Ы.Алтынсарин "Дүние қалай етсең табылады" 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ы.Алтынсарин "Дүние қалай етсең табылады" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ КЕНТАУ ҚАЛАСЫ №17 Ә.НАУАИ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІНІҢ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІ МҰҒАЛІМІ Шинтемир

#1 слайд
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ КЕНТАУ ҚАЛАСЫ №17 Ә.НАУАИ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІНІҢ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІ МҰҒАЛІМІ Шинтемирова Айсулу Шериевна

1 слайд

ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ КЕНТАУ ҚАЛАСЫ №17 Ә.НАУАИ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІНІҢ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІ МҰҒАЛІМІ Шинтемирова Айсулу Шериевна

Тақырыбы: Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады» Кәсібінен нәсіп тапқан Оқу мақсаты: 5.1.1.1. Әдеби шығарманың жанрына

#2 слайд
Тақырыбы: Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады» Кәсібінен нәсіп тапқан Оқу мақсаты: 5.1.1.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуы; 5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу Термин сөздер: фабрика, франк, приказчик, купец Құндылықтарға баулу: «Мәңгілік Ел» идеясының бесінші құндылығы: еңбексүйгіштік, адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру

2 слайд

Тақырыбы: Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады» Кәсібінен нәсіп тапқан Оқу мақсаты: 5.1.1.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуы; 5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу Термин сөздер: фабрика, франк, приказчик, купец Құндылықтарға баулу: «Мәңгілік Ел» идеясының бесінші құндылығы: еңбексүйгіштік, адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру

«Мозайка» әдісі. Төменде берілген сурет қиындылары арқылы 4 топқа бөлінеді, шығарма мазмұнын болжауға тырысады. Үй тапсырмасын

#3 слайд
«Мозайка» әдісі. Төменде берілген сурет қиындылары арқылы 4 топқа бөлінеді, шығарма мазмұнын болжауға тырысады. Үй тапсырмасын сұрау «Түрткі сұрақтар»   1. Оқушылар, кімнің шығармаларымен  танысудамыз?  2. Ыбырай Алтынсарин кім?  3. «Дүние қалай етсең табылады» әңгімесі төл туынды ма, әлде аударма ма?  4. Еңбекқор адамның бойында қандай қасиеттер болуы керек?  5. Жазушы шығармаларының тақырыбы қандай?   6. Әңгіменің басты кейіпкері кім?

3 слайд

«Мозайка» әдісі. Төменде берілген сурет қиындылары арқылы 4 топқа бөлінеді, шығарма мазмұнын болжауға тырысады. Үй тапсырмасын сұрау «Түрткі сұрақтар»   1. Оқушылар, кімнің шығармаларымен  танысудамыз?  2. Ыбырай Алтынсарин кім?  3. «Дүние қалай етсең табылады» әңгімесі төл туынды ма, әлде аударма ма?  4. Еңбекқор адамның бойында қандай қасиеттер болуы керек?  5. Жазушы шығармаларының тақырыбы қандай?   6. Әңгіменің басты кейіпкері кім?

1-тапсырма Мағынаны тану. Топтық жұмыс «Бас бармақ» әдісі Еңбек Адамды адам етеді Адамның атын шығарады Дәулетті ете

#4 слайд
1-тапсырма Мағынаны тану. Топтық жұмыс «Бас бармақ» әдісі Еңбек Адамды адам етеді Адамның атын шығарады Дәулетті етедіЕпті етедіТамақ тоқ болады Барлығын түсіндім Енді түсініп келемін Түсінбедім

4 слайд

1-тапсырма Мағынаны тану. Топтық жұмыс «Бас бармақ» әдісі Еңбек Адамды адам етеді Адамның атын шығарады Дәулетті етедіЕпті етедіТамақ тоқ болады Барлығын түсіндім Енді түсініп келемін Түсінбедім

2-тапсырма. Жазылым тапсырмасы Сөз маржан.. «Т кестесі» (Топтық жұмыс) Мәтіннен кездескен сөздердің мағынасын анықтап, о

#5 слайд
2-тапсырма. Жазылым тапсырмасы Сөз маржан.. «Т кестесі» (Топтық жұмыс) Мәтіннен кездескен сөздердің мағынасын анықтап, орыс, ағылшын тілдегі баламасын айту. Университет - мектептен кейінгі оқуға арналған жоғары оқу орны - university Тіленші, қайыршы - кедей адам - beggar Қайыр сұрау - ақша,тиын сұрау Франк - француз жұртының теңгесі. Ақша – деньги - money Машақат - қиындық - трудность-difficult Көпес - саудагер- купец- merchant Реуішті- тәрізді, секілді -возможно- possile Әйдік - үлкен,зор- большой - big Еп - есті,ақылды - умный - clever Смайликтер

5 слайд

2-тапсырма. Жазылым тапсырмасы Сөз маржан.. «Т кестесі» (Топтық жұмыс) Мәтіннен кездескен сөздердің мағынасын анықтап, орыс, ағылшын тілдегі баламасын айту. Университет - мектептен кейінгі оқуға арналған жоғары оқу орны - university Тіленші, қайыршы - кедей адам - beggar Қайыр сұрау - ақша,тиын сұрау Франк - француз жұртының теңгесі. Ақша – деньги - money Машақат - қиындық - трудность-difficult Көпес - саудагер- купец- merchant Реуішті- тәрізді, секілді -возможно- possile Әйдік - үлкен,зор- большой - big Еп - есті,ақылды - умный - clever Смайликтер

3-тапсырма. «Графикалық органайзер» ішінде графикалық кестені толтырыңыз . Жұптық жұмыс Негізгі оқиға /іс-әрекеті/ Не

#6 слайд
3-тапсырма. «Графикалық органайзер» ішінде графикалық кестені толтырыңыз . Жұптық жұмыс Негізгі оқиға /іс-әрекеті/ Негізгі оқиғаны ашатын сөздер /Мінездеме/ Қайыршы Антонның іс-әрекеті Дескриптор. - Әрекет пен портрет негізінде кейіпкердің образына талдау жасайды; - Іс-әрекеті арқылы кейіпкерге мінездеме береді. ҚБ . +Плюс -оң әсер, алған білімі - Минус -қолымнан келмей жатыр, түсініксіз болып тұр. Y Қызықты ,көбірек білгім келеді.

6 слайд

3-тапсырма. «Графикалық органайзер» ішінде графикалық кестені толтырыңыз . Жұптық жұмыс Негізгі оқиға /іс-әрекеті/ Негізгі оқиғаны ашатын сөздер /Мінездеме/ Қайыршы Антонның іс-әрекеті Дескриптор. - Әрекет пен портрет негізінде кейіпкердің образына талдау жасайды; - Іс-әрекеті арқылы кейіпкерге мінездеме береді. ҚБ . +Плюс -оң әсер, алған білімі - Минус -қолымнан келмей жатыр, түсініксіз болып тұр. Y Қызықты ,көбірек білгім келеді.

4-тапсырма. ЖЖ. «Кейіпкер кестесі» Берілген суреттер бойынша кейіпкерлердің портретін сипаттап жаз. Ең маңызд

#7 слайд
4-тапсырма. ЖЖ. «Кейіпкер кестесі» Берілген суреттер бойынша кейіпкерлердің портретін сипаттап жаз. Ең маңызды 3 әрекетін анықта. Әрекеті негізінде кейіпкер образын 2 сөйлеммен талда. Кейіпкерлер Портреті Ең маңызды 3 әрекет Кейіпкер образына қатысты көзқарасым

7 слайд

4-тапсырма. ЖЖ. «Кейіпкер кестесі» Берілген суреттер бойынша кейіпкерлердің портретін сипаттап жаз. Ең маңызды 3 әрекетін анықта. Әрекеті негізінде кейіпкер образын 2 сөйлеммен талда. Кейіпкерлер Портреті Ең маңызды 3 әрекет Кейіпкер образына қатысты көзқарасым

5-тапсырма. Шығарма авторының бейнесін анықтау үшін келесі сұрақтарға жауап беріңіз. - Автор әңгімені неге «Дүние қалай етс

#8 слайд
5-тапсырма. Шығарма авторының бейнесін анықтау үшін келесі сұрақтарға жауап беріңіз. - Автор әңгімені неге «Дүние қалай етсең табылады?» - Ы.Алтынсарин Антон бейнесі арқылы қандай ой тастайды? - Шығарма мазмұнынан авторға қандай мінездеме беруге болады? - Шығармадан қандай әсер алдыңыз, сипаттап беріңіз? - Жауаптарды келесі сызбаға түсіріңіз:Автор бейнесі - ҚБ. Оңай -қызыл түс - Оындарлық -сары түс - Күрделі -жасыл түс

8 слайд

5-тапсырма. Шығарма авторының бейнесін анықтау үшін келесі сұрақтарға жауап беріңіз. - Автор әңгімені неге «Дүние қалай етсең табылады?» - Ы.Алтынсарин Антон бейнесі арқылы қандай ой тастайды? - Шығарма мазмұнынан авторға қандай мінездеме беруге болады? - Шығармадан қандай әсер алдыңыз, сипаттап беріңіз? - Жауаптарды келесі сызбаға түсіріңіз:Автор бейнесі - ҚБ. Оңай -қызыл түс - Оындарлық -сары түс - Күрделі -жасыл түс

Түйін сөз. «Дүние қалай етсең табылады?» « Еңбек етсең ерінбей, Тояды қарның тіленбей» Рефлексия. «Қызық.Қиын. Құнды» Үй

#9 слайд
Түйін сөз. «Дүние қалай етсең табылады?» « Еңбек етсең ерінбей, Тояды қарның тіленбей» Рефлексия. «Қызық.Қиын. Құнды» Үй тапсырмасы: «Болашақта кім болуды армандайсың?» сурет салуD D D D D

9 слайд

Түйін сөз. «Дүние қалай етсең табылады?» « Еңбек етсең ерінбей, Тояды қарның тіленбей» Рефлексия. «Қызық.Қиын. Құнды» Үй тапсырмасы: «Болашақта кім болуды армандайсың?» сурет салуD D D D D

Назарларыңызға рахмет!

#10 слайд
Назарларыңызға рахмет!

10 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
18.12.2020
1316
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі