Материалдар / Тренинг "Кітап -рухани сарқылмас қазына"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тренинг "Кітап -рухани сарқылмас қазына"

Материал туралы қысқаша түсінік
Кітап неге оқылмайды деген сауалдың жауабын жан – жақты іздеу емес қалай көркем әдебиетті оқытамыз. Қазақ балаларын қазақ әдебиетінен алыстатып алмаудың амалын бірлесіп табу. Кітапқа деген баланың қызығушылығын арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
344
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

2 слайд

Мақсатымыз – кітап неге оқылмайды деген сауалдың жауабын жан – жақты іздеу емес қалай көркем әдебиетті оқытамыз. Қазақ ба

3 слайд
Мақсатымыз – кітап неге оқылмайды деген сауалдың жауабын жан – жақты іздеу емес қалай көркем әдебиетті оқытамыз. Қазақ балаларын қазақ әдебиетінен алыстатып алмаудың амалын бірлесіп табу.   Кітапқа деген баланың қызығушылығын арттыру.

«Кітап дегеніміз – алдыңғы ұрпақтың артқы ұрпаққа қалдырған рухани өсиеті. Кітап оқудан тиылсақ, ой ойлаудан да тиылар едік»

4 слайд
«Кітап дегеніміз – алдыңғы ұрпақтың артқы ұрпаққа қалдырған рухани өсиеті. Кітап оқудан тиылсақ, ой ойлаудан да тиылар едік» - деген еді Ғабит Мүсірепов.   «Кітап маған тақтан да қымбат», - деп атап көрсеткен Шекспир.

5 слайд

6 слайд

Оқушыларды үш топқа бөліп, оларға үш тапсырма беріледі. І топ Бір сандық бар өзгеше, Қасыңа алып жүресің. Ішін ашып ақта

7 слайд
Оқушыларды үш топқа бөліп, оларға үш тапсырма беріледі. І топ Бір сандық бар өзгеше, Қасыңа алып жүресің. Ішін ашып ақтарсаң, Өмір сынын білесің. Ол не? ІІ топ Ақыл – ойдың шырағы, Зәулім көктей шынары. Биігіне бойлаған Қанбайды адам құмары. Ол не? ІІІ топ Сынаптай жылтырап, Биіктен сырғиды. Ән салып былдырлап, Іздейді ылдиды. Ол не?

Қалыптастырушы бағалау “Шапалақ” тәсілі арқылы жүргізіледі.

8 слайд
Қалыптастырушы бағалау “Шапалақ” тәсілі арқылы жүргізіледі.  

Кітап білім бұлағы. Кітап білімнің қайнар көзі. Онсыз, яғни кітапсыз өмір сүру XXI ғасырда мүмкін емес екендіге мәлім. Кітап қ

9 слайд
Кітап білім бұлағы. Кітап білімнің қайнар көзі. Онсыз, яғни кітапсыз өмір сүру XXI ғасырда мүмкін емес екендіге мәлім. Кітап қана дәл мәнді білім береді, себебі ол адамды терең ойлауға жетеледі. Әр адам кітаптың беттің ашқан сайын оның әлемінің тылсым табиғаттын, жаңа құндылықтарды үйренеді . "Наданмен дос болғанша, кітаппен дос бол" деп текке айтылмаған. Кімде де болса білімділікке сәл-пәл болсада құштарлығын дамытуға көмектеседі. Кітап оқыған адамның шетте калмасы анық. Қазіргі заманың техниканың дамуына байланысты "кітапханалардың болашағы жоқ" деген сөздің қисыны келмейді. Себебі, компьютер адамның денсаулығыны, әсіресе көзіне зиян. Егер кітапхана болмаса бізден көз қалама. Сондықтанда болашақ адамның өз қолында - кітапхананың әлі де болса маңызы бар екенің дәлелдейік. Адамзат баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі – білім қазынасы. Ал білім сипаты алуан түрлі. Ол ұрпақтан – ұрпаққа ауызша, жазбаша түрде немесе көркем әдебиет арқылы да жеткен. Кітап адам баласының сан ғасырлық ақыл – ойының жемісі, тарихы мен тағылымының алтын сандығы. «Кітап дегеніміз – алдыңғы ұрпақтың артқы ұрпаққа қалдырған рухани өсиеті. Кітап білім бұлағы

Көркем шығарма – әсемдікті, өмірдің шынайы жағын танытар басты құрал. Әрбір мәтін деталі оқушыны ішкі қозғалысқа, сез

10 слайд
Көркем шығарма – әсемдікті, өмірдің шынайы жағын танытар басты құрал. Әрбір мәтін деталі оқушыны ішкі қозғалысқа, сезімталдық сұранысқа әкелуі керек.   Көркем шығарманы оқу арқылы оқушы әдеби шығарманы оқып қана қоймай, ол жөнінде ойлануға, оны түсіндірудің ғылыми принциптерімен танысуға мүмкіндік алады. Көркем шығарма – өнердің басқа салалары сияқты шындықты эстетикалық тұрғыда танытуға үйретеді. Ондағы образдық жүйе оқушыны қуандырады, ойландырады, кейіпкер тағдырына ортақтастырады. Сабақта әсемдікті түсіну, адам арасындағы қарым-қаныстарды ұғындыру, шығарманы талдау – бәрі де өмірдің шынайылығымен байланыстырылса, оқушының адмгершілік қасиетін толықтырып, жақсы тәрбие алуына кең мүмкіншілік береді. Кітап оқу рухани байлықтан нәр алып, дүниенің кілтін ашумен пара-пар. Сондықтан кітап оқып көзімізді ашып, санамызды толықтыра түсейік дегіміз келеді .

Шарты: Мәтін таратылады. Мәтінді толық оқытпай бір миннут көз жүгртіп оқып шығамыз. Мәтінді жауып жауып қойып , көзжүгірту б

11 слайд
Шарты: Мәтін таратылады. Мәтінді толық оқытпай бір миннут көз жүгртіп оқып шығамыз. Мәтінді жауып жауып қойып , көзжүгірту барысында мәтін не жайында болуы мүмкін екенін сұраймыз.

Қалыптастырушы бағалау “Шапалақ” тәсілі арқылы жүргізіледі.

12 слайд
Қалыптастырушы бағалау “Шапалақ” тәсілі арқылы жүргізіледі.  

Шарты: Берілген мәніннің тең ортасынан нүкте қойамыз. А4 форматындағы мәтін жазылған қағазды ортасынан бір бүктейміз. Тағыда

13 слайд
Шарты: Берілген мәніннің тең ортасынан нүкте қойамыз. А4 форматындағы мәтін жазылған қағазды ортасынан бір бүктейміз. Тағыда ортасынан бір бүктейміз. Еңді мәтінді ашып қарайық . Қойылған нүктенің жан-жағынан шеңбер саламыз. Тапсырма: Мәтіннің тек шеңбер ішіндегі бөлігін ғана оқып шығуды ұсынамыз. Не түсіндіңіз?

Қалыптастырушы бағалау “Шапалақ” тәсілі арқылы жүргізіледі.

14 слайд
Қалыптастырушы бағалау “Шапалақ” тәсілі арқылы жүргізіледі.  

15 слайд

Келісемін Келіспеймін Толықтай келісемін Білмеймін

16 слайд
Келісемін Келіспеймін Толықтай келісемін Білмеймін

Барлық жол, бірінші қадамнан басталады… Басыңыз алғашқы қадамыңызды… Бір кітап дүкеніне кіріп, қатарда тізілген кітаптармен

17 слайд
Барлық жол, бірінші қадамнан басталады… Басыңыз алғашқы қадамыңызды… Бір кітап дүкеніне кіріп, қатарда тізілген кітаптармен танысып шығыңыз… Сіз өз кітабыңызды табасыз… Кейде сіз кітапты емес, кітап сізді таңдайды… Кім біледі, бәлкім сол қаладағы кезекті бір кітап дүкеніндегі кітап сөрелерінде сіздің кітабыңыз сізді сарғая күтіп жатқан шығар… Асығыңыз… Бұл саяхаттан қалмаңыз… 

Бүгін мен үшін ....... маңызды болды. *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды. *..............

18 слайд
Бүгін мен үшін ....... маңызды болды. *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды. *......................... екенін түсіндім. РЕФЛЕКСИЯ «МЕН ҮШІН МАҢЫЗДЫ БОЛҒАНЫ»

Сабақ аяқталды

19 слайд
Сабақ аяқталды