Тренинг "Кітап -рухани сарқылмас қазына"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Мақсатымыз – кітап неге оқылмайды
деген сауалдың жауабын жан – жақты
іздеу емес қалай көркем әдебиетті
оқытамыз.
Қазақ балаларын қазақ әдебиетінен
алыстатып алмаудың амалын бірлесіп
табу. Кітапқа деген баланың
қызығушылығын арттыру.
3 слайд
Мақсатымыз – кітап неге оқылмайды деген сауалдың жауабын жан – жақты іздеу емес қалай көркем әдебиетті оқытамыз. Қазақ балаларын қазақ әдебиетінен алыстатып алмаудың амалын бірлесіп табу. Кітапқа деген баланың қызығушылығын арттыру.
4 слайд
«Кітап дегеніміз – алдыңғы ұрпақтың артқы ұрпаққа
қалдырған рухани өсиеті. Кітап оқудан тиылсақ, ой
ойлаудан да тиылар едік» - деген еді Ғабит Мүсірепов.
«Кітап маған тақтан да қымбат», - деп атап көрсеткен
Шекспир.
4 слайд
«Кітап дегеніміз – алдыңғы ұрпақтың артқы ұрпаққа қалдырған рухани өсиеті. Кітап оқудан тиылсақ, ой ойлаудан да тиылар едік» - деген еді Ғабит Мүсірепов. «Кітап маған тақтан да қымбат», - деп атап көрсеткен Шекспир.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Оқушыларды үш топқа бөліп, оларға үш тапсырма беріледі.
І топ
Бір сандық бар өзгеше,
Қасыңа алып жүресің.
Ішін ашып ақтарсаң,
Өмір сынын білесің.
Ол не?
ІІ топ
Ақыл – ойдың шырағы,
Зәулім көктей шынары.
Биігіне бойлаған
Қанбайды адам құмары.
Ол не?
ІІІ топ
Сынаптай жылтырап,
Биіктен сырғиды.
Ән салып былдырлап,
Іздейді ылдиды.
Ол не?
7 слайд
Оқушыларды үш топқа бөліп, оларға үш тапсырма беріледі. І топ Бір сандық бар өзгеше, Қасыңа алып жүресің. Ішін ашып ақтарсаң, Өмір сынын білесің. Ол не? ІІ топ Ақыл – ойдың шырағы, Зәулім көктей шынары. Биігіне бойлаған Қанбайды адам құмары. Ол не? ІІІ топ Сынаптай жылтырап, Биіктен сырғиды. Ән салып былдырлап, Іздейді ылдиды. Ол не?
8 слайд
Қалыптастырушы бағалау “Шапалақ” тәсілі
арқылы жүргізіледі.
8 слайд
Қалыптастырушы бағалау “Шапалақ” тәсілі арқылы жүргізіледі.
9 слайд
Кітап білім бұлағы. Кітап білімнің қайнар көзі. Онсыз, яғни кітапсыз
өмір сүру XXI ғасырда мүмкін емес екендіге мәлім. Кітап қана дәл мәнді
білім береді, себебі ол адамды терең ойлауға жетеледі. Әр адам кітаптың
беттің ашқан сайын оның әлемінің тылсым табиғаттын, жаңа
құндылықтарды үйренеді . "Наданмен дос болғанша, кітаппен дос бол"
деп текке айтылмаған. Кімде де болса білімділікке сәл-пәл болсада
құштарлығын дамытуға көмектеседі. Кітап оқыған адамның шетте
калмасы анық. Қазіргі заманың техниканың дамуына байланысты
"кітапханалардың болашағы жоқ" деген сөздің қисыны келмейді. Себебі,
компьютер адамның денсаулығыны, әсіресе көзіне зиян. Егер кітапхана
болмаса бізден көз қалама. Сондықтанда болашақ адамның өз қолында -
кітапхананың әлі де болса маңызы бар екенің дәлелдейік. Адамзат
баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі – білім қазынасы. Ал
білім сипаты алуан түрлі. Ол ұрпақтан – ұрпаққа ауызша, жазбаша түрде
немесе көркем әдебиет арқылы да жеткен. Кітап адам баласының сан
ғасырлық ақыл – ойының жемісі, тарихы мен тағылымының алтын
сандығы. «Кітап дегеніміз – алдыңғы ұрпақтың артқы ұрпаққа қалдырған
рухани өсиеті.
