Тынымбай Нұрмағанбетов әңгімелерін оқыту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тынымбай Нұрмағанбетов әңгімелерін оқыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Тынымбай Нұрмағанбетов әңгімелерін оқыту әдіс-тәсілдерін жинақтап ұсынылды. Сәттілік! Іздеген жанға көмегі зор дүние болсын!
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«ТЫНЫМБАЙ НҰРМАҒАНБЕТОВТЫҢ ӘҢГІМЕЛЕРІН ОҚЫТУ»

#1 слайд
«ТЫНЫМБАЙ НҰРМАҒАНБЕТОВТЫҢ ӘҢГІМЕЛЕРІН ОҚЫТУ»

1 слайд

«ТЫНЫМБАЙ НҰРМАҒАНБЕТОВТЫҢ ӘҢГІМЕЛЕРІН ОҚЫТУ»

Тынымбай Нұрмағанбетов (10.6.1945 жылы туылған, Жаңақорған ауданы Қосүйеңкі ауылы) – жазушы. Қызылорда педагогикалық институты

#2 слайд
Тынымбай Нұрмағанбетов (10.6.1945 жылы туылған, Жаңақорған ауданы Қосүйеңкі ауылы) – жазушы. Қызылорда педагогикалық институтын (1968), Мәскеудегі М.Горький атындағы жоғары әдебиет курсын бітірген (1981). Қызылорда облысы радио комитетінде, «Жазушы» баспасында редактор, «Қазақфильм» киностудиясында қызмет атқарған.  1996 жылдан «Қазақ елі» газеті редакторының орынбасары. Алғашқы әңгімелер жинағы 1971 жылы «Қауын иісі» деген атпен шықты (орыс тіліндегі нұсқасы үшін Бүкілодақтық М.Горький атындағы жастар сыйлық алды, 1979). Нұрмағанбетовтың «Қош бол, ата» (1972), «Қарлығаштың ұясы» (1975), «Ата қоныс» (1977) «Балалық шақтың әуендері» (1995), «Таңдамалы» (1997), «Айқай» (2001), т.б. кітаптары жарияланған. Сонымен қатар «Табалдырығыңа табын», «Жоғалған көл», «Кемпірлер үкімі», «Ескі үймен қоштасу», «Тырналар ұшып барады» телефильмдерінің сценарийін жазды. Жаңақорған ауданының құрметті азаматы.

2 слайд

Тынымбай Нұрмағанбетов (10.6.1945 жылы туылған, Жаңақорған ауданы Қосүйеңкі ауылы) – жазушы. Қызылорда педагогикалық институтын (1968), Мәскеудегі М.Горький атындағы жоғары әдебиет курсын бітірген (1981). Қызылорда облысы радио комитетінде, «Жазушы» баспасында редактор, «Қазақфильм» киностудиясында қызмет атқарған.  1996 жылдан «Қазақ елі» газеті редакторының орынбасары. Алғашқы әңгімелер жинағы 1971 жылы «Қауын иісі» деген атпен шықты (орыс тіліндегі нұсқасы үшін Бүкілодақтық М.Горький атындағы жастар сыйлық алды, 1979). Нұрмағанбетовтың «Қош бол, ата» (1972), «Қарлығаштың ұясы» (1975), «Ата қоныс» (1977) «Балалық шақтың әуендері» (1995), «Таңдамалы» (1997), «Айқай» (2001), т.б. кітаптары жарияланған. Сонымен қатар «Табалдырығыңа табын», «Жоғалған көл», «Кемпірлер үкімі», «Ескі үймен қоштасу», «Тырналар ұшып барады» телефильмдерінің сценарийін жазды. Жаңақорған ауданының құрметті азаматы.

Қазақ әдебиеті сабағында оқушыларға Тынымбай Нұрмағанбетовтың өмірі мен шығармашылығын оқытуда, тақырыпқа байланысты диало

#3 слайд
Қазақ әдебиеті сабағында оқушыларға Тынымбай Нұрмағанбетовтың өмірі мен шығармашылығын оқытуда, тақырыпқа байланысты диалог, қойылымдар әзірлеу, рөлдік ойындар ойнату, әр түрлі сызбаларды толтырту, модельдер жасату, венн диаграммасы, бес жолды өлең, ассоциация, тағы да басқа стратегияларды қолдана отырып, орындатуға болады.

3 слайд

Қазақ әдебиеті сабағында оқушыларға Тынымбай Нұрмағанбетовтың өмірі мен шығармашылығын оқытуда, тақырыпқа байланысты диалог, қойылымдар әзірлеу, рөлдік ойындар ойнату, әр түрлі сызбаларды толтырту, модельдер жасату, венн диаграммасы, бес жолды өлең, ассоциация, тағы да басқа стратегияларды қолдана отырып, орындатуға болады.

Әңгіме жанрын оқытқанда мынадай жұмыс түрлерін орындатуға болады: 1. Сөздік жұмысы; 2. Мазмұндау: а) әңгімеге жуық мазмұндау, ә

#4 слайд
Әңгіме жанрын оқытқанда мынадай жұмыс түрлерін орындатуға болады: 1. Сөздік жұмысы; 2. Мазмұндау: а) әңгімеге жуық мазмұндау, ә) мәтін мазмұнын қысқартып тезис ретінде мазмұндау, б) мәтінді екінші жақта мазмұндау, в) қажетті үзінділерді мазмұндау, т. б. 3. Мәтінге жоспар құру: а) жай жоспар, ә) күрделі жоспар. 4. Шығарма жаздыру: а) әңгіме тақырыбына сай шығарма; ә)ұнаған эпизод бойынша шығарма; б) әңгіме мазмұнын қабылдауын байқау үшін эссе жаздыру.

4 слайд

Әңгіме жанрын оқытқанда мынадай жұмыс түрлерін орындатуға болады: 1. Сөздік жұмысы; 2. Мазмұндау: а) әңгімеге жуық мазмұндау, ә) мәтін мазмұнын қысқартып тезис ретінде мазмұндау, б) мәтінді екінші жақта мазмұндау, в) қажетті үзінділерді мазмұндау, т. б. 3. Мәтінге жоспар құру: а) жай жоспар, ә) күрделі жоспар. 4. Шығарма жаздыру: а) әңгіме тақырыбына сай шығарма; ә)ұнаған эпизод бойынша шығарма; б) әңгіме мазмұнын қабылдауын байқау үшін эссе жаздыру.

#5 слайд

5 слайд

1. Әңгіме бойынша сюжеттік талдау жүргізуге болады 2. Әңгіменің басты кейіпкерлерін назарға ала отырып, анықтама бергізуге бол

#6 слайд
1. Әңгіме бойынша сюжеттік талдау жүргізуге болады 2. Әңгіменің басты кейіпкерлерін назарға ала отырып, анықтама бергізуге болады

6 слайд

1. Әңгіме бойынша сюжеттік талдау жүргізуге болады 2. Әңгіменің басты кейіпкерлерін назарға ала отырып, анықтама бергізуге болады

«Анасын сағынған бала» әңгімесінде кейіпкерлер мен олардың сөздерін сәйкестендіру әдісі арқылы оқушылардың әңгіме мазмұнын қанш

#7 слайд
«Анасын сағынған бала» әңгімесінде кейіпкерлер мен олардың сөздерін сәйкестендіру әдісі арқылы оқушылардың әңгіме мазмұнын қаншалықты меңгергендігін білуге болады

7 слайд

«Анасын сағынған бала» әңгімесінде кейіпкерлер мен олардың сөздерін сәйкестендіру әдісі арқылы оқушылардың әңгіме мазмұнын қаншалықты меңгергендігін білуге болады

«Екі түрлі түсініктеме» әдісі арқылы әңгіме бойынша әсер еткен тұстарын жаздыруға болады

#8 слайд
«Екі түрлі түсініктеме» әдісі арқылы әңгіме бойынша әсер еткен тұстарын жаздыруға болады

8 слайд

«Екі түрлі түсініктеме» әдісі арқылы әңгіме бойынша әсер еткен тұстарын жаздыруға болады

Әдеби кейіпкерге хат жаздырып, оқушылардың сыни ойлауын дамытуға болады

#9 слайд
Әдеби кейіпкерге хат жаздырып, оқушылардың сыни ойлауын дамытуға болады

9 слайд

Әдеби кейіпкерге хат жаздырып, оқушылардың сыни ойлауын дамытуға болады

«Иә, жоқ» жауап әдісі бойынша жылдам сұрақтар қойып, жауап алуға болады

#10 слайд
«Иә, жоқ» жауап әдісі бойынша жылдам сұрақтар қойып, жауап алуға болады

10 слайд

«Иә, жоқ» жауап әдісі бойынша жылдам сұрақтар қойып, жауап алуға болады

Сахналық қойылым бойынша топтық тапсырма беруге болады

#11 слайд
Сахналық қойылым бойынша топтық тапсырма беруге болады

11 слайд

Сахналық қойылым бойынша топтық тапсырма беруге болады

Сержан ата- анасынының қасында болса, .... Сержан ата-әжесінің қасында болса, .... «Венндиаграмма» әдісі арқыл

#12 слайд
Сержан ата- анасынының қасында болса, .... Сержан ата-әжесінің қасында болса, .... «Венндиаграмма» әдісі арқылы салыстыру жұмысын жүргізуге болады

12 слайд

Сержан ата- анасынының қасында болса, .... Сержан ата-әжесінің қасында болса, .... «Венндиаграмма» әдісі арқылы салыстыру жұмысын жүргізуге болады

Үзінді бойынша кейіпкерге мінездеме бергізуге болады

#13 слайд
Үзінді бойынша кейіпкерге мінездеме бергізуге болады

13 слайд

Үзінді бойынша кейіпкерге мінездеме бергізуге болады

Қорытынды: Тынымбай Нұрмағанбетовтың «Анасын сағынған бала» әңгімесін түрлі әдіс-тәсілдермен оқыту арқылы

#14 слайд
Қорытынды: Тынымбай Нұрмағанбетовтың «Анасын сағынған бала» әңгімесін түрлі әдіс-тәсілдермен оқыту арқылы оқушылардың бойында ата-анаға деген құрмет артып, бойында адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруға жетелейді. Әңгімені әр қырынан талдау барысында оқушылардың сыни ойлауын, өзін-өзі тәрбиелеуге, басқаларды танып- білуге қабілеті артады.

14 слайд

Қорытынды: Тынымбай Нұрмағанбетовтың «Анасын сағынған бала» әңгімесін түрлі әдіс-тәсілдермен оқыту арқылы оқушылардың бойында ата-анаға деген құрмет артып, бойында адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруға жетелейді. Әңгімені әр қырынан талдау барысында оқушылардың сыни ойлауын, өзін-өзі тәрбиелеуге, басқаларды танып- білуге қабілеті артады.

#15 слайд

15 слайд

Файл форматы:
pptx
19.01.2025
141
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі