ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР-ЕЛ ҚАЗЫНАСЫ 1-сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР-ЕЛ ҚАЗЫНАСЫ 1-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
6.1.4.1 мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау; 6.4.2.1 екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану;
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР-ЕЛ ҚАЗЫНАСЫ 1-сабақ Талқылауға арналған сұрақтар: 1. «Атамекен», «атажұрт» сөздерінің мағынасын қалай т

#1 слайд
ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР-ЕЛ ҚАЗЫНАСЫ 1-сабақ Талқылауға арналған сұрақтар: 1. «Атамекен», «атажұрт» сөздерінің мағынасын қалай түсінесің? 2. Туып - өскен жеріңді, ата – бабаларыңның мекенін көркейту үшін не істер едің? 3. Екпін туралы не білесің? 4. «Құндылық» дегенді қалай түсінесің? 5. Ұлттық құндылықтар туралы не білесіңдер? 2-бөлім. ҰЛТТЫҚ ЖӘНЕ ОТБАСЫЛЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР

1 слайд

ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР-ЕЛ ҚАЗЫНАСЫ 1-сабақ Талқылауға арналған сұрақтар: 1. «Атамекен», «атажұрт» сөздерінің мағынасын қалай түсінесің? 2. Туып - өскен жеріңді, ата – бабаларыңның мекенін көркейту үшін не істер едің? 3. Екпін туралы не білесің? 4. «Құндылық» дегенді қалай түсінесің? 5. Ұлттық құндылықтар туралы не білесіңдер? 2-бөлім. ҰЛТТЫҚ ЖӘНЕ ОТБАСЫЛЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР

Оқу мақсаттары : •6.1.4.1 мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау; •

#2 слайд
Оқу мақсаттары : •6.1.4.1 мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау; •6.4.2.1 екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану; Бағалау критерийлері: 1.мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтай алады. 2. екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдана алады.

2 слайд

Оқу мақсаттары : •6.1.4.1 мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау; •6.4.2.1 екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану; Бағалау критерийлері: 1.мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтай алады. 2. екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдана алады.

#3 слайд

3 слайд

#4 слайд

4 слайд

#5 слайд

5 слайд

#6 слайд

6 слайд

#7 слайд

7 слайд

#8 слайд

8 слайд

ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР-ЕЛ ҚАЗЫНАСЫ

#9 слайд
ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР-ЕЛ ҚАЗЫНАСЫ

9 слайд

ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР-ЕЛ ҚАЗЫНАСЫ

#10 слайд

10 слайд

Ұлттық құндылықтар дегеніміз халқымыздың ұлттық бет-болмысын, ерекшелігін көрсететін мәдениеті, діні, өнері, тілі.

#11 слайд
Ұлттық құндылықтар дегеніміз халқымыздың ұлттық бет-болмысын, ерекшелігін көрсететін мәдениеті, діні, өнері, тілі.

11 слайд

Ұлттық құндылықтар дегеніміз халқымыздың ұлттық бет-болмысын, ерекшелігін көрсететін мәдениеті, діні, өнері, тілі.

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

#14 слайд
мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

14 слайд

мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

Сөйлеп тұрғанда, бір сөз басқа сөздерге, бір буын басқа буындарға, бір дыбыс басқа дыбыстарға қарағанда күшті, көтеріңкі айты

#15 слайд
Сөйлеп тұрғанда, бір сөз басқа сөздерге, бір буын басқа буындарға, бір дыбыс басқа дыбыстарға қарағанда күшті, көтеріңкі айтылуын екпін дейміз. Қазақ тілінде екпін сөздің соңғы буынына түседі Екпін. Екпін түрлері Тілдік бағдар

15 слайд

Сөйлеп тұрғанда, бір сөз басқа сөздерге, бір буын басқа буындарға, бір дыбыс басқа дыбыстарға қарағанда күшті, көтеріңкі айтылуын екпін дейміз. Қазақ тілінде екпін сөздің соңғы буынына түседі Екпін. Екпін түрлері Тілдік бағдар

Сөз екпіні Ой екпіні Тіркес екпіні Дыбыс екпіні Екі немесе көп буынды сөздің ішіндегі бір буынның көтеріңкі айтылуы сөз

#16 слайд
Сөз екпіні Ой екпіні Тіркес екпіні Дыбыс екпіні Екі немесе көп буынды сөздің ішіндегі бір буынның көтеріңкі айтылуы сөз екпіні деп аталады. Қазақ тіліндегі сөз екпінінің орны тиянақты болады: екпін сөздің ең соңғы бөлігіне түседі. Мысалы: Үзді’к оқушыларға’ бағалы’ сыйлықта’р беріледі’. Ой екпіні – сөйлем ішіндегі бір сөзді оқшаулап, даралап, бөлек айту. Көбіне баяндауыштың алдында тұрады. Мысалы:  Атасы бүгін ауылға келді.                  Атасы  ауылға  бүгін келді.                  Ауылға  бүгін атасы келді. Екпін болып бөлінеді

