"ҮШТІК ОДАҚ" ата-анамен жұмыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ата – аналар
жиналысы
4 «Ә» класы
1 слайд
Ата – аналар жиналысы 4 «Ә» класы
2 слайд
Күн тәртібінде:
1. 2023 – 2024 оқу жылындағы оқу –
тәрбие процесіндегі ерекшеліктер
2. Мектептің ішкі тәртіп ережелері мен
мектеп формасының сақталуы
3. «Оқу – тәрбие үрдісіндегі үштік одақ:
МЕКТЕП – ОТБАСЫ - ОҚУШЫ»
2 слайд
Күн тәртібінде: 1. 2023 – 2024 оқу жылындағы оқу – тәрбие процесіндегі ерекшеліктер 2. Мектептің ішкі тәртіп ережелері мен мектеп формасының сақталуы 3. «Оқу – тәрбие үрдісіндегі үштік одақ: МЕКТЕП – ОТБАСЫ - ОҚУШЫ»
3 слайд
Үштік одақ :
ата-ана, мұғалім,
оқушы арасындағы
қарым қатынасты
жақсарту
3 слайд
Үштік одақ : ата-ана, мұғалім, оқушы арасындағы қарым қатынасты жақсарту
4 слайд
Үштік одақ: құрылымы,
құқықтары мен міндеттері.
Ата-ана – бұл баланы
өмірге әкелуші және
өсіріп тәрбиелеуге,
оқытуға міндетті әрбір
адам. Оның құқықтары
мен міндеттері Балалар
құқығы конвенциясында
ҚР Білім туралы
заңында, ҚР-ның кешенді
тәрбие бағдарламасында
бағытталған және
мемлекет тарапынан
қорғалады,
қадағаланады. Бала- бұл кәмелеттік
жасқа жетпеген әрбір
адам. Оның
құқықтары , балалар
құқығы конвенциясында
ҚР-ның Білім туралы
заңында белгіленген
және мемлекет
тарапынан қорғалады. Мұғалім- ҚР-ның
Білім туралы
Заңымен, ҚР-ның
кешенді тәрбие
бағдарламасымен,
Жастар саясаты
тұжырымдамасымен
айқындалған
мемлекеттік білім
және тәрбие беру
саясатын жүзеге
асырушы тұлға.ата-ана
бала мұғалім
4 слайд
Үштік одақ: құрылымы, құқықтары мен міндеттері. Ата-ана – бұл баланы өмірге әкелуші және өсіріп тәрбиелеуге, оқытуға міндетті әрбір адам. Оның құқықтары мен міндеттері Балалар құқығы конвенциясында ҚР Білім туралы заңында, ҚР-ның кешенді тәрбие бағдарламасында бағытталған және мемлекет тарапынан қорғалады, қадағаланады. Бала- бұл кәмелеттік жасқа жетпеген әрбір адам. Оның құқықтары , балалар құқығы конвенциясында ҚР-ның Білім туралы заңында белгіленген және мемлекет тарапынан қорғалады. Мұғалім- ҚР-ның Білім туралы Заңымен, ҚР-ның кешенді тәрбие бағдарламасымен, Жастар саясаты тұжырымдамасымен айқындалған мемлекеттік білім және тәрбие беру саясатын жүзеге асырушы тұлға.ата-ана бала мұғалім
5 слайд
•
Ұлы ғалым, философ Әбу-насыр Әл-
Фараби «Адамға ең бірінші білім
емес, тәрбие керек. Тәрбиесіз
берілген білім-адамзаттың қас
жауы. Ол келешекте оның өміріне
қауіп әкеледі деген екен.» Бұдан
шығатын түйін: бала тәрбиесіне ең
әуелі оның өз ата-анасының
еңбекқорлығы, ұстамдыдылығы,
ақыл-ой, сана-сезімі, адамгершілігі
әсер етпек.
5 слайд
• Ұлы ғалым, философ Әбу-насыр Әл- Фараби «Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие керек. Тәрбиесіз берілген білім-адамзаттың қас жауы. Ол келешекте оның өміріне қауіп әкеледі деген екен.» Бұдан шығатын түйін: бала тәрбиесіне ең әуелі оның өз ата-анасының еңбекқорлығы, ұстамдыдылығы, ақыл-ой, сана-сезімі, адамгершілігі әсер етпек.
6 слайд
•
Халықта Ағаш түзу өсу үшін оған
көшет кезінде көмектесуге
болады, ал үлкен ағаш болғанда
оны түзете алмайсың» деп бекер
айтылмаған. Сондықтан
баланың бойына жастайынан
ізгілік, мейірімділік, яғни
адамгершілік құнды қасиеттерді
сіңіріп, өз – өзіне сенімділікке
тәрбиелеуде отбасы мен
педагогтар шешуші роль
атқаратыны белгілі.
6 слайд
• Халықта Ағаш түзу өсу үшін оған көшет кезінде көмектесуге болады, ал үлкен ағаш болғанда оны түзете алмайсың» деп бекер айтылмаған. Сондықтан баланың бойына жастайынан ізгілік, мейірімділік, яғни адамгершілік құнды қасиеттерді сіңіріп, өз – өзіне сенімділікке тәрбиелеуде отбасы мен педагогтар шешуші роль атқаратыны белгілі.
7 слайд
Жағдаяттық сұрақ
Сіз үйде тығыз бір жұмыс
істеп жатырсыз. Балаңыз
өзіне көңіл аударғанын
қалайды. Сіз не істер едіңіз?
7 слайд
Жағдаяттық сұрақ Сіз үйде тығыз бір жұмыс істеп жатырсыз. Балаңыз өзіне көңіл аударғанын қалайды. Сіз не істер едіңіз?
8 слайд
Ата-аналарға жаднама
•
1.Баланың оқуына, тәрбиеленуіне, баланың
белсенділігінің артуына тек мектеп тәрбиесі
мен оқуының арқасында қол жеткізуге
болатынын түсініңіз. Мұғалім-сіздің
отбасыңыздың досы.
•
2.Міндетті түрде ата-аналар жиналысынан
қалмай, баланың сабағының үлгерімін
қадағалаңыз.
•
3.Балаңыздың күнделікті оқуындағы
табысымен ой бөлісіңіз. Бүгін қандай жаңа
ұғым алды, нені үйренді? Тек қандай баға
алғанымен қанағаттанбаңыз.
•
4.Баланың күнделікті үй тапсырмасын
орындауын қадағалаңыз, егер бала
қиналатын болса көмектесіңіз,керісінше
өзіңіз орындап беруге үйретпеңіз.
8 слайд
Ата-аналарға жаднама • 1.Баланың оқуына, тәрбиеленуіне, баланың белсенділігінің артуына тек мектеп тәрбиесі мен оқуының арқасында қол жеткізуге болатынын түсініңіз. Мұғалім-сіздің отбасыңыздың досы. • 2.Міндетті түрде ата-аналар жиналысынан қалмай, баланың сабағының үлгерімін қадағалаңыз. • 3.Балаңыздың күнделікті оқуындағы табысымен ой бөлісіңіз. Бүгін қандай жаңа ұғым алды, нені үйренді? Тек қандай баға алғанымен қанағаттанбаңыз. • 4.Баланың күнделікті үй тапсырмасын орындауын қадағалаңыз, егер бала қиналатын болса көмектесіңіз,керісінше өзіңіз орындап беруге үйретпеңіз.
9 слайд
«Ой қозғау»
•
Табысты мектеп моделін құру
•
Мінсіз мұғалім қандай болады?
•
Мінсіз оқушы деп кімді айтамыз?
•
Мінсіз оқушының ата-анасының
моделін құру
9 слайд
«Ой қозғау» • Табысты мектеп моделін құру • Мінсіз мұғалім қандай болады? • Мінсіз оқушы деп кімді айтамыз? • Мінсіз оқушының ата-анасының моделін құру
10 слайд
Бала – отбасы айнасы ; бір тамшы
суда күннің сәулесі көрінгендей,
перзентте де ата – ананың
тәрбиесі көрінеді
10 слайд
Бала – отбасы айнасы ; бір тамшы суда күннің сәулесі көрінгендей, перзентте де ата – ананың тәрбиесі көрінеді
11 слайд
Баланы бақытым деп білген жандар,
Өзге үшін бар–жоғын қиған жандар.
Еңбегі кейде жанып, жанбаса да,
Аллаға көп үмітін артқан жандар.
Біреудің баласы жеңіске жетіп жатса,
Қуанғаннан той жасап жатқан жандар.
11 слайд
Баланы бақытым деп білген жандар, Өзге үшін бар–жоғын қиған жандар. Еңбегі кейде жанып, жанбаса да, Аллаға көп үмітін артқан жандар. Біреудің баласы жеңіске жетіп жатса, Қуанғаннан той жасап жатқан жандар.
12 слайд
Ең биік шаңырақ
12 слайд
Ең биік шаңырақ