Материалдар / Волейбол ойынының техникасы мен ерекшеліктері

Волейбол ойынының техникасы мен ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылар мен мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Желтоқсан 2020
718
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Құнттамаған ізденбеген, соңына түспеген адамның жұмысы ешуақытта берекелі болмайды. Ж. Аймау

1 слайд
Құнттамаған ізденбеген, соңына түспеген адамның жұмысы ешуақытта берекелі болмайды. Ж. Аймауытов

1 слайд

Құнттамаған ізденбеген, соңына түспеген адамның жұмысы ешуақытта берекелі болмайды. Ж. Аймауытов

Жетісай аудандық білім бөлімі ПРЕЗЕНТАЦИЯ «МЕНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИДЕЯМ» Дайындаған:ФИО

2 слайд
Жетісай аудандық білім бөлімі ПРЕЗЕНТАЦИЯ «МЕНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИДЕЯМ» Дайындаған:ФИО

2 слайд

Жетісай аудандық білім бөлімі ПРЕЗЕНТАЦИЯ «МЕНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИДЕЯМ» Дайындаған:ФИО

Мақсаты: оқушыларға кез-келген кең көлемді мазмұнды материалды интелект картасына түсіру арқылы, есте сақтау қабілеттерін н

3 слайд
Мақсаты: оқушыларға кез-келген кең көлемді мазмұнды материалды интелект картасына түсіру арқылы, есте сақтау қабілеттерін нығайту. Саналы шешім қабылдау,шыңдалған ойлауды, тұрақты есте сақтау жадысын дамыту.

3 слайд

Мақсаты: оқушыларға кез-келген кең көлемді мазмұнды материалды интелект картасына түсіру арқылы, есте сақтау қабілеттерін нығайту. Саналы шешім қабылдау,шыңдалған ойлауды, тұрақты есте сақтау жадысын дамыту.

Түйінді идея өзара іс-әрекет нәтижесінде білімдері дамыған, жоғары деңгейдегі түрлі формадағы интелект карталарын жасаудың

4 слайд
Түйінді идея өзара іс-әрекет нәтижесінде білімдері дамыған, жоғары деңгейдегі түрлі формадағы интелект карталарын жасаудың онлайн( Мind Map ) және оффлайн (тірек сызбалар мен схемалар) оңтайлы тәсілдерді пайдалана білетін жеке тұлғаны қалыптастыру.

4 слайд

Түйінді идея өзара іс-әрекет нәтижесінде білімдері дамыған, жоғары деңгейдегі түрлі формадағы интелект карталарын жасаудың онлайн( Мind Map ) және оффлайн (тірек сызбалар мен схемалар) оңтайлы тәсілдерді пайдалана білетін жеке тұлғаны қалыптастыру.

Мind Map интеллект-картасы, ой диаграммасы… бұл терминдердің барлығы миымызда пайда болған ойлар мен идеяларды іс жүзінде

5 слайд
Мind Map интеллект-картасы, ой диаграммасы… бұл терминдердің барлығы миымызда пайда болған ойлар мен идеяларды іс жүзінде жоспарлауға арналған құрал. Ендеше, майндмэппингті қалай меңгеруге болатынын бірге анықтап көрейік.

5 слайд

Мind Map интеллект-картасы, ой диаграммасы… бұл терминдердің барлығы миымызда пайда болған ойлар мен идеяларды іс жүзінде жоспарлауға арналған құрал. Ендеше, майндмэппингті қалай меңгеруге болатынын бірге анықтап көрейік.

Интеллект-карта қолдану аясы

6 слайд
Интеллект-карта қолдану аясы

6 слайд

Интеллект-карта қолдану аясы

Әдістің оқытушыға беретін мүмкіндігі

7 слайд
Әдістің оқытушыға беретін мүмкіндігі

7 слайд

Әдістің оқытушыға беретін мүмкіндігі

Mind Мap кімдерге керек? • Жазушыларға, сценаристерге және редакторларға: шығармашылық ойды жинақтап, жүйелі мәтін дайындау үш

8 слайд
Mind Мap кімдерге керек? • Жазушыларға, сценаристерге және редакторларға: шығармашылық ойды жинақтап, жүйелі мәтін дайындау үшін. • Бизнесмендер мен стартаперлерге: жаңа бизнес-жоба жасау барысында, жұмыс жоспарын құруда, орындалған жұмыстарға есеп бергенде. • Оқушылар мен студенттерге: оқуға қажетті ақпаратты қабылдау мақсатында, емтиханға , дипломдық жұмыстарға жүйелі дайындалу үшін. • Ғалымдар мен мұғалімдерге: сабақ жоспарын құруға, жаңа әдістемелік оқу құралын немесе ғылыми мақала жазу үшін. • Өзін-өзі дамытушыларға: өзінің артықшылықтары мен әлсіз тұстарын белгілеп, болашаққа құрған арман-мақсаттарын жоспарлы түрде қағазға түсіру үшін.

8 слайд

Mind Мap кімдерге керек? • Жазушыларға, сценаристерге және редакторларға: шығармашылық ойды жинақтап, жүйелі мәтін дайындау үшін. • Бизнесмендер мен стартаперлерге: жаңа бизнес-жоба жасау барысында, жұмыс жоспарын құруда, орындалған жұмыстарға есеп бергенде. • Оқушылар мен студенттерге: оқуға қажетті ақпаратты қабылдау мақсатында, емтиханға , дипломдық жұмыстарға жүйелі дайындалу үшін. • Ғалымдар мен мұғалімдерге: сабақ жоспарын құруға, жаңа әдістемелік оқу құралын немесе ғылыми мақала жазу үшін. • Өзін-өзі дамытушыларға: өзінің артықшылықтары мен әлсіз тұстарын белгілеп, болашаққа құрған арман-мақсаттарын жоспарлы түрде қағазға түсіру үшін.

9 слайд

9 слайд

Интелект картаның жасаудың түрлі әдістері бар:

10 слайд
Интелект картаның жасаудың түрлі әдістері бар:

10 слайд

Интелект картаның жасаудың түрлі әдістері бар:

Мысалы: Өркениеттің бастау алуына арналған интелект карта

11 слайд
Мысалы: Өркениеттің бастау алуына арналған интелект карта

11 слайд

Мысалы: Өркениеттің бастау алуына арналған интелект карта

Ұлы отан соғысына арналған картаны оффлайн ұйымдастыру

12 слайд
Ұлы отан соғысына арналған картаны оффлайн ұйымдастыру

12 слайд

Ұлы отан соғысына арналған картаны оффлайн ұйымдастыру

Қазақ елінің өнері мен шығармашылығы

13 слайд
Қазақ елінің өнері мен шығармашылығы

13 слайд

Қазақ елінің өнері мен шығармашылығы

Картаны қолдану тиімділігі жаңа ақпаратпен танысу; мұғалім ұсынған белсенді оқыту әдістерін қолданып, жаңа тақырып материалда

14 слайд
Картаны қолдану тиімділігі жаңа ақпаратпен танысу; мұғалім ұсынған белсенді оқыту әдістерін қолданып, жаңа тақырып материалдарын тыңдайды, оқиды; жаңа ақпараттармен өз білімімен ара — қатынас белгілеу. жаңа ақпараттардың мәнін түсіну барысында мәтін шетіне белгі қояды немесе жазып алады; — қарастырылған материалдармен жұмыс істеу барысында өз түсінгенін қадағалайды, алдына қойған мақсаттарына жету үшін белсенді әрекет етеді.

14 слайд

Картаны қолдану тиімділігі жаңа ақпаратпен танысу; мұғалім ұсынған белсенді оқыту әдістерін қолданып, жаңа тақырып материалдарын тыңдайды, оқиды; жаңа ақпараттармен өз білімімен ара — қатынас белгілеу. жаңа ақпараттардың мәнін түсіну барысында мәтін шетіне белгі қояды немесе жазып алады; — қарастырылған материалдармен жұмыс істеу барысында өз түсінгенін қадағалайды, алдына қойған мақсаттарына жету үшін белсенді әрекет етеді.

1. WhatsApp 2. Kundelik.kz 3. Googleclassroom 4. Onlinetestpad 5. Bilimland.kz 6. Daryn.online 7. ZoomҚашықтан оқытудың және к

15 слайд
1. WhatsApp 2. Kundelik.kz 3. Googleclassroom 4. Onlinetestpad 5. Bilimland.kz 6. Daryn.online 7. ZoomҚашықтан оқытудың және кері байланыс жүзеге асырылған желілер мен платформалар

15 слайд

1. WhatsApp 2. Kundelik.kz 3. Googleclassroom 4. Onlinetestpad 5. Bilimland.kz 6. Daryn.online 7. ZoomҚашықтан оқытудың және кері байланыс жүзеге асырылған желілер мен платформалар

Қашықтан оқытудың тиімділігі және кедергілер • Уақытты үнемдеуге мүмкіндік; • Жеке білім алуға деген қызығушылық; • Ақпарат

16 слайд
Қашықтан оқытудың тиімділігі және кедергілер • Уақытты үнемдеуге мүмкіндік; • Жеке білім алуға деген қызығушылық; • Ақпараттық ресурстардың саналуан көзін игеру және саралауға үйрену; • Мұғалімнің,сондай ақ оқушының ақпараттық құзыреттілігін шыңдау мүмкіндігі; • Мұғалімнің оқушыны эмоционалдық тұрғыда бетпе бет қолдаудың жеткіліксіздігі; • Оқушының техникалық құралдармен толық қамтамасыз етілмеуі; • Оқушыны АКТ құзыреттілігін шыңдау бағытындағы оқытудың кем болуы

16 слайд

Қашықтан оқытудың тиімділігі және кедергілер • Уақытты үнемдеуге мүмкіндік; • Жеке білім алуға деген қызығушылық; • Ақпараттық ресурстардың саналуан көзін игеру және саралауға үйрену; • Мұғалімнің,сондай ақ оқушының ақпараттық құзыреттілігін шыңдау мүмкіндігі; • Мұғалімнің оқушыны эмоционалдық тұрғыда бетпе бет қолдаудың жеткіліксіздігі; • Оқушының техникалық құралдармен толық қамтамасыз етілмеуі; • Оқушыны АКТ құзыреттілігін шыңдау бағытындағы оқытудың кем болуы

17 слайд

17 слайд

1.Сабақ кезінде өз ойларын ашық айтып,еркін жеткізіп, дәлелдеуге үйренді. 2.Сыни ойлана отырып, шығармашылық, ойлау қабіл

18 слайд
1.Сабақ кезінде өз ойларын ашық айтып,еркін жеткізіп, дәлелдеуге үйренді. 2.Сыни ойлана отырып, шығармашылық, ойлау қабілеттері дамыды. 3.Мұғаліммен еркін сөйлесіп, серіктес болды. 4.Ойларын жинақтап, кездескен қиындықтарды жеңе білді. 5.Ұсынылған ақпаратты эстетикалық бағалай алды.1.Сабақ барысында оқушыға бағыт бердім. 2.Өз жұмысымда жаңа тәсілдерді қолдандым. 3.Әр оқушының шешім қабылдай алатынына сенім көрсеттім. 4.Оқушыларды графика арқылы сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастырдым 5.Оқушылардың өз бетімен білім алуға үйреттім,ойларын дәлелдеп жеткізуге үйреттім. Интелект картаны жасау барысында оқушылардың қиялын, ойын жетілдіруден қиналғанын байқадым.Сондық - тан болашақта осы жұмысты дамытамын.Мұғалім Болашақ Оқушы

18 слайд

1.Сабақ кезінде өз ойларын ашық айтып,еркін жеткізіп, дәлелдеуге үйренді. 2.Сыни ойлана отырып, шығармашылық, ойлау қабілеттері дамыды. 3.Мұғаліммен еркін сөйлесіп, серіктес болды. 4.Ойларын жинақтап, кездескен қиындықтарды жеңе білді. 5.Ұсынылған ақпаратты эстетикалық бағалай алды.1.Сабақ барысында оқушыға бағыт бердім. 2.Өз жұмысымда жаңа тәсілдерді қолдандым. 3.Әр оқушының шешім қабылдай алатынына сенім көрсеттім. 4.Оқушыларды графика арқылы сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастырдым 5.Оқушылардың өз бетімен білім алуға үйреттім,ойларын дәлелдеп жеткізуге үйреттім. Интелект картаны жасау барысында оқушылардың қиялын, ойын жетілдіруден қиналғанын байқадым.Сондық - тан болашақта осы жұмысты дамытамын.Мұғалім Болашақ Оқушы

19 слайд

19 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