Материалдар / "Ұлттың болашағы-білімде" тәжірибелік ойын /Синтаксис/
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Ұлттың болашағы-білімде" тәжірибелік ойын /Синтаксис/

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай сөйлем синтаксисі бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдануға арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2024
82
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

50/50  1.Қимыл-сын пысықтауыш қатысып тұрған сөйлемді табыңыз. А) Самарқанд-ескіден келе жатқан

2 слайд
50/50  1.Қимыл-сын пысықтауыш қатысып тұрған сөйлемді табыңыз. А) Самарқанд-ескіден келе жатқан қала. В) Ана баласына мейірлене қарады. С) Ол сасқаннан үндемей қалды. Д) Мәдениеті өте жоғары.

2 слайд

50/50  1.Қимыл-сын пысықтауыш қатысып тұрған сөйлемді табыңыз. А) Самарқанд-ескіден келе жатқан қала. В) Ана баласына мейірлене қарады. С) Ол сасқаннан үндемей қалды. Д) Мәдениеті өте жоғары.

Баяндауыш қызметінде тұрған тұр- ған сан есімді табыңыз. 50/50  А) Бағдаршам, зейнетақы. В) Ол қыры

3 слайд
Баяндауыш қызметінде тұрған тұр- ған сан есімді табыңыз. 50/50  А) Бағдаршам, зейнетақы. В) Ол қырық бесте. С) Қызықты, өтімді. Д) Елу жылда ел жаңа.

3 слайд

Баяндауыш қызметінде тұрған тұр- ған сан есімді табыңыз. 50/50  А) Бағдаршам, зейнетақы. В) Ол қырық бесте. С) Қызықты, өтімді. Д) Елу жылда ел жаңа.

Жайылма сөйлемді табыңыз. 50/50  А) Асқар-инженер. В) Мал жайылды. С) Бала –болашақ. Д) Асқардың ата-анасы мал

4 слайд
Жайылма сөйлемді табыңыз. 50/50  А) Асқар-инженер. В) Мал жайылды. С) Бала –болашақ. Д) Асқардың ата-анасы малшы.

4 слайд

Жайылма сөйлемді табыңыз. 50/50  А) Асқар-инженер. В) Мал жайылды. С) Бала –болашақ. Д) Асқардың ата-анасы малшы.

Сөйлемдер ішінен жақты сөй- лемді табыңыз. 50/50  А) Оның ойнағысы келеді. В) Менің ойнағым келед

5 слайд
Сөйлемдер ішінен жақты сөй- лемді табыңыз. 50/50  А) Оның ойнағысы келеді. В) Менің ойнағым келеді. С) Мен тапсырманы орындаймын. Д) Біздің қайтқымыз келмейді.

5 слайд

Сөйлемдер ішінен жақты сөй- лемді табыңыз. 50/50  А) Оның ойнағысы келеді. В) Менің ойнағым келеді. С) Мен тапсырманы орындаймын. Д) Біздің қайтқымыз келмейді.

Қандай сөйлем? Биыл ұлы жеңіс- тің 60 жылдығы тойланады. 50/50  А) хабарлы. В) сұраулы С) лепті. Д) бұйрықты.

6 слайд
Қандай сөйлем? Биыл ұлы жеңіс- тің 60 жылдығы тойланады. 50/50  А) хабарлы. В) сұраулы С) лепті. Д) бұйрықты.

6 слайд

Қандай сөйлем? Биыл ұлы жеңіс- тің 60 жылдығы тойланады. 50/50  А) хабарлы. В) сұраулы С) лепті. Д) бұйрықты.

Атаулы сөйлемді табыңыз. 50/50  А) Айтшы ,күнім, айтшы. В) Күн батып барады. С) Қош, қалқам! Д) Қар астында

7 слайд
Атаулы сөйлемді табыңыз. 50/50  А) Айтшы ,күнім, айтшы. В) Күн батып барады. С) Қош, қалқам! Д) Қар астында шықырлаған жер үйлер.

7 слайд

Атаулы сөйлемді табыңыз. 50/50  А) Айтшы ,күнім, айтшы. В) Күн батып барады. С) Қош, қалқам! Д) Қар астында шықырлаған жер үйлер.

Толымды сөйлем дегеніміз не? 50/50  А) Бастауышы бар, баяндауышпен қиыса байланысқан сөйлем. В) Бастауышы жоқ

8 слайд
Толымды сөйлем дегеніміз не? 50/50  А) Бастауышы бар, баяндауышпен қиыса байланысқан сөйлем. В) Бастауышы жоқ, яғни баяндауыш бастауышты қажет етпейтін. С) Дербес айтылғанда, мағыналы мазмұны толық берілген сөйлем. Д) Сөйлем ішінде ойға қатысты сөздің толық берілмеген сөйлем түрі.

8 слайд

Толымды сөйлем дегеніміз не? 50/50  А) Бастауышы бар, баяндауышпен қиыса байланысқан сөйлем. В) Бастауышы жоқ, яғни баяндауыш бастауышты қажет етпейтін. С) Дербес айтылғанда, мағыналы мазмұны толық берілген сөйлем. Д) Сөйлем ішінде ойға қатысты сөздің толық берілмеген сөйлем түрі.

Сапалық анықтауыш қатысып тұр- ған тіркесті табыңыз. 50/50  А) Білгеннің пайдасы. В) Малдың шөбі. С) Көк а

9 слайд
Сапалық анықтауыш қатысып тұр- ған тіркесті табыңыз. 50/50  А) Білгеннің пайдасы. В) Малдың шөбі. С) Көк аспан. Д) Атасының таяғы.

9 слайд

Сапалық анықтауыш қатысып тұр- ған тіркесті табыңыз. 50/50  А) Білгеннің пайдасы. В) Малдың шөбі. С) Көк аспан. Д) Атасының таяғы.

Жанама толықтауышты табыңыз. 50/50  А) Естігенін айтты. В) Тілді сүйемін. С) Атасын шақырды. Д) Жақсымен жолд

10 слайд
Жанама толықтауышты табыңыз. 50/50  А) Естігенін айтты. В) Тілді сүйемін. С) Атасын шақырды. Д) Жақсымен жолдас.

10 слайд

Жанама толықтауышты табыңыз. 50/50  А) Естігенін айтты. В) Тілді сүйемін. С) Атасын шақырды. Д) Жақсымен жолдас.

Толықтауыш дегеніміз не? 50/50  А) Іс-қимылдың я сана белгінің иесі болатын мүше. В) Сөйлем құрауға негіз бола

11 слайд
Толықтауыш дегеніміз не? 50/50  А) Іс-қимылдың я сана белгінің иесі болатын мүше. В) Сөйлем құрауға негіз болатын мүше. С) Заттық ұғымды сын-сана, сан мөлшер жағынан сипаттайтын мүше Д) Септік жалғауларының бірінде келіп, онымен зат- тық ұғымда байланысатын мүше.

11 слайд

Толықтауыш дегеніміз не? 50/50  А) Іс-қимылдың я сана белгінің иесі болатын мүше. В) Сөйлем құрауға негіз болатын мүше. С) Заттық ұғымды сын-сана, сан мөлшер жағынан сипаттайтын мүше Д) Септік жалғауларының бірінде келіп, онымен зат- тық ұғымда байланысатын мүше.

Дара бастауышы бар сөйлемді табыңыз. 50/50  А) Талаптыға нұр жауар. В) Еңбек түбі- бер

12 слайд
Дара бастауышы бар сөйлемді табыңыз. 50/50  А) Талаптыға нұр жауар. В) Еңбек түбі- береке. С) Ердің сыншысы-елі. Д) Шу өңірі өнімді мол береді.

12 слайд

Дара бастауышы бар сөйлемді табыңыз. 50/50  А) Талаптыға нұр жауар. В) Еңбек түбі- береке. С) Ердің сыншысы-елі. Д) Шу өңірі өнімді мол береді.

Қаратпа сөзбен келген сөйлемді көрсетіңіз. 50/50  А) Қызым, сен тыңда. В) Рас екеуміз д

13 слайд
Қаратпа сөзбен келген сөйлемді көрсетіңіз. 50/50  А) Қызым, сен тыңда. В) Рас екеуміз де білмедік. С) Қыз өссе елдің көркі. Д) Ниет болса, бәрі бітеді.

13 слайд

Қаратпа сөзбен келген сөйлемді көрсетіңіз. 50/50  А) Қызым, сен тыңда. В) Рас екеуміз де білмедік. С) Қыз өссе елдің көркі. Д) Ниет болса, бәрі бітеді.

Қабысуды табыңыз. 50/50  А) Атамның үйі. В) Күміс алқа С) Оқуға түсу. Д) Бөлменің терезесі.

14 слайд
Қабысуды табыңыз. 50/50  А) Атамның үйі. В) Күміс алқа С) Оқуға түсу. Д) Бөлменің терезесі.

14 слайд

Қабысуды табыңыз. 50/50  А) Атамның үйі. В) Күміс алқа С) Оқуға түсу. Д) Бөлменің терезесі.

Толықтауыш қызметінде тұрған сан есімді табыңыз. 50/50  А) Дала, адам. В) Екіні, онды беске көбейт

15 слайд
Толықтауыш қызметінде тұрған сан есімді табыңыз. 50/50  А) Дала, адам. В) Екіні, онды беске көбейт. С) Бақа-шаян, жақсы-жаман. Д) Кітапты бестерде алды.

15 слайд

Толықтауыш қызметінде тұрған сан есімді табыңыз. 50/50  А) Дала, адам. В) Екіні, онды беске көбейт. С) Бақа-шаян, жақсы-жаман. Д) Кітапты бестерде алды.

Жайылма сөйлемді табыңыз. 50/50  А) Асқар- инженер. В) Зор денелі адам үйге алдымен кірді. С) Мен кетіп қалды

16 слайд
Жайылма сөйлемді табыңыз. 50/50  А) Асқар- инженер. В) Зор денелі адам үйге алдымен кірді. С) Мен кетіп қалдым. Д) Мал жайылды.

16 слайд

Жайылма сөйлемді табыңыз. 50/50  А) Асқар- инженер. В) Зор денелі адам үйге алдымен кірді. С) Мен кетіп қалдым. Д) Мал жайылды.

Баяндауыш қызметіндегі есімшені табыңыз. 50/50  А) Жаңыл кеше келді. В) Ол ренжи қ

17 слайд
Баяндауыш қызметіндегі есімшені табыңыз. 50/50  А) Жаңыл кеше келді. В) Ол ренжи қарады. С) Ананың ойлағаны болар. Д) Еңбегің бағалансын.

17 слайд

Баяндауыш қызметіндегі есімшені табыңыз. 50/50  А) Жаңыл кеше келді. В) Ол ренжи қарады. С) Ананың ойлағаны болар. Д) Еңбегің бағалансын.

Жалаң сөйлемді көрсетеңіз. 50/50  А) Талай сырды атқардық. В) Мен елдің елшісімін. С) Рахмет күлді, қуанды.

18 слайд
Жалаң сөйлемді көрсетеңіз. 50/50  А) Талай сырды атқардық. В) Мен елдің елшісімін. С) Рахмет күлді, қуанды. Д) Біздің замандасымыз қандай екен?

18 слайд

Жалаң сөйлемді көрсетеңіз. 50/50  А) Талай сырды атқардық. В) Мен елдің елшісімін. С) Рахмет күлді, қуанды. Д) Біздің замандасымыз қандай екен?

Біздер 49-жаттығуда берілген «Тұтанбаған темекі ғана зиянсыз» деген мәтін бойынша пікірталас өткіздік. Еуропадағы темекін

19 слайд
Біздер 49-жаттығуда берілген «Тұтанбаған темекі ғана зиянсыз» деген мәтін бойынша пікірталас өткіздік. Еуропадағы темекіні алғаш өсіруші дәрігер кім? 50/50  А) Жан Нико В) Кан Нико С) Тан Нико Д) Дон Нико

19 слайд

Біздер 49-жаттығуда берілген «Тұтанбаған темекі ғана зиянсыз» деген мәтін бойынша пікірталас өткіздік. Еуропадағы темекіні алғаш өсіруші дәрігер кім? 50/50  А) Жан Нико В) Кан Нико С) Тан Нико Д) Дон Нико

Сөйлем дегеніміз не? 50/50  А) Тиянақты ойды білдіретін синтаксистік бірлік. В) Сөздердің байланысы. С) Сөздер

20 слайд
Сөйлем дегеніміз не? 50/50  А) Тиянақты ойды білдіретін синтаксистік бірлік. В) Сөздердің байланысы. С) Сөздердің бірлігі. Д) Сөздердің қосарлануы

20 слайд

Сөйлем дегеніміз не? 50/50  А) Тиянақты ойды білдіретін синтаксистік бірлік. В) Сөздердің байланысы. С) Сөздердің бірлігі. Д) Сөздердің қосарлануы

Пысықтауыш дегеніміз не? 50/50  А) Етістіктен болған баяндауышты мекен, мезгіл қимыл-сын мен себеп, мақса

21 слайд
Пысықтауыш дегеніміз не? 50/50  А) Етістіктен болған баяндауышты мекен, мезгіл қимыл-сын мен себеп, мақсат мағынасын айқындалатын сөйлемнің тұрлаусыз мүшесі. В) Іс-оқиғаны заттың мағына жағынан толықтыру үшін жұмса- латын сөйлем мүшесі. С) Іс-оқиғаның негізгі иесі. Д) Сөзді заттық жағынан айқындап, түсіндіріп тұратын сөз я сөздер тобы.

21 слайд

Пысықтауыш дегеніміз не? 50/50  А) Етістіктен болған баяндауышты мекен, мезгіл қимыл-сын мен себеп, мақсат мағынасын айқындалатын сөйлемнің тұрлаусыз мүшесі. В) Іс-оқиғаны заттың мағына жағынан толықтыру үшін жұмса- латын сөйлем мүшесі. С) Іс-оқиғаның негізгі иесі. Д) Сөзді заттық жағынан айқындап, түсіндіріп тұратын сөз я сөздер тобы.

Оқшау сөздің қай түрі. Бәсе,солай болады деп айтып едім ғой 50/50  А) Қыстырма В) Одағай С) Қаратпа

22 слайд
Оқшау сөздің қай түрі. Бәсе,солай болады деп айтып едім ғой 50/50  А) Қыстырма В) Одағай С) Қаратпа Д) Бірыңғай

22 слайд

Оқшау сөздің қай түрі. Бәсе,солай болады деп айтып едім ғой 50/50  А) Қыстырма В) Одағай С) Қаратпа Д) Бірыңғай

Жақты сөйлем дегеніміз- 50/50  А) Баяндауыштың бір өзі сөйлемге негіз болатын жай сөйлемнің түрі. В) Құр

23 слайд
Жақты сөйлем дегеніміз- 50/50  А) Баяндауыштың бір өзі сөйлемге негіз болатын жай сөйлемнің түрі. В) Құрамында бастауыш қатысқан жай сөйлемнің түрі. С) Құрмалас сөйлем Д) Жай сөйлем

23 слайд

Жақты сөйлем дегеніміз- 50/50  А) Баяндауыштың бір өзі сөйлемге негіз болатын жай сөйлемнің түрі. В) Құрамында бастауыш қатысқан жай сөйлемнің түрі. С) Құрмалас сөйлем Д) Жай сөйлем

Тұрлаусыз мүше қатыспаған жай сөйлемді 50/50  А) Жайылма В) Жалаң С) Толымды Д) Толы

24 слайд
Тұрлаусыз мүше қатыспаған жай сөйлемді 50/50  А) Жайылма В) Жалаң С) Толымды Д) Толымсыз

24 слайд

Тұрлаусыз мүше қатыспаған жай сөйлемді 50/50  А) Жайылма В) Жалаң С) Толымды Д) Толымсыз

Ойға қатысты сөйлем мүшелерінің барлығы қатынасқан сөйлемдерді __________ дейміз. 50/50  А) Атаулы сөйлем В

25 слайд
Ойға қатысты сөйлем мүшелерінің барлығы қатынасқан сөйлемдерді __________ дейміз. 50/50  А) Атаулы сөйлем В) Жалаң сөйлем С) Толымсыз сөйлем Д) Толымды сөйлем

25 слайд

Ойға қатысты сөйлем мүшелерінің барлығы қатынасқан сөйлемдерді __________ дейміз. 50/50  А) Атаулы сөйлем В) Жалаң сөйлем С) Толымсыз сөйлем Д) Толымды сөйлем

Ойға қатысты сөйлем мүшесінің бірі түсіп қалған сөйлемнің түрін __________ дейміз. 50/50  А) Толымсыз сөйлем

26 слайд
Ойға қатысты сөйлем мүшесінің бірі түсіп қалған сөйлемнің түрін __________ дейміз. 50/50  А) Толымсыз сөйлем В) Жалаң сөйлем С) Жайылма сөйлем Д) Толымды сөйлем

26 слайд

Ойға қатысты сөйлем мүшесінің бірі түсіп қалған сөйлемнің түрін __________ дейміз. 50/50  А) Толымсыз сөйлем В) Жалаң сөйлем С) Жайылма сөйлем Д) Толымды сөйлем

Іс-оқиға жайында баяндамай, тек соған байланысты жағдайда (мезгіл, мекен) атап көрсететін жай сөй- лемнің түрін қалай атаймы

27 слайд
Іс-оқиға жайында баяндамай, тек соған байланысты жағдайда (мезгіл, мекен) атап көрсететін жай сөй- лемнің түрін қалай атаймыз. 50/50  А) Атаулы сөйлем В) Хабарлы сөйлем С) Сұраулы сөйлем Д) Бұйрықты сөйлем

27 слайд

Іс-оқиға жайында баяндамай, тек соған байланысты жағдайда (мезгіл, мекен) атап көрсететін жай сөй- лемнің түрін қалай атаймыз. 50/50  А) Атаулы сөйлем В) Хабарлы сөйлем С) Сұраулы сөйлем Д) Бұйрықты сөйлем

Тұрақты сөз тіркесін табыңыз. 50/50  А) Жақсы жолдас В) Малды арқандау С) Тауы шағылу. Д) Асыл тас.

28 слайд
Тұрақты сөз тіркесін табыңыз. 50/50  А) Жақсы жолдас В) Малды арқандау С) Тауы шағылу. Д) Асыл тас.

28 слайд

Тұрақты сөз тіркесін табыңыз. 50/50  А) Жақсы жолдас В) Малды арқандау С) Тауы шағылу. Д) Асыл тас.

Бастауыш қай сөз табынан келген? Кейбіреулері сәл тоқтап, Абайдың аузына қадалды. 50/50  А) Зат есім

29 слайд
Бастауыш қай сөз табынан келген? Кейбіреулері сәл тоқтап, Абайдың аузына қадалды. 50/50  А) Зат есім В) Сын есім С) Есімдік Д) Етістік.

29 слайд

Бастауыш қай сөз табынан келген? Кейбіреулері сәл тоқтап, Абайдың аузына қадалды. 50/50  А) Зат есім В) Сын есім С) Есімдік Д) Етістік.

Сөйлемде бастауыш қызметін ат- қаратын сөз табын табыңыз. 50/50  А) үшін В) әнұран С) ғана Д) керек

30 слайд
Сөйлемде бастауыш қызметін ат- қаратын сөз табын табыңыз. 50/50  А) үшін В) әнұран С) ғана Д) керек

30 слайд

Сөйлемде бастауыш қызметін ат- қаратын сөз табын табыңыз. 50/50  А) үшін В) әнұран С) ғана Д) керек

Дүкенде нан, сүт, күріш сатылады. Нан, сүт, күріш сөйлемнің қандай мүшелері? 50/50  А) анықтауыш В) пысықта

31 слайд
Дүкенде нан, сүт, күріш сатылады. Нан, сүт, күріш сөйлемнің қандай мүшелері? 50/50  А) анықтауыш В) пысықтауыш С) баяндауыш Д) бірыңғай мүше

31 слайд

Дүкенде нан, сүт, күріш сатылады. Нан, сүт, күріш сөйлемнің қандай мүшелері? 50/50  А) анықтауыш В) пысықтауыш С) баяндауыш Д) бірыңғай мүше

Мақалдың жалғасын табыңыз. Қыз – елдің көркі, ... 50/50  А) адамның баласы В) гүл – жердің көркі С) табиғат

32 слайд
Мақалдың жалғасын табыңыз. Қыз – елдің көркі, ... 50/50  А) адамның баласы В) гүл – жердің көркі С) табиғат сұлулығы Д) қыз – қызғалдақ

32 слайд

Мақалдың жалғасын табыңыз. Қыз – елдің көркі, ... 50/50  А) адамның баласы В) гүл – жердің көркі С) табиғат сұлулығы Д) қыз – қызғалдақ

Ілік жалғаулы сөзді табыңыз. 50/50  А) Адамзаттың бәрін сүй бауырым деп. В) Еңбек ер атандырады. С) Дәрігер те

33 слайд
Ілік жалғаулы сөзді табыңыз. 50/50  А) Адамзаттың бәрін сүй бауырым деп. В) Еңбек ер атандырады. С) Дәрігер тез келді. Д) Жалқауға жан тәтті.

33 слайд

Ілік жалғаулы сөзді табыңыз. 50/50  А) Адамзаттың бәрін сүй бауырым деп. В) Еңбек ер атандырады. С) Дәрігер тез келді. Д) Жалқауға жан тәтті.

Үстеу сөйлемде қандай қызмет атқарады? 50/50  А) Баяндауыш В) Пысықтауыш С) Толықтуыш Д

34 слайд
Үстеу сөйлемде қандай қызмет атқарады? 50/50  А) Баяндауыш В) Пысықтауыш С) Толықтуыш Д) Бастауыш

34 слайд

Үстеу сөйлемде қандай қызмет атқарады? 50/50  А) Баяндауыш В) Пысықтауыш С) Толықтуыш Д) Бастауыш

Сөйлемнің мазмұны арқылы не туралы айтылғанын ажыратыңыз. Үйдің сол жақ босағасында ер – тұрман- дар жиналады, аяқ киімдер жат

35 слайд
Сөйлемнің мазмұны арқылы не туралы айтылғанын ажыратыңыз. Үйдің сол жақ босағасында ер – тұрман- дар жиналады, аяқ киімдер жатады. 50/50  А) Қонақ үй В) Киіз үй С) Саяжай Д) Вокзал

35 слайд

Сөйлемнің мазмұны арқылы не туралы айтылғанын ажыратыңыз. Үйдің сол жақ босағасында ер – тұрман- дар жиналады, аяқ киімдер жатады. 50/50  А) Қонақ үй В) Киіз үй С) Саяжай Д) Вокзал

Мына сөйлемдегі жалқы есімді көрсетіңіз. Шың- құздардың ішінен аңызға айналған, Сәкен жырына арқау болған Оқжетпес ерекше

36 слайд
Мына сөйлемдегі жалқы есімді көрсетіңіз. Шың- құздардың ішінен аңызға айналған, Сәкен жырына арқау болған Оқжетпес ерекше көзге түсті. 50/50  А) Құздар, аңыз В) Құздар, Сәкен С) Құздар,Оқжетпес Д) Сәкен, Оқжетпес

36 слайд

Мына сөйлемдегі жалқы есімді көрсетіңіз. Шың- құздардың ішінен аңызға айналған, Сәкен жырына арқау болған Оқжетпес ерекше көзге түсті. 50/50  А) Құздар, аңыз В) Құздар, Сәкен С) Құздар,Оқжетпес Д) Сәкен, Оқжетпес

Абайдың нақыл сөзі неше сөзден тұрады? 50/50  А) 37 В) 40 С) 45 Д) 50

37 слайд
Абайдың нақыл сөзі неше сөзден тұрады? 50/50  А) 37 В) 40 С) 45 Д) 50

37 слайд

Абайдың нақыл сөзі неше сөзден тұрады? 50/50  А) 37 В) 40 С) 45 Д) 50

Ақтөбе облысында қазақ тілінің өсіп-өркен- деуіне елеулі үлес қосқан белгілі ұстаз кім? 50/50  А) Қ.Мырзалиев В

38 слайд
Ақтөбе облысында қазақ тілінің өсіп-өркен- деуіне елеулі үлес қосқан белгілі ұстаз кім? 50/50  А) Қ.Мырзалиев В) М.Арынов С) Е.Жұбанов Д) Ж. Нұржанов

38 слайд

Ақтөбе облысында қазақ тілінің өсіп-өркен- деуіне елеулі үлес қосқан белгілі ұстаз кім? 50/50  А) Қ.Мырзалиев В) М.Арынов С) Е.Жұбанов Д) Ж. Нұржанов

Екі кісінің сөйлесуі қалай аталады? 50/50  А) Әңгіме В) Диалог С) Қос сөз Д) Хаттама

39 слайд
Екі кісінің сөйлесуі қалай аталады? 50/50  А) Әңгіме В) Диалог С) Қос сөз Д) Хаттама

39 слайд

Екі кісінің сөйлесуі қалай аталады? 50/50  А) Әңгіме В) Диалог С) Қос сөз Д) Хаттама

Көп нүктенің орнына тиісті көмекші сөз жа- зыңыз. Жаны ашымастың ... басы ауырмас. 50/50  А) Кейін В) Жанында

40 слайд
Көп нүктенің орнына тиісті көмекші сөз жа- зыңыз. Жаны ашымастың ... басы ауырмас. 50/50  А) Кейін В) Жанында С) Қасында Д) Кезінде

40 слайд

Көп нүктенің орнына тиісті көмекші сөз жа- зыңыз. Жаны ашымастың ... басы ауырмас. 50/50  А) Кейін В) Жанында С) Қасында Д) Кезінде

Жастарға оқу не үшін керек? 50/50  А) Білім алу үшін В) Бастық болу үшін С) Кірпіш болып қалану үшін. Д) Дипл

41 слайд
Жастарға оқу не үшін керек? 50/50  А) Білім алу үшін В) Бастық болу үшін С) Кірпіш болып қалану үшін. Д) Диплом алу үшін

41 слайд

Жастарға оқу не үшін керек? 50/50  А) Білім алу үшін В) Бастық болу үшін С) Кірпіш болып қалану үшін. Д) Диплом алу үшін

Мына өлең жолдарының авторы кім? Білгенге маржан, Білмеске арзан, Надандар баһра ала алмас. Толғауы тоқсан қызыл тіл, Сөйлеймін

42 слайд
Мына өлең жолдарының авторы кім? Білгенге маржан, Білмеске арзан, Надандар баһра ала алмас. Толғауы тоқсан қызыл тіл, Сөйлеймін десең өзің біл. 50/50  А) А.Байтұрсынов В) Ы. Алтынсарин С) Абай Д) Қ. Жұбанов

42 слайд

Мына өлең жолдарының авторы кім? Білгенге маржан, Білмеске арзан, Надандар баһра ала алмас. Толғауы тоқсан қызыл тіл, Сөйлеймін десең өзің біл. 50/50  А) А.Байтұрсынов В) Ы. Алтынсарин С) Абай Д) Қ. Жұбанов

Қоректенеді,қорғайды сөздерінің сұрағын табыңыз. 50/50  А) қайтіп В) не үшін С) кіммен Д) қайт

43 слайд
Қоректенеді,қорғайды сөздерінің сұрағын табыңыз. 50/50  А) қайтіп В) не үшін С) кіммен Д) қайтеді

43 слайд

Қоректенеді,қорғайды сөздерінің сұрағын табыңыз. 50/50  А) қайтіп В) не үшін С) кіммен Д) қайтеді

Мына өлеңнің авторын табыңыз. Сүйемін туған тілді – ана тілін, Бесікте жатқанымда-ақ берген білім. Шыр етіп жерге түскен минөті

44 слайд
Мына өлеңнің авторын табыңыз. Сүйемін туған тілді – ана тілін, Бесікте жатқанымда-ақ берген білім. Шыр етіп жерге түскен минөтімнен Құлағыма сіңірген таныс үнін. 50/50  А) Д.Әбілов В) Б.Майлин С) С.Торайғыров Д) Ә.Тұрманжанов

44 слайд

Мына өлеңнің авторын табыңыз. Сүйемін туған тілді – ана тілін, Бесікте жатқанымда-ақ берген білім. Шыр етіп жерге түскен минөтімнен Құлағыма сіңірген таныс үнін. 50/50  А) Д.Әбілов В) Б.Майлин С) С.Торайғыров Д) Ә.Тұрманжанов

Қазақ тілінде буын нешеге бөлінеді? 50/50  А) 2 В) 4 С) 5 Д) 3

45 слайд
Қазақ тілінде буын нешеге бөлінеді? 50/50  А) 2 В) 4 С) 5 Д) 3

45 слайд

Қазақ тілінде буын нешеге бөлінеді? 50/50  А) 2 В) 4 С) 5 Д) 3

Қазақтың қандай ғұлама ғалымы шығыстың Аристотелі атанды. 50/50  А) А. Иассауи В) М.Қашқари С) Әл- Фараби Д

46 слайд
Қазақтың қандай ғұлама ғалымы шығыстың Аристотелі атанды. 50/50  А) А. Иассауи В) М.Қашқари С) Әл- Фараби Д) Ибн Сина

46 слайд

Қазақтың қандай ғұлама ғалымы шығыстың Аристотелі атанды. 50/50  А) А. Иассауи В) М.Қашқари С) Әл- Фараби Д) Ибн Сина