Кітап білім бұлағы
9 слайд
Кітап білім бұлағы. Кітап білімнің қайнар көзі. Онсыз, яғни кітапсыз өмір сүру XXI ғасырда мүмкін емес екендіге мәлім. Кітап қана дәл мәнді білім береді, себебі ол адамды терең ойлауға жетеледі. Әр адам кітаптың беттің ашқан сайын оның әлемінің тылсым табиғаттын, жаңа құндылықтарды үйренеді . "Наданмен дос болғанша, кітаппен дос бол" деп текке айтылмаған. Кімде де болса білімділікке сәл-пәл болсада құштарлығын дамытуға көмектеседі. Кітап оқыған адамның шетте калмасы анық. Қазіргі заманың техниканың дамуына байланысты "кітапханалардың болашағы жоқ" деген сөздің қисыны келмейді. Себебі, компьютер адамның денсаулығыны, әсіресе көзіне зиян. Егер кітапхана болмаса бізден көз қалама. Сондықтанда болашақ адамның өз қолында - кітапхананың әлі де болса маңызы бар екенің дәлелдейік. Адамзат баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі – білім қазынасы. Ал білім сипаты алуан түрлі. Ол ұрпақтан – ұрпаққа ауызша, жазбаша түрде немесе көркем әдебиет арқылы да жеткен. Кітап адам баласының сан ғасырлық ақыл – ойының жемісі, тарихы мен тағылымының алтын сандығы. «Кітап дегеніміз – алдыңғы ұрпақтың артқы ұрпаққа қалдырған рухани өсиеті. Кітап білім бұлағы
10 слайд
Көркем шығарма – әсемдікті, өмірдің шынайы жағын танытар басты құрал.
Әрбір мәтін деталі оқушыны ішкі қозғалысқа, сезімталдық сұранысқа әкелуі
керек.
Көркем шығарманы оқу арқылы оқушы әдеби шығарманы оқып қана қоймай, ол
жөнінде ойлануға, оны түсіндірудің ғылыми принциптерімен танысуға мүмкіндік
алады. Көркем шығарма – өнердің басқа салалары сияқты шындықты
эстетикалық тұрғыда танытуға үйретеді. Ондағы образдық жүйе оқушыны
қуандырады, ойландырады, кейіпкер тағдырына ортақтастырады. Сабақта
әсемдікті түсіну, адам арасындағы қарым-қаныстарды ұғындыру, шығарманы
талдау – бәрі де өмірдің шынайылығымен байланыстырылса, оқушының
адмгершілік қасиетін толықтырып, жақсы тәрбие алуына кең мүмкіншілік береді.
Кітап оқу рухани байлықтан нәр алып, дүниенің кілтін ашумен пара-пар.
Сондықтан кітап оқып көзімізді ашып, санамызды толықтыра түсейік дегіміз
келеді.
10 слайд
Көркем шығарма – әсемдікті, өмірдің шынайы жағын танытар басты құрал. Әрбір мәтін деталі оқушыны ішкі қозғалысқа, сезімталдық сұранысқа әкелуі керек. Көркем шығарманы оқу арқылы оқушы әдеби шығарманы оқып қана қоймай, ол жөнінде ойлануға, оны түсіндірудің ғылыми принциптерімен танысуға мүмкіндік алады. Көркем шығарма – өнердің басқа салалары сияқты шындықты эстетикалық тұрғыда танытуға үйретеді. Ондағы образдық жүйе оқушыны қуандырады, ойландырады, кейіпкер тағдырына ортақтастырады. Сабақта әсемдікті түсіну, адам арасындағы қарым-қаныстарды ұғындыру, шығарманы талдау – бәрі де өмірдің шынайылығымен байланыстырылса, оқушының адмгершілік қасиетін толықтырып, жақсы тәрбие алуына кең мүмкіншілік береді. Кітап оқу рухани байлықтан нәр алып, дүниенің кілтін ашумен пара-пар. Сондықтан кітап оқып көзімізді ашып, санамызды толықтыра түсейік дегіміз келеді.
11 слайд
Шарты: Мәтін таратылады. Мәтінді толық оқытпай бір миннут көз
жүгртіп оқып шығамыз. Мәтінді жауып жауып қойып , көзжүгірту
барысында мәтін не жайында болуы мүмкін екенін сұраймыз.
11 слайд
Шарты: Мәтін таратылады. Мәтінді толық оқытпай бір миннут көз жүгртіп оқып шығамыз. Мәтінді жауып жауып қойып , көзжүгірту барысында мәтін не жайында болуы мүмкін екенін сұраймыз.
12 слайд
Қалыптастырушы бағалау “Шапалақ” тәсілі
арқылы жүргізіледі.
12 слайд
Қалыптастырушы бағалау “Шапалақ” тәсілі арқылы жүргізіледі.
13 слайд
Шарты: Берілген мәніннің тең ортасынан нүкте қойамыз. А4
форматындағы мәтін жазылған қағазды ортасынан бір
бүктейміз. Тағыда ортасынан бір бүктейміз. Еңді мәтінді ашып
қарайық . Қойылған нүктенің жан-жағынан шеңбер саламыз.
Тапсырма: Мәтіннің тек шеңбер ішіндегі бөлігін ғана оқып
шығуды ұсынамыз. Не түсіндіңіз?
13 слайд
Шарты: Берілген мәніннің тең ортасынан нүкте қойамыз. А4 форматындағы мәтін жазылған қағазды ортасынан бір бүктейміз. Тағыда ортасынан бір бүктейміз. Еңді мәтінді ашып қарайық . Қойылған нүктенің жан-жағынан шеңбер саламыз. Тапсырма: Мәтіннің тек шеңбер ішіндегі бөлігін ғана оқып шығуды ұсынамыз. Не түсіндіңіз?
14 слайд
Қалыптастырушы бағалау “Шапалақ” тәсілі
арқылы жүргізіледі.
14 слайд
Қалыптастырушы бағалау “Шапалақ” тәсілі арқылы жүргізіледі.
15 слайд
15 слайд
16 слайд
Келісемін Келіспеймін
Толықтай
келісемін
Білмеймін
16 слайд
Келісемін Келіспеймін Толықтай келісемін Білмеймін
17 слайд
Барлық жол, бірінші қадамнан
басталады… Басыңыз алғашқы
қадамыңызды… Бір кітап дүкеніне
кіріп, қатарда тізілген кітаптармен
танысып шығыңыз… Сіз өз
кітабыңызды табасыз… Кейде сіз
кітапты емес, кітап сізді таңдайды…
Кім біледі, бәлкім сол қаладағы
кезекті бір кітап дүкеніндегі кітап
сөрелерінде сіздің кітабыңыз сізді
сарғая күтіп жатқан шығар…
Асығыңыз… Бұл саяхаттан
қалмаңыз…
17 слайд
Барлық жол, бірінші қадамнан басталады… Басыңыз алғашқы қадамыңызды… Бір кітап дүкеніне кіріп, қатарда тізілген кітаптармен танысып шығыңыз… Сіз өз кітабыңызды табасыз… Кейде сіз кітапты емес, кітап сізді таңдайды… Кім біледі, бәлкім сол қаладағы кезекті бір кітап дүкеніндегі кітап сөрелерінде сіздің кітабыңыз сізді сарғая күтіп жатқан шығар… Асығыңыз… Бұл саяхаттан қалмаңыз…
18 слайд
Бүгін мен үшін ....... маңызды болды.
*................. қызықты болды.
*.......................... қиын болды.
*......................... екенін түсіндім.
РЕФЛЕКСИЯ «МЕН ҮШІН МАҢЫЗДЫ
БОЛҒАНЫ»
18 слайд
Бүгін мен үшін ....... маңызды болды. *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды. *......................... екенін түсіндім. РЕФЛЕКСИЯ «МЕН ҮШІН МАҢЫЗДЫ БОЛҒАНЫ»
19 слайд
Сабақ аяқталды
19 слайд
Сабақ аяқталды