Үшбұрыштың түрлері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Үшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлері 7 сынып геометрия
Математика пәнінің мұғалімі: Тойлыбаева Г
1 слайд
Үшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлері 7 сынып геометрия Математика пәнінің мұғалімі: Тойлыбаева Г
2 слайд
1 . Саба қ мақсаты:
“Үшбұрыш”, “Үшбұрыштардың түрлері” туралы алған білімдерін
шығармашылықпен зерттеу, ой түйіндеу арқылы жұмыс жасау қабілетін
қалыптастыру.
а) Білімділік . Есептер шығару барысында білімдерін нақтылау, ой
қорытындылау арқылы алған білімдерін баяндап, көрсете білуі, пәнге
қызығушылығын арттыру;
ә) Тәрбиелік . Оқушылардың шығармашылық жұмыс жасау қабілетін
тәрбиелеу.
б) Дамытушылық . Есеп шығару барысында ережелерді дұрыс пайдалана
отырып есте сақтау, логикалық ойлау және математикалық тілде сөйлеу
қабілетін дамыту.
2. Түрі: дәстүрлі емес
3. Әдісі: «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясын пайдалану
4. Көрнекілігі: кадоскоп, фигуралар ,кубик, тірек- сызбалар
5. Пәнаралық байланыс: алгебра ,сызу
2 слайд
1 . Саба қ мақсаты: “Үшбұрыш”, “Үшбұрыштардың түрлері” туралы алған білімдерін шығармашылықпен зерттеу, ой түйіндеу арқылы жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру. а) Білімділік . Есептер шығару барысында білімдерін нақтылау, ой қорытындылау арқылы алған білімдерін баяндап, көрсете білуі, пәнге қызығушылығын арттыру; ә) Тәрбиелік . Оқушылардың шығармашылық жұмыс жасау қабілетін тәрбиелеу. б) Дамытушылық . Есеп шығару барысында ережелерді дұрыс пайдалана отырып есте сақтау, логикалық ойлау және математикалық тілде сөйлеу қабілетін дамыту. 2. Түрі: дәстүрлі емес 3. Әдісі: «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясын пайдалану 4. Көрнекілігі: кадоскоп, фигуралар ,кубик, тірек- сызбалар 5. Пәнаралық байланыс: алгебра ,сызу
3 слайд
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
I.Қызығушылықты ояту
Ой қозғау
Семантикалық карта
ІІ. Мағынаны ажырату
Есептер шығару
ІІІ. Ой толғаныс
Анықтаманы жалғастыр
Кубизм әдісі
Сабақты бекіту
Үйге тапсырмалар
3 слайд
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі I.Қызығушылықты ояту Ой қозғау Семантикалық карта ІІ. Мағынаны ажырату Есептер шығару ІІІ. Ой толғаныс Анықтаманы жалғастыр Кубизм әдісі Сабақты бекіту Үйге тапсырмалар
4 слайд
∆ АВС
АВ =c, BC=a, AC=b
P=AB+BC+AC
P=a+b+c
∆ АВС
AB=BC- бүйір қабырғалары
P=AB+BC+AC
AC- табаны. P=2a+c
∆ АВС
AB=BC=AC; AB=a
P= AB+BC+AC
P=3a2
31 аа
с С
А В
В
а а
а СА
В
А С
вс аҮшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарына қарай түрлері
Берілген үшбұрышқа сәйкес келетін формулаларды тап
4 слайд
∆ АВС АВ =c, BC=a, AC=b P=AB+BC+AC P=a+b+c ∆ АВС AB=BC- бүйір қабырғалары P=AB+BC+AC AC- табаны. P=2a+c ∆ АВС AB=BC=AC; AB=a P= AB+BC+AC P=3a2 31 аа с С А В В а а а СА В А С вс аҮшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарына қарай түрлері Берілген үшбұрышқа сәйкес келетін формулаларды тап
5 слайд
Семантикалық карта
№ а в с р Үшбұрыштың
түрлері
1 2 см 3 см 7 см ? ?
2 3 см 3 см 3 см ? ?
3 6 см 6 см 2 см ? ?
4 ? ? ? 9 см Тең қабырғалы
5 3 см ? ? 11 см Тең бүйірлі
6 3 см 4 см ? 10 см ?
7 4 см ? 2 см 10 см ?
5 слайд
Семантикалық карта № а в с р Үшбұрыштың түрлері 1 2 см 3 см 7 см ? ? 2 3 см 3 см 3 см ? ? 3 6 см 6 см 2 см ? ? 4 ? ? ? 9 см Тең қабырғалы 5 3 см ? ? 11 см Тең бүйірлі 6 3 см 4 см ? 10 см ? 7 4 см ? 2 см 10 см ?
6 слайд
5 см
5 см
5 см В
С
Берілгені: ∆ АВ D – тең бүйірлі
P=25 см
AB=BD=7 см
Табу керек: AD - ?
Шешуі:
Жауабы: Жауабы:
D
А В Берілгені: ∆ АВС – тең қабырғалы
АВ =ВС=АС=5 см
Табу керек: Р- ?
Шешуі:№ 1
№ 2 А
6 слайд
5 см 5 см 5 см В С Берілгені: ∆ АВ D – тең бүйірлі P=25 см AB=BD=7 см Табу керек: AD - ? Шешуі: Жауабы: Жауабы: D А В Берілгені: ∆ АВС – тең қабырғалы АВ =ВС=АС=5 см Табу керек: Р- ? Шешуі:№ 1 № 2 А
7 слайд
9 см
9 см
3 смА В
С Бер ілгені: ∆АВС - тең бүйірлі
АВ =ВС=9 см, АС= 3 смс а Р 2
Табу керек Р - ?
Шешуі:
Жауабы:
Бер ілгені: ∆АВК - тең бүйірлі
АВ =BK 4см ұзын
АК = 5см
Табу керек Р - ?
Шешуі:
Жауабы:А В
К
5 см№ 3
№ 4
7 слайд
9 см 9 см 3 смА В С Бер ілгені: ∆АВС - тең бүйірлі АВ =ВС=9 см, АС= 3 смс а Р 2 Табу керек Р - ? Шешуі: Жауабы: Бер ілгені: ∆АВК - тең бүйірлі АВ =BK 4см ұзын АК = 5см Табу керек Р - ? Шешуі: Жауабы:А В К 5 см№ 3 № 4
8 слайд
АДАИЗА В
А
С3 см
4 см
8 см Бер ілгені:∆АВС
АВ =3 см, ВС=8 см, АС= 4 см
Табу керек: Р - ?
Шешуі:
Жауабы:
Берілгені: ∆КМС
Р – 27см
К М
С Табу керек: қабырғаларын
- ?
Шешуі:
Жауабы:№ 6№ 5
15 11 21 23 15 9
8 слайд
АДАИЗА В А С3 см 4 см 8 см Бер ілгені:∆АВС АВ =3 см, ВС=8 см, АС= 4 см Табу керек: Р - ? Шешуі: Жауабы: Берілгені: ∆КМС Р – 27см К М С Табу керек: қабырғаларын - ? Шешуі: Жауабы:№ 6№ 5 15 11 21 23 15 9
9 слайд
Анықтамаларды жалғастырыңыздар
Сүйір бұрышты үшбұрыш деп аталады егер, …
Доғал бұрышты үшбұрыш деп аталады егер , ......
Тең бүйірлі үшбұрыш деп аталады егер оның екі қабырғасы тең
болса……
Тең қабырғалы үшбұрыш деп аталады егер оның барлық
қабырғалары тең болса…
Қабырғалары әр түрлі деп аталады егер оның
қабырғалары әр түрлі болса……
…
9 слайд
Анықтамаларды жалғастырыңыздар Сүйір бұрышты үшбұрыш деп аталады егер, … Доғал бұрышты үшбұрыш деп аталады егер , ...... Тең бүйірлі үшбұрыш деп аталады егер оның екі қабырғасы тең болса…… Тең қабырғалы үшбұрыш деп аталады егер оның барлық қабырғалары тең болса… Қабырғалары әр түрлі деп аталады егер оның қабырғалары әр түрлі болса…… …
10 слайд
Салыстырыңыз Кубизм
Зерттеңіз
Суреттеңіз
10 слайд
Салыстырыңыз Кубизм Зерттеңіз Суреттеңіз
11 слайд
Венн диаграммасы
11 слайд
Венн диаграммасы
12 слайд
Сабақты бекітуСабақты бекіту
Үшбұрыш және оның түрлеріҮшбұрыш және оның түрлері
12 слайд
Сабақты бекітуСабақты бекіту Үшбұрыш және оның түрлеріҮшбұрыш және оның түрлері
13 слайд
Үйге тапсырма:
№ 132 есеп
№ 139 есеп
§11 ережелерді кайталау
Бағалау
13 слайд
Үйге тапсырма: № 132 есеп № 139 есеп §11 ережелерді кайталау Бағалау
14 слайд
14 слайд