Материалдар / XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-аумақтық реформалар. 8сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-аумақтық реформалар. 8сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7.3.1.4 – Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2019
1944
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
• Сәлемдесу. Ынтымақтастық орнату мақсатында «Көңіл күй» жаттығуын жасату. • «Бұрыштық топқа бөлу» әдісі арқылы жазылған

1 слайд
• Сәлемдесу. Ынтымақтастық орнату мақсатында «Көңіл күй» жаттығуын жасату. • «Бұрыштық топқа бөлу» әдісі арқылы жазылған сөздердің тұсына оқушылар өздері таңдап бөлінеді. • Кеспе қағаздарға «облыс» «округ», «болыс», «ауыл» сөздері жазылған. • Кері байланыс: Өткен сабақта қандай тапсырма орындалды? •

1 слайд

• Сәлемдесу. Ынтымақтастық орнату мақсатында «Көңіл күй» жаттығуын жасату. • «Бұрыштық топқа бөлу» әдісі арқылы жазылған сөздердің тұсына оқушылар өздері таңдап бөлінеді. • Кеспе қағаздарға «облыс» «округ», «болыс», «ауыл» сөздері жазылған. • Кері байланыс: Өткен сабақта қандай тапсырма орындалды? •

• 1 тапсырма: «Жуан және жіңішке сұрақтар» әдісі • • 1. Патша өкіметінің ХІХ ғасырдың 80-90 жылдары жаңа реформа енгізуін

2 слайд
• 1 тапсырма: «Жуан және жіңішке сұрақтар» әдісі • • 1. Патша өкіметінің ХІХ ғасырдың 80-90 жылдары жаңа реформа енгізуінің себебі неде және ол реформалар қалай жүзеге асырылды? • 2. Реформа деген сөздің мағынасын түсіндір. •

2 слайд

• 1 тапсырма: «Жуан және жіңішке сұрақтар» әдісі • • 1. Патша өкіметінің ХІХ ғасырдың 80-90 жылдары жаңа реформа енгізуінің себебі неде және ол реформалар қалай жүзеге асырылды? • 2. Реформа деген сөздің мағынасын түсіндір. •

Реформа - қоғамның басты негіздерін қайта құру немесе мемлекет жүйесінде қалыптасқан кейбір элементтерді жаңғырту.

3 слайд
Реформа - қоғамның басты негіздерін қайта құру немесе мемлекет жүйесінде қалыптасқан кейбір элементтерді жаңғырту.

3 слайд

Реформа - қоғамның басты негіздерін қайта құру немесе мемлекет жүйесінде қалыптасқан кейбір элементтерді жаңғырту.

• Қалыптастырушы бағалау: «Үш шапалақ» әдісімен бағалау .

4 слайд
• Қалыптастырушы бағалау: «Үш шапалақ» әдісімен бағалау .

4 слайд

• Қалыптастырушы бағалау: «Үш шапалақ» әдісімен бағалау .

Сабақ тақырыбы XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік- аумақтық реформалар. Осы сабақта қол жеткізе тін оқу

5 слайд
Сабақ тақырыбы XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік- аумақтық реформалар.   Осы сабақта қол жеткізе тін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) 7.3.1.4 – Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік- аумақтық өзгерістерді түсіндіру;

5 слайд

Сабақ тақырыбы XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік- аумақтық реформалар.   Осы сабақта қол жеткізе тін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) 7.3.1.4 – Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік- аумақтық өзгерістерді түсіндіру;

• Бағалау критерийлері • - Патша үкіметінің ХІХ ғасырдың 20-жылдары Қазақстанда неліктен әкімшілік реформалар жүргізгендігін т

6 слайд
• Бағалау критерийлері • - Патша үкіметінің ХІХ ғасырдың 20-жылдары Қазақстанда неліктен әкімшілік реформалар жүргізгендігін түсіндіреді •   • Тілдік мақсаттар • Дәстүрлі билік, реформа, жарғы, генерал-губернатор, округ, болыс, уезд, ауыл, • дистанция, дворян, ру шонжарлары, сұлтан, ауыл старшыны, экспансия. •   • Құндылықтард ы дарыту • - Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім • - Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы •   • Пәнаралық байланыстар • Дүние жүзі тарихы, география • Бастапқы білім • Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарларын біледі.

6 слайд

• Бағалау критерийлері • - Патша үкіметінің ХІХ ғасырдың 20-жылдары Қазақстанда неліктен әкімшілік реформалар жүргізгендігін түсіндіреді •   • Тілдік мақсаттар • Дәстүрлі билік, реформа, жарғы, генерал-губернатор, округ, болыс, уезд, ауыл, • дистанция, дворян, ру шонжарлары, сұлтан, ауыл старшыны, экспансия. •   • Құндылықтард ы дарыту • - Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім • - Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы •   • Пәнаралық байланыстар • Дүние жүзі тарихы, география • Бастапқы білім • Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарларын біледі.

1867-1868 жылдардағы реформалар 1865 ж. 5 маусым- II Александар бұйрығымен қазақ жерін зерттеу сұрақтары дайындалды Әкімшілі

7 слайд
1867-1868 жылдардағы реформалар 1865 ж. 5 маусым- II Александар бұйрығымен қазақ жерін зерттеу сұрақтары дайындалды Әкімшілік басқару жүйесін құру ісіне Ш.Уәлихано в өз пікірлерін ұсынды XIX ғ. 60 жж. Қазақтарды басқару жүйесін өзгерту үшін И.И.Бутков басқарған комиссия құрылды 1865 ж.Ішкі істер министрлігі кеңесінің мүшесі Гирс басқарған “Дала комиссиясы” құрылды 1867 ж. 11 шілде-” Сырдария мен Жетісу облыстарын басқару туралы уақытша Ереже” 1868 ж. 21 қазан-” Орынбор және Батыс Сібір ген- губ-ғы Дала облыстарын басқару туралы уақытша Ереже” бекітілдіРеформаның түйінді жері-әскери және азаматтық биліктің генерал- губернатордың қолында шоғырлануы

7 слайд

1867-1868 жылдардағы реформалар 1865 ж. 5 маусым- II Александар бұйрығымен қазақ жерін зерттеу сұрақтары дайындалды Әкімшілік басқару жүйесін құру ісіне Ш.Уәлихано в өз пікірлерін ұсынды XIX ғ. 60 жж. Қазақтарды басқару жүйесін өзгерту үшін И.И.Бутков басқарған комиссия құрылды 1865 ж.Ішкі істер министрлігі кеңесінің мүшесі Гирс басқарған “Дала комиссиясы” құрылды 1867 ж. 11 шілде-” Сырдария мен Жетісу облыстарын басқару туралы уақытша Ереже” 1868 ж. 21 қазан-” Орынбор және Батыс Сібір ген- губ-ғы Дала облыстарын басқару туралы уақытша Ереже” бекітілдіРеформаның түйінді жері-әскери және азаматтық биліктің генерал- губернатордың қолында шоғырлануы

Реформаның мақсаты:1. • С ұ л т а н д а р б и л і г і н ж о ю 2. • Ж а ң а ж е р л е р д і и г е р у . 3. • Ш и к і

8 слайд
Реформаның мақсаты:1. • С ұ л т а н д а р б и л і г і н ж о ю 2. • Ж а ң а ж е р л е р д і и г е р у . 3. • Ш и к і з а т к ө з і 4. • С а л ы қ е н г і з у .

8 слайд

Реформаның мақсаты:1. • С ұ л т а н д а р б и л і г і н ж о ю 2. • Ж а ң а ж е р л е р д і и г е р у . 3. • Ш и к і з а т к ө з і 4. • С а л ы қ е н г і з у .

• 2 тапсырма: Патша үкіметі әкімшілік реформаларының нәтижесіндегі әкімшілік аумақтық өзгерістерді анықтау. Картамен жұмыс.

9 слайд
• 2 тапсырма: Патша үкіметі әкімшілік реформаларының нәтижесіндегі әкімшілік аумақтық өзгерістерді анықтау. Картамен жұмыс. • 1 - топ: Түркістан генерал - губернаторлығына кірген облыстарды көрсету 2 - топ: Орынбор генерал - губернаторлығына кірген облыстарды көрсету 3 - топ: Батыс - Сібір генерал - губернаторлығына кірген облыстарды көрсету 4-топ: Генерал-губернаторлыққа қазақ жерінен басқа қандай аумақтар енгенін анықтау • • Дескриптор: • 1.Оқушылар картадан әкімшілік аумақтық өзгерістерді анықтайды. • 2.Картадан көру арқылы жаңа сабаққа болжам жасайды.

9 слайд

• 2 тапсырма: Патша үкіметі әкімшілік реформаларының нәтижесіндегі әкімшілік аумақтық өзгерістерді анықтау. Картамен жұмыс. • 1 - топ: Түркістан генерал - губернаторлығына кірген облыстарды көрсету 2 - топ: Орынбор генерал - губернаторлығына кірген облыстарды көрсету 3 - топ: Батыс - Сібір генерал - губернаторлығына кірген облыстарды көрсету 4-топ: Генерал-губернаторлыққа қазақ жерінен басқа қандай аумақтар енгенін анықтау • • Дескриптор: • 1.Оқушылар картадан әкімшілік аумақтық өзгерістерді анықтайды. • 2.Картадан көру арқылы жаңа сабаққа болжам жасайды.

1867-68 жылдардағы реформа бойынша әкімшілік- аумақтық бөліністер

10 слайд
1867-68 жылдардағы реформа бойынша әкімшілік- аумақтық бөліністер

10 слайд

1867-68 жылдардағы реформа бойынша әкімшілік- аумақтық бөліністер

Нанесите на карту названия генерал-губернаторств, указав при этом датировку реформ

11 слайд
Нанесите на карту названия генерал-губернаторств, указав при этом датировку реформ

11 слайд

Нанесите на карту названия генерал-губернаторств, указав при этом датировку реформ

• Қалыптастырушы бағалау: «Жақсы,керемет,өте жақсы» әдісі.

12 слайд
• Қалыптастырушы бағалау: «Жақсы,керемет,өте жақсы» әдісі.

12 слайд

• Қалыптастырушы бағалау: «Жақсы,керемет,өте жақсы» әдісі.

• "Ойлан, жұптас, бөліс" әдісі.3 тапсырма: Зерттеу сұрақтары • «Облыс » тобына « Сайлау жүйесінің мәні, маңызы мен салдарын

13 слайд
• "Ойлан, жұптас, бөліс" әдісі.3 тапсырма: Зерттеу сұрақтары • «Облыс » тобына « Сайлау жүйесінің мәні, маңызы мен салдарын сипаттау. • «Округ» тобына Қазынагерлік жүйе және міндеткерліктердің мәнін сипаттау. «Неліктен салықтың мөлшерінде айырмашылықтар болды деп ойлайсың? Сөзіңді дәйекте • «Болыс» тобына Денсаулық сақтау саласындағы реформада қандай өзгеріс болды? Балалар арасындағы өлімнің көп болуы тек дәрігердің жетіспеушілінен болды ма? • «Ауыл» тобына Жерді пайдалану мәселелері қалай жүрді? • • Дескриптор • Мәтінмен танысады • Топта талдайды • Таныстырылым жасайды

