Материалдар / Үшбұрыштар теңдігінің белгілері, 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үшбұрыштар теңдігінің белгілері, 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ презентациясы жаңа білім беру бойынша құрылған. Сол себепті жас мамандарға берері көп.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2019
1291
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 7.2 B Үшбұрыштар7- сынып Геометрия п әні Сабақтың тақырыбы Үшбұрыштар теңдігінің белгілері

1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 7.2 B Үшбұрыштар7- сынып Геометрия п әні Сабақтың тақырыбы Үшбұрыштар теңдігінің белгілері

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 7.2 B Үшбұрыштар7- сынып Геометрия п әні Сабақтың тақырыбы Үшбұрыштар теңдігінің белгілері

Оқу мақсаттары Сабақтың мақсаты Бағалау критерийі Тілдік мақсаттар Құндылықтарға баулу Пәнаралық байланыс

2 слайд
Оқу мақсаттары Сабақтың мақсаты Бағалау критерийі Тілдік мақсаттар Құндылықтарға баулу Пәнаралық байланыс

2 слайд

Оқу мақсаттары Сабақтың мақсаты Бағалау критерийі Тілдік мақсаттар Құндылықтарға баулу Пәнаралық байланыс

C абақтың барысы

3 слайд
C абақтың барысы

3 слайд

C абақтың барысы

Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

4 слайд
Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

4 слайд

Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

7.1.1.21 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу. 7.1.1.22 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару

5 слайд
7.1.1.21 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу. 7.1.1.22 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану.

5 слайд

7.1.1.21 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу. 7.1.1.22 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану.

1. Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу ; 2. Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдеу; 3. Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есе

6 слайд
1. Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу ; 2. Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдеу; 3. Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығаруда қолдану.

6 слайд

1. Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу ; 2. Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдеу; 3. Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығаруда қолдану.

- үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі; - үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдейді; - үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есе

7 слайд
- үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі; - үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдейді; - үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығаруда қолданады. .

7 слайд

- үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі; - үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдейді; - үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығаруда қолданады. .

Пәндік, тілдік мақсаттар: үшбұрыштардың теңдік белгілерін тұжырымдайды. Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шыға

8 слайд
Пәндік, тілдік мақсаттар: үшбұрыштардың теңдік белгілерін тұжырымдайды. Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығаруда қолданады. Пәндік лексика\терминалогия: «қабырғалар арасындағы бұрыш», «қабырғасы іргелес жатқан бұрыш», «белгі» . Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: «үшбұрыштар ...белгісі бойынша үшбұрыштар тең», «үшбұрыштар теңдігінен...», «үшбұрыштар тең болғандықтан .... тең болады».

8 слайд

Пәндік, тілдік мақсаттар: үшбұрыштардың теңдік белгілерін тұжырымдайды. Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығаруда қолданады. Пәндік лексика\терминалогия: «қабырғалар арасындағы бұрыш», «қабырғасы іргелес жатқан бұрыш», «белгі» . Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: «үшбұрыштар ...белгісі бойынша үшбұрыштар тең», «үшбұрыштар теңдігінен...», «үшбұрыштар тең болғандықтан .... тең болады».

Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы бойынша топтық жұмыста бір біріне құрмет, ынтымақтастық және достық

9 слайд
Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы бойынша топтық жұмыста бір біріне құрмет, ынтымақтастық және достық қарым қатынас бойларына сіңіреді.

9 слайд

Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы бойынша топтық жұмыста бір біріне құрмет, ынтымақтастық және достық қарым қатынас бойларына сіңіреді.

Оқушылармен 3- тапсырманы орындау барысында география пәні бойынша «абролябия», «теңіз жағалауы», «арал» терминдер

10 слайд
Оқушылармен 3- тапсырманы орындау барысында география пәні бойынша «абролябия», «теңіз жағалауы», «арал» терминдерімен байланыс табады. Физика пәнінен «телефон желісі», «телефон кабелі» терминдерінен көрініс табады.

10 слайд

Оқушылармен 3- тапсырманы орындау барысында география пәні бойынша «абролябия», «теңіз жағалауы», «арал» терминдерімен байланыс табады. Физика пәнінен «телефон желісі», «телефон кабелі» терминдерінен көрініс табады.

1. Егер KL=NM=4см, 1= 2, KM=3см ∠ ∠ болса, онда LM ұзындығын табыңыз. Шешуі: 2. Егер DAB = ∠ CBA, CAB = ∠ ∠ DBA, ∠

11 слайд
1. Егер KL=NM=4см, 1= 2, KM=3см ∠ ∠ болса, онда LM ұзындығын табыңыз.   Шешуі: 2. Егер DAB = ∠ CBA, CAB = ∠ ∠ DBA, ∠ NA = 13 см болса , онда DB кесіндісін табыңыз .   Шешуі:           3. AB = DC және BC = AD, BAC бұрышы 31, BCA бұрышы 29°. ACD бұрышын табың ыз .   Шешуі: 1 - т а п с ы р м а «Кім жылдам?» әдісі «Сыныптастарды бағалау» «Жылдамдық» Ба ғалау критерийі • үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі; Дескриптор • үшбұрыштар теңдіктерінің белгілерін біледі; • үшбұрыштар теңдіктерінің белгілерін түсінеді.

11 слайд

1. Егер KL=NM=4см, 1= 2, KM=3см ∠ ∠ болса, онда LM ұзындығын табыңыз.   Шешуі: 2. Егер DAB = ∠ CBA, CAB = ∠ ∠ DBA, ∠ NA = 13 см болса , онда DB кесіндісін табыңыз .   Шешуі:           3. AB = DC және BC = AD, BAC бұрышы 31, BCA бұрышы 29°. ACD бұрышын табың ыз .   Шешуі: 1 - т а п с ы р м а «Кім жылдам?» әдісі «Сыныптастарды бағалау» «Жылдамдық» Ба ғалау критерийі • үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі; Дескриптор • үшбұрыштар теңдіктерінің белгілерін біледі; • үшбұрыштар теңдіктерінің белгілерін түсінеді.

2- тапсырма «Көршіңмен ақылдас» әдісі «Шаршылар» «Диалог және қолдау» Егер AB = BC, AD = CD болса, онда 1 және 2 бұрыш

12 слайд
2- тапсырма «Көршіңмен ақылдас» әдісі «Шаршылар» «Диалог және қолдау» Егер AB = BC, AD = CD болса, онда 1 және 2 бұрыштары тең болатынын дәлелдеңдер. Ба ғалау критерийі • үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі; • үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдейді; Дескриптор • BD диагоналін жүргізеді; • үшбұрыштар теңдігінің белгісін анықтайды; • үшбұрыштар теңдігінің белгілері арқылы дәлелдеулер жүргізеді.

12 слайд

2- тапсырма «Көршіңмен ақылдас» әдісі «Шаршылар» «Диалог және қолдау» Егер AB = BC, AD = CD болса, онда 1 және 2 бұрыштары тең болатынын дәлелдеңдер. Ба ғалау критерийі • үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі; • үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдейді; Дескриптор • BD диагоналін жүргізеді; • үшбұрыштар теңдігінің белгісін анықтайды; • үшбұрыштар теңдігінің белгілері арқылы дәлелдеулер жүргізеді.

Теңіз жағалауында орналасқан А пунктінен, аралда орналасқан В пунктіне телефон желісін жүргізу керек. Аралға жүзіп бармай-ақ

13 слайд
Теңіз жағалауында орналасқан А пунктінен, аралда орналасқан В пунктіне телефон желісін жүргізу керек. Аралға жүзіп бармай-ақ осы екі аралыққа ұзындығы қанша телефон кабелі кететінін анықта. 3- тапсырма «Аялдама» әдісі «Түзетулер» «Тапсырмалар» Ба ғалау критерийі • үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі; • үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдейді. Дескриптор • АС түзуін жүргізеді және созындысына АС=C кесіндісін сызады; • Үшбұрыштар теңдігінің белгісі арқылы есепті дәлелдеп шығарады.

13 слайд

Теңіз жағалауында орналасқан А пунктінен, аралда орналасқан В пунктіне телефон желісін жүргізу керек. Аралға жүзіп бармай-ақ осы екі аралыққа ұзындығы қанша телефон кабелі кететінін анықта. 3- тапсырма «Аялдама» әдісі «Түзетулер» «Тапсырмалар» Ба ғалау критерийі • үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі; • үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдейді. Дескриптор • АС түзуін жүргізеді және созындысына АС=C кесіндісін сызады; • Үшбұрыштар теңдігінің белгісі арқылы есепті дәлелдеп шығарады.

«Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі Әр топ үшбұрыштар теңдігінің белгілері бойынша алған білімдерін бір сөйлеммен тұжырымдайды.

14 слайд
«Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі Әр топ үшбұрыштар теңдігінің белгілері бойынша алған білімдерін бір сөйлеммен тұжырымдайды. Рефлексия «Қосу, алу, қызықты» Мен үшін құнды болған мәлімет_________________ Сәтсіз болған нәрсе___________________________ Мен үшін қызық болды________________________

14 слайд

«Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі Әр топ үшбұрыштар теңдігінің белгілері бойынша алған білімдерін бір сөйлеммен тұжырымдайды. Рефлексия «Қосу, алу, қызықты» Мен үшін құнды болған мәлімет_________________ Сәтсіз болған нәрсе___________________________ Мен үшін қызық болды________________________

Диалог және қолдау көрсету. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай қолдау көрсету саралаудың диалог және қолдау көрсету тә

15 слайд
Диалог және қолдау көрсету. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай қолдау көрсету саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілі. Бағалау Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлері оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіліп отырылуы мүмкін. Тапсырма. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай тапсырмаларды күрделіге қарай ілгерілеп отыратын тапсырмаларды пайдалану. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейтіндіктен, қосымша тапсырмалар беріледі, яғни саралаудың қарқын тәсілі.

15 слайд

Диалог және қолдау көрсету. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай қолдау көрсету саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілі. Бағалау Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлері оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіліп отырылуы мүмкін. Тапсырма. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай тапсырмаларды күрделіге қарай ілгерілеп отыратын тапсырмаларды пайдалану. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейтіндіктен, қосымша тапсырмалар беріледі, яғни саралаудың қарқын тәсілі.

«Сыныптастарды бағалау» әдісі, «Түзетулер» әдісі, «Шаршылар» әдісі , «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі

16 слайд
«Сыныптастарды бағалау» әдісі, «Түзетулер» әдісі, «Шаршылар» әдісі , «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі

16 слайд

«Сыныптастарды бағалау» әдісі, «Түзетулер» әдісі, «Шаршылар» әдісі , «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі

Сергіту сәті барысында оқушылардың көздеріне жаттығулар жасалынады.

17 слайд
Сергіту сәті барысында оқушылардың көздеріне жаттығулар жасалынады.

17 слайд

Сергіту сәті барысында оқушылардың көздеріне жаттығулар жасалынады.