Материалдар / Ы дыбысы мен әрпі 1 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ы дыбысы мен әрпі 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 1 сынып мұғалімдеріне көмек ретінде керек болады. Оқушылардың сауат ашу пәнінен игерген білімін тексеру мақсатында.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2019
443
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы №114 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Келдібаева Ақмарал Қазақбайқызы

1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы №114 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Келдібаева Ақмарал Қазақбайқызы • Пәні: Сауат ашу Сабақтың тақырыбы 59-сабақ Менің сыныптас достарым. Ыы дыбысы және әрпі Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары 1.1.2.1 Мәтіннің көмегімен мәтінде кім (Не) туралы айтылғанын анықтау. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.1.7.1 Тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру (ұнайды/ұнамайды) Сабақ мақсаты Барлығы: Мәтінді түсінеді. Сөздерді оқиды. Көпшілігі: Сөздердің мағынасын ажыратады. Тізбектеп оқиды. Кейбірі: Сұрақтар бойынша өз көзқарасын білдіреді, мәтін құрастырады. Өзінің іс-әрекетіне рефлексия жасайды. Бағалау критерийлері  Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды.  Түсініп оқиды.

Белсенді әдіс-тәсілдерім: «Жасырын сөздер» ойыны . «Болжау ағашы» әдісі «Менің сөзім» әдісі

2 слайд
Белсенді әдіс-тәсілдерім: «Жасырын сөздер» ойыны . «Болжау ағашы» әдісі «Менің сөзім» әдісі

Саралау: Суреттер бойынша оқушылардың түрлі жағдайда этикет сөздерді қолдануын ұйымдастырамын.қабілеті жоғары оқушыға сурет

3 слайд
Саралау: Суреттер бойынша оқушылардың түрлі жағдайда этикет сөздерді қолдануын ұйымдастырамын.қабілеті жоғары оқушыға суретті сюжетке сүйене отырып, берілген сұрақтарға жауап береді.«Әдепті оқушы» тақырыбында әңгіме құрастыртамын

Критериалды бағалау: • Тапсырма • Мәтіннің көмегімен мәтінде кім (Не) туралы айтылғанын анықтау. Бағалау критерийлері  Буындап

4 слайд
Критериалды бағалау: • Тапсырма • Мәтіннің көмегімен мәтінде кім (Не) туралы айтылғанын анықтау. Бағалау критерийлері  Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды.  Түсініп оқиды. Дескриптор: - мәтінді тұтас сөздермен және қатесіз оқиды; - мәтінді түсінгенін сұрақтарға жауап беру арқылы көрсетеді.

Сабақты жоспарлау туралы пікірім: • Дәстүрлі сабақ • Күнделікті сабақ жоспары • Мақсат көп, күрделі. • Нәтиже нақты емес. • Оқуғ

5 слайд
Сабақты жоспарлау туралы пікірім: • Дәстүрлі сабақ • Күнделікті сабақ жоспары • Мақсат көп, күрделі. • Нәтиже нақты емес. • Оқуға міндеттеу (Механикалық) • Ықшам сабақ • ҚМЖ • Мақсат айқын,дәл. • Нәтижеге бағытталған. • Жеңілден күрделіге бейімделген, спираль тәрізді

Назарларыңызға рахмет

6 слайд
Назарларыңызға рахмет