Уақытты қадірлеу - жасөспірім үшін заңдылық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 3 М.Ломоносов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі КММ
Тақырыбы: Уақытты қадірлеу – жасөспірім үшін заңдылық
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Байгубекова Гулсин
1 слайд
№ 3 М.Ломоносов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі КММ Тақырыбы: Уақытты қадірлеу – жасөспірім үшін заңдылық Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Байгубекова Гулсин
2 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған
ақпараттан астарлы ойды анықтау;
8.4.4.4 - жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық
ерекшелігіне сай қолдану;
Сабақ мақсаты:
«Уақытты қадірлеу – жасөспірім үшін заңдылық» тақырыбындағы
тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, ұсынылған ақпараттан
астарлы ойды анықтайды;
жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне
сай қолданады;
2 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау; 8.4.4.4 - жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану; Сабақ мақсаты: «Уақытты қадірлеу – жасөспірім үшін заңдылық» тақырыбындағы тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтайды; жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады;
3 слайд
Топқа бөлу
І топ: «Қол сағат»
ІІ топ: «Құм сағат»
ІІІ топ «Қалта сағат»
3 слайд
Топқа бөлу І топ: «Қол сағат» ІІ топ: «Құм сағат» ІІІ топ «Қалта сағат»
4 слайд
«Кемеден келген хат» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау
І топ. Жасөспірімдердің киіну ерекшелігін айтады.
ІІ топ. Жасөспірімдердің тамақтану ерекшелігін айтады.
ІІІ топ. Бұрынғы тәрбие мен қазіргі тәрбиені салыстыра
айтады.
«Құс» әдісі арқылы үш топ бір – біріне кері байланыс береді.
Қ-қызықты тұсы
Ұ-ұсыныс
С-сұрағым бар
4 слайд
«Кемеден келген хат» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау І топ. Жасөспірімдердің киіну ерекшелігін айтады. ІІ топ. Жасөспірімдердің тамақтану ерекшелігін айтады. ІІІ топ. Бұрынғы тәрбие мен қазіргі тәрбиені салыстыра айтады. «Құс» әдісі арқылы үш топ бір – біріне кері байланыс береді. Қ-қызықты тұсы Ұ-ұсыныс С-сұрағым бар
5 слайд
Бейнеролик көру
https://youtu.be/cmod1kXnV0k
5 слайд
Бейнеролик көру https://youtu.be/cmod1kXnV0k
6 слайд
Сұраулы сөйлем
Жауап алу мақсатымен сұрай айтылған сөйлемді сұраулы сөйлем
дейміз.Сұраулы сөйлемдер мынадай жолдармен жасалады:
а) ма,ме,ба,бе,па,пе сұраулық шылауларының қатысуы арқылы.
Мысалы: Балтабек деген жігіттің үйін білесіз бе?(С.Мұқанов)
ә) сұрау есімдіктерінің қатысуы арқылы.
Мысалы: Күйігің не? О не деген сөзің? Сенде қандай күйік болушы
еді? (М.Әуезов)
б) ғой,ә,ше, шылауларының,шығар,болар деген сөздердің қатысуы
арқылы.
Мысалы:
-Балалар пойызы осы ғой,ә? Балалар пойызы осы шығар?
Балар пойызы осы болар?
-Асан үйінде екен.
-Қалима ше?
6 слайд
Сұраулы сөйлем Жауап алу мақсатымен сұрай айтылған сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз.Сұраулы сөйлемдер мынадай жолдармен жасалады: а) ма,ме,ба,бе,па,пе сұраулық шылауларының қатысуы арқылы. Мысалы: Балтабек деген жігіттің үйін білесіз бе?(С.Мұқанов) ә) сұрау есімдіктерінің қатысуы арқылы. Мысалы: Күйігің не? О не деген сөзің? Сенде қандай күйік болушы еді? (М.Әуезов) б) ғой,ә,ше, шылауларының,шығар,болар деген сөздердің қатысуы арқылы. Мысалы: -Балалар пойызы осы ғой,ә? Балалар пойызы осы шығар? Балар пойызы осы болар? -Асан үйінде екен. -Қалима ше?
7 слайд
2-тапсырма. Жазылым.
Дәптермен жұмыс
1-топ. Өлең мазмұнын сұраулы сөйлемге айналдырып жазыңдар.
2-топ. Сұраулы сөйлемдердің жасалу жолдарын анықтаңдар.
3-топ. Берілген суреттегі іс әрекетті сұраулы сөйлемге
айналдырып жазыңдар
7 слайд
2-тапсырма. Жазылым. Дәптермен жұмыс 1-топ. Өлең мазмұнын сұраулы сөйлемге айналдырып жазыңдар. 2-топ. Сұраулы сөйлемдердің жасалу жолдарын анықтаңдар. 3-топ. Берілген суреттегі іс әрекетті сұраулы сөйлемге айналдырып жазыңдар
8 слайд
«Құм сағат » уақытымен графикалық диктант жазу Сергіту сәті
8 слайд
«Құм сағат » уақытымен графикалық диктант жазу Сергіту сәті
9 слайд
3-тапсырма. Берілген жағдаяттарды топ арасында
шешіңдер.
9 слайд
3-тапсырма. Берілген жағдаяттарды топ арасында шешіңдер.
10 слайд
Сабақты бекіту
«Сократив» әдісі арқылы
Кері байланыс
«Білім поштасы»
Үй тапсырмасы
«Бір минут ,бір адамның өмірі» деген тақырыпқа эссе жазу
10 слайд
Сабақты бекіту «Сократив» әдісі арқылы Кері байланыс «Білім поштасы» Үй тапсырмасы «Бір минут ,бір адамның өмірі» деген тақырыпқа эссе жазу