Материалдар / Ұлыттар достығы- басты байлығымыз Т.Тәжібаев атындағы ж.б.б.м
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұлыттар достығы- басты байлығымыз Т.Тәжібаев атындағы ж.б.б.м

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтіннен келтірілген деректерге қатысты өз жауабын өзге жауаптарымен салыстырып, қорытынды жасайды, тұжырымдайды.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Болжамдық ретроспекция» әдісі бойынша суреттерді құрастырайық

1 слайд
«Болжамдық ретроспекция» әдісі бойынша суреттерді құрастырайық

1 слайд

«Болжамдық ретроспекция» әдісі бойынша суреттерді құрастырайық

2 слайд

2 слайд

Бөлім тақырыбы Қазақстандағы ұлттар достастығы. Морфология Сабақтың тақырыбы: Ұлттар достығы – басты байлығымыз

3 слайд
Бөлім тақырыбы Қазақстандағы ұлттар достастығы. Морфология Сабақтың тақырыбы: Ұлттар достығы – басты байлығымыз

3 слайд

Бөлім тақырыбы Қазақстандағы ұлттар достастығы. Морфология Сабақтың тақырыбы: Ұлттар достығы – басты байлығымыз

 Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыр

4 слайд
 Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру. Оқу мақсаты: Мәтіннен келтірілген деректерге қатысты өз жауабын өзге жауаптарымен салыстырып, қорытынды жасайды, тұжырымдайды. Сабақтың мақсаты

4 слайд

 Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру. Оқу мақсаты: Мәтіннен келтірілген деректерге қатысты өз жауабын өзге жауаптарымен салыстырып, қорытынды жасайды, тұжырымдайды. Сабақтың мақсаты

Ынтымақ - оқ өтпес сауыт, Татулық - тамаша сауық. Тату үйдің тамағы тәтті мақалдарының мағынасын қалай түсінесіңдер?

5 слайд
Ынтымақ - оқ өтпес сауыт, Татулық - тамаша сауық. Тату үйдің тамағы тәтті мақалдарының мағынасын қалай түсінесіңдер? «Меймандос» сөзінің синонимін айтып көр. «Миға шабуыл» әдісі

5 слайд

Ынтымақ - оқ өтпес сауыт, Татулық - тамаша сауық. Тату үйдің тамағы тәтті мақалдарының мағынасын қалай түсінесіңдер? «Меймандос» сөзінің синонимін айтып көр. «Миға шабуыл» әдісі

 Ынтымағы мен бірлігі жарасқан елді ешқандай жау ала алмайды. Татулығы жарасқан елде тамаша тыныштық орын алады. Бі

6 слайд
 Ынтымағы мен бірлігі жарасқан елді ешқандай жау ала алмайды. Татулығы жарасқан елде тамаша тыныштық орын алады. Бірлігі бекем, берекелі елімді мақтан етемін. «Меймандос» сөзінің синонимі қонақжай Ықтимал жауаптар

6 слайд

 Ынтымағы мен бірлігі жарасқан елді ешқандай жау ала алмайды. Татулығы жарасқан елде тамаша тыныштық орын алады. Бірлігі бекем, берекелі елімді мақтан етемін. «Меймандос» сөзінің синонимі қонақжай Ықтимал жауаптар

 Қазақ – татулықтың қадірін білген, ынтымақтың ырысын бағалаған халық. Халқымыз өзінің татулығы мен ерлігінің арқасы

7 слайд
 Қазақ – татулықтың қадірін білген, ынтымақтың ырысын бағалаған халық. Халқымыз өзінің татулығы мен ерлігінің арқасында осынау дарқан даланың иесі атанды. «Алтау ала болса, ауыздағы кетеді, төртеу түгел болса, төбедегі келеді», «Ырыс алды - ынтымақ», «Бірлік түбі - береке», «Ынтымақ түбі - игілік», «Бірлік түбі - тірлік», «Күш – бірлікте», «Төртеуі түгел төрге шығар» тәрізді ұлағатты сөз айтып, өсиет қалдырған. Ұрпағын береке – бірлікке, достыққа, адамды сыйлауға, татулыққа жетелейтін меймандостық тәрбие берген. Қазақтың алыстағы ағайынмен жөн сұрасқанда, ең алдымен, «Ел аман, жұрт тыныш па?» деп қалың жұрттың есендігін сұрауында үлкен мән бар. Алыстағы ағайынның амандығын есітіп, есендігін білгеннен соң жон арқасын кеңге салып марқайып қалады. Адам болмысы әрдайым тыныштықты, берекелі, баянды ғұмырды аңсайды. «Бірлігі бар ел озады, бірлігі кеткен ел тозады». Кезінде үш жүздің басын қосқан Абылай ханға ақылшы болған Бұқар жырау: Мұсылманның баласы, Сірә, бір кеңес құрыңыз, Бірауызды болыңыз!- деп халықты бәрінен бұрын ынтымақшыл, ұйымшыл болуға шақырған. Ал жыр алыбы Жамбыл атағы арындап тұрған от ауызды, орақ тілді ақын Құлмамбетті: Адамдықты айт, ерлікті айт, батырлықты айт, Ел бірлігін сақтаған татулықты айт! – деген екі ауыз сөзімен жеңіп, татулық пен тыныштықтың қадірін ұқтырып кеткен... Меймандос қазақ – татулықтың жаршысы

7 слайд

 Қазақ – татулықтың қадірін білген, ынтымақтың ырысын бағалаған халық. Халқымыз өзінің татулығы мен ерлігінің арқасында осынау дарқан даланың иесі атанды. «Алтау ала болса, ауыздағы кетеді, төртеу түгел болса, төбедегі келеді», «Ырыс алды - ынтымақ», «Бірлік түбі - береке», «Ынтымақ түбі - игілік», «Бірлік түбі - тірлік», «Күш – бірлікте», «Төртеуі түгел төрге шығар» тәрізді ұлағатты сөз айтып, өсиет қалдырған. Ұрпағын береке – бірлікке, достыққа, адамды сыйлауға, татулыққа жетелейтін меймандостық тәрбие берген. Қазақтың алыстағы ағайынмен жөн сұрасқанда, ең алдымен, «Ел аман, жұрт тыныш па?» деп қалың жұрттың есендігін сұрауында үлкен мән бар. Алыстағы ағайынның амандығын есітіп, есендігін білгеннен соң жон арқасын кеңге салып марқайып қалады. Адам болмысы әрдайым тыныштықты, берекелі, баянды ғұмырды аңсайды. «Бірлігі бар ел озады, бірлігі кеткен ел тозады». Кезінде үш жүздің басын қосқан Абылай ханға ақылшы болған Бұқар жырау: Мұсылманның баласы, Сірә, бір кеңес құрыңыз, Бірауызды болыңыз!- деп халықты бәрінен бұрын ынтымақшыл, ұйымшыл болуға шақырған. Ал жыр алыбы Жамбыл атағы арындап тұрған от ауызды, орақ тілді ақын Құлмамбетті: Адамдықты айт, ерлікті айт, батырлықты айт, Ел бірлігін сақтаған татулықты айт! – деген екі ауыз сөзімен жеңіп, татулық пен тыныштықтың қадірін ұқтырып кеткен... Меймандос қазақ – татулықтың жаршысы

Мұсылманның баласы, Сірә, бір кеңес құрыңыз, Бірауызды болыңыз!- Жыр алыбы Жамбыл Қазақтың алыстағы ағайынмен жөн сұрасқанд

8 слайд
Мұсылманның баласы, Сірә, бір кеңес құрыңыз, Бірауызды болыңыз!- Жыр алыбы Жамбыл Қазақтың алыстағы ағайынмен жөн сұрасқанда... Абылай ханға ақылшы болған Бұқар жырау Татулықтың қадірін білген, ынтымақтың ырысын бағалаған халық Абылайхан Адамдықты айт, ерлікті айт, батырлықты айт, Ел бірлігін сақтаған татулықты айт! «Ел аман, жұрт тыныш па?» Үш жүздің басын қосқан хан Қазақ 1-тапсырма «Сәйкестендіру кестесі» Дескриптор: -мәтінді толық түсінеді; -берілген ақпаратты сәйкестендіреді.

8 слайд

Мұсылманның баласы, Сірә, бір кеңес құрыңыз, Бірауызды болыңыз!- Жыр алыбы Жамбыл Қазақтың алыстағы ағайынмен жөн сұрасқанда... Абылай ханға ақылшы болған Бұқар жырау Татулықтың қадірін білген, ынтымақтың ырысын бағалаған халық Абылайхан Адамдықты айт, ерлікті айт, батырлықты айт, Ел бірлігін сақтаған татулықты айт! «Ел аман, жұрт тыныш па?» Үш жүздің басын қосқан хан Қазақ 1-тапсырма «Сәйкестендіру кестесі» Дескриптор: -мәтінді толық түсінеді; -берілген ақпаратты сәйкестендіреді.

Мұсылманның баласы, Сірә, бір кеңес құрыңыз, Бірауызды болыңыз!- Жыр алыбы Жамбыл Қазақтың алыстағы ағайынмен жөн сұрасқанд

9 слайд
Мұсылманның баласы, Сірә, бір кеңес құрыңыз, Бірауызды болыңыз!- Жыр алыбы Жамбыл Қазақтың алыстағы ағайынмен жөн сұрасқанда... Абылай ханға ақылшы болған Бұқар жырау Татулықтың қадірін білген, ынтымақтың ырысын бағалаған халық Абылайхан Адамдықты айт, ерлікті айт, батырлықты айт, Ел бірлігін сақтаған татулықты айт! «Ел аман, жұрт тыныш па?» Үш жүздің басын қосқан хан Қазақ 1-тапсырма «Сәйкестендіру кестесі» Дескриптор: -мәтінді толық түсінеді; -берілген ақпаратты сәйкестендіреді.

9 слайд

Мұсылманның баласы, Сірә, бір кеңес құрыңыз, Бірауызды болыңыз!- Жыр алыбы Жамбыл Қазақтың алыстағы ағайынмен жөн сұрасқанда... Абылай ханға ақылшы болған Бұқар жырау Татулықтың қадірін білген, ынтымақтың ырысын бағалаған халық Абылайхан Адамдықты айт, ерлікті айт, батырлықты айт, Ел бірлігін сақтаған татулықты айт! «Ел аман, жұрт тыныш па?» Үш жүздің басын қосқан хан Қазақ 1-тапсырма «Сәйкестендіру кестесі» Дескриптор: -мәтінді толық түсінеді; -берілген ақпаратты сәйкестендіреді.

1.Қазақ халқы татулықтың қадірін қалай білген? 2.Меймандостық тәрбие дегенді қалай түсінесің? 3.Неліктен Қазақстанды ынтыма

10 слайд
1.Қазақ халқы татулықтың қадірін қалай білген? 2.Меймандостық тәрбие дегенді қалай түсінесің? 3.Неліктен Қазақстанды ынтымағы жарасқан ел деп атайды? Дескриптор - сұраққа дәлелді жауап береді; - өз ойларын ортаға салады; - өзара талқылайды. 2- тапсырма «Пікірлер алаңы» әдісі

10 слайд

1.Қазақ халқы татулықтың қадірін қалай білген? 2.Меймандостық тәрбие дегенді қалай түсінесің? 3.Неліктен Қазақстанды ынтымағы жарасқан ел деп атайды? Дескриптор - сұраққа дәлелді жауап береді; - өз ойларын ортаға салады; - өзара талқылайды. 2- тапсырма «Пікірлер алаңы» әдісі

1. Қазақ халқы татулықтың қадірін өте жақсы түсінген, ынтымақтың ырысын бағалаған халық. 2. Ұрпағын береке – бірлікке, дост

11 слайд
1. Қазақ халқы татулықтың қадірін өте жақсы түсінген, ынтымақтың ырысын бағалаған халық. 2. Ұрпағын береке – бірлікке, достыққа, адамды сыйлауды, татулыққа жетелейтін тәрбиенің түрі. 3. 130 – дан аса ұлт өкілдері бір шаңырақ астында тату – тәтті өмір сүріп келе жатқандықтан ынтымағы жарасқан ел деп атаған. Ұқсас жауаптар

11 слайд

1. Қазақ халқы татулықтың қадірін өте жақсы түсінген, ынтымақтың ырысын бағалаған халық. 2. Ұрпағын береке – бірлікке, достыққа, адамды сыйлауды, татулыққа жетелейтін тәрбиенің түрі. 3. 130 – дан аса ұлт өкілдері бір шаңырақ астында тату – тәтті өмір сүріп келе жатқандықтан ынтымағы жарасқан ел деп атаған. Ұқсас жауаптар

1.Ұлттар арасындағы достықтың бұзылмауына қандай кеңес айтар едің? 2. Татулық пен бірлік кімдерді байланыстырады?

12 слайд
1.Ұлттар арасындағы достықтың бұзылмауына қандай кеңес айтар едің? 2. Татулық пен бірлік кімдерді байланыстырады? Дескриптор: -сұраққа нақты жауап береді; -өз жауабын басқа оқушымен салыстырады; -тыңдалған мәтіннен деректер келтіреді. 3- тапсырма «SWOТ-талдау» әдісі бойынша өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырады

12 слайд

1.Ұлттар арасындағы достықтың бұзылмауына қандай кеңес айтар едің? 2. Татулық пен бірлік кімдерді байланыстырады? Дескриптор: -сұраққа нақты жауап береді; -өз жауабын басқа оқушымен салыстырады; -тыңдалған мәтіннен деректер келтіреді. 3- тапсырма «SWOТ-талдау» әдісі бойынша өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырады

1. Ұлттар арасындағы достық сол елдің заңына бағынғанда ғана бұзылмайды. 2. Басқа ұлт өкілі менің салт- дәстүрімді аяқасты

13 слайд
1. Ұлттар арасындағы достық сол елдің заңына бағынғанда ғана бұзылмайды. 2. Басқа ұлт өкілі менің салт- дәстүрімді аяқасты етсе, тілімді сыйламаса, әрине жүрегім ауырар еді. Оған бұл елде тұмауға кеңес берер едім, егер тұрған жағдайда оның бәрін сыйлауға міндетті екенін түсіндіруге тырсар едім. 3. Татулық пен достық бір шаңырақ астында тыныш өмір сүретін әр түрлі ұлт өкілдерін байланыстырады. Өзіңді тексер

13 слайд

1. Ұлттар арасындағы достық сол елдің заңына бағынғанда ғана бұзылмайды. 2. Басқа ұлт өкілі менің салт- дәстүрімді аяқасты етсе, тілімді сыйламаса, әрине жүрегім ауырар еді. Оған бұл елде тұмауға кеңес берер едім, егер тұрған жағдайда оның бәрін сыйлауға міндетті екенін түсіндіруге тырсар едім. 3. Татулық пен достық бір шаңырақ астында тыныш өмір сүретін әр түрлі ұлт өкілдерін байланыстырады. Өзіңді тексер

Достығы жарасқан елміз. Қазақстанда әр ұлт өкілдерінің кәсіппен шұғылдануына барлық жағдай жасалған. Бізден басқа мемлек

14 слайд
Достығы жарасқан елміз. Қазақстанда әр ұлт өкілдерінің кәсіппен шұғылдануына барлық жағдай жасалған. Бізден басқа мемлекетте дәл біздегідей терезесі тең еңбек етіп, кәсіп жасап, қалаған ісімен айналысып жатқан диаспоралар жоқ. Сондықтан олар Қазақстанда бақытты өмір сүріп жатыр. Елімізде еңбек етіп жүрген әртүрлі ұлт өкілдерін көргенде қазақтың кеңдігіне қайран қаласыз. Осыдан біраз жыл бұрын тарихи отандарына кеткен немістер Қазақстанға қайта келді. Дескриптор: -мәтіннен етістіктерді табады; -жасалу жолын түсіндіреді. 4-тапсырма Мәтіндегі етістіктердің қалай жасалып тұрғанын түсіндір.

14 слайд

Достығы жарасқан елміз. Қазақстанда әр ұлт өкілдерінің кәсіппен шұғылдануына барлық жағдай жасалған. Бізден басқа мемлекетте дәл біздегідей терезесі тең еңбек етіп, кәсіп жасап, қалаған ісімен айналысып жатқан диаспоралар жоқ. Сондықтан олар Қазақстанда бақытты өмір сүріп жатыр. Елімізде еңбек етіп жүрген әртүрлі ұлт өкілдерін көргенде қазақтың кеңдігіне қайран қаласыз. Осыдан біраз жыл бұрын тарихи отандарына кеткен немістер Қазақстанға қайта келді. Дескриптор: -мәтіннен етістіктерді табады; -жасалу жолын түсіндіреді. 4-тапсырма Мәтіндегі етістіктердің қалай жасалып тұрғанын түсіндір.

5-тапсырма Мақал-мәтелдердегі есімшенің жұрнақтарын тап.

15 слайд
5-тапсырма Мақал-мәтелдердегі есімшенің жұрнақтарын тап.

15 слайд

5-тапсырма Мақал-мәтелдердегі есімшенің жұрнақтарын тап.

16 слайд

16 слайд