16 слайд

Сөз екпіні Ой екпіні Тіркес екпіні Дыбыс екпіні Екі немесе көп буынды сөздің ішіндегі бір буынның көтеріңкі айтылуы сөз екпіні деп аталады. Қазақ тіліндегі сөз екпінінің орны тиянақты болады: екпін сөздің ең соңғы бөлігіне түседі. Мысалы: Үзді’к оқушыларға’ бағалы’ сыйлықта’р беріледі’. Ой екпіні – сөйлем ішіндегі бір сөзді оқшаулап, даралап, бөлек айту. Көбіне баяндауыштың алдында тұрады. Мысалы:  Атасы бүгін ауылға келді.                  Атасы  ауылға  бүгін келді.                  Ауылға  бүгін атасы келді. Екпін болып бөлінеді

Кейде тілімізде бірнеше сөз тізбектеліп барып түгелімен бір ғана екпінге ие болса тіркес екпін деп аталады. Айтылуда тіркес құ

#17 слайд
Кейде тілімізде бірнеше сөз тізбектеліп барып түгелімен бір ғана екпінге ие болса тіркес екпін деп аталады. Айтылуда тіркес құрамына енген сөздердің ара жігі үзілмей,бірігіп айтылады. Мысалы: тәлім-тәрбие’, ата-ана’, оқу үші’н, сен ғой’, ән са’л, көк ала’, қыпша бе’л, Абай көшесі’, ат үсті’, қас пен көздің арасында’, құлақ са’л, тез жазды’ Бір сөздің ішіндегі бір дыбысты көтеріп немесе созып айту Дыбыс екпіні. Дыбыс екпіні қуанышты көңіл күйді білдіргенде дауысты дыбысқа түседі. Мысалы: та-ма-ша! , Жа-рай-сың. Дыбыс екпіні көңіл-күйін білдіретін сөздерді айтуда жиі қолданылады. Ренжу, қынжылу сезімін білдіргенде дауыссыз дыбысқа түседі: Мымалы: отыр-р-р, тоқт-тат, ж-жап есікті т.б.

17 слайд

Кейде тілімізде бірнеше сөз тізбектеліп барып түгелімен бір ғана екпінге ие болса тіркес екпін деп аталады. Айтылуда тіркес құрамына енген сөздердің ара жігі үзілмей,бірігіп айтылады. Мысалы: тәлім-тәрбие’, ата-ана’, оқу үші’н, сен ғой’, ән са’л, көк ала’, қыпша бе’л, Абай көшесі’, ат үсті’, қас пен көздің арасында’, құлақ са’л, тез жазды’ Бір сөздің ішіндегі бір дыбысты көтеріп немесе созып айту Дыбыс екпіні. Дыбыс екпіні қуанышты көңіл күйді білдіргенде дауысты дыбысқа түседі. Мысалы: та-ма-ша! , Жа-рай-сың. Дыбыс екпіні көңіл-күйін білдіретін сөздерді айтуда жиі қолданылады. Ренжу, қынжылу сезімін білдіргенде дауыссыз дыбысқа түседі: Мымалы: отыр-р-р, тоқт-тат, ж-жап есікті т.б.

Сызбада берілген сөздермен танысып, орыс және қазақ тіліндегі екпіндерді салыстырыңдар .

#18 слайд
Сызбада берілген сөздермен танысып, орыс және қазақ тіліндегі екпіндерді салыстырыңдар .

18 слайд

Сызбада берілген сөздермен танысып, орыс және қазақ тіліндегі екпіндерді салыстырыңдар .

ТАҚТАМЕН ЖҰМЫС

#19 слайд
ТАҚТАМЕН ЖҰМЫС

19 слайд

ТАҚТАМЕН ЖҰМЫС

Қазақтың құнды өсиеттері

#20 слайд
Қазақтың құнды өсиеттері

20 слайд

Қазақтың құнды өсиеттері

Үйге тапсырма: «Ұлттық құндылық-ел қазынасы» тақырыбында эссе жазып, екпін қай тіркеске түсіп тұрғанын белгілеу.

#21 слайд
Үйге тапсырма: «Ұлттық құндылық-ел қазынасы» тақырыбында эссе жазып, екпін қай тіркеске түсіп тұрғанын белгілеу.

21 слайд

Үйге тапсырма: «Ұлттық құндылық-ел қазынасы» тақырыбында эссе жазып, екпін қай тіркеске түсіп тұрғанын белгілеу.

Рефлексия Сабақта мен ... жұмыс істедім. белсенді / енжар Мен сабақта өз жұмысыма... ризамын / риза емеспін Менің көңіл –күйім

#22 слайд
Рефлексия Сабақта мен ... жұмыс істедім. белсенді / енжар Мен сабақта өз жұмысыма... ризамын / риза емеспін Менің көңіл –күйім ... жақсы болды / нашарлады. Сабақ материалы маған ... түсінікті/ түсініксіз пайдалы / пайдасыз қызықты / зеріктіретін Үй тапсырмасы маған ... жеңіл / қиын қызықты / қызықсыз

22 слайд

Рефлексия Сабақта мен ... жұмыс істедім. белсенді / енжар Мен сабақта өз жұмысыма... ризамын / риза емеспін Менің көңіл –күйім ... жақсы болды / нашарлады. Сабақ материалы маған ... түсінікті/ түсініксіз пайдалы / пайдасыз қызықты / зеріктіретін Үй тапсырмасы маған ... жеңіл / қиын қызықты / қызықсыз

Файл форматы:
pptx
06.02.2025
213
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі