Материалдар / Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың ауданы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың ауданы.

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пән мұғалімге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Мамыр 2020
459
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың ауданы

1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың ауданы

8.1.3.11 параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану 8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы формулаларын қор

2 слайд
8.1.3.11 параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану 8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

1-топ 2-топ 3-топ

3 слайд
1-топ 2-топ 3-топ

ДЕСКРИПТОР: - ФИГУРАЛАР АНЫҚТАМАЛАРЫН БІЛЕДІ. - ФИГУРАЛАРДЫҢ АУДАНДАРЫ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК БЕРЕДІ. БАҒАЛАУ: «ЖАРАЙСЫҢ», «ЖАҚСЫ»  «С

4 слайд
ДЕСКРИПТОР: - ФИГУРАЛАР АНЫҚТАМАЛАРЫН БІЛЕДІ. - ФИГУРАЛАРДЫҢ АУДАНДАРЫ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК БЕРЕДІ. БАҒАЛАУ: «ЖАРАЙСЫҢ», «ЖАҚСЫ»  «Сұрақтары бар қорапша»

« Нақты мақсат қою»

5 слайд
« Нақты мақсат қою»

« Ой қозғау» Топтық жұмыс

6 слайд
« Ой қозғау» Топтық жұмыс

Параллелограмның ауданын табу Параллелограммның қабырғалары a = 4 см, b = 5 см. Кіші қабырғасына түсірілген биіктігі h = 2.5

7 слайд
Параллелограмның ауданын табу Параллелограммның қабырғалары a = 4 см, b = 5 см. Кіші қабырғасына түсірілген биіктігі h = 2.5 см. Параллелограмның ауданы мен бұрыштарын табыңыз .

Шешуі : Ауданы: S = а h = 4*2.5 = 10 см 2 Ауданның тағы бір формуласы бойынша: S = absinβ 10 = 5*4*sinβ

8 слайд
Шешуі : Ауданы: S = а h = 4*2.5 = 10 см 2 Ауданның тағы бір формуласы бойынша: S = absinβ 10 = 5*4*sinβ sinβ = ½ β = 30 o Осыдан, екінші бұрышы 180 – 30 = 150 o Жауабы: 10 см 2 , β = 30 o , 150 o

Параллелограмның ауданын табу a = 4 см, h = 7 см. S ABCD = ?

9 слайд
Параллелограмның ауданын табу a = 4 см, h = 7 см. S ABCD = ?

Шешуі:Параллограмның кез-келген қабырғасын табаны ретінде қарастыра аламыз. Сол үшін: S ABCD = a*h S ABCD = 4*7 S ABCD

10 слайд
Шешуі:Параллограмның кез-келген қабырғасын табаны ретінде қарастыра аламыз. Сол үшін: S ABCD = a*h S ABCD = 4*7 S ABCD = 28 см 2 жауабы : 28 см 2

Ромбының ауданын табу 1)d 1 = 6см, d 2 = 8см.S ABCD = ? 2) S=24 см2 a= 5 см. h=?

11 слайд
Ромбының ауданын табу 1)d 1 = 6см, d 2 = 8см.S ABCD = ? 2) S=24 см2 a= 5 см. h=?

1)Шешуі: S ABCD = d 1 d 2 /2 S ABCD = 6*8/2 = 24 см 2 жауабы:24см 2 2)Шешуі: 24=5h, h=S/a h=24/5=4,8c м Жауабы:4,8 см.

12 слайд
1)Шешуі: S ABCD = d 1 d 2 /2 S ABCD = 6*8/2 = 24 см 2 жауабы:24см 2 2)Шешуі: 24=5h, h=S/a h=24/5=4,8c м Жауабы:4,8 см.

Үшбұрыштың ауданын табу 1)Үшбұрыштың табаны 5см, ал биіктігі 4 см . Ауданын табыңыз. 2) Үшбұрыштың қабырғалары: a = 5 см, b =

13 слайд
Үшбұрыштың ауданын табу 1)Үшбұрыштың табаны 5см, ал биіктігі 4 см . Ауданын табыңыз. 2) Үшбұрыштың қабырғалары: a = 5 см, b =5 см, c =8 см. S =?

1)Шешуі: S =½ a S =1/2∙5∙4=10 см 2 2)Шешуі: Герон формуласы бойынша: р = (5+5+8)/2 = 9( )( )( ) 9 1 4 4 S p p a p b p c   

14 слайд
1)Шешуі: S =½ a S =1/2∙5∙4=10 см 2 2)Шешуі: Герон формуласы бойынша: р = (5+5+8)/2 = 9( )( )( ) 9 1 4 4 S p p a p b p c         S = 12см 2

Трапецияның ауданын табу Тікбұрышты трапецияның орта сызығы 14 см, ал тікбұрышты қабырғасы 6 см. Ауданын табыңыз.

15 слайд
Трапецияның ауданын табу Тікбұрышты трапецияның орта сызығы 14 см, ал тікбұрышты қабырғасы 6 см. Ауданын табыңыз.

Шешуі: Трапецияның ауданын табу формуласы бойынша: S трап = (орта сызығы)*(табанына түсірілген биіктік) S трап = (орта сызығ

16 слайд
Шешуі: Трапецияның ауданын табу формуласы бойынша: S трап = (орта сызығы)*(табанына түсірілген биіктік) S трап = (орта сызығы)*(тікбұрышты қабырға) S трап = 14*6 = 84 см 2

Дескриптор : -параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығарып және қолданады. - үшбұрыштың ауданы формулаларын қ

17 слайд
Дескриптор : -параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығарып және қолданады. - үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығарып және қолданады. - трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығарып және қолданады. Бағалау: « Бағдаршам » арқылы топтың бағалауы

« ФИГУРАЛАР БИЛЕЙДІ» «Сергіту сәті»

18 слайд
« ФИГУРАЛАР БИЛЕЙДІ» «Сергіту сәті»

«Ойлан – Жұптас - Бөліс» Жұптық жұмыс

19 слайд
«Ойлан – Жұптас - Бөліс» Жұптық жұмыс

Дескриптор: -параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қолданады. - үшбұрыштың ауданы формулаларын қолданады. - трапеция

20 слайд
Дескриптор: -параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қолданады. - үшбұрыштың ауданы формулаларын қолданады. - трапецияның ауданы формулаларын қолданады. Бағалау: « Басбармақ » арқылы жұпты бағалауы .

«Қазынаны іздеу жолында » Жеке жұмыс

21 слайд
«Қазынаны іздеу жолында » Жеке жұмыс

Дескриптор: -параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қолданады. - үшбұрыштың ауданы формулаларын қолданады. - трапеция

22 слайд
Дескриптор: -параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қолданады. - үшбұрыштың ауданы формулаларын қолданады. - трапецияның ауданы формулаларын қолданады. Бағалау: « Екі жұлдыз, бір тілек » арқылы бірін-бір бағалауы.

Үй тапсырмасы: № 224-№228(жұп)

23 слайд
Үй тапсырмасы: № 224-№228(жұп)

Рефлексия: «Ағаш өсіру»

24 слайд
Рефлексия: «Ағаш өсіру»

25 слайд

26 слайд