Материалдар / Ы. Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл"

Ы. Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл"

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2019
341
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»

Ұйымдастыру кезеңі: «Модельдеу» әдісі

2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі: «Модельдеу» әдісі

2 слайд

Ұйымдастыру кезеңі: «Модельдеу» әдісі

ДӘНДІ-ДАҚЫЛДАР АРҚЫЛЫ ТОПҚА БӨЛУ

3 слайд
ДӘНДІ-ДАҚЫЛДАР АРҚЫЛЫ ТОПҚА БӨЛУ

3 слайд

ДӘНДІ-ДАҚЫЛДАР АРҚЫЛЫ ТОПҚА БӨЛУ

Тыңдалым

4 слайд
Тыңдалым

4 слайд

Тыңдалым

«КӨРШІҢЕ ӘҢГІМЕЛЕП БЕР» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ МӘТІН БӨЛІГІН ТАЛДАУ

5 слайд
«КӨРШІҢЕ ӘҢГІМЕЛЕП БЕР» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ МӘТІН БӨЛІГІН ТАЛДАУ

5 слайд

«КӨРШІҢЕ ӘҢГІМЕЛЕП БЕР» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ МӘТІН БӨЛІГІН ТАЛДАУ

«АҚПАРАТТАҒЫ АҚАУЛЫҚ» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ӘҢГІМЕМЕН ТОЛЫҚ ТАНЫСУ І топта ақпаратт ың бірінші бөлігі ІІ топта ақпаратт ың екінші

6 слайд
«АҚПАРАТТАҒЫ АҚАУЛЫҚ» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ӘҢГІМЕМЕН ТОЛЫҚ ТАНЫСУ І топта ақпаратт ың бірінші бөлігі ІІ топта ақпаратт ың екінші бөлігі Топтар бір-біріне өз бөлігіне қатысты түсініктеме береді

6 слайд

«АҚПАРАТТАҒЫ АҚАУЛЫҚ» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ӘҢГІМЕМЕН ТОЛЫҚ ТАНЫСУ І топта ақпаратт ың бірінші бөлігі ІІ топта ақпаратт ың екінші бөлігі Топтар бір-біріне өз бөлігіне қатысты түсініктеме береді

«СЕРПІЛГЕН САУАЛ» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ТАҚЫРЫПТЫҢ ТҮСІНУ ДЕҢГЕЙІН АРТТЫРУ

7 слайд
«СЕРПІЛГЕН САУАЛ» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ТАҚЫРЫПТЫҢ ТҮСІНУ ДЕҢГЕЙІН АРТТЫРУ

7 слайд

«СЕРПІЛГЕН САУАЛ» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ТАҚЫРЫПТЫҢ ТҮСІНУ ДЕҢГЕЙІН АРТТЫРУ

СЫЗБА БОЙЫНША ШЫҒАРМАНЫҢ ТАҚЫРЫБЫ МЕН ИДЕЯСЫН АНЫҚТАУ І топ(тақырыбын анықтайды) ІІ топ (идеясын анықтайды) Дәлелденеті н пікір

8 слайд
СЫЗБА БОЙЫНША ШЫҒАРМАНЫҢ ТАҚЫРЫБЫ МЕН ИДЕЯСЫН АНЫҚТАУ І топ(тақырыбын анықтайды) ІІ топ (идеясын анықтайды) Дәлелденеті н пікір: Сейітқұл қолына кетпен алып,отыз үйлі кедейіне де кетпен беріп, жер тегістеп, егін егуге кірісті. Себебі Түйінді оймен дәлелде Дәлелдене тін пікір: Сейітқұлды ң ағасы жұрттың малын ұрлап бай боламын деп жүргенде, Қоңырат жағында қолға түсіп, кім екені де белгісіз, біреу өлтіріп кетіпті. Мәтін мазмұны туралы қорытынды пікірСонд ықтан

8 слайд

СЫЗБА БОЙЫНША ШЫҒАРМАНЫҢ ТАҚЫРЫБЫ МЕН ИДЕЯСЫН АНЫҚТАУ І топ(тақырыбын анықтайды) ІІ топ (идеясын анықтайды) Дәлелденеті н пікір: Сейітқұл қолына кетпен алып,отыз үйлі кедейіне де кетпен беріп, жер тегістеп, егін егуге кірісті. Себебі Түйінді оймен дәлелде Дәлелдене тін пікір: Сейітқұлды ң ағасы жұрттың малын ұрлап бай боламын деп жүргенде, Қоңырат жағында қолға түсіп, кім екені де белгісіз, біреу өлтіріп кетіпті. Мәтін мазмұны туралы қорытынды пікірСонд ықтан

БҰЛ НЕ? ДЕП СҰРАМАҢЫЗ

9 слайд
БҰЛ НЕ? ДЕП СҰРАМАҢЫЗ

9 слайд

БҰЛ НЕ? ДЕП СҰРАМАҢЫЗ

«10 СҰРАҚ» ӘДІСІ

10 слайд
«10 СҰРАҚ» ӘДІСІ

10 слайд

«10 СҰРАҚ» ӘДІСІ

ХИКАЯ КАРТАСЫ Оқиға, мән- жайы мен суреті Оқиға, мән- жайы мен суреті Оқиға, мән- жайы мен суреті Оқиға, мән-жайы мен

11 слайд
ХИКАЯ КАРТАСЫ Оқиға, мән- жайы мен суреті Оқиға, мән- жайы мен суреті Оқиға, мән- жайы мен суреті Оқиға, мән-жайы мен суретіОқиға, мән- жайы мен суретіОқиға, мән жайы мен суреті

11 слайд

ХИКАЯ КАРТАСЫ Оқиға, мән- жайы мен суреті Оқиға, мән- жайы мен суреті Оқиға, мән- жайы мен суреті Оқиға, мән-жайы мен суретіОқиға, мән- жайы мен суретіОқиға, мән жайы мен суреті

1. Сейітқұл жұртын жинап кеңесіп, судың бір қолайлы жеріне шымнан биік қорған салдырды. 2. Сауда етуге мал жоқ, барымтамен ма

12 слайд
1. Сейітқұл жұртын жинап кеңесіп, судың бір қолайлы жеріне шымнан биік қорған салдырды. 2. Сауда етуге мал жоқ, барымтамен мал алсам, бір күндерде жау да бізден қуып алады. 3. Сейітқұлдың жұрты жұрттан асқан бай болыпты. 4. Қабырғаның бойына келген соң, Сейітқұл қолына кетпен алып, егін егуге кірісті. 2-топ: сөйлемдерді ретімен орналастыр

12 слайд

1. Сейітқұл жұртын жинап кеңесіп, судың бір қолайлы жеріне шымнан биік қорған салдырды. 2. Сауда етуге мал жоқ, барымтамен мал алсам, бір күндерде жау да бізден қуып алады. 3. Сейітқұлдың жұрты жұрттан асқан бай болыпты. 4. Қабырғаның бойына келген соң, Сейітқұл қолына кетпен алып, егін егуге кірісті. 2-топ: сөйлемдерді ретімен орналастыр

Бермуд үшбүрышы Желпіністер аралыК өңілсіздік аралы Күту аралы Алаңдаушылық аралы Белгісіздік аралыАңыраю аралыҚуаныш аралы

13 слайд
Бермуд үшбүрышы Желпіністер аралыК өңілсіздік аралы Күту аралы Алаңдаушылық аралы Белгісіздік аралыАңыраю аралыҚуаныш аралы Рақаттану аралы Қанағаттану аралыЖадырау аралы

13 слайд

Бермуд үшбүрышы Желпіністер аралыК өңілсіздік аралы Күту аралы Алаңдаушылық аралы Белгісіздік аралыАңыраю аралыҚуаныш аралы Рақаттану аралы Қанағаттану аралыЖадырау аралы

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