Материалдар / Ы.Алтынсарин “Қыпшақ Сейітқұл” әңгімесі

Ы.Алтынсарин “Қыпшақ Сейітқұл” әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар орындай алады : әдеби шығарманы жанрына қарай ажыратады, мазмұнын айтады Оқушылардың көпшілігі орындай алады : әдеби шығарманың фабуласы мен сюжетін ажыратады Кейбір оқушылар орындай алады : шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2024
157
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 5.1.1.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дам

1 слайд
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 5.1.1.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады : әдеби шығарманы жанрына қарай ажыратады, мазмұнын айтады Оқушылардың көпшілігі орындай алады : әдеби шығарманың фабуласы мен сюжетін ажыратады Кейбір оқушылар орындай алады : шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады Бағалау критерийі: Әдеби шығарманың жанрын ажыратады. Әдеби шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды. Шилимбетова Мадина Набиқызы Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі 5-сынып Бөлім: Тәрбиенің қайнар бұлағы Сабақтың тақырыбы: Ы.Алтынсарин “Қыпшақ Сейітқұл” әңгімесі Құндылықтар: Адамгершілікке, еңбекқорлыққа, бірлікке шақыру Пәнаралық байланыс: география,тарих

1 слайд

Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 5.1.1.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады : әдеби шығарманы жанрына қарай ажыратады, мазмұнын айтады Оқушылардың көпшілігі орындай алады : әдеби шығарманың фабуласы мен сюжетін ажыратады Кейбір оқушылар орындай алады : шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады Бағалау критерийі: Әдеби шығарманың жанрын ажыратады. Әдеби шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды. Шилимбетова Мадина Набиқызы Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі 5-сынып Бөлім: Тәрбиенің қайнар бұлағы Сабақтың тақырыбы: Ы.Алтынсарин “Қыпшақ Сейітқұл” әңгімесі Құндылықтар: Адамгершілікке, еңбекқорлыққа, бірлікке шақыру Пәнаралық байланыс: география,тарих

Белсенді оқыту әдістері Сабақтың басы Сабақтың соңыСабақтың ортасы «Жалғасын тап» “ Мозайка” “ Тақтаны тазалау” Кері байланы

2 слайд
Белсенді оқыту әдістері Сабақтың басы Сабақтың соңыСабақтың ортасы «Жалғасын тап» “ Мозайка” “ Тақтаны тазалау” Кері байланыс“ҚҚҚ” Рефлексия “Блоб” ағашы “ Тимбиьдинг” “ Хикаяттар тізбегі” “ Жүзім шоғыры” Ой-өрісі дамиды, есте сақтауы артады. Өткен тақырыпты берік меңгереді. Ақпаратпен таны- сады, сөйлеу мәдениеті, ой жүйелілігі қалыптасады Құнды.... Қызық .... Қиын....болған ойларын жазады. Шығармашылығы дамиды

2 слайд

Белсенді оқыту әдістері Сабақтың басы Сабақтың соңыСабақтың ортасы «Жалғасын тап» “ Мозайка” “ Тақтаны тазалау” Кері байланыс“ҚҚҚ” Рефлексия “Блоб” ағашы “ Тимбиьдинг” “ Хикаяттар тізбегі” “ Жүзім шоғыры” Ой-өрісі дамиды, есте сақтауы артады. Өткен тақырыпты берік меңгереді. Ақпаратпен таны- сады, сөйлеу мәдениеті, ой жүйелілігі қалыптасады Құнды.... Қызық .... Қиын....болған ойларын жазады. Шығармашылығы дамиды

Саралау әдістері Оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?  Сіз қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлен

3 слайд
Саралау әдістері Оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?  Сіз қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Оқушыларға мейлінше қолдауды қосымша түрткі сұрақ және бағыт-бағдар беру арқылы көрсетіп отырамын (Мыс: фабула мен сюжетті ажырату барысында қиналғанда ) Қабілетті оқушыға тапсырманы былай түрлендіремін (сюжеттік дамуды композициялық құрылымы бойынша сипатта)

3 слайд

Саралау әдістері Оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?  Сіз қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Оқушыларға мейлінше қолдауды қосымша түрткі сұрақ және бағыт-бағдар беру арқылы көрсетіп отырамын (Мыс: фабула мен сюжетті ажырату барысында қиналғанда ) Қабілетті оқушыға тапсырманы былай түрлендіремін (сюжеттік дамуды композициялық құрылымы бойынша сипатта)

Бағалау критерийі Әдеби шығарманың жанрын ажыратады. Әдеби шығарманың фабуласы мен сюжет

4 слайд
Бағалау критерийі Әдеби шығарманың жанрын ажыратады. Әдеби шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды. 1-тапсырма . Мәтінді топта бірлесе оқиды және ақпарат береді . Іс-әрекет үш қадам арқылы жүзеге асады Дескриптор:  әдеби шығарманың жанрын, мазмұнын білді  кейіпкердің тұлғалық ерекшеліктерін таныды.  берілген пікірге қатысты өз пікірін айтты; 2-тапсырма . Суреттер мен сызбаларға сүйене отырып, әңгіменің фабуласы мен сюжетік дамуын сипаттайды. Дискриптор:  әңгіменің фабуласын сипаттай алды.  әдеби шығарманың сюжеттік желісін түсіндірді  оқиғаны дамыта алады Керібайланыс . “Қызық...,Құнды...,Қиын...” әдісі Рефлексия. “Блоб” ағашы

4 слайд

Бағалау критерийі Әдеби шығарманың жанрын ажыратады. Әдеби шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды. 1-тапсырма . Мәтінді топта бірлесе оқиды және ақпарат береді . Іс-әрекет үш қадам арқылы жүзеге асады Дескриптор:  әдеби шығарманың жанрын, мазмұнын білді  кейіпкердің тұлғалық ерекшеліктерін таныды.  берілген пікірге қатысты өз пікірін айтты; 2-тапсырма . Суреттер мен сызбаларға сүйене отырып, әңгіменің фабуласы мен сюжетік дамуын сипаттайды. Дискриптор:  әңгіменің фабуласын сипаттай алды.  әдеби шығарманың сюжеттік желісін түсіндірді  оқиғаны дамыта алады Керібайланыс . “Қызық...,Құнды...,Қиын...” әдісі Рефлексия. “Блоб” ағашы

Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Тренер ықпалы Тренердің ықпалымен жаңартылған бағдарла- маның мазмұны мен мақсатын

5 слайд
Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Тренер ықпалы Тренердің ықпалымен жаңартылған бағдарла- маның мазмұны мен мақсатын , педагоги- калық стратегиялар мен әдіс-тәсілдерді қолдануды , қысқа мерзімді жоспар жасауды, оқу мақсат - тарына сай тапсырма- ларды үйлестіре ұсынуды, критериалды бағалауды, тілдік дағдылардың ерекшеліктерін және тапсырмаларға сай дискрептор құруды үйрендім Әріптестердің ықпалы Әріптестерімнен оқытудың түрлі әдіс- тәсілдерін, оқу мақсаттарына лайықты тапсырма- лар беруді, ресурс - тарды пайдалана білуді және бағалау- дың түрлі тәсілдерін кері байланыс беру- дің нәтижесінде уақытты тиімді пайдалануды үйрендім Болашақтағы жоспарым Жаңартылған оқу бағдарламасының жаңашылдығын, мақсат-міндеттерін өз мектебімде әріп- тестеріме насихат- тап, курста алған білімімді өз тәжіри- бемде қолданып, ұштастырамын. Жан-жақты білімді, ой-өрісі кең, зерт- теушілік қабілеті зор жаңашыл ұрпақ -ты тәрбиелеуге үлесімді қосамын.

5 слайд

Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Тренер ықпалы Тренердің ықпалымен жаңартылған бағдарла- маның мазмұны мен мақсатын , педагоги- калық стратегиялар мен әдіс-тәсілдерді қолдануды , қысқа мерзімді жоспар жасауды, оқу мақсат - тарына сай тапсырма- ларды үйлестіре ұсынуды, критериалды бағалауды, тілдік дағдылардың ерекшеліктерін және тапсырмаларға сай дискрептор құруды үйрендім Әріптестердің ықпалы Әріптестерімнен оқытудың түрлі әдіс- тәсілдерін, оқу мақсаттарына лайықты тапсырма- лар беруді, ресурс - тарды пайдалана білуді және бағалау- дың түрлі тәсілдерін кері байланыс беру- дің нәтижесінде уақытты тиімді пайдалануды үйрендім Болашақтағы жоспарым Жаңартылған оқу бағдарламасының жаңашылдығын, мақсат-міндеттерін өз мектебімде әріп- тестеріме насихат- тап, курста алған білімімді өз тәжіри- бемде қолданып, ұштастырамын. Жан-жақты білімді, ой-өрісі кең, зерт- теушілік қабілеті зор жаңашыл ұрпақ -ты тәрбиелеуге үлесімді қосамын.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