Ы.Алтынсарин “Қыпшақ Сейітқұл” әңгімесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:
5.1.1.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы
мен сюжеттік дамуын сипаттау
Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар орындай алады :
әдеби шығарманы жанрына қарай ажыратады, мазмұнын
айтады
Оқушылардың көпшілігі орындай алады :
әдеби шығарманың фабуласы мен сюжетін ажыратады
Кейбір оқушылар орындай алады :
шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады
Бағалау критерийі: Әдеби шығарманың жанрын ажыратады.
Әдеби шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттайды.
Шилимбетова
Мадина Набиқызы
Қазақ тілі мен
әдебиеті пәні
мұғалімі 5-сынып
Бөлім: Тәрбиенің қайнар бұлағы
Сабақтың тақырыбы: Ы.Алтынсарин “Қыпшақ Сейітқұл”
әңгімесі
Құндылықтар: Адамгершілікке, еңбекқорлыққа, бірлікке
шақыру Пәнаралық байланыс: география,тарих
1 слайд
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 5.1.1.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады : әдеби шығарманы жанрына қарай ажыратады, мазмұнын айтады Оқушылардың көпшілігі орындай алады : әдеби шығарманың фабуласы мен сюжетін ажыратады Кейбір оқушылар орындай алады : шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады Бағалау критерийі: Әдеби шығарманың жанрын ажыратады. Әдеби шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды. Шилимбетова Мадина Набиқызы Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі 5-сынып Бөлім: Тәрбиенің қайнар бұлағы Сабақтың тақырыбы: Ы.Алтынсарин “Қыпшақ Сейітқұл” әңгімесі Құндылықтар: Адамгершілікке, еңбекқорлыққа, бірлікке шақыру Пәнаралық байланыс: география,тарих
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері
Сабақтың
басы
Сабақтың
соңыСабақтың
ортасы «Жалғасын тап»
“ Мозайка”
“ Тақтаны тазалау”
Кері байланыс“ҚҚҚ”
Рефлексия “Блоб”
ағашы “ Тимбиьдинг”
“ Хикаяттар тізбегі”
“ Жүзім шоғыры” Ой-өрісі дамиды, есте
сақтауы артады. Өткен
тақырыпты берік
меңгереді.
Ақпаратпен таны-
сады, сөйлеу
мәдениеті, ой
жүйелілігі
қалыптасады
Құнды....
Қызық ....
Қиын....болған
ойларын жазады.
Шығармашылығы
дамиды
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері Сабақтың басы Сабақтың соңыСабақтың ортасы «Жалғасын тап» “ Мозайка” “ Тақтаны тазалау” Кері байланыс“ҚҚҚ” Рефлексия “Блоб” ағашы “ Тимбиьдинг” “ Хикаяттар тізбегі” “ Жүзім шоғыры” Ой-өрісі дамиды, есте сақтауы артады. Өткен тақырыпты берік меңгереді. Ақпаратпен таны- сады, сөйлеу мәдениеті, ой жүйелілігі қалыптасады Құнды.... Қызық .... Қиын....болған ойларын жазады. Шығармашылығы дамиды
3 слайд
Саралау әдістері
Оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Сіз қабілетті оқушыға тапсырманы қалай
түрлендіресіз?
Оқушыларға мейлінше қолдауды
қосымша түрткі сұрақ және
бағыт-бағдар беру арқылы
көрсетіп отырамын (Мыс: фабула
мен сюжетті ажырату барысында
қиналғанда ) Қабілетті оқушыға тапсырманы
былай түрлендіремін (сюжеттік
дамуды композициялық
құрылымы бойынша сипатта)
3 слайд
Саралау әдістері Оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Оқушыларға мейлінше қолдауды қосымша түрткі сұрақ және бағыт-бағдар беру арқылы көрсетіп отырамын (Мыс: фабула мен сюжетті ажырату барысында қиналғанда ) Қабілетті оқушыға тапсырманы былай түрлендіремін (сюжеттік дамуды композициялық құрылымы бойынша сипатта)
4 слайд
Бағалау критерийі
Әдеби шығарманың жанрын ажыратады.
Әдеби шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды.
1-тапсырма . Мәтінді топта бірлесе оқиды және ақпарат береді .
Іс-әрекет үш қадам арқылы жүзеге асады
Дескриптор:
әдеби шығарманың жанрын, мазмұнын білді
кейіпкердің тұлғалық ерекшеліктерін таныды.
берілген пікірге қатысты өз пікірін айтты;
2-тапсырма . Суреттер мен сызбаларға сүйене отырып, әңгіменің
фабуласы мен сюжетік дамуын сипаттайды.
Дискриптор:
әңгіменің фабуласын сипаттай алды.
әдеби шығарманың сюжеттік желісін түсіндірді
оқиғаны дамыта алады
Керібайланыс . “Қызық...,Құнды...,Қиын...” әдісі
Рефлексия. “Блоб” ағашы
4 слайд
Бағалау критерийі Әдеби шығарманың жанрын ажыратады. Әдеби шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды. 1-тапсырма . Мәтінді топта бірлесе оқиды және ақпарат береді . Іс-әрекет үш қадам арқылы жүзеге асады Дескриптор: әдеби шығарманың жанрын, мазмұнын білді кейіпкердің тұлғалық ерекшеліктерін таныды. берілген пікірге қатысты өз пікірін айтты; 2-тапсырма . Суреттер мен сызбаларға сүйене отырып, әңгіменің фабуласы мен сюжетік дамуын сипаттайды. Дискриптор: әңгіменің фабуласын сипаттай алды. әдеби шығарманың сюжеттік желісін түсіндірді оқиғаны дамыта алады Керібайланыс . “Қызық...,Құнды...,Қиын...” әдісі Рефлексия. “Блоб” ағашы
5 слайд
Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы
Тренер ықпалы
Тренердің ықпалымен
жаңартылған бағдарла-
маның мазмұны мен
мақсатын , педагоги-
калық стратегиялар
мен әдіс-тәсілдерді
қолдануды , қысқа
мерзімді жоспар
жасауды, оқу мақсат -
тарына сай тапсырма-
ларды үйлестіре
ұсынуды, критериалды
бағалауды, тілдік
дағдылардың
ерекшеліктерін және
тапсырмаларға сай
дискрептор құруды
үйрендім Әріптестердің
ықпалы
Әріптестерімнен
оқытудың түрлі әдіс-
тәсілдерін, оқу
мақсаттарына
лайықты тапсырма-
лар беруді, ресурс -
тарды пайдалана
білуді және бағалау-
дың түрлі тәсілдерін
кері байланыс беру-
дің нәтижесінде
уақытты тиімді
пайдалануды
үйрендім Болашақтағы
жоспарым
Жаңартылған оқу
бағдарламасының
жаңашылдығын,
мақсат-міндеттерін
өз мектебімде әріп-
тестеріме насихат-
тап, курста алған
білімімді өз тәжіри-
бемде қолданып,
ұштастырамын.
Жан-жақты білімді,
ой-өрісі кең, зерт-
теушілік қабілеті
зор жаңашыл ұрпақ
-ты тәрбиелеуге
үлесімді қосамын.
5 слайд
Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Тренер ықпалы Тренердің ықпалымен жаңартылған бағдарла- маның мазмұны мен мақсатын , педагоги- калық стратегиялар мен әдіс-тәсілдерді қолдануды , қысқа мерзімді жоспар жасауды, оқу мақсат - тарына сай тапсырма- ларды үйлестіре ұсынуды, критериалды бағалауды, тілдік дағдылардың ерекшеліктерін және тапсырмаларға сай дискрептор құруды үйрендім Әріптестердің ықпалы Әріптестерімнен оқытудың түрлі әдіс- тәсілдерін, оқу мақсаттарына лайықты тапсырма- лар беруді, ресурс - тарды пайдалана білуді және бағалау- дың түрлі тәсілдерін кері байланыс беру- дің нәтижесінде уақытты тиімді пайдалануды үйрендім Болашақтағы жоспарым Жаңартылған оқу бағдарламасының жаңашылдығын, мақсат-міндеттерін өз мектебімде әріп- тестеріме насихат- тап, курста алған білімімді өз тәжіри- бемде қолданып, ұштастырамын. Жан-жақты білімді, ой-өрісі кең, зерт- теушілік қабілеті зор жаңашыл ұрпақ -ты тәрбиелеуге үлесімді қосамын.