"Үйірме сабақтарында жаңартылған білім беру бағдарламасын қолдану"

Тақырып бойынша 25 материал табылды

"Үйірме сабақтарында жаңартылған білім беру бағдарламасын қолдану"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігімен таныстыру және жаңартылған білім беру мазмұнының аясында үйірме оқушыларында қалыптастыру қажет дағдылар мен құндылықтарды пысықтау.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қызылорда қаласының оқушылар мен жасөспірімдер үйі МКҚК Үйірме сабақтарында жаңартылған білім беру бағдарламасын қолдану «Жас

#1 слайд
Қызылорда қаласының оқушылар мен жасөспірімдер үйі МКҚК Үйірме сабақтарында жаңартылған білім беру бағдарламасын қолдану «Жас эрудит» үйірмесінің жетекшісі: Г.Қапанова

1 слайд

Қызылорда қаласының оқушылар мен жасөспірімдер үйі МКҚК Үйірме сабақтарында жаңартылған білім беру бағдарламасын қолдану «Жас эрудит» үйірмесінің жетекшісі: Г.Қапанова

Мақсаты: Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігімен таныстыру және жаңартылған білім беру мазмұнының аясында үйір

#2 слайд
Мақсаты: Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігімен таныстыру және жаңартылған білім беру мазмұнының аясында үйірме оқушыларында қалыптастыру қажет дағдылар мен құндылықтарды пысықтау. Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігі

2 слайд

Мақсаты: Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігімен таныстыру және жаңартылған білім беру мазмұнының аясында үйірме оқушыларында қалыптастыру қажет дағдылар мен құндылықтарды пысықтау. Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігі

Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінде 2017-2018 оқу жылынан бастап жаңартылған білім беру мазмұнына көшу сатысы бас

#3 слайд
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінде 2017-2018 оқу жылынан бастап жаңартылған білім беру  мазмұнына көшу сатысы басталып, оқушыларды кең ауқымды дағдыларға үйретуге, функционалдық сауаттылықтарын  арттыруға, адами құндылықтарын дамытуға көңіл бөліне бастады. Жаңартылған білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты Оқушыларды сындарлы оқытуға үйрету, әлемдік білім кеңістігіне қол жеткізу, инновациялық білім негіздерін терең меңгерту және критериалды бағалау жүйесін енгізу болып табылады.

3 слайд

Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінде 2017-2018 оқу жылынан бастап жаңартылған білім беру  мазмұнына көшу сатысы басталып, оқушыларды кең ауқымды дағдыларға үйретуге, функционалдық сауаттылықтарын  арттыруға, адами құндылықтарын дамытуға көңіл бөліне бастады. Жаңартылған білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты Оқушыларды сындарлы оқытуға үйрету, әлемдік білім кеңістігіне қол жеткізу, инновациялық білім негіздерін терең меңгерту және критериалды бағалау жүйесін енгізу болып табылады.

Топқа бөлу І топ «Болмасаңда ұқсап бақ, бір ғалымды көрсеңіз» Абай Құнанбаев

#4 слайд
Топқа бөлу І топ «Болмасаңда ұқсап бақ, бір ғалымды көрсеңіз» Абай Құнанбаев ІІ топ Қараңғы қазақ көгіне, Өрмелеп шығып күн болам! Сұлтанмахмұт Торайғыров

4 слайд

Топқа бөлу І топ «Болмасаңда ұқсап бақ, бір ғалымды көрсеңіз» Абай Құнанбаев ІІ топ Қараңғы қазақ көгіне, Өрмелеп шығып күн болам! Сұлтанмахмұт Торайғыров

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында: Білім беру жүйесінің басты міндеті «Ұлттық жəне жалпы адамзаттық құндылықта

#5 слайд
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында: Білім беру жүйесінің басты міндеті «Ұлттық жəне жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға, дамытуға жəне кəсіптік шыңдауға бағытталған сапалы білім үшін қажетті жағдайлар жасау; жеке адамның шығармашылық, рухани жəне күш- қуат мүмкіндіктерін дамыту, адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру, даралықты дамыту үшін жағдай жасау арқылы ой-өрісін байыту»

5 слайд

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында: Білім беру жүйесінің басты міндеті «Ұлттық жəне жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға, дамытуға жəне кəсіптік шыңдауға бағытталған сапалы білім үшін қажетті жағдайлар жасау; жеке адамның шығармашылық, рухани жəне күш- қуат мүмкіндіктерін дамыту, адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру, даралықты дамыту үшін жағдай жасау арқылы ой-өрісін байыту»

Термин сөздер 1.Зайырлы қоғам – 2.Прагматизм – 3.Блум таксономиясы – 4.Функцияналдық сауаттылық – 5.Интерпретациялау дағдылары

#6 слайд
Термин сөздер 1.Зайырлы қоғам – 2.Прагматизм – 3.Блум таксономиясы – 4.Функцияналдық сауаттылық – 5.Интерпретациялау дағдылары – 6.Инновациялық негіз – озық, толерантты, ашық қоғам. парасатты ой мен логикалық әдісті практикалық істермен байланыстыру, тәжірибеге жүгіну белгілі бір критериялар бойынша объектіні жүйелеу, жіктеу әлеуметтік қарым-қатынас жасауын қамтамассыз ететін білім мен білік дағдылар жиынтығы (лат .талдау , талқылау) алгоритмдік мәнін автоматты түрде табу мен талдауды орындау көнені өңдеу, бар нәрсені жақсарту, кем нәрсені толықтыру,тың нәрсені байқау, жаңа әдіс, жаңа жол, жаңа жаңалығымен өмірді жаңарту, адамзатқа жарату.

6 слайд

Термин сөздер 1.Зайырлы қоғам – 2.Прагматизм – 3.Блум таксономиясы – 4.Функцияналдық сауаттылық – 5.Интерпретациялау дағдылары – 6.Инновациялық негіз – озық, толерантты, ашық қоғам. парасатты ой мен логикалық әдісті практикалық істермен байланыстыру, тәжірибеге жүгіну белгілі бір критериялар бойынша объектіні жүйелеу, жіктеу әлеуметтік қарым-қатынас жасауын қамтамассыз ететін білім мен білік дағдылар жиынтығы (лат .талдау , талқылау) алгоритмдік мәнін автоматты түрде табу мен талдауды орындау көнені өңдеу, бар нәрсені жақсарту, кем нәрсені толықтыру,тың нәрсені байқау, жаңа әдіс, жаңа жол, жаңа жаңалығымен өмірді жаңарту, адамзатқа жарату.

#7 слайд

7 слайд

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

«Қазақстан Республикасының 2050» стратегиясында Қ.Р. білім берудің дамуының мемлекеттік бағдарламасы қаралған. Осы бағдарламан

#13 слайд
«Қазақстан Республикасының 2050» стратегиясында Қ.Р. білім берудің дамуының мемлекеттік бағдарламасы қаралған. Осы бағдарламаның аясында 50 дамыған елдің қатарына ену үшін жаңартылған білім беру бағдарламасының мақсаты құрылған. Білім беруде басшылыққа алынуы тиіс. «Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының құндылықтары 1. Қазақстанның тәуелсіздігі. Тәуелсіздік бәрінен қымбат; 2. Қоғамымыздағы ұлттық бірлік , бейбітшілік пен келісім; 3. Зайырлы қоғам және жоғары руханият; 4. Индустрияландыру мен инновацияға негізделген экономикалық бағыт; 5. Жалпыға бірдей еңбек қоғамы; 6.Тарихтың , мәдениет пен тілдің бір тұтастығы; 7.Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерін шешуге жаһандық тұрғыда қатысуы; 8. Абай және ХХІ ғасырдағы Қазақстан.  

13 слайд

«Қазақстан Республикасының 2050» стратегиясында Қ.Р. білім берудің дамуының мемлекеттік бағдарламасы қаралған. Осы бағдарламаның аясында 50 дамыған елдің қатарына ену үшін жаңартылған білім беру бағдарламасының мақсаты құрылған. Білім беруде басшылыққа алынуы тиіс. «Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының құндылықтары 1. Қазақстанның тәуелсіздігі. Тәуелсіздік бәрінен қымбат; 2. Қоғамымыздағы ұлттық бірлік , бейбітшілік пен келісім; 3. Зайырлы қоғам және жоғары руханият; 4. Индустрияландыру мен инновацияға негізделген экономикалық бағыт; 5. Жалпыға бірдей еңбек қоғамы; 6.Тарихтың , мәдениет пен тілдің бір тұтастығы; 7.Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерін шешуге жаһандық тұрғыда қатысуы; 8. Абай және ХХІ ғасырдағы Қазақстан.  

Білім беруде басшылыққа алынуы тиіс «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламасы: Сананы жаңғыртудың 6 бағыты 1. Бәсекеге қ

#14 слайд
Білім беруде басшылыққа алынуы тиіс «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламасы: Сананы жаңғыртудың 6 бағыты 1. Бәсекеге қабілеттілік; 2. Прагматизм; 3.Ұлттық бірігейлікті сақтау; 4. Білімнің салтанат құруы; 5. Қазақстанның эволюциялық дамуы; 6. Сананың ашықтығы.

14 слайд

Білім беруде басшылыққа алынуы тиіс «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламасы: Сананы жаңғыртудың 6 бағыты 1. Бәсекеге қабілеттілік; 2. Прагматизм; 3.Ұлттық бірігейлікті сақтау; 4. Білімнің салтанат құруы; 5. Қазақстанның эволюциялық дамуы; 6. Сананың ашықтығы.

Жаңартылған білім беру мазмұнының аясында оқушыларда қалыптастыру қажет құндылықтар: Жаңартылған білім беру мазмұнының аясы

#15 слайд
Жаңартылған білім беру мазмұнының аясында оқушыларда қалыптастыру қажет құндылықтар: Жаңартылған білім беру мазмұнының аясында оқушыларда қалыптастыру қажет дағдылар: 1 1 2 2 3 4 3 5 6 4 7 5 8 9 6 10

15 слайд

Жаңартылған білім беру мазмұнының аясында оқушыларда қалыптастыру қажет құндылықтар: Жаңартылған білім беру мазмұнының аясында оқушыларда қалыптастыру қажет дағдылар: 1 1 2 2 3 4 3 5 6 4 7 5 8 9 6 10

Жаңартылған білім беру мазмұнының аясында оқушыларда қалыптастыру қажет құндылықтар: Жаңартылған білім беру мазмұнының аясын

#16 слайд
Жаңартылған білім беру мазмұнының аясында оқушыларда қалыптастыру қажет құндылықтар: Жаңартылған білім беру мазмұнының аясында оқушыларда қалыптастыру қажет дағдылар: 1. Өмір бойы оқуға дайын болу 1 Оқу дағдылары (оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым); 2. Ойлау дағдылары (білу, түсіну, қолдану,  талдау, салыстыру, бағалау); 2. Денсаулық, достық, қамқорлық көрсету 3 Жеке және топпен жұмыс істей алу қабілеті; 4. Ғылыми-зерттеу дағдылары; 3. Жауапкершілік 5. Сын тұрғысынан ойлау дағдысы 6. Проблемалық ойлау дағдысы (проблемаларды шешу қабілеті); 4. Айналасына құрметпен қарау 7. Критикалық ойлау дағдысы; 5. Қарым –қатынас жасау қабілеті 8. Қарым-қатынас дағдылары 9. Технологиялық ойлау дағдысы (АКТ); 6. Шығармашылық және сын тұрғысынан 10. Тілдік құзіреттілік дағдысы.

16 слайд

Жаңартылған білім беру мазмұнының аясында оқушыларда қалыптастыру қажет құндылықтар: Жаңартылған білім беру мазмұнының аясында оқушыларда қалыптастыру қажет дағдылар: 1. Өмір бойы оқуға дайын болу 1 Оқу дағдылары (оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым); 2. Ойлау дағдылары (білу, түсіну, қолдану,  талдау, салыстыру, бағалау); 2. Денсаулық, достық, қамқорлық көрсету 3 Жеке және топпен жұмыс істей алу қабілеті; 4. Ғылыми-зерттеу дағдылары; 3. Жауапкершілік 5. Сын тұрғысынан ойлау дағдысы 6. Проблемалық ойлау дағдысы (проблемаларды шешу қабілеті); 4. Айналасына құрметпен қарау 7. Критикалық ойлау дағдысы; 5. Қарым –қатынас жасау қабілеті 8. Қарым-қатынас дағдылары 9. Технологиялық ойлау дағдысы (АКТ); 6. Шығармашылық және сын тұрғысынан 10. Тілдік құзіреттілік дағдысы.

Құмырсқа туралы қызықты мәліметтер 1.Сұрақтарға жауап бер *Құмырсқа сөлі ежелден емдік қасиет

#17 слайд
Құмырсқа туралы қызықты мәліметтер 1.Сұрақтарға жауап бер *Құмырсқа сөлі ежелден емдік қасиеті жоғары сұранысқа ие қандай сусын? *Құмырсқа сөлі адам тонусын көтеруге және неге қолданады? *Өз салмағынан жүз есе ауыр жүкті еркін көтере алатын қандай тіршілік иелері? *Үлкендері үнемі кішілеріне бағыт, бағдар көрсетіп, нені жоспарлайды? *Құмырсқаларда еңбекқорлықтан басқа қандай қасиет бар? *Құмырсқалар қатты аш болғанда не істейді? *Қыс қамына қалай кіріседі?

17 слайд

Құмырсқа туралы қызықты мәліметтер 1.Сұрақтарға жауап бер *Құмырсқа сөлі ежелден емдік қасиеті жоғары сұранысқа ие қандай сусын? *Құмырсқа сөлі адам тонусын көтеруге және неге қолданады? *Өз салмағынан жүз есе ауыр жүкті еркін көтере алатын қандай тіршілік иелері? *Үлкендері үнемі кішілеріне бағыт, бағдар көрсетіп, нені жоспарлайды? *Құмырсқаларда еңбекқорлықтан басқа қандай қасиет бар? *Құмырсқалар қатты аш болғанда не істейді? *Қыс қамына қалай кіріседі?

Құмырсқа туралы қызықты мәліметтер Құмырсқа сөлі ежелден емдік қасиеті жоғары сұранысқа ие прафилактикалық сусын . Құмырсқа с

#18 слайд
Құмырсқа туралы қызықты мәліметтер Құмырсқа сөлі ежелден емдік қасиеті жоғары сұранысқа ие прафилактикалық сусын . Құмырсқа сөлі адам тонусын көтеруге және тері ауыруларын емдеу үшін қолданады. Өз салмағынан жүз есе ауыр жүкті еркін көтере алатын ерекше еңбекқор, тынымсыз тіршілік иелері. Үлкендері үнемі кішілеріне бағыт, бағдар көрсетіп, келесі азыққа баруды жоспарлайды. Құмырсқалар өте бауырмал. Құмырсқалар қатты аш болса да бір-бірін жемейді. Қыс қамына бірлесе кіріседі.

18 слайд

Құмырсқа туралы қызықты мәліметтер Құмырсқа сөлі ежелден емдік қасиеті жоғары сұранысқа ие прафилактикалық сусын . Құмырсқа сөлі адам тонусын көтеруге және тері ауыруларын емдеу үшін қолданады. Өз салмағынан жүз есе ауыр жүкті еркін көтере алатын ерекше еңбекқор, тынымсыз тіршілік иелері. Үлкендері үнемі кішілеріне бағыт, бағдар көрсетіп, келесі азыққа баруды жоспарлайды. Құмырсқалар өте бауырмал. Құмырсқалар қатты аш болса да бір-бірін жемейді. Қыс қамына бірлесе кіріседі.

“ПОПС” формуласы *Бірінші сөйлем: “Менің ойымша” (білген ақпарат).... *Екінші сөйлем: “Себебі мен оны “....” деп түсіндіремі

#19 слайд
“ПОПС” формуласы *Бірінші сөйлем: “Менің ойымша” (білген ақпарат).... *Екінші сөйлем: “Себебі мен оны “....” деп түсіндіремін. *Үшінші сөйлем: “Оны мен “ .....” деген фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын. *Осыған байланысты мен “.....” деген шешімге келдім

19 слайд

“ПОПС” формуласы *Бірінші сөйлем: “Менің ойымша” (білген ақпарат).... *Екінші сөйлем: “Себебі мен оны “....” деп түсіндіремін. *Үшінші сөйлем: “Оны мен “ .....” деген фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын. *Осыған байланысты мен “.....” деген шешімге келдім

Сипаттамалар Дәстүрлі оқыту үлгісі Жаңаша оқыту үлгісі Оқыту мақсаты Оқу бағдарламасы белгіленген білім көлемін меңгерту ба

#20 слайд
Сипаттамалар Дәстүрлі оқыту үлгісі Жаңаша оқыту үлгісі Оқыту мақсаты Оқу бағдарламасы белгіленген білім көлемін меңгерту бағытталған оқыту нәтижесі Оқушының рөлі Дайын білімді енжар алушы, оқыту үдерісінің объектісі Оқытушының рөлі Жетекші оқыту үрдісінің субъектісі, білім көзі Білімді ұсыну формалары Дайын күйінде, үлгі бойынша, сөздік әдістер мен мәтіндік формалар арқылы Оқу қызметінің басым формасы Фронтальды және кезекті Білімді қолдану Білімді бақылауға дайындық мақсатында , типтік үлгідегі тапсырмаларды қолданды

20 слайд

Сипаттамалар Дәстүрлі оқыту үлгісі Жаңаша оқыту үлгісі Оқыту мақсаты Оқу бағдарламасы белгіленген білім көлемін меңгерту бағытталған оқыту нәтижесі Оқушының рөлі Дайын білімді енжар алушы, оқыту үдерісінің объектісі Оқытушының рөлі Жетекші оқыту үрдісінің субъектісі, білім көзі Білімді ұсыну формалары Дайын күйінде, үлгі бойынша, сөздік әдістер мен мәтіндік формалар арқылы Оқу қызметінің басым формасы Фронтальды және кезекті Білімді қолдану Білімді бақылауға дайындық мақсатында , типтік үлгідегі тапсырмаларды қолданды

Сипаттамалар Дәстүрлі оқыту үлгісі Жаңаша оқыту үлгісі Оқыту мақсаты Оқу бағдарламасы белгіленген білім көлемін меңгертуге

#21 слайд
Сипаттамалар Дәстүрлі оқыту үлгісі Жаңаша оқыту үлгісі Оқыту мақсаты Оқу бағдарламасы белгіленген білім көлемін меңгертуге бағытталған оқыту нәтижесі Оқушының оқу қызметін оның танымдық қызметі негізінде ұйымдастыру, білім алуға үйрету Оқушының рөлі Дайын білімді енжар алушы, оқыту үдерісінің объектісі Белсенді, білімді өзі іздеп табушы, оқу үдерісінің субъектісі Оқытушының рөлі Жетекші оқыту үрдісінің субъектісі, білім көзі Оқыту үдерісін, оқушының танымдық қызметін ұйымдастырушы, кеңесші Білімді ұсыну формалары Дайын күйінде, үлгі бойынша, сөздік әдістер мен мәтіндік формалар арқылы Аудио, визуалдық, графикалық көрнекіліктер, АКТ, т.б. Оқу қызметінің басым формасы Фронтальды және кезекті Оқушының өзіндік жұмысы, топтық, жұптық, ұжымдық формалар Білімді қолдану Білімді бақылауға дайындық мақсатында, типтік үлгідегі тапсырмаларды қолданды Алынған білімді нақты және жаңа жағдайларда қолданбалы тұрғыда пайдалану

21 слайд

Сипаттамалар Дәстүрлі оқыту үлгісі Жаңаша оқыту үлгісі Оқыту мақсаты Оқу бағдарламасы белгіленген білім көлемін меңгертуге бағытталған оқыту нәтижесі Оқушының оқу қызметін оның танымдық қызметі негізінде ұйымдастыру, білім алуға үйрету Оқушының рөлі Дайын білімді енжар алушы, оқыту үдерісінің объектісі Белсенді, білімді өзі іздеп табушы, оқу үдерісінің субъектісі Оқытушының рөлі Жетекші оқыту үрдісінің субъектісі, білім көзі Оқыту үдерісін, оқушының танымдық қызметін ұйымдастырушы, кеңесші Білімді ұсыну формалары Дайын күйінде, үлгі бойынша, сөздік әдістер мен мәтіндік формалар арқылы Аудио, визуалдық, графикалық көрнекіліктер, АКТ, т.б. Оқу қызметінің басым формасы Фронтальды және кезекті Оқушының өзіндік жұмысы, топтық, жұптық, ұжымдық формалар Білімді қолдану Білімді бақылауға дайындық мақсатында, типтік үлгідегі тапсырмаларды қолданды Алынған білімді нақты және жаңа жағдайларда қолданбалы тұрғыда пайдалану

Жаңа оқу бағдарламаларының ерекшелігі оның ХХІ ғасыр дағдыларын дамытуға бағыттал-ғандығында: ақпаратты іздеу, талдау және

#22 слайд
Жаңа оқу бағдарламаларының ерекшелігі оның ХХІ ғасыр дағдыларын дамытуға бағыттал-ғандығында: ақпаратты іздеу, талдау және интерпретациялау дағдыларын дамыту; адам, табиғат және қоғам туралы олардың бастапқы білім қорларын қалыптастыру (әлемнің біртұтас бейнесі); рухани-адамгершілік құндылықтарын дамыту; оқудың функционалдық дағдыларын қалыптастыру: санау, оқу, жазу, өз ойын нақты әрі дәл жеткізе білу, себеп-салдарлы байланыстар орнату.

22 слайд

Жаңа оқу бағдарламаларының ерекшелігі оның ХХІ ғасыр дағдыларын дамытуға бағыттал-ғандығында: ақпаратты іздеу, талдау және интерпретациялау дағдыларын дамыту; адам, табиғат және қоғам туралы олардың бастапқы білім қорларын қалыптастыру (әлемнің біртұтас бейнесі); рухани-адамгершілік құндылықтарын дамыту; оқудың функционалдық дағдыларын қалыптастыру: санау, оқу, жазу, өз ойын нақты әрі дәл жеткізе білу, себеп-салдарлы байланыстар орнату.

#23 слайд

23 слайд

Назарларыңызға рақмет!

#24 слайд
Назарларыңызға рақмет!

24 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Файл форматы:
pptx
01.02.2025
199
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі