШЫ ЖЕТІСТІКТЕРІН ӨРІСТЕТУДЕГІ НЕГІЗГІ ТҰЛҒА- МҰҒАЛІМ. STRONG WARD&GRANT Топта жұмыс істеу не үшін қажет? Топтарды қалай ұйымдастыруға болады? Топтағы бірлескен жұмыс

ТОПТА ЖҰМЫС ІСТЕУ НЕ ҮШІН ҚАЖЕТ? Ынтымақтастық оқу – бұл оқыту мен оқу тәсілі. Бұл тәсіл проблемаларды шешу, тапсырмалард

#4 слайд
ТОПТА ЖҰМЫС ІСТЕУ НЕ ҮШІН ҚАЖЕТ? Ынтымақтастық оқу – бұл оқыту мен оқу тәсілі. Бұл тәсіл проблемаларды шешу, тапсырмаларды орындау немесе әлдебір өнім жасау үшін оқушылар тобының бірлесіп жұмыс істеуін білдіреді. Ынтымақтастық оқуға қатысушылар бір – бірімен әңгімелеседі және осы әңгімелесу нәтижесінде білім алады.

4 слайд

ТОПТА ЖҰМЫС ІСТЕУ НЕ ҮШІН ҚАЖЕТ? Ынтымақтастық оқу – бұл оқыту мен оқу тәсілі. Бұл тәсіл проблемаларды шешу, тапсырмаларды орындау немесе әлдебір өнім жасау үшін оқушылар тобының бірлесіп жұмыс істеуін білдіреді. Ынтымақтастық оқуға қатысушылар бір – бірімен әңгімелеседі және осы әңгімелесу нәтижесінде білім алады.

ТОПТЫҚ ТАПСЫРМАНЫ ТАЛҚЫЛАУ СӘТІ

#5 слайд
ТОПТЫҚ ТАПСЫРМАНЫ ТАЛҚЫЛАУ СӘТІ

5 слайд

ТОПТЫҚ ТАПСЫРМАНЫ ТАЛҚЫЛАУ СӘТІ

ТОПТЫҚ ОҚУДЫҢ СИПАТТАРЫ МЫНАДАЙ:  1.Оқу тапсырмаларды орындау үшін механикалық есте сақтау мен қайталау емес, құрдастард

#6 слайд
ТОПТЫҚ ОҚУДЫҢ СИПАТТАРЫ МЫНАДАЙ:  1.Оқу тапсырмаларды орындау үшін механикалық есте сақтау мен қайталау емес, құрдастардың белсенді қатысып ақпаратты өңдеуі және қорытындылауы  2.Қатысушылар әр адамдардың көзқарасымен танысудан пайда алады.  3.Оқушылар әлеуметтік және эмоционалдық тұрғыдан дами түседі, өйткені олар түрлі көзқарастарды тыңдап, өз идеяларын айтуға мәжбүр болады.  4.Бірлескен оқу жағдайында оқушылар құрбы- құрдастарымен қарым –қатынас жасауға,идеяларды ұсынуға және қорғауға, әртүрлі ұстанымдармен алмасуға, басқа тұжырымдамаларға күмәнмен қарауға және оған белсенді қатысуға мүмкіндік алады.

6 слайд

ТОПТЫҚ ОҚУДЫҢ СИПАТТАРЫ МЫНАДАЙ:  1.Оқу тапсырмаларды орындау үшін механикалық есте сақтау мен қайталау емес, құрдастардың белсенді қатысып ақпаратты өңдеуі және қорытындылауы  2.Қатысушылар әр адамдардың көзқарасымен танысудан пайда алады.  3.Оқушылар әлеуметтік және эмоционалдық тұрғыдан дами түседі, өйткені олар түрлі көзқарастарды тыңдап, өз идеяларын айтуға мәжбүр болады.  4.Бірлескен оқу жағдайында оқушылар құрбы- құрдастарымен қарым –қатынас жасауға,идеяларды ұсынуға және қорғауға, әртүрлі ұстанымдармен алмасуға, басқа тұжырымдамаларға күмәнмен қарауға және оған белсенді қатысуға мүмкіндік алады.

БІРЛЕСІП ЖҰМЫС ІСТЕУ СӘТІНЕН

#7 слайд
БІРЛЕСІП ЖҰМЫС ІСТЕУ СӘТІНЕН

7 слайд

БІРЛЕСІП ЖҰМЫС ІСТЕУ СӘТІНЕН

ТОПТАРДА ҚАЛАЙ ЖҰМЫС ІСТЕУГЕ БОЛАДЫ? Топтық жұмыстан барынша көп басымдық алу үшін, мұғалімдер мен оқушылар барлығынан х

#8 слайд
ТОПТАРДА ҚАЛАЙ ЖҰМЫС ІСТЕУГЕ БОЛАДЫ? Топтық жұмыстан барынша көп басымдық алу үшін, мұғалімдер мен оқушылар барлығынан хабардар болуы қажет және бақылау мен қарым –қатынас жасау барысында жеке тұлғалық дағдыларын дамытып, өз ойларын білдіріп және басқаларға қолдау көрсету маңызды.

