Материалдар / Тумар туралы аңыз
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тумар туралы аңыз

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2019
390
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
І топ ІІ топ ІІІ топ Михаил Динур Алихан Татьяна Милана Хасан М.Дарья Анастасия Р.Дарья Алексей Тамирлан Диа

1 слайд
І топ ІІ топ ІІІ топ Михаил Динур Алихан Татьяна Милана Хасан М.Дарья Анастасия Р.Дарья Алексей Тамирлан Диана Валерия Кирилл Ульяна

1 слайд

І топ ІІ топ ІІІ топ Михаил Динур Алихан Татьяна Милана Хасан М.Дарья Анастасия Р.Дарья Алексей Тамирлан Диана Валерия Кирилл Ульяна

5.О 1. Орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. 5. Ж 4. Мәліметтерді жинақтай оты

2 слайд
5.О 1. Орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. 5. Ж 4. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба - кестелер жасау. 5.ТБ 2. Жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, жай сөйлем құрастыру.

2 слайд

5.О 1. Орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. 5. Ж 4. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба - кестелер жасау. 5.ТБ 2. Жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, жай сөйлем құрастыру.

Бағалау критерийі Аңызды түсінеді, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. аңыздан мәліметтерді жинақтау, тақырып

3 слайд
Бағалау критерийі Аңызды түсінеді, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. аңыздан мәліметтерді жинақтау, тақырып бойынша "Уақыт тізбегін" толтыру, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, жай сөйлем құрастыру. Аңыздан есімдіктерді табу, есімдік түрлерін ажырата алу. Тұмар (Томирис) туралы аңызынан кейіпкерлердің іс – қимылдарын сипаттай алу.

3 слайд

Бағалау критерийі Аңызды түсінеді, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. аңыздан мәліметтерді жинақтау, тақырып бойынша "Уақыт тізбегін" толтыру, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, жай сөйлем құрастыру. Аңыздан есімдіктерді табу, есімдік түрлерін ажырата алу. Тұмар (Томирис) туралы аңызынан кейіпкерлердің іс – қимылдарын сипаттай алу.

Өткен тақырыпты қайталау (Сұрақ жауап әдісі) 1.Есімдік дегеніміз не? 2.Есімдік мағынасына қарай қалай жіктеле

4 слайд
Өткен тақырыпты қайталау (Сұрақ жауап әдісі) 1.Есімдік дегеніміз не? 2.Есімдік мағынасына қарай қалай жіктеледі? 3.Жіктеу есімдігіне қандай есімдіктер жатады? 4.Сілтеу есімдігіне қандай есімдіктер жатады? 5.Сұрау есімдігіне қандай есімдіктер жатады? 6.Көшпенділер дегеніміз кімдер? 7.Көшпенділер қандай шаруашылықпен айналысқан? 8.Көшпенділер неге байланысты көшкен? 9.Сақтар қандай адамдар болған? 10. Неге біз сақтарды ержүрек адамдар дейміз? 11.Сақтардың патшайымы кім? 12. Тұмар туралы не білесің?

4 слайд

Өткен тақырыпты қайталау (Сұрақ жауап әдісі) 1.Есімдік дегеніміз не? 2.Есімдік мағынасына қарай қалай жіктеледі? 3.Жіктеу есімдігіне қандай есімдіктер жатады? 4.Сілтеу есімдігіне қандай есімдіктер жатады? 5.Сұрау есімдігіне қандай есімдіктер жатады? 6.Көшпенділер дегеніміз кімдер? 7.Көшпенділер қандай шаруашылықпен айналысқан? 8.Көшпенділер неге байланысты көшкен? 9.Сақтар қандай адамдар болған? 10. Неге біз сақтарды ержүрек адамдар дейміз? 11.Сақтардың патшайымы кім? 12. Тұмар туралы не білесің?

Миға шабуыл. Тақырыпты болжау. ("Суретке қара" әдісі)

5 слайд
Миға шабуыл. Тақырыпты болжау. ("Суретке қара" әдісі)

5 слайд

Миға шабуыл. Тақырыпты болжау. ("Суретке қара" әдісі)

1 - тапсырма Ж. Т.Ж. Оқулықтағы Тұмар (Томирис) туралы аңызды оқы, тақырыбы мен негізгі ойды анықта. Оқылған

6 слайд
1 - тапсырма Ж. Т.Ж. Оқулықтағы Тұмар (Томирис) туралы аңызды оқы, тақырыбы мен негізгі ойды анықта. Оқылған мәтін бойынша «Уақыт тізбегі» әдісімен сызба – кестесін толтыр, қорға.

6 слайд

1 - тапсырма Ж. Т.Ж. Оқулықтағы Тұмар (Томирис) туралы аңызды оқы, тақырыбы мен негізгі ойды анықта. Оқылған мәтін бойынша «Уақыт тізбегі» әдісімен сызба – кестесін толтыр, қорға.

7 слайд

7 слайд

Дескриптор: Тұмар туралы аңызды оқиды, түсінеді. Сызба кестені толтыра отырып негізгі ойды анықтайды. Сөйлем

8 слайд
Дескриптор: Тұмар туралы аңызды оқиды, түсінеді. Сызба кестені толтыра отырып негізгі ойды анықтайды. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды.

8 слайд

Дескриптор: Тұмар туралы аңызды оқиды, түсінеді. Сызба кестені толтыра отырып негізгі ойды анықтайды. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды.

2 - тапсырма Т.Ж. Оқыған аңыз бойынша, оқулықтан мәліметтерді жинақтай отырып, сөйлемдегі сөздердің орын тә

9 слайд
2 - тапсырма Т.Ж. Оқыған аңыз бойынша, оқулықтан мәліметтерді жинақтай отырып, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап, мәтін бойынша екі сұрақтар құрастыр. Топпен алмасып жауап бер. Тұмар мен Кирдің іс – қимылдарын сипатта.

9 слайд

2 - тапсырма Т.Ж. Оқыған аңыз бойынша, оқулықтан мәліметтерді жинақтай отырып, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап, мәтін бойынша екі сұрақтар құрастыр. Топпен алмасып жауап бер. Тұмар мен Кирдің іс – қимылдарын сипатта.

Дескриптор: Оқыған аңыз бойынша сұрақтар құрастырады. Топ бойынша жауап береді. Тұмар мен Кирдің іс – қимылда

10 слайд
Дескриптор: Оқыған аңыз бойынша сұрақтар құрастырады. Топ бойынша жауап береді. Тұмар мен Кирдің іс – қимылдары сипаттай алады.

10 слайд

Дескриптор: Оқыған аңыз бойынша сұрақтар құрастырады. Топ бойынша жауап береді. Тұмар мен Кирдің іс – қимылдары сипаттай алады.

3 - тапсырма Т.Ж. Тумардың орнында не істер едім?

11 слайд
3 - тапсырма Т.Ж. Тумардың орнында не істер едім?

11 слайд

3 - тапсырма Т.Ж. Тумардың орнында не істер едім?

Рефлексия "Бес саусақ" 1. Өзімді қалай сезіндім? Маған ұнады ма? 2. Басқаларға көмегім тиді ма? 3. Бүгін көңіл

12 слайд
Рефлексия "Бес саусақ" 1. Өзімді қалай сезіндім? Маған ұнады ма? 2. Басқаларға көмегім тиді ма? 3. Бүгін көңіл күйім қандай болды? 4. Бүгінгі сабақ ұнады ма? 5. Бүгін не үйрендім?

12 слайд

Рефлексия "Бес саусақ" 1. Өзімді қалай сезіндім? Маған ұнады ма? 2. Басқаларға көмегім тиді ма? 3. Бүгін көңіл күйім қандай болды? 4. Бүгінгі сабақ ұнады ма? 5. Бүгін не үйрендім?