Материалдар / Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы

Материал туралы қысқаша түсінік
Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы және оның салдарын дәлелдеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2019
917
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Нурманбаева Бейбитгуль Аманжоловна Қарағанды қаласы, № 12 ЖББОМ Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаты Сабақтың мақс

1 слайд
Нурманбаева Бейбитгуль Аманжоловна Қарағанды қаласы, № 12 ЖББОМ Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаты Сабақтың мақсаттары Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы 7.1.1.16 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын дәлелдеу; 7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану ; 1. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы және оның салдарын дәлелдеу. 2. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы теоремасын пайдаланып, белгісіз бұрыштарды табу. 3. Үшбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысының қасиеттерін ескере отырып күрделі есептер шығару.

1 слайд

Нурманбаева Бейбитгуль Аманжоловна Қарағанды қаласы, № 12 ЖББОМ Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаты Сабақтың мақсаттары Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы 7.1.1.16 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын дәлелдеу; 7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану ; 1. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы және оның салдарын дәлелдеу. 2. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы теоремасын пайдаланып, белгісіз бұрыштарды табу. 3. Үшбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысының қасиеттерін ескере отырып күрделі есептер шығару.

үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы және оның салдарын дәлелдейді; үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындыс

2 слайд
үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы және оның салдарын дәлелдейді; үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы теоремасын пайдаланып, белгісіз бұрыштарды табады; үшбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысының қасиеттерін ескере отырып күрделі есептер шығарады;Бағалау критерийі

2 слайд

үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы және оның салдарын дәлелдейді; үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы теоремасын пайдаланып, белгісіз бұрыштарды табады; үшбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысының қасиеттерін ескере отырып күрделі есептер шығарады;Бағалау критерийі

Тілдік мақсаттар Пәнд ік, тілдік мақсат: Оқушылар үшбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы айта алады,

3 слайд
Тілдік мақсаттар Пәнд ік, тілдік мақсат: Оқушылар үшбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы айта алады, өз ойын басқаларға жеткізе біледі, дәлелдейді. Пәнге қатысты лексика мен терминология : «бұрыш», «үшбұрыш», «градус», «тік бұрышты үшбұрыш», «транспортир», «қабырға», «бұрыш», «катет», «тік бұрыш», «гипотенуза». Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер : «Бұл қабырға/ бұрыш … өлшенеді», «Тік бұрыш 90 градус ...», «Осы бұрыш/қабырға соған тең».«Бұл бұрыш/қабырға одан ерекшеленеді»,«Бұл бұрыш одан кем/артық».

3 слайд

Тілдік мақсаттар Пәнд ік, тілдік мақсат: Оқушылар үшбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы айта алады, өз ойын басқаларға жеткізе біледі, дәлелдейді. Пәнге қатысты лексика мен терминология : «бұрыш», «үшбұрыш», «градус», «тік бұрышты үшбұрыш», «транспортир», «қабырға», «бұрыш», «катет», «тік бұрыш», «гипотенуза». Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер : «Бұл қабырға/ бұрыш … өлшенеді», «Тік бұрыш 90 градус ...», «Осы бұрыш/қабырға соған тең».«Бұл бұрыш/қабырға одан ерекшеленеді»,«Бұл бұрыш одан кем/артық».

• Ұжымда жұмыс жасай білуге, бір- бірін тыңдай білуге, пікірлерімен санасуға, құрметтеуге баулуҚұндылыққа баулу • Сызу, геоме

4 слайд
• Ұжымда жұмыс жасай білуге, бір- бірін тыңдай білуге, пікірлерімен санасуға, құрметтеуге баулуҚұндылыққа баулу • Сызу, геометрия сызба бойынша есептер құрастырады, бұрыштың белгісіз шамаларын анықтайды. • Тарих: петроглифте геометрия фигуралардың бейнелеуі.Пән аралық байланыс • 7.1.1.14 теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін білу.Алдынғы білім

4 слайд

• Ұжымда жұмыс жасай білуге, бір- бірін тыңдай білуге, пікірлерімен санасуға, құрметтеуге баулуҚұндылыққа баулу • Сызу, геометрия сызба бойынша есептер құрастырады, бұрыштың белгісіз шамаларын анықтайды. • Тарих: петроглифте геометрия фигуралардың бейнелеуі.Пән аралық байланыс • 7.1.1.14 теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін білу.Алдынғы білім

Сабақтың басы «Айырмашылығы неде?» әдісі бойынша фигуралардың айырмашылығын айтыңыздар . Ж «Өлшеу» әдісі : Оқушыларға әр түр

5 слайд
Сабақтың басы «Айырмашылығы неде?» әдісі бойынша фигуралардың айырмашылығын айтыңыздар . Ж «Өлшеу» әдісі : Оқушыларға әр түрлі қиылған үшбұрыштар беріледі. • Берілген үшбұрыштарды алып, бұрыштарын белгілеу. • Транспортирдің көмегімен бұрыштарды өлшеу • Барлық бұрыштардың қосындысын табу. • Қорытынды жасау. Осы әдісі арқылы оқушыларға сабақ тақырыбын,мақсатын өздері ашуына бағыттаймын . Психолог иялық ахуалТопқа бөлу Сабақ мақсатын айқындау

5 слайд

Сабақтың басы «Айырмашылығы неде?» әдісі бойынша фигуралардың айырмашылығын айтыңыздар . Ж «Өлшеу» әдісі : Оқушыларға әр түрлі қиылған үшбұрыштар беріледі. • Берілген үшбұрыштарды алып, бұрыштарын белгілеу. • Транспортирдің көмегімен бұрыштарды өлшеу • Барлық бұрыштардың қосындысын табу. • Қорытынды жасау. Осы әдісі арқылы оқушыларға сабақ тақырыбын,мақсатын өздері ашуына бағыттаймын . Психолог иялық ахуалТопқа бөлу Сабақ мақсатын айқындау

“ Ойлан, жұптас, бөліс “ әдісі ҚБ:”Қосу ,алу, бөліс” Тапсырма Үшбұрыштың бір бұрышы 40° тең, екіншісі 60°тең болса, үшінші б

6 слайд
“ Ойлан, жұптас, бөліс “ әдісі ҚБ:”Қосу ,алу, бөліс” Тапсырма Үшбұрыштың бір бұрышы 40° тең, екіншісі 60°тең болса, үшінші бұрыштың шамасын анықта? 60° Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштарының қосындысы нешеге тең? 90° Тікбұрышты теңбүйірлі үшбұрыштың сүйір бұрышы нешеге тең? 45° Теңқабырғалы үшбұрыштың бұрышы нешеге тең? 80° білу түсіну қолдану Дескриптор - үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен салдарды біледі; -сызбасын салады; -үшбұрыш бұрышының шамасы жайлы ұйғарым жасайды; -теорема мен салдарды пайдаланып есептер шығарады; -жауаптарын салыстырады 1 тапсырма Теорема мен салдарды дәлелдей отырып, «сәйкестендіру» кестесін толтырСабақтың ортасы

6 слайд

“ Ойлан, жұптас, бөліс “ әдісі ҚБ:”Қосу ,алу, бөліс” Тапсырма Үшбұрыштың бір бұрышы 40° тең, екіншісі 60°тең болса, үшінші бұрыштың шамасын анықта? 60° Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштарының қосындысы нешеге тең? 90° Тікбұрышты теңбүйірлі үшбұрыштың сүйір бұрышы нешеге тең? 45° Теңқабырғалы үшбұрыштың бұрышы нешеге тең? 80° білу түсіну қолдану Дескриптор - үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен салдарды біледі; -сызбасын салады; -үшбұрыш бұрышының шамасы жайлы ұйғарым жасайды; -теорема мен салдарды пайдаланып есептер шығарады; -жауаптарын салыстырады 1 тапсырма Теорема мен салдарды дәлелдей отырып, «сәйкестендіру» кестесін толтырСабақтың ортасы

“ Көршіңмен ақылдас” әдісі • әдісі арқылы әрбір оқушы өз білгенін ортаға салып, көршісімен бөліседі . ҚБ:“Индекс карточка

7 слайд
“ Көршіңмен ақылдас” әдісі • әдісі арқылы әрбір оқушы өз білгенін ортаға салып, көршісімен бөліседі . ҚБ:“Индекс карточкалар” • әдісі арқылы жауап үлгісімен жұптар бір-бірін бағалайды. • 1 бетіне есептердің дұрыс жауабына белгі соғады, • 2 бетіне жіберген қателіктеріне белгі соғады. Диалог және қолдау көрсету • Мұғалім оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қоюына болады..Дескриптор Ішкі бұрыштардың қосындысы туралы теореманы қолданады; • теңдеу құрады; • теңдеуді шешеді; белгісіз бұрыштарды анықтайды 2 тапсырма Белгісіз бұрыштарды табыңыз талдау жинақтау

7 слайд

“ Көршіңмен ақылдас” әдісі • әдісі арқылы әрбір оқушы өз білгенін ортаға салып, көршісімен бөліседі . ҚБ:“Индекс карточкалар” • әдісі арқылы жауап үлгісімен жұптар бір-бірін бағалайды. • 1 бетіне есептердің дұрыс жауабына белгі соғады, • 2 бетіне жіберген қателіктеріне белгі соғады. Диалог және қолдау көрсету • Мұғалім оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қоюына болады..Дескриптор Ішкі бұрыштардың қосындысы туралы теореманы қолданады; • теңдеу құрады; • теңдеуді шешеді; белгісіз бұрыштарды анықтайды 2 тапсырма Белгісіз бұрыштарды табыңыз талдау жинақтау

“ Кейс” әдісі • Осы әдісі арқылы оқушылар тапсырмамен танысып, оны шешудің жолдарын іздейді, әртүрлі проблемаларды талдау

8 слайд
“ Кейс” әдісі • Осы әдісі арқылы оқушылар тапсырмамен танысып, оны шешудің  жолдарын  іздейді, әртүрлі проблемаларды талдау және оларды шеше білу қабілеттері шыңдау мақсатында тиімді тәсілді таңдай отырып шығарады. ҚБ:“Екі жұлдыз, бір тілек” • Сыныптастарды бағалау үдерісінде оқушылардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды сұраңыз. • Екі жұлдыз жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат • Бір тілек бұл жақсартуға болатын нәрсе . Бағалау • Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлері оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіліп отырылуы мүмкін. 3 тапсырма Пентаграмм тәріздес бес бұрышты жұлдыздың барлық сүйір бұрыштардың қосындысын табыңдар . Дескриптор -әр үшбұрыштарды ажыратады; -әр бір үшбұрыштың сүйір бұрышын табады; -барлық сүйір бұрыштардың қосындысын табады . Бағалау

8 слайд

“ Кейс” әдісі • Осы әдісі арқылы оқушылар тапсырмамен танысып, оны шешудің  жолдарын  іздейді, әртүрлі проблемаларды талдау және оларды шеше білу қабілеттері шыңдау мақсатында тиімді тәсілді таңдай отырып шығарады. ҚБ:“Екі жұлдыз, бір тілек” • Сыныптастарды бағалау үдерісінде оқушылардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды сұраңыз. • Екі жұлдыз жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат • Бір тілек бұл жақсартуға болатын нәрсе . Бағалау • Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлері оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіліп отырылуы мүмкін. 3 тапсырма Пентаграмм тәріздес бес бұрышты жұлдыздың барлық сүйір бұрыштардың қосындысын табыңдар . Дескриптор -әр үшбұрыштарды ажыратады; -әр бір үшбұрыштың сүйір бұрышын табады; -барлық сүйір бұрыштардың қосындысын табады . Бағалау

«Крестиктер-нөлдіктер» әдісі 1-ші команда ( нөлдіктер ) кестеден сан таңдайды . Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды. Жауап

9 слайд
«Крестиктер-нөлдіктер» әдісі 1-ші команда ( нөлдіктер ) кестеден сан таңдайды . Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды . Жауапдұрысболмағанжағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады. Рефлексия «Кір жаятын жіп» оқушылардың бүгін сабақ жөнінде өз ойларын үйден пішіп келген киім үлгілеріне жазады.Сабақтың соңы 1 2 3 4 5 6 7 8 9 • Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу керек. Қорытынды

9 слайд

«Крестиктер-нөлдіктер» әдісі 1-ші команда ( нөлдіктер ) кестеден сан таңдайды . Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды . Жауапдұрысболмағанжағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады. Рефлексия «Кір жаятын жіп» оқушылардың бүгін сабақ жөнінде өз ойларын үйден пішіп келген киім үлгілеріне жазады.Сабақтың соңы 1 2 3 4 5 6 7 8 9 • Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу керек. Қорытынды

Оқушыларды қолдау мен құптауды білдіретін 55 тәсілдер 1 Жарайсын! 29. Сен дұрыс жолдассың! 2 Жақсы! 30 Жақсы! 3 Менің ойымнан шы

10 слайд
Оқушыларды қолдау мен құптауды білдіретін 55 тәсілдер 1 Жарайсын! 29. Сен дұрыс жолдассың! 2 Жақсы! 30 Жақсы! 3 Менің ойымнан шықтың! 31 Өте назарлы! 4 Мен білетіндерден де артық! 32 Сен оны түсіндің! 5 Керемет! 33 Сен оны жылдам орындайсын! 6 Тамаша! 34 Ең керегі де осы еді! 7 Ұмытылмас! 35 Ух! 8 Осыны біз көптен күткенбіз! 36 Құттықтаймын! 9 Бұл менің жүрегімнің түбіне дейін жетті! 37 Мен сені мақтан етемін! 10 Өте жақсы! 38 Мен бақыттымын! 11 Тапқыр! 39 Маған сенің көмегің өте қажет! 12 Дарынды! 40 Сенімен жұмыс істеген өте көңілді! 13 Сен дарындысын! 41 Сен маған қажетсін! 14 Сен бүгін көп жұмыс атқардың! 42 Әр күн сайын сенде жақсы орындалады! 15 Таң қаларлық! 43 Сен мені қуанттың! 16 Жақсырақ! 44 Сенсіз бұл жерде орындай алмаспын! 17 Мен ойлағаннан да жақсы! 45 Сені оны орындай алатыныңды білгенмін! 18 Ғажап! 46 Мен оны өзім де жақсы бітіре алмас едім! 19 Өте әдемі! 47 Осылай жақсы жұмыс атқаруынды жалғастыр 20 Таңданарлық! 48 Бұл жетістік 21 Ұқсаусыз! 49 Жұмысыңызға рахмет! 22 Салыстырмаулық! 50 Бүгін сізде бәрі орындалады! 23 Әдемі! 51 Бүгін кешегіденде жақсы орындадың! 24 Ертегідей! 52 Сіз менің күткенімдегіден жақсы орындадың! 25 Өте анық! 53 Биіктейбер! 26 Жүйелі,ашық! 54 Қуаныштымын! 27 Жақсы бастама! 55 Сөз жоқ! 28 Сен-ғажайыпсың!

10 слайд

Оқушыларды қолдау мен құптауды білдіретін 55 тәсілдер 1 Жарайсын! 29. Сен дұрыс жолдассың! 2 Жақсы! 30 Жақсы! 3 Менің ойымнан шықтың! 31 Өте назарлы! 4 Мен білетіндерден де артық! 32 Сен оны түсіндің! 5 Керемет! 33 Сен оны жылдам орындайсын! 6 Тамаша! 34 Ең керегі де осы еді! 7 Ұмытылмас! 35 Ух! 8 Осыны біз көптен күткенбіз! 36 Құттықтаймын! 9 Бұл менің жүрегімнің түбіне дейін жетті! 37 Мен сені мақтан етемін! 10 Өте жақсы! 38 Мен бақыттымын! 11 Тапқыр! 39 Маған сенің көмегің өте қажет! 12 Дарынды! 40 Сенімен жұмыс істеген өте көңілді! 13 Сен дарындысын! 41 Сен маған қажетсін! 14 Сен бүгін көп жұмыс атқардың! 42 Әр күн сайын сенде жақсы орындалады! 15 Таң қаларлық! 43 Сен мені қуанттың! 16 Жақсырақ! 44 Сенсіз бұл жерде орындай алмаспын! 17 Мен ойлағаннан да жақсы! 45 Сені оны орындай алатыныңды білгенмін! 18 Ғажап! 46 Мен оны өзім де жақсы бітіре алмас едім! 19 Өте әдемі! 47 Осылай жақсы жұмыс атқаруынды жалғастыр 20 Таңданарлық! 48 Бұл жетістік 21 Ұқсаусыз! 49 Жұмысыңызға рахмет! 22 Салыстырмаулық! 50 Бүгін сізде бәрі орындалады! 23 Әдемі! 51 Бүгін кешегіденде жақсы орындадың! 24 Ертегідей! 52 Сіз менің күткенімдегіден жақсы орындадың! 25 Өте анық! 53 Биіктейбер! 26 Жүйелі,ашық! 54 Қуаныштымын! 27 Жақсы бастама! 55 Сөз жоқ! 28 Сен-ғажайыпсың!

Оқыту үшін бағалау құралдары ОүБ оқыту мен оқу үдерісінде қолданған кезде өте тиімді. Бұл құралдар мұғалімдерге мақсатқа қол

11 слайд
Оқыту үшін бағалау құралдары ОүБ оқыту мен оқу үдерісінде қолданған кезде өте тиімді. Бұл құралдар мұғалімдерге мақсатқа қол жеткізуге арналған әр түрлі жаттығулар мен аспектілер арқылы көмек беру үшін әзірленген.

11 слайд

Оқыту үшін бағалау құралдары ОүБ оқыту мен оқу үдерісінде қолданған кезде өте тиімді. Бұл құралдар мұғалімдерге мақсатқа қол жеткізуге арналған әр түрлі жаттығулар мен аспектілер арқылы көмек беру үшін әзірленген.

12 слайд

12 слайд