8 слайд

ТОПТАРДА ҚАЛАЙ ЖҰМЫС ІСТЕУГЕ БОЛАДЫ? Топтық жұмыстан барынша көп басымдық алу үшін, мұғалімдер мен оқушылар барлығынан хабардар болуы қажет және бақылау мен қарым –қатынас жасау барысында жеке тұлғалық дағдыларын дамытып, өз ойларын білдіріп және басқаларға қолдау көрсету маңызды.

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС БАРЫСЫНДА ДАМИТЫН ДАҒДЫЛАР: Қарым –қатынас: жазбаша және ауызша әңгімелесу,тыңдау,ым мен қимылды пайдалан

#9 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС БАРЫСЫНДА ДАМИТЫН ДАҒДЫЛАР: Қарым –қатынас: жазбаша және ауызша әңгімелесу,тыңдау,ым мен қимылды пайдалану Өзін –өзі таныту: үстемдік танытпай, топтағы жұмысқа белсенді қатысу үшін өзіне –өзі сенімді болу Басқаларды қолдау және бақылау: топтың басқа мүшелеріне қарым –қатынас барысында ықылас таныту

9 слайд

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС БАРЫСЫНДА ДАМИТЫН ДАҒДЫЛАР: Қарым –қатынас: жазбаша және ауызша әңгімелесу,тыңдау,ым мен қимылды пайдалану Өзін –өзі таныту: үстемдік танытпай, топтағы жұмысқа белсенді қатысу үшін өзіне –өзі сенімді болу Басқаларды қолдау және бақылау: топтың басқа мүшелеріне қарым –қатынас барысында ықылас таныту

ТОП МҮШЕЛЕРІНІҢ САНЫ ҚАНША БОЛУЫ ҚАЖЕТ Шағын топтар: 4-6 оқушыдан тұратын топ Бұл топта бір оқушының үстемдігін әлсірету

#10 слайд
ТОП МҮШЕЛЕРІНІҢ САНЫ ҚАНША БОЛУЫ ҚАЖЕТ Шағын топтар: 4-6 оқушыдан тұратын топ Бұл топта бір оқушының үстемдігін әлсірету үшін тиімді Салмақты, тұйық оқушылардың белсенділігін арттыруға ыңғайлы Жұптар: Жұп болып жұмыс істеу жоғары деңгейлі тапсырмаларды бірлесе орындауда және құрбы – құрдастарын оқыту үшін тиімді Үлкен топтар: Топ мүшелері көп болған сайын ондағы жұмысты ұйымдастыру,жосп арлау, рөлдерді бөлу мен арадағы қарым –қатынас қиындайды. Алайда көптеген көзқарастарды қарастыру мақсатында тиімді.

10 слайд

ТОП МҮШЕЛЕРІНІҢ САНЫ ҚАНША БОЛУЫ ҚАЖЕТ Шағын топтар: 4-6 оқушыдан тұратын топ Бұл топта бір оқушының үстемдігін әлсірету үшін тиімді Салмақты, тұйық оқушылардың белсенділігін арттыруға ыңғайлы Жұптар: Жұп болып жұмыс істеу жоғары деңгейлі тапсырмаларды бірлесе орындауда және құрбы – құрдастарын оқыту үшін тиімді Үлкен топтар: Топ мүшелері көп болған сайын ондағы жұмысты ұйымдастыру,жосп арлау, рөлдерді бөлу мен арадағы қарым –қатынас қиындайды. Алайда көптеген көзқарастарды қарастыру мақсатында тиімді.

МОЗАЙКА ӘДІСІ БОЙЫШША ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ОРЫНДАУ СӘТІ

#11 слайд
МОЗАЙКА ӘДІСІ БОЙЫШША ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ОРЫНДАУ СӘТІ

11 слайд

МОЗАЙКА ӘДІСІ БОЙЫШША ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ОРЫНДАУ СӘТІ

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

ТОПТАҒЫ БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСТЫҢ НӘТИЖЕЛЕРІ 1.Кезекпен сөйлейді 2.Белсенді тыңдайды 3.Сұрақ қояды және сұрақтарға жауап береді

#14 слайд
ТОПТАҒЫ БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСТЫҢ НӘТИЖЕЛЕРІ 1.Кезекпен сөйлейді 2.Белсенді тыңдайды 3.Сұрақ қояды және сұрақтарға жауап береді 4.Ұсыныс енгізеді және басқаларда ұсыныс бар ма екенін сұрайды 5.Өз ойларын және пікірлерін ортаға салады 6.Көмектеседі және көмек сұрайды 7.Топтық шешім қабылдауға қатысады және бір тоқтамға келеді 8.Дәйекті айғақтар келтіреді 9.Тапсырмаларды орындау барысында келісімге қол жеткізеді

14 слайд

ТОПТАҒЫ БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСТЫҢ НӘТИЖЕЛЕРІ 1.Кезекпен сөйлейді 2.Белсенді тыңдайды 3.Сұрақ қояды және сұрақтарға жауап береді 4.Ұсыныс енгізеді және басқаларда ұсыныс бар ма екенін сұрайды 5.Өз ойларын және пікірлерін ортаға салады 6.Көмектеседі және көмек сұрайды 7.Топтық шешім қабылдауға қатысады және бір тоқтамға келеді 8.Дәйекті айғақтар келтіреді 9.Тапсырмаларды орындау барысында келісімге қол жеткізеді

Файл форматы:
pptx
29.00.2018
606
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі