Материалдар / Ұстаз портфолиосы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұстаз портфолиосы

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға мысал ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2021
1270
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ожекенева Гульжан Сергазиновна «Ақжайлау негізгі орта мектебі» КММ мектеп психологы

1 слайд
Ожекенева Гульжан Сергазиновна «Ақжайлау негізгі орта мектебі» КММ мектеп психологы

1 слайд

Ожекенева Гульжан Сергазиновна «Ақжайлау негізгі орта мектебі» КММ мектеп психологы

«Ақжайлау негізгі орта мектебі» КММ Аты-жөні: Ожекенева Гульжан Сергазиновна Туған жылы: 18.02.1978 Мамандығы: мектепке дейінгі

2 слайд
«Ақжайлау негізгі орта мектебі» КММ Аты-жөні: Ожекенева Гульжан Сергазиновна Туған жылы: 18.02.1978 Мамандығы: мектепке дейінгі білім беру мұғалімі, мектеп психологы (2007 жылдан бастап) Еңбек өтілі: 21 жыл

2 слайд

«Ақжайлау негізгі орта мектебі» КММ Аты-жөні: Ожекенева Гульжан Сергазиновна Туған жылы: 18.02.1978 Мамандығы: мектепке дейінгі білім беру мұғалімі, мектеп психологы (2007 жылдан бастап) Еңбек өтілі: 21 жыл

Педагогикалық ұстанымым Егер мұғалім өн бойына,өз ісіне,шәкіртіне деген сүйіспеншілікті жинақтаса ол нағыз ұстаз.

3 слайд
Педагогикалық ұстанымым Егер мұғалім өн бойына,өз ісіне,шәкіртіне деген сүйіспеншілікті жинақтаса ол нағыз ұстаз.

3 слайд

Педагогикалық ұстанымым Егер мұғалім өн бойына,өз ісіне,шәкіртіне деген сүйіспеншілікті жинақтаса ол нағыз ұстаз.

Мақсатым Мектеп оқушыларына жан – жақты психологиялық көмек түрлерін (психодиагностика, психологиялық кеңес беру, психокорр

4 слайд
Мақсатым Мектеп оқушыларына жан – жақты психологиялық көмек түрлерін (психодиагностика, психологиялық кеңес беру, психокоррекция, психопрофилактика) көрсету арқылы психологиялық денсаулығына жағдай жасау және жеке тұлғалық ерекшеліктерін зерттеу.

4 слайд

Мақсатым Мектеп оқушыларына жан – жақты психологиялық көмек түрлерін (психодиагностика, психологиялық кеңес беру, психокоррекция, психопрофилактика) көрсету арқылы психологиялық денсаулығына жағдай жасау және жеке тұлғалық ерекшеліктерін зерттеу.

Педагогтың баламен, ата-аналармен қарым-қатынасындағы проблемаларды шешу Жеке тұлғаның қалыптасуына ықпал келтіру, психодиаг

5 слайд
Педагогтың баламен, ата-аналармен қарым-қатынасындағы проблемаларды шешу Жеке тұлғаның қалыптасуына ықпал келтіру, психодиагностикалық тапсырмаларды жүйелі түрде орындау Сәйкесінше түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу Педагогтардың жұмыстарын психологиялық тұрғыда дұрыс ұйымдастыру, кеңес беру Өзара келіспеушілік жағдайларының алдын -алу жұмыстарын жүргізуМіндеттер

5 слайд

Педагогтың баламен, ата-аналармен қарым-қатынасындағы проблемаларды шешу Жеке тұлғаның қалыптасуына ықпал келтіру, психодиагностикалық тапсырмаларды жүйелі түрде орындау Сәйкесінше түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу Педагогтардың жұмыстарын психологиялық тұрғыда дұрыс ұйымдастыру, кеңес беру Өзара келіспеушілік жағдайларының алдын -алу жұмыстарын жүргізуМіндеттер

Өзекті мәселем Оқытудың жаңаша әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып, ата дәстүрімізді дәріптейтін, сапалы білім мен саналы т

6 слайд
Өзекті мәселем Оқытудың жаңаша әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып, ата дәстүрімізді дәріптейтін, сапалы білім мен саналы тәрбие алған, өзіндік пікірі бар, шығармашыл жеке тұлға қалыптастыру .

6 слайд

Өзекті мәселем Оқытудың жаңаша әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып, ата дәстүрімізді дәріптейтін, сапалы білім мен саналы тәрбие алған, өзіндік пікірі бар, шығармашыл жеке тұлға қалыптастыру .

Балаға ізгілік тұрғысынан қарау Шығармашылық икемділігін дамыту Жеке тұлға ретінде қалыптастыру Өз бетімен әрекетендіру

7 слайд
Балаға ізгілік тұрғысынан қарау Шығармашылық икемділігін дамыту Жеке тұлға ретінде қалыптастыру Өз бетімен әрекетендіру әдістерін меңгерту Оқыту мен тәрбиенің бірлігі Аудандық,облыстық, республикалық сайыстарға қатыстыруПедагогикалық бағыт-бағдарБалаға ізгілік тұрғысынан қарау Шығармашылық икемділігін дамыту Жеке тұлға ретінде қалыптастыру Өз бетімен әрекетендіру әдістерін меңгерту Оқыту мен тәрбиенің бірлігі Аудандық,облыстық, республикалық сайыстарға қатыстыру

7 слайд

Балаға ізгілік тұрғысынан қарау Шығармашылық икемділігін дамыту Жеке тұлға ретінде қалыптастыру Өз бетімен әрекетендіру әдістерін меңгерту Оқыту мен тәрбиенің бірлігі Аудандық,облыстық, республикалық сайыстарға қатыстыруПедагогикалық бағыт-бағдарБалаға ізгілік тұрғысынан қарау Шығармашылық икемділігін дамыту Жеке тұлға ретінде қалыптастыру Өз бетімен әрекетендіру әдістерін меңгерту Оқыту мен тәрбиенің бірлігі Аудандық,облыстық, республикалық сайыстарға қатыстыру

Оқу-тәрбие процесіндегі қарым-қатынас Оқушылар Психолог Ата - аналар Педагогтар

8 слайд
Оқу-тәрбие процесіндегі қарым-қатынас Оқушылар Психолог Ата - аналар Педагогтар

8 слайд

Оқу-тәрбие процесіндегі қарым-қатынас Оқушылар Психолог Ата - аналар Педагогтар

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

«Бір болайық», тренинг, 4 сынып «Мен кім боламын», сынып сағаты, 7 сынып «Кел, Жаңа жыл»,мерекелік шара «Арманыңа ұмтыл»

12 слайд
«Бір болайық», тренинг, 4 сынып «Мен кім боламын», сынып сағаты, 7 сынып «Кел, Жаңа жыл»,мерекелік шара «Арманыңа ұмтыл», флешмоб

12 слайд

«Бір болайық», тренинг, 4 сынып «Мен кім боламын», сынып сағаты, 7 сынып «Кел, Жаңа жыл»,мерекелік шара «Арманыңа ұмтыл», флешмоб

«Ата-анама тағзым етем», тренинг, 7-8 сыныптар «Ата-ана - оқушы», консилиум

13 слайд
«Ата-анама тағзым етем», тренинг, 7-8 сыныптар «Ата-ана - оқушы», консилиум

13 слайд

«Ата-анама тағзым етем», тренинг, 7-8 сыныптар «Ата-ана - оқушы», консилиум

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

Менің оқытушым – Гүлжан Серғазықызы, ұстаздардың ішіндегі ең мейірімді, кең пейілді, жүрегі жылы ұстаз деп ойлаймын. О

17 слайд
  Менің оқытушым – Гүлжан Серғазықызы, ұстаздардың ішіндегі ең мейірімді, кең пейілді, жүрегі жылы ұстаз деп ойлаймын. Оның айтуынша, нағыз педагог-балаларды алаламауы тиіс. Себебі әр баланың табиғаты әр түрлі: біреу білімді тез, біреуі баяу қабылдайды. Бір баланың сабақтағы үлг е рімі төмен болғанмен, мінезі жұмсақ, жүрегі қатты, мейірімсіз болуы мүмкін. Мектепте жақсы оқаған баланың өмірі сәтті болатынына кім кепіл болады?! Ал нашар оқитын бала «адам» болмайды деп кім айтты?! Ол біздің сыныптың барлық балаларын бірдей жақсы көреді, бізге сенеді, өмірде жақсы адам болуға үйретеді. Арамызда бүреуіміз қиын жағдайда болсақ немесе біреумен ренжіссек, кешірімді болуға, сыйласуға, басқа адамның жағдайын түсінуге, тату болуға шақырады.

17 слайд

  Менің оқытушым – Гүлжан Серғазықызы, ұстаздардың ішіндегі ең мейірімді, кең пейілді, жүрегі жылы ұстаз деп ойлаймын. Оның айтуынша, нағыз педагог-балаларды алаламауы тиіс. Себебі әр баланың табиғаты әр түрлі: біреу білімді тез, біреуі баяу қабылдайды. Бір баланың сабақтағы үлг е рімі төмен болғанмен, мінезі жұмсақ, жүрегі қатты, мейірімсіз болуы мүмкін. Мектепте жақсы оқаған баланың өмірі сәтті болатынына кім кепіл болады?! Ал нашар оқитын бала «адам» болмайды деп кім айтты?! Ол біздің сыныптың барлық балаларын бірдей жақсы көреді, бізге сенеді, өмірде жақсы адам болуға үйретеді. Арамызда бүреуіміз қиын жағдайда болсақ немесе біреумен ренжіссек, кешірімді болуға, сыйласуға, басқа адамның жағдайын түсінуге, тату болуға шақырады.

Шәкәрім ақын айтқандай, Адамның жақсы өмір сүруіне үш сапа негіз бола алады. Олар барлығынан басым болатын адал еңбек, мінсіз

18 слайд
Шәкәрім ақын айтқандай, Адамның жақсы өмір сүруіне үш сапа негіз бола алады. Олар барлығынан басым болатын адал еңбек, мінсіз ақыл, таза жүрек. Ұрпақ тәрбиесі-бұл болашақ тірегі, мемлекеттік маңызды іс. Өз алдыма қойған мақсатқа жету үшін оқушыларды өз бетімен дами алатын, әртүрлі өмірдің қиындықтарына төзе білетін, белсенді, білімді оқушы тәрбиелеу мақсатында жұмысымды жалғастырамын.

18 слайд

Шәкәрім ақын айтқандай, Адамның жақсы өмір сүруіне үш сапа негіз бола алады. Олар барлығынан басым болатын адал еңбек, мінсіз ақыл, таза жүрек. Ұрпақ тәрбиесі-бұл болашақ тірегі, мемлекеттік маңызды іс. Өз алдыма қойған мақсатқа жету үшін оқушыларды өз бетімен дами алатын, әртүрлі өмірдің қиындықтарына төзе білетін, белсенді, білімді оқушы тәрбиелеу мақсатында жұмысымды жалғастырамын.

19 слайд

19 слайд