Үшбұрыштар теңдігінің белгілері, 7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үшбұрыштар теңдігінің белгілері, 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ презентациясы жаңа білім беру бойынша құрылған. Сол себепті жас мамандарға берері көп.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 7.2B Үшбұрыштар 7-сынып Геометрия пәні Сабақтың тақырыбы Үшбұрыштар теңдігінің белгілері

#1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 7.2B Үшбұрыштар 7-сынып Геометрия пәні Сабақтың тақырыбы Үшбұрыштар теңдігінің белгілері

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 7.2B Үшбұрыштар 7-сынып Геометрия пәні Сабақтың тақырыбы Үшбұрыштар теңдігінің белгілері

Оқу мақсаттары Сабақтың мақсаты Бағалау критерийі Тілдік мақсаттар Құндылықтарға баулу Пәнаралық байланыс

#2 слайд
Оқу мақсаттары Сабақтың мақсаты Бағалау критерийі Тілдік мақсаттар Құндылықтарға баулу Пәнаралық байланыс

2 слайд

Оқу мақсаттары Сабақтың мақсаты Бағалау критерийі Тілдік мақсаттар Құндылықтарға баулу Пәнаралық байланыс

Cабақтың барысы

#3 слайд
Cабақтың барысы

3 слайд

Cабақтың барысы

Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

#4 слайд
Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

4 слайд

Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

7.1.1.21 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу. 7.1.1.22 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен

#5 слайд
7.1.1.21 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу. 7.1.1.22 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану.

5 слайд

7.1.1.21 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу. 7.1.1.22 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану.

1.Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу; 2.Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдеу; 3.Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есепте

#6 слайд
1.Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу; 2.Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдеу; 3.Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығаруда қолдану.

6 слайд

1.Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу; 2.Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдеу; 3.Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығаруда қолдану.

-үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі; -үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдейді; -үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есепт

#7 слайд
-үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі; -үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдейді; -үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығаруда қолданады..

7 слайд

-үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі; -үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдейді; -үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығаруда қолданады..

Пәндік, тілдік мақсаттар: үшбұрыштардың теңдік белгілерін тұжырымдайды. Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығаруда қол

#8 слайд
Пәндік, тілдік мақсаттар: үшбұрыштардың теңдік белгілерін тұжырымдайды. Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығаруда қолданады. Пәндік лексика\терминалогия: «қабырғалар арасындағы бұрыш», «қабырғасы іргелес жатқан бұрыш», «белгі». Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: «үшбұрыштар ...белгісі бойынша үшбұрыштар тең», «үшбұрыштар теңдігінен...», «үшбұрыштар тең болғандықтан .... тең болады».

8 слайд

Пәндік, тілдік мақсаттар: үшбұрыштардың теңдік белгілерін тұжырымдайды. Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығаруда қолданады. Пәндік лексика\терминалогия: «қабырғалар арасындағы бұрыш», «қабырғасы іргелес жатқан бұрыш», «белгі». Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: «үшбұрыштар ...белгісі бойынша үшбұрыштар тең», «үшбұрыштар теңдігінен...», «үшбұрыштар тең болғандықтан .... тең болады».

Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы бойынша топтық жұмыста бір біріне құрмет, ынтымақтастық және достық қарым қатына

#9 слайд
Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы бойынша топтық жұмыста бір біріне құрмет, ынтымақтастық және достық қарым қатынас бойларына сіңіреді.

9 слайд

Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы бойынша топтық жұмыста бір біріне құрмет, ынтымақтастық және достық қарым қатынас бойларына сіңіреді.

Оқушылармен 3-тапсырманы орындау барысында география пәні бойынша «абролябия», «теңіз жағалауы», «арал» терминдерімен байлан

#10 слайд
Оқушылармен 3-тапсырманы орындау барысында география пәні бойынша «абролябия», «теңіз жағалауы», «арал» терминдерімен байланыс табады. Физика пәнінен «телефон желісі», «телефон кабелі» терминдерінен көрініс табады.

10 слайд

Оқушылармен 3-тапсырманы орындау барысында география пәні бойынша «абролябия», «теңіз жағалауы», «арал» терминдерімен байланыс табады. Физика пәнінен «телефон желісі», «телефон кабелі» терминдерінен көрініс табады.

1.Егер KL=NM=4см, 1= 2, KM=3см ∠ ∠ болса, онда LM ұзындығын табыңыз. Шешуі: 2. Егер DAB = ∠ CBA, CAB = ∠ ∠ DBA, ∠ NA

#11 слайд
1.Егер KL=NM=4см, 1= 2, KM=3см ∠ ∠ болса, онда LM ұзындығын табыңыз.   Шешуі: 2. Егер DAB = ∠ CBA, CAB = ∠ ∠ DBA, ∠ NA = 13 см болса, онда DB кесіндісін табыңыз.   Шешуі:           3. AB = DC және BC = AD, BAC бұрышы 31, BCA бұрышы 29°. ACD бұрышын табыңыз.   Шешуі: 1 - т а п с ы р м а «Кім жылдам?» әдісі «Сыныптастарды бағалау» «Жылдамдық» Бағалау критерийі •үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі; Дескриптор •үшбұрыштар теңдіктерінің белгілерін біледі; •үшбұрыштар теңдіктерінің белгілерін түсінеді.

11 слайд

1.Егер KL=NM=4см, 1= 2, KM=3см ∠ ∠ болса, онда LM ұзындығын табыңыз.   Шешуі: 2. Егер DAB = ∠ CBA, CAB = ∠ ∠ DBA, ∠ NA = 13 см болса, онда DB кесіндісін табыңыз.   Шешуі:           3. AB = DC және BC = AD, BAC бұрышы 31, BCA бұрышы 29°. ACD бұрышын табыңыз.   Шешуі: 1 - т а п с ы р м а «Кім жылдам?» әдісі «Сыныптастарды бағалау» «Жылдамдық» Бағалау критерийі •үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі; Дескриптор •үшбұрыштар теңдіктерінің белгілерін біледі; •үшбұрыштар теңдіктерінің белгілерін түсінеді.

2-тапсырма «Көршіңмен ақылдас» әдісі «Шаршылар» «Диалог және қолдау» Егер AB = BC, AD = CD болса, онда 1 және 2 бұрыштары

#12 слайд
2-тапсырма «Көршіңмен ақылдас» әдісі «Шаршылар» «Диалог және қолдау» Егер AB = BC, AD = CD болса, онда 1 және 2 бұрыштары тең болатынын дәлелдеңдер. Бағалау критерийі •үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі; •үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдейді; Дескриптор •BD диагоналін жүргізеді; •үшбұрыштар теңдігінің белгісін анықтайды; •үшбұрыштар теңдігінің белгілері арқылы дәлелдеулер жүргізеді.

12 слайд

2-тапсырма «Көршіңмен ақылдас» әдісі «Шаршылар» «Диалог және қолдау» Егер AB = BC, AD = CD болса, онда 1 және 2 бұрыштары тең болатынын дәлелдеңдер. Бағалау критерийі •үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі; •үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдейді; Дескриптор •BD диагоналін жүргізеді; •үшбұрыштар теңдігінің белгісін анықтайды; •үшбұрыштар теңдігінің белгілері арқылы дәлелдеулер жүргізеді.

Теңіз жағалауында орналасқан А пунктінен, аралда орналасқан В пунктіне телефон желісін жүргізу керек. Аралға жүзіп бармай-ақ

#13 слайд
Теңіз жағалауында орналасқан А пунктінен, аралда орналасқан В пунктіне телефон желісін жүргізу керек. Аралға жүзіп бармай-ақ осы екі аралыққа ұзындығы қанша телефон кабелі кететінін анықта. 3-тапсырма «Аялдама» әдісі «Түзетулер» «Тапсырмалар» Бағалау критерийі •үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі; •үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдейді. Дескриптор •АС түзуін жүргізеді және созындысына АС=C кесіндісін сызады; •Үшбұрыштар теңдігінің белгісі арқылы есепті дәлелдеп шығарады.

13 слайд

Теңіз жағалауында орналасқан А пунктінен, аралда орналасқан В пунктіне телефон желісін жүргізу керек. Аралға жүзіп бармай-ақ осы екі аралыққа ұзындығы қанша телефон кабелі кететінін анықта. 3-тапсырма «Аялдама» әдісі «Түзетулер» «Тапсырмалар» Бағалау критерийі •үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі; •үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдейді. Дескриптор •АС түзуін жүргізеді және созындысына АС=C кесіндісін сызады; •Үшбұрыштар теңдігінің белгісі арқылы есепті дәлелдеп шығарады.

«Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі Әр топ үшбұрыштар теңдігінің белгілері бойынша алған білімдерін бір сөйлеммен тұжырымдайды. Реф

#14 слайд
«Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі Әр топ үшбұрыштар теңдігінің белгілері бойынша алған білімдерін бір сөйлеммен тұжырымдайды. Рефлексия «Қосу, алу, қызықты» Мен үшін құнды болған мәлімет_________________ Сәтсіз болған нәрсе___________________________ Мен үшін қызық болды________________________

14 слайд

«Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі Әр топ үшбұрыштар теңдігінің белгілері бойынша алған білімдерін бір сөйлеммен тұжырымдайды. Рефлексия «Қосу, алу, қызықты» Мен үшін құнды болған мәлімет_________________ Сәтсіз болған нәрсе___________________________ Мен үшін қызық болды________________________

Диалог және қолдау көрсету. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай қолдау көрсету саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілі.

#15 слайд
Диалог және қолдау көрсету. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай қолдау көрсету саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілі. Бағалау Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлері оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіліп отырылуы мүмкін. Тапсырма. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай тапсырмаларды күрделіге қарай ілгерілеп отыратын тапсырмаларды пайдалану. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейтіндіктен, қосымша тапсырмалар беріледі, яғни саралаудың қарқын тәсілі.

15 слайд

Диалог және қолдау көрсету. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай қолдау көрсету саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілі. Бағалау Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлері оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіліп отырылуы мүмкін. Тапсырма. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай тапсырмаларды күрделіге қарай ілгерілеп отыратын тапсырмаларды пайдалану. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейтіндіктен, қосымша тапсырмалар беріледі, яғни саралаудың қарқын тәсілі.

«Сыныптастарды бағалау» әдісі, «Түзетулер» әдісі, «Шаршылар» әдісі , «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі

#16 слайд
«Сыныптастарды бағалау» әдісі, «Түзетулер» әдісі, «Шаршылар» әдісі , «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі

16 слайд

«Сыныптастарды бағалау» әдісі, «Түзетулер» әдісі, «Шаршылар» әдісі , «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі

Сергіту сәті барысында оқушылардың көздеріне жаттығулар жасалынады.

#17 слайд
Сергіту сәті барысында оқушылардың көздеріне жаттығулар жасалынады.

17 слайд

Сергіту сәті барысында оқушылардың көздеріне жаттығулар жасалынады.

Файл форматы:
pptx
24.01.2019
1470
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі