Материалдар / Уақытты қадірлеу - жасөспірім үшін заңдылық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Уақытты қадірлеу - жасөспірім үшін заңдылық

Материал туралы қысқаша түсінік
"Уақытты қадірлеу -жасөспірім үшін заңдылық" тақырыбына жасалған ашық сабақ презентациясы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2023
258
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 3 М.Ломоносов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі КММ Тақырыбы: Уақытты қадірлеу – жасөспірім үшін заңдылық Қазақ т

1 слайд
№ 3 М.Ломоносов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі КММ Тақырыбы: Уақытты қадірлеу – жасөспірім үшін заңдылық Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Байгубекова Гулсин

1 слайд

№ 3 М.Ломоносов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі КММ Тақырыбы: Уақытты қадірлеу – жасөспірім үшін заңдылық Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Байгубекова Гулсин

 Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды ан

2 слайд
 Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау; 8.4.4.4 - жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану; Сабақ мақсаты: «Уақытты қадірлеу – жасөспірім үшін заңдылық» тақырыбындағы тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтайды; жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады;

2 слайд

 Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау; 8.4.4.4 - жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану; Сабақ мақсаты: «Уақытты қадірлеу – жасөспірім үшін заңдылық» тақырыбындағы тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтайды; жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады;

Топқа бөлу І топ: «Қол сағат» ІІ топ: «Құм сағат» ІІІ топ «