13 слайд

• "Ойлан, жұптас, бөліс" әдісі.3 тапсырма: Зерттеу сұрақтары • «Облыс » тобына « Сайлау жүйесінің мәні, маңызы мен салдарын сипаттау. • «Округ» тобына Қазынагерлік жүйе және міндеткерліктердің мәнін сипаттау. «Неліктен салықтың мөлшерінде айырмашылықтар болды деп ойлайсың? Сөзіңді дәйекте • «Болыс» тобына Денсаулық сақтау саласындағы реформада қандай өзгеріс болды? Балалар арасындағы өлімнің көп болуы тек дәрігердің жетіспеушілінен болды ма? • «Ауыл» тобына Жерді пайдалану мәселелері қалай жүрді? • • Дескриптор • Мәтінмен танысады • Топта талдайды • Таныстырылым жасайды

• Қалыптастырушы бағалау: • Смайлик арқылы бағалау

14 слайд
• Қалыптастырушы бағалау: • Смайлик арқылы бағалау

14 слайд

• Қалыптастырушы бағалау: • Смайлик арқылы бағалау

• 1 - топ Сәйкестендіру Облыс --------------15 - 20 болыстардан Округ --------------3 - 8 округтен Болыс ------------50 - 70 шаң

15 слайд
• 1 - топ Сәйкестендіру Облыс --------------15 - 20 болыстардан Округ --------------3 - 8 округтен Болыс ------------50 - 70 шаңырақтан Ауыл ------------10 - 12 ауылдан • 2 - топ Тұжырымдау • Аймақты- Облысты – Округті - Болысты - Ауылды - • 3 - топ Салыстыру 1822 -- 1824жж. реформа → Хандық билік жойылды, аға сұлтан лауазымы енгізілді, Орта жүз бен Кіші жүзді қамтыды. Төрт сатылы басқару жүйесі. • 1867 - 1868 жж. реформа → Жаңа губерния ашылды, уезд бастығының бір көмекшісі жергілікті ұлт өкілі болды, үш жүзді қамтыды. Жер мемлекет меншігі • 4 –топ Дұрыс жауабын табу • 1886 - 1891 жылдардағы реформаның нәтижесі 1. ХІХ ғ 20 жылдарында басталған ережелердің заңды жалғасы болды 2. Басқару жүйесіне жаңашылдық енгізудің соңы болды; 3. Қазақ жері Ресей мемлекетінің меншігі деп жарияланды; 4. Қазақстан Ресейдің түпкілікті және ажырамас отарына айналды. 5. Жауаптардың барлығы дұрыс

15 слайд

• 1 - топ Сәйкестендіру Облыс --------------15 - 20 болыстардан Округ --------------3 - 8 округтен Болыс ------------50 - 70 шаңырақтан Ауыл ------------10 - 12 ауылдан • 2 - топ Тұжырымдау • Аймақты- Облысты – Округті - Болысты - Ауылды - • 3 - топ Салыстыру 1822 -- 1824жж. реформа → Хандық билік жойылды, аға сұлтан лауазымы енгізілді, Орта жүз бен Кіші жүзді қамтыды. Төрт сатылы басқару жүйесі. • 1867 - 1868 жж. реформа → Жаңа губерния ашылды, уезд бастығының бір көмекшісі жергілікті ұлт өкілі болды, үш жүзді қамтыды. Жер мемлекет меншігі • 4 –топ Дұрыс жауабын табу • 1886 - 1891 жылдардағы реформаның нәтижесі 1. ХІХ ғ 20 жылдарында басталған ережелердің заңды жалғасы болды 2. Басқару жүйесіне жаңашылдық енгізудің соңы болды; 3. Қазақ жері Ресей мемлекетінің меншігі деп жарияланды; 4. Қазақстан Ресейдің түпкілікті және ажырамас отарына айналды. 5. Жауаптардың барлығы дұрыс

Қалыптастырушы бағалау: «Басбармақ» әдісімен бағалайды

16 слайд
Қалыптастырушы бағалау: «Басбармақ» әдісімен бағалайды

16 слайд

Қалыптастырушы бағалау: «Басбармақ» әдісімен бағалайды

• Кері байланыс • «Бөліп ал да, билей бер» • Бұл ұстанымның патша өкіметі тарапынан ХІХ ғасырда Қазақстанға қандай қатысы бо

