Үшбұрыштың түрлері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үшбұрыштың түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып окушылары мен мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Үшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлері 7 сынып геометрия Математика пәнінің мұғалімі: Тойлы

#1 слайд
Үшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлері 7 сынып геометрия Математика пәнінің мұғалімі: Тойлыбаева Г

1 слайд

Үшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлері 7 сынып геометрия Математика пәнінің мұғалімі: Тойлыбаева Г

1 . Саба қ мақсаты: “Үшбұрыш”, “Үшбұрыштардың түрлері” туралы алған білімдерін шығармашылықпен зерттеу, ой түйіндеу арқылы жұм

#2 слайд
1 . Саба қ мақсаты: “Үшбұрыш”, “Үшбұрыштардың түрлері” туралы алған білімдерін шығармашылықпен зерттеу, ой түйіндеу арқылы жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру. а) Білімділік . Есептер шығару барысында білімдерін нақтылау, ой қорытындылау арқылы алған білімдерін баяндап, көрсете білуі, пәнге қызығушылығын арттыру; ә) Тәрбиелік . Оқушылардың шығармашылық жұмыс жасау қабілетін тәрбиелеу. б) Дамытушылық . Есеп шығару барысында ережелерді дұрыс пайдалана отырып есте сақтау, логикалық ойлау және математикалық тілде сөйлеу қабілетін дамыту. 2. Түрі: дәстүрлі емес 3. Әдісі: «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясын пайдалану 4. Көрнекілігі: кадоскоп, фигуралар ,кубик, тірек- сызбалар 5. Пәнаралық байланыс: алгебра ,сызу

2 слайд

1 . Саба қ мақсаты: “Үшбұрыш”, “Үшбұрыштардың түрлері” туралы алған білімдерін шығармашылықпен зерттеу, ой түйіндеу арқылы жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру. а) Білімділік . Есептер шығару барысында білімдерін нақтылау, ой қорытындылау арқылы алған білімдерін баяндап, көрсете білуі, пәнге қызығушылығын арттыру; ә) Тәрбиелік . Оқушылардың шығармашылық жұмыс жасау қабілетін тәрбиелеу. б) Дамытушылық . Есеп шығару барысында ережелерді дұрыс пайдалана отырып есте сақтау, логикалық ойлау және математикалық тілде сөйлеу қабілетін дамыту. 2. Түрі: дәстүрлі емес 3. Әдісі: «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясын пайдалану 4. Көрнекілігі: кадоскоп, фигуралар ,кубик, тірек- сызбалар 5. Пәнаралық байланыс: алгебра ,сызу

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі I.Қызығушылықты ояту  Ой қозғау  Семантикалық карта ІІ. Мағынаны ажырату  Есептер шығ

#3 слайд
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі I.Қызығушылықты ояту  Ой қозғау  Семантикалық карта ІІ. Мағынаны ажырату  Есептер шығару ІІІ. Ой толғаныс  Анықтаманы жалғастыр  Кубизм әдісі  Сабақты бекіту  Үйге тапсырмалар

3 слайд

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі I.Қызығушылықты ояту  Ой қозғау  Семантикалық карта ІІ. Мағынаны ажырату  Есептер шығару ІІІ. Ой толғаныс  Анықтаманы жалғастыр  Кубизм әдісі  Сабақты бекіту  Үйге тапсырмалар

∆ АВС АВ =c, BC=a, AC=b P=AB+BC+AC P=a+b+c

#4 слайд
∆ АВС АВ =c, BC=a, AC=b P=AB+BC+AC P=a+b+c ∆ АВС AB=BC- бүйір қабырғалары P=AB+BC+AC AC- табаны. P=2a+c ∆ АВС AB=BC=AC; AB=a P= AB+BC+AC P=3a2 31 аа с С А В В а а а СА В А С вс аҮшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарына қарай түрлері Берілген үшбұрышқа сәйкес келетін формулаларды тап

4 слайд

∆ АВС АВ =c, BC=a, AC=b P=AB+BC+AC P=a+b+c ∆ АВС AB=BC- бүйір қабырғалары P=AB+BC+AC AC- табаны. P=2a+c ∆ АВС AB=BC=AC; AB=a P= AB+BC+AC P=3a2 31 аа с С А В В а а а СА В А С вс аҮшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарына қарай түрлері Берілген үшбұрышқа сәйкес келетін формулаларды тап

Семантикалық карта № а в с р Үшбұрыштың түрлері 1 2 см 3 см 7 см ? ? 2 3 см 3 см 3 см ? ? 3 6 см 6 см 2 см ? ? 4 ? ? ? 9 см Те

#5 слайд
Семантикалық карта № а в с р Үшбұрыштың түрлері 1 2 см 3 см 7 см ? ? 2 3 см 3 см 3 см ? ? 3 6 см 6 см 2 см ? ? 4 ? ? ? 9 см Тең қабырғалы 5 3 см ? ? 11 см Тең бүйірлі 6 3 см 4 см ? 10 см ? 7 4 см ? 2 см 10 см ?

5 слайд

Семантикалық карта № а в с р Үшбұрыштың түрлері 1 2 см 3 см 7 см ? ? 2 3 см 3 см 3 см ? ? 3 6 см 6 см 2 см ? ? 4 ? ? ? 9 см Тең қабырғалы 5 3 см ? ? 11 см Тең бүйірлі 6 3 см 4 см ? 10 см ? 7 4 см ? 2 см 10 см ?

5 см 5 см 5 см В С Берілгені: ∆ АВ D – тең бүйірлі P=25 см AB=BD=7 см

#6 слайд
5 см 5 см 5 см В С Берілгені: ∆ АВ D – тең бүйірлі P=25 см AB=BD=7 см Табу керек: AD - ? Шешуі: Жауабы: Жауабы: D А В Берілгені: ∆ АВС – тең қабырғалы АВ =ВС=АС=5 см Табу керек: Р- ? Шешуі:№ 1 № 2 А

6 слайд

5 см 5 см 5 см В С Берілгені: ∆ АВ D – тең бүйірлі P=25 см AB=BD=7 см Табу керек: AD - ? Шешуі: Жауабы: Жауабы: D А В Берілгені: ∆ АВС – тең қабырғалы АВ =ВС=АС=5 см Табу керек: Р- ? Шешуі:№ 1 № 2 А

9 см 9 см 3 смА В С Бер ілгені: ∆АВС - тең бүйірлі АВ =ВС=9 см, АС= 3 смс а Р   2 Табу керек

#7 слайд
9 см 9 см 3 смА В С Бер ілгені: ∆АВС - тең бүйірлі АВ =ВС=9 см, АС= 3 смс а Р   2 Табу керек Р - ? Шешуі: Жауабы: Бер ілгені: ∆АВК - тең бүйірлі АВ =BK 4см ұзын АК = 5см Табу керек Р - ? Шешуі: Жауабы:А В К 5 см№ 3 № 4

7 слайд

9 см 9 см 3 смА В С Бер ілгені: ∆АВС - тең бүйірлі АВ =ВС=9 см, АС= 3 смс а Р   2 Табу керек Р - ? Шешуі: Жауабы: Бер ілгені: ∆АВК - тең бүйірлі АВ =BK 4см ұзын АК = 5см Табу керек Р - ? Шешуі: Жауабы:А В К 5 см№ 3 № 4

АДАИЗА В А С3 см 4 см 8 см Бер ілгені:∆АВС АВ =3 см, ВС=8 см, АС= 4 см

#8 слайд
АДАИЗА В А С3 см 4 см 8 см Бер ілгені:∆АВС АВ =3 см, ВС=8 см, АС= 4 см Табу керек: Р - ? Шешуі: Жауабы: Берілгені: ∆КМС Р – 27см К М С Табу керек: қабырғаларын - ? Шешуі: Жауабы:№ 6№ 5 15 11 21 23 15 9

8 слайд

АДАИЗА В А С3 см 4 см 8 см Бер ілгені:∆АВС АВ =3 см, ВС=8 см, АС= 4 см Табу керек: Р - ? Шешуі: Жауабы: Берілгені: ∆КМС Р – 27см К М С Табу керек: қабырғаларын - ? Шешуі: Жауабы:№ 6№ 5 15 11 21 23 15 9

Анықтамаларды жалғастырыңыздар Сүйір бұрышты үшбұрыш деп аталады егер, … Доғал бұрышты үшбұрыш деп аталады егер ,

#9 слайд
Анықтамаларды жалғастырыңыздар Сүйір бұрышты үшбұрыш деп аталады егер, … Доғал бұрышты үшбұрыш деп аталады егер , ...... Тең бүйірлі үшбұрыш деп аталады егер оның екі қабырғасы тең болса…… Тең қабырғалы үшбұрыш деп аталады егер оның барлық қабырғалары тең болса… Қабырғалары әр түрлі деп аталады егер оның қабырғалары әр түрлі болса…… …

9 слайд

Анықтамаларды жалғастырыңыздар Сүйір бұрышты үшбұрыш деп аталады егер, … Доғал бұрышты үшбұрыш деп аталады егер , ...... Тең бүйірлі үшбұрыш деп аталады егер оның екі қабырғасы тең болса…… Тең қабырғалы үшбұрыш деп аталады егер оның барлық қабырғалары тең болса… Қабырғалары әр түрлі деп аталады егер оның қабырғалары әр түрлі болса…… …

Салыстырыңыз Кубизм Зерттеңіз Суреттеңіз

#10 слайд
Салыстырыңыз Кубизм Зерттеңіз Суреттеңіз

10 слайд

Салыстырыңыз Кубизм Зерттеңіз Суреттеңіз

Венн диаграммасы

#11 слайд
Венн диаграммасы

11 слайд

Венн диаграммасы

Сабақты бекітуСабақты бекіту Үшбұрыш және оның түрлеріҮшбұрыш және оның түрлері

#12 слайд
Сабақты бекітуСабақты бекіту Үшбұрыш және оның түрлеріҮшбұрыш және оның түрлері

12 слайд

Сабақты бекітуСабақты бекіту Үшбұрыш және оның түрлеріҮшбұрыш және оның түрлері

Үйге тапсырма: № 132 есеп № 139 есеп §11 ережелерді кайталау Бағалау

#13 слайд
Үйге тапсырма: № 132 есеп № 139 есеп §11 ережелерді кайталау Бағалау

13 слайд

Үйге тапсырма: № 132 есеп № 139 есеп §11 ережелерді кайталау Бағалау

#14 слайд

14 слайд

Файл форматы:
ppt
04.03.2019
511
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі