1 слайд
Ұстаз болу – үздіксіз
даму Педагог-зерттеуші
Жунисова Г.А.
2 слайд
Суретті оқи отыра ұстаздың даму
кезеңдерін айта аласыз ба?
2Ұстаз болам десеңіз...
3 слайд
Кезеңдері:
•
Жеке мақсатыңыз бен
қалауыңыз болу
•
Кәсіби қарым-қатынас арттыру
•
Заманауи оқыту –әдістерін
үйрену
•
Тәжірибе алмасу
•
Шығармашылық көзқарасты
дамыту
3
4 слайд
Жеке мақсатыңыз бен
қалауыңыз болу
Сіздің өмірдегі мақсатыңыз - даму
құралы.
Бұл сізді қазіргі күйіңізден шынымен
болғыңыз келетін адамға
айналдырудың ең жақсы жолы. Күшті,
еркін, тұтас, дана, табысты, бай,
танымал, бақытты, т.б. Ал сіз міндетті
түрде сондай боласыз, өйткені ондай
адам болмайынша мақсатқа жету
мүмкін емес.
Басқаша айтқанда, нақты анықталған
нәтижелерді алғыңыз келетінін нақты
қалауыңыз керек, бұл шындықтағы
нақты өзгерістер.PR
ESEN
TATIO
N
TITLE 4
5 слайд
Ұстаз болу
жүректің
батырлығы
Ы.Алтынсари
н
5
6 слайд
Ең үлкен жетістікке өзін
әдепті ұстайтын, объективті
болуды білетін, бәрін мұқият
тыңдайтын және өз пікірін
таңдамайтын басшы алады.
Қарым-қатынастың бүкіл
процесіне эмоционалды түрде
тартылмай, сыртынан қарауға
тырысыңыз. Мотивті түсінуге
тырысыңыз.
Басқаларды құлатуға
емес, ұшуға
көмектесетін адам
болыңыз! Кәсіби
қарым-қатынас
арттыру
7 слайд
7 Кәсіби қарым-қатынаста мақсатты
алдын-ала тұжырымдап, әңгімені
дұрыс бағытта ұстайтын көшбасшы
рөліне дайындалу маңызды!
Тәжірибелі журналистер мен хабар
таратушылардың сұхбат алушылармен
қалай байланысып жатқанын көріңіз.
Олар сөйлескеннен гөрі көбірек
тыңдайды. Бірақ олар өздерінің нақты
сұрақтары мен маңызды белгілерімен
әңгімеге бағыт береді. Бірақ іс жүзінде
жүргізушінің нақты жоспары бар, оның
алға қойған мақсаты бар, қандай ақпарат
алғысы келетіндігі туралы идея бар.
Ол көшбасшы.
8 слайд
8“ Ұстаз– өз ісіне ынтық,
өз ісіне ғашық артист те,
суретші де болуы тиіс.”
Антон Павлович Чехов
9 слайд
Жаңашыл әдіс-тәсілдер мен заманауи
педагогикалық технологияларды тиімді
қолдану – басты нәтиже құралы.
Тапыныс тудыру немесе қызығушылық
ояту. Үйренушінің оқуға, үйренуге деген
ықылас- ынтасы, ниеті мен зауқы болмаса,
оқу нәтижесінің мардымды болуы екіталай.
Француз жазушысы Анатоль Франц кезінде
«тамақ тек зор тәбетпен ішкенде ғана
сіңеді» деген екен. Оқу мотивациясы
дегеніміз деп осы сияқты білімге, білуге,
үйренуге деген «тәбет».
Заманауи оқыту –әдістерін
үйрену
9
10 слайд
PR
ESEN
TATIO
N
TITLE10Қ. Жұбанов айтпақшы: «Егер
мұғалім пәнді жақсы білсе,
онда дұрыс әдісті де табады»
Қалыптасқан «тұлға» болашаққа
сенімді, ынталы, сыни пікір
көзқарастары жүйелі дамыған,
қазіргі сандық технологияларды,
өмірде өз білімін қалыптан тыс
жағдайда да еркін әрі терең
пайдалана білетін жан болуы тиіс.
2 / 4 / 2 0 X X
11 слайд
11“ Егер сіз білім шырағына
ие Ұстаз болсаңыз, ғафу етіңіз,
басқалар да одан от алсын!”
Томас Фуллер
2 / 4 / 2 0 X X
12 слайд
12Тәжірибе алмасу
«Адамды бір нәрсені
қайталауға үйреткеннен
гөрі, оған жаңалық
ашуға көмектескен жөн»
Г.Галилей.
13 слайд
13Тәжірибе алмасу –
кәсіби өсуінің басты
кепілі.
Педагогтердің кәсіби
құзыреттілігін дамыту оның
кәсіби тәжірибе арқылы
үздіксіз өз білімін жетілдіріп,
дамуға әкелетін тың
жаңалықтарды қабылдау мен
меңгертудің қарқынды үдерісі
болып табылады.
14 слайд
14 Ұстаз шығармашылығы – оқу процесін
ұйымдастыру және оқушылардың
өздігінен білім алуын қалыптастыруда
маңызды жағдай болып табылады.
Шығармашылықтың бірнеше деңгейі
бар:
1. Бар білімді пайдаланып, қолдану
аясын кеңейту
2. Дағдылы көзқарасты өзгертіп,
мүлде жаңалау Шығармашылық
көзқарасты
дамыту
15 слайд
15Заманауи білім саласы
интернетпен және
ақпараттық
технологиялармен тығыз
байланысты.
16 слайд
Аларымыз не ? Береріміз не ?
Өмір - ұстаз! Ұсталық ету, адам болмысының қалыбын құю екінің бірінің
қолынан келмейді. Жас өскен талды қисайта өсіру оңай, түзеу қиын.
Баланы тәрбиелеу құрсақтан басталса, оны кемеліне келтіру ұстамы
болған ұстазына байланысты.
Оны тәрбиелеу, қияға ұшыру, ол үшін жанын беріп күю ұстаздың ғана
қолынан келмек. Ұстазға жүгіну өмірдің заңы.
16
Ғасырлар өтуі ұстаз ұғымын көтермесе, төмендеткен емес.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз