Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Нурманбаева Бейбитгуль Аманжоловна
Қарағанды қаласы, № 12 ЖББОМ
Сабақтың
тақырыбы
Оқу
мақсаты
Сабақтың
мақсаттары Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың
сыртқы бұрышы
7.1.1.16 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы
туралы теорема мен оның салдарларын дәлелдеу;
7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы
туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда
қолдану ;
1. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы
теореманы және оның салдарын дәлелдеу.
2. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы
теоремасын пайдаланып, белгісіз бұрыштарды табу.
3. Үшбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысының
қасиеттерін ескере отырып күрделі есептер шығару.
1 слайд
Нурманбаева Бейбитгуль Аманжоловна Қарағанды қаласы, № 12 ЖББОМ Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаты Сабақтың мақсаттары Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы 7.1.1.16 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын дәлелдеу; 7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану ; 1. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы және оның салдарын дәлелдеу. 2. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы теоремасын пайдаланып, белгісіз бұрыштарды табу. 3. Үшбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысының қасиеттерін ескере отырып күрделі есептер шығару.
2 слайд
үшбұрыштың ішкі
бұрыштарының қосындысы
туралы теореманы және оның
салдарын дәлелдейді;
үшбұрыштың ішкі бұрыштарының
қосындысы теоремасын пайдаланып,
белгісіз бұрыштарды табады;
үшбұрыштардың ішкі бұрыштарының
қосындысының қасиеттерін ескере
отырып күрделі есептер шығарады;Бағалау критерийі
2 слайд
үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы және оның салдарын дәлелдейді; үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы теоремасын пайдаланып, белгісіз бұрыштарды табады; үшбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысының қасиеттерін ескере отырып күрделі есептер шығарады;Бағалау критерийі
3 слайд
Тілдік
мақсаттар
Пәнд ік, тілдік мақсат:
Оқушылар
үшбұрыштардың ішкі
бұрыштарының
қосындысы туралы
теореманы айта алады,
өз ойын басқаларға
жеткізе біледі,
дәлелдейді. Пәнге қатысты лексика
мен терминология :
«бұрыш», «үшбұрыш»,
«градус», «тік бұрышты
үшбұрыш»,
«транспортир»,
«қабырға», «бұрыш»,
«катет», «тік бұрыш»,
«гипотенуза». Диалогқа/жазылымға
қажетті тіркестер :
«Бұл қабырға/ бұрыш
… өлшенеді», «Тік
бұрыш 90 градус ...»,
«Осы бұрыш/қабырға
соған тең».«Бұл
бұрыш/қабырға одан
ерекшеленеді»,«Бұл
бұрыш одан
кем/артық».
3 слайд
Тілдік мақсаттар Пәнд ік, тілдік мақсат: Оқушылар үшбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы айта алады, өз ойын басқаларға жеткізе біледі, дәлелдейді. Пәнге қатысты лексика мен терминология : «бұрыш», «үшбұрыш», «градус», «тік бұрышты үшбұрыш», «транспортир», «қабырға», «бұрыш», «катет», «тік бұрыш», «гипотенуза». Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер : «Бұл қабырға/ бұрыш … өлшенеді», «Тік бұрыш 90 градус ...», «Осы бұрыш/қабырға соған тең».«Бұл бұрыш/қабырға одан ерекшеленеді»,«Бұл бұрыш одан кем/артық».
4 слайд
•
Ұжымда жұмыс жасай білуге, бір- бірін
тыңдай білуге, пікірлерімен санасуға,
құрметтеуге баулуҚұндылыққа
баулу
•
Сызу, геометрия сызба бойынша
есептер құрастырады, бұрыштың
белгісіз шамаларын анықтайды.
•
Тарих: петроглифте геометрия
фигуралардың бейнелеуі.Пән аралық
байланыс
•
7.1.1.14 теңқабырғалы, теңбүйірлі,
тікбұрышты үшбұрыштардың
элементтерін білу.Алдынғы білім
4 слайд
• Ұжымда жұмыс жасай білуге, бір- бірін тыңдай білуге, пікірлерімен санасуға, құрметтеуге баулуҚұндылыққа баулу • Сызу, геометрия сызба бойынша есептер құрастырады, бұрыштың белгісіз шамаларын анықтайды. • Тарих: петроглифте геометрия фигуралардың бейнелеуі.Пән аралық байланыс • 7.1.1.14 теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін білу.Алдынғы білім
5 слайд
Сабақтың басы
«Айырмашылығы неде?» әдісі бойынша
фигуралардың айырмашылығын айтыңыздар .
Ж «Өлшеу» әдісі : Оқушыларға әр түрлі қиылған
үшбұрыштар беріледі.
•
Берілген үшбұрыштарды алып, бұрыштарын белгілеу.
•
Транспортирдің көмегімен бұрыштарды өлшеу
•
Барлық бұрыштардың қосындысын табу.
•
Қорытынды жасау.
Осы әдісі арқылы оқушыларға сабақ тақырыбын,мақсатын
өздері ашуына бағыттаймын . Психолог
иялық
ахуалТопқа
бөлу Сабақ
мақсатын
айқындау
5 слайд
Сабақтың басы «Айырмашылығы неде?» әдісі бойынша фигуралардың айырмашылығын айтыңыздар . Ж «Өлшеу» әдісі : Оқушыларға әр түрлі қиылған үшбұрыштар беріледі. • Берілген үшбұрыштарды алып, бұрыштарын белгілеу. • Транспортирдің көмегімен бұрыштарды өлшеу • Барлық бұрыштардың қосындысын табу. • Қорытынды жасау. Осы әдісі арқылы оқушыларға сабақ тақырыбын,мақсатын өздері ашуына бағыттаймын . Психолог иялық ахуалТопқа бөлу Сабақ мақсатын айқындау
6 слайд
“ Ойлан,
жұптас, бөліс “
әдісі
ҚБ:”Қосу ,алу,
бөліс”
Тапсырма Үшбұрыштың бір бұрышы 40° тең,
екіншісі 60°тең болса, үшінші
бұрыштың шамасын анықта? 60°
Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір
бұрыштарының қосындысы нешеге
тең? 90°
Тікбұрышты теңбүйірлі
үшбұрыштың сүйір бұрышы нешеге
тең? 45°
Теңқабырғалы үшбұрыштың
бұрышы нешеге тең? 80°
білу түсіну қолдану Дескриптор
- үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы
теорема мен салдарды біледі;
-сызбасын салады;
-үшбұрыш бұрышының шамасы жайлы ұйғарым
жасайды;
-теорема мен салдарды пайдаланып есептер шығарады;
-жауаптарын салыстырады 1 тапсырма
Теорема мен салдарды дәлелдей отырып,
«сәйкестендіру» кестесін толтырСабақтың ортасы
6 слайд
“ Ойлан, жұптас, бөліс “ әдісі ҚБ:”Қосу ,алу, бөліс” Тапсырма Үшбұрыштың бір бұрышы 40° тең, екіншісі 60°тең болса, үшінші бұрыштың шамасын анықта? 60° Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштарының қосындысы нешеге тең? 90° Тікбұрышты теңбүйірлі үшбұрыштың сүйір бұрышы нешеге тең? 45° Теңқабырғалы үшбұрыштың бұрышы нешеге тең? 80° білу түсіну қолдану Дескриптор - үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен салдарды біледі; -сызбасын салады; -үшбұрыш бұрышының шамасы жайлы ұйғарым жасайды; -теорема мен салдарды пайдаланып есептер шығарады; -жауаптарын салыстырады 1 тапсырма Теорема мен салдарды дәлелдей отырып, «сәйкестендіру» кестесін толтырСабақтың ортасы
7 слайд
“ Көршіңмен
ақылдас” әдісі
•
әдісі арқылы әрбір
оқушы өз білгенін
ортаға салып,
көршісімен бөліседі . ҚБ:“Индекс
карточкалар”
•
әдісі арқылы жауап
үлгісімен жұптар бір-бірін
бағалайды.
•
1 бетіне есептердің дұрыс
жауабына белгі соғады,
•
2 бетіне жіберген
қателіктеріне белгі соғады. Диалог және қолдау
көрсету
•
Мұғалім оқушыларды
ойланту үшін және бірқатар
жауаптар алу үшін алдын
ала дайындалған
сұрақтарды қоюына
болады..Дескриптор
Ішкі бұрыштардың қосындысы
туралы теореманы қолданады;
•
теңдеу құрады;
•
теңдеуді шешеді;
белгісіз бұрыштарды анықтайды 2 тапсырма
Белгісіз бұрыштарды табыңыз
талдау жинақтау
7 слайд
“ Көршіңмен ақылдас” әдісі • әдісі арқылы әрбір оқушы өз білгенін ортаға салып, көршісімен бөліседі . ҚБ:“Индекс карточкалар” • әдісі арқылы жауап үлгісімен жұптар бір-бірін бағалайды. • 1 бетіне есептердің дұрыс жауабына белгі соғады, • 2 бетіне жіберген қателіктеріне белгі соғады. Диалог және қолдау көрсету • Мұғалім оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қоюына болады..Дескриптор Ішкі бұрыштардың қосындысы туралы теореманы қолданады; • теңдеу құрады; • теңдеуді шешеді; белгісіз бұрыштарды анықтайды 2 тапсырма Белгісіз бұрыштарды табыңыз талдау жинақтау
8 слайд
“ Кейс”
әдісі •
Осы әдісі арқылы оқушылар тапсырмамен
танысып, оны шешудің жолдарын іздейді,
әртүрлі проблемаларды талдау және оларды
шеше білу қабілеттері шыңдау мақсатында
тиімді тәсілді таңдай отырып шығарады.
ҚБ:“Екі
жұлдыз, бір
тілек” •
Сыныптастарды бағалау үдерісінде
оқушылардан екі жұлдыз қоюды және бір
тілек айтуды сұраңыз.
•
Екі жұлдыз жұмыс істеген кезде оларға
ерекше ұнаған 2 зат
•
Бір тілек бұл жақсартуға болатын нәрсе .
Бағалау •
Оқушылар үнемі бағаланып отырады,
осылайша педагогикалық қызмет пен
саралаудың басқа да түрлері оқушылардың
қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіліп
отырылуы мүмкін. 3 тапсырма
Пентаграмм тәріздес бес бұрышты жұлдыздың
барлық сүйір бұрыштардың қосындысын табыңдар .
Дескриптор
-әр үшбұрыштарды
ажыратады;
-әр бір үшбұрыштың сүйір
бұрышын табады;
-барлық сүйір бұрыштардың
қосындысын табады .
Бағалау
8 слайд
“ Кейс” әдісі • Осы әдісі арқылы оқушылар тапсырмамен танысып, оны шешудің жолдарын іздейді, әртүрлі проблемаларды талдау және оларды шеше білу қабілеттері шыңдау мақсатында тиімді тәсілді таңдай отырып шығарады. ҚБ:“Екі жұлдыз, бір тілек” • Сыныптастарды бағалау үдерісінде оқушылардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды сұраңыз. • Екі жұлдыз жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат • Бір тілек бұл жақсартуға болатын нәрсе . Бағалау • Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлері оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіліп отырылуы мүмкін. 3 тапсырма Пентаграмм тәріздес бес бұрышты жұлдыздың барлық сүйір бұрыштардың қосындысын табыңдар . Дескриптор -әр үшбұрыштарды ажыратады; -әр бір үшбұрыштың сүйір бұрышын табады; -барлық сүйір бұрыштардың қосындысын табады . Бағалау
9 слайд
«Крестиктер-нөлдіктер» әдісі
1-ші команда ( нөлдіктер ) кестеден сан таңдайды .
Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды.
Жауап дұрыс болған жағдайда,
1-ші команда сол квадратқа крестик қояды .
Жауапдұрысболмағанжағдайда, 2-ші команда
(крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа
крестик қоюға мүмкіндік алады.
Рефлексия
«Кір жаятын жіп» оқушылардың бүгін сабақ жөнінде
өз ойларын үйден пішіп келген киім үлгілеріне
жазады.Сабақтың соңы
1 2 3
4
5
6
7
8
9
•
Барлық оқушыларға бағытталған
нұсқау бере отырып, олардың
әрқайсысының өздерінен не
күтетіндігін түсінгендеріне көз
жеткізу керек. Қорытынды
9 слайд
«Крестиктер-нөлдіктер» әдісі 1-ші команда ( нөлдіктер ) кестеден сан таңдайды . Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды . Жауапдұрысболмағанжағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады. Рефлексия «Кір жаятын жіп» оқушылардың бүгін сабақ жөнінде өз ойларын үйден пішіп келген киім үлгілеріне жазады.Сабақтың соңы 1 2 3 4 5 6 7 8 9 • Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу керек. Қорытынды
10 слайд
Оқушыларды қолдау мен құптауды білдіретін 55 тәсілдер
1 Жарайсын! 29. Сен дұрыс жолдассың!
2 Жақсы! 30 Жақсы!
3 Менің ойымнан шықтың! 31 Өте назарлы!
4 Мен білетіндерден де артық! 32 Сен оны түсіндің!
5 Керемет! 33 Сен оны жылдам орындайсын!
6 Тамаша! 34 Ең керегі де осы еді!
7 Ұмытылмас! 35 Ух!
8 Осыны біз көптен күткенбіз! 36 Құттықтаймын!
9 Бұл менің жүрегімнің түбіне дейін жетті! 37 Мен сені мақтан етемін!
10 Өте жақсы! 38 Мен бақыттымын!
11 Тапқыр! 39 Маған сенің көмегің өте қажет!
12 Дарынды! 40 Сенімен жұмыс істеген өте көңілді!
13 Сен дарындысын! 41 Сен маған қажетсін!
14 Сен бүгін көп жұмыс атқардың! 42 Әр күн сайын сенде жақсы орындалады!
15 Таң қаларлық! 43 Сен мені қуанттың!
16 Жақсырақ! 44 Сенсіз бұл жерде орындай алмаспын!
17 Мен ойлағаннан да жақсы! 45 Сені оны орындай алатыныңды білгенмін!
18 Ғажап! 46 Мен оны өзім де жақсы бітіре алмас едім!
19 Өте әдемі! 47 Осылай жақсы жұмыс атқаруынды жалғастыр
20 Таңданарлық! 48 Бұл жетістік
21 Ұқсаусыз! 49 Жұмысыңызға рахмет!
22 Салыстырмаулық! 50 Бүгін сізде бәрі орындалады!
23 Әдемі! 51 Бүгін кешегіденде жақсы орындадың!
24 Ертегідей! 52 Сіз менің күткенімдегіден жақсы орындадың!
25 Өте анық! 53 Биіктейбер!
26 Жүйелі,ашық! 54 Қуаныштымын!
27 Жақсы бастама! 55 Сөз жоқ!
28 Сен-ғажайыпсың!
10 слайд
Оқушыларды қолдау мен құптауды білдіретін 55 тәсілдер 1 Жарайсын! 29. Сен дұрыс жолдассың! 2 Жақсы! 30 Жақсы! 3 Менің ойымнан шықтың! 31 Өте назарлы! 4 Мен білетіндерден де артық! 32 Сен оны түсіндің! 5 Керемет! 33 Сен оны жылдам орындайсын! 6 Тамаша! 34 Ең керегі де осы еді! 7 Ұмытылмас! 35 Ух! 8 Осыны біз көптен күткенбіз! 36 Құттықтаймын! 9 Бұл менің жүрегімнің түбіне дейін жетті! 37 Мен сені мақтан етемін! 10 Өте жақсы! 38 Мен бақыттымын! 11 Тапқыр! 39 Маған сенің көмегің өте қажет! 12 Дарынды! 40 Сенімен жұмыс істеген өте көңілді! 13 Сен дарындысын! 41 Сен маған қажетсін! 14 Сен бүгін көп жұмыс атқардың! 42 Әр күн сайын сенде жақсы орындалады! 15 Таң қаларлық! 43 Сен мені қуанттың! 16 Жақсырақ! 44 Сенсіз бұл жерде орындай алмаспын! 17 Мен ойлағаннан да жақсы! 45 Сені оны орындай алатыныңды білгенмін! 18 Ғажап! 46 Мен оны өзім де жақсы бітіре алмас едім! 19 Өте әдемі! 47 Осылай жақсы жұмыс атқаруынды жалғастыр 20 Таңданарлық! 48 Бұл жетістік 21 Ұқсаусыз! 49 Жұмысыңызға рахмет! 22 Салыстырмаулық! 50 Бүгін сізде бәрі орындалады! 23 Әдемі! 51 Бүгін кешегіденде жақсы орындадың! 24 Ертегідей! 52 Сіз менің күткенімдегіден жақсы орындадың! 25 Өте анық! 53 Биіктейбер! 26 Жүйелі,ашық! 54 Қуаныштымын! 27 Жақсы бастама! 55 Сөз жоқ! 28 Сен-ғажайыпсың!
11 слайд
Оқыту үшін бағалау құралдары
ОүБ оқыту мен оқу үдерісінде қолданған кезде өте тиімді.
Бұл құралдар мұғалімдерге мақсатқа қол жеткізуге арналған әр түрлі жаттығулар мен
аспектілер арқылы көмек беру үшін әзірленген.
11 слайд
Оқыту үшін бағалау құралдары ОүБ оқыту мен оқу үдерісінде қолданған кезде өте тиімді. Бұл құралдар мұғалімдерге мақсатқа қол жеткізуге арналған әр түрлі жаттығулар мен аспектілер арқылы көмек беру үшін әзірленген.
12 слайд
12 слайд