17 слайд
• Кері байланыс • «Бөліп ал да, билей бер» • Бұл ұстанымның патша өкіметі тарапынан ХІХ ғасырда Қазақстанға қандай қатысы болды? • • ҚБ «Әркімнің пікірі құнды »

17 слайд

• Кері байланыс • «Бөліп ал да, билей бер» • Бұл ұстанымның патша өкіметі тарапынан ХІХ ғасырда Қазақстанға қандай қатысы болды? • • ҚБ «Әркімнің пікірі құнды »

Реформалардың қазақ халқы үшін тиімді жақтары болды ма?

18 слайд
Реформалардың қазақ халқы үшін тиімді жақтары болды ма?

18 слайд

Реформалардың қазақ халқы үшін тиімді жақтары болды ма?

Денсаулық сақтау дамыды; Хиуа, Қоқан хандықтармен Қытай империясы қаупі тоқтады; Білім алушы жастар көбейді. Пайдалы жағы:

19 слайд
Денсаулық сақтау дамыды; Хиуа, Қоқан хандықтармен Қытай империясы қаупі тоқтады; Білім алушы жастар көбейді. Пайдалы жағы:

19 слайд

Денсаулық сақтау дамыды; Хиуа, Қоқан хандықтармен Қытай империясы қаупі тоқтады; Білім алушы жастар көбейді. Пайдалы жағы:

Салық саны өсті Ру аралық қатығыс Болыс басшылары өз басын ойлау Жерден айыру Билер соты жойылуы Зиянды жақтары:

20 слайд
Салық саны өсті Ру аралық қатығыс Болыс басшылары өз басын ойлау Жерден айыру Билер соты жойылуы Зиянды жақтары:

20 слайд

Салық саны өсті Ру аралық қатығыс Болыс басшылары өз басын ойлау Жерден айыру Билер соты жойылуы Зиянды жақтары:

Рефлексия • «Мұғалімге жеделхат» Өзіңе жақын сөзді таңдап, тақтаға стикер жапсыру арқылы орындаңдар • Оқушылар өздеріне жақын

21 слайд
Рефлексия • «Мұғалімге жеделхат» Өзіңе жақын сөзді таңдап, тақтаға стикер жапсыру арқылы орындаңдар • Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады: • 1. бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. • 2 бүгін сабақта қуантқаны..... • 3. мен өзімді.....үшін мақтар едім. • 4. маған ерекше ұнағаны..... • 5. сабақтан соң маған........келді. • 6. бүгін маған..........сәті түсті. • 7. қызықты болғаны..... • 8. ......қиындық тудырды. • 9. менің түсінгенім..... • 10. енді мен......аламын.

21 слайд

Рефлексия • «Мұғалімге жеделхат» Өзіңе жақын сөзді таңдап, тақтаға стикер жапсыру арқылы орындаңдар • Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады: • 1. бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. • 2 бүгін сабақта қуантқаны..... • 3. мен өзімді.....үшін мақтар едім. • 4. маған ерекше ұнағаны..... • 5. сабақтан соң маған........келді. • 6. бүгін маған..........сәті түсті. • 7. қызықты болғаны..... • 8. ......қиындық тудырды. • 9. менің түсінгенім..... • 10. енді мен......аламын.

Үйге тапсырма • 1867-1868 жж. реформалар қазақ қоғамына қандай өзгерістер әкелді? атты тақырыпта 50-60 сөзден кем емес эссе

22 слайд
Үйге тапсырма • 1867-1868 жж. реформалар қазақ қоғамына қандай өзгерістер әкелді? атты тақырыпта 50-60 сөзден кем емес эссе жазып келеді

22 слайд

Үйге тапсырма • 1867-1868 жж. реформалар қазақ қоғамына қандай өзгерістер әкелді? атты тақырыпта 50-60 сөзден кем емес эссе жазып келеді