Материалдар / Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспарлау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2020
496
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Мектеп: №4 Әл Фараби атындағы жалпы орта мектеп Математика пәнінің мұғалімі: Дархан Айтөре Керімханұлы 9 сынып геометрия

1 слайд
Мектеп: №4 Әл Фараби атындағы жалпы орта мектеп Математика пәнінің мұғалімі: Дархан Айтөре Керімханұлы 9 сынып геометрия Сабақ мақсаттары: - үшбұрыш биссектрисасы қасиетін білу - үшбұрыш биссектрисасы қасиетін қолдануҰзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жазықтықтағы түрлендірулер Сабақтың тақырыбы: Ұқсас фигуралар және олардың қасиеттері. Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері Бағалау критерийлері: - үшбұрыш биссектрисасының қасиетін тұжырымдайды - үшбұрыш биссектрисасы қасиетін есептер шығаруда қолданадыОқу мақсаты: 9.1.4.16 Үшбұрыш биссектрисасының қасиетін білу және қолдану

• « Бесеуі үйде біреуі қонақта» әдісі арқылы әр топтың топ басшысы басқа топтарды аралап өздеріне берілген есептің шығарыл

2 слайд
• « Бесеуі үйде біреуі қонақта» әдісі арқылы әр топтың топ басшысы басқа топтарды аралап өздеріне берілген есептің шығарылу жолын көрсетіп дәлелдеп береді.• «Сыныптан шығу билеті» әдісімен Оқушыларға осы тақырып қатысты сұрақтар жазылған қағаз беремін, олар сұрақтарға жауап беріп, оны сыныптан шығуға рұқсат етілген уақытқа дейін мұғалімге беруі керек. • «Джигсо» әдісін қолдану арқылы топтарға жаңа сабақ бойынша сұрақтар беремін.Оқушылар топта талқылап түсінік береді• «Санамақ» әдісімен топқа біріктіремін. • «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтаймын. • «Суреттер: не дейді?» әдісімен оқушыларға суреттер беріп,не бейнеленгенін табу керек. Сабақ тың басы Сабақ тың ортасы Сабақ тың ортасы Сабақ тың соңы Белсенді әдістер

Саралау тәсілдері Тапсырма : Оқушылар жаңа сабақты қаншалықты дәрежеде түсінгендігін анықтаймын Дереккөздер : Сыныптағы ерекш

3 слайд
Саралау тәсілдері Тапсырма : Оқушылар жаңа сабақты қаншалықты дәрежеде түсінгендігін анықтаймын Дереккөздер : Сыныптағы ерекше білімді қажет ететін оқушылар күрделі материалдармен жұмыс жасағанда электронды оқу құралдарын қолданамынҚорытынды: Оқушыларға тапсырманы беру мақсатында қажеттіліктеріне қарай дұрыс жауапты алуда қолданамын Диалог және қолдау көрсету: Кейбір оқушыларға тапсырма беру барысында көмек беремін, қолдау көрсетемін. Ауызша мадақтау арқылы ынталандырамын

Критериалды бағалау Қолданылған қалыптастырушы бағалау түрлері : қол сигналдары арқылы өзара бағалау, өзін-өзі бағалау,

4 слайд
Критериалды бағалау Қолданылған қалыптастырушы бағалау түрлері : қол сигналдары арқылы өзара бағалау, өзін-өзі бағалау, ауызша мадақтау, бас бармақ әдісімен бағалау Тапсырма: Топтық жұмыс № 368 BD кесіндісі – ABC үшбұрышының биссектрисасы: 1 ) AB =10 м, BC =15 м, AC =20 м деп алып, AD мен DC кесінділерін; 2 ) AD : DC =8 :5 және AB = 16 м деп алып, BC қабырғасын; 3 ) AB : BC =2:7 және DC – AD = 1 м деп алып, AC қабырғасын табыңдар.   Бағалау критерийі: Үшбұрыш биссектрисаларының қасиетін пайдаланады Дескриптор: 1. Формула арқылы теңдеуді шешіп AD , DC кесіндінің ұзындығын табады 2. Үшбұрыштың қабырғалары арқылы белгісіз ВС қабырғасының ұзындығын анықтайды 3. -үшбұрыштар биссектрисасының теңдігін жазады - DC-AD=1 теңдіктен DC- кесіндісін табады - АС қабырғасының ұзындығын есептейдіКритериалды бағалау

Назарларыңызға рахмет

5 слайд
Назарларыңызға рахмет