1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы
№114 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі:
Келдібаева Ақмарал Қазақбайқызы
•
Пәні: Сауат ашу
Сабақтың тақырыбы
59-сабақ Менің сыныптас достарым. Ыы дыбысы және әрпі
Осы сабаққа қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары 1.1.2.1 Мәтіннің көмегімен мәтінде кім (Не) туралы айтылғанын анықтау.
1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.
1.1.7.1 Тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру (ұнайды/ұнамайды)
Сабақ
мақсаты Барлығы: Мәтінді түсінеді. Сөздерді оқиды.
Көпшілігі: Сөздердің мағынасын ажыратады. Тізбектеп оқиды.
Кейбірі: Сұрақтар бойынша өз көзқарасын білдіреді, мәтін құрастырады. Өзінің іс-әрекетіне
рефлексия жасайды.
Бағалау
критерийлері
Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды.
Түсініп оқиды.
2 слайд
Белсенді әдіс-тәсілдерім:
«Жасырын сөздер»
ойыны .
«Болжау ағашы»
әдісі
«Менің сөзім»
әдісі
3 слайд
Саралау:
Суреттер бойынша оқушылардың түрлі жағдайда этикет сөздерді қолдануын
ұйымдастырамын.қабілеті жоғары оқушыға суретті сюжетке сүйене отырып,
берілген сұрақтарға жауап береді.«Әдепті оқушы» тақырыбында әңгіме
құрастыртамын
4 слайд
Критериалды бағалау:
•
Тапсырма
•
Мәтіннің көмегімен мәтінде кім (Не) туралы айтылғанын анықтау.
Бағалау критерийлері
Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды.
Түсініп оқиды.
Дескриптор:
-
мәтінді тұтас сөздермен және қатесіз оқиды;
- мәтінді түсінгенін сұрақтарға жауап беру арқылы көрсетеді.
5 слайд
Сабақты жоспарлау туралы пікірім:
• Дәстүрлі сабақ
• Күнделікті сабақ жоспары
• Мақсат көп, күрделі.
• Нәтиже нақты емес.
• Оқуға міндеттеу
(Механикалық) • Ықшам сабақ
• ҚМЖ
• Мақсат айқын,дәл.
• Нәтижеге бағытталған.
• Жеңілден күрделіге
бейімделген, спираль тәрізді
6 слайд
Назарларыңызға
рахмет
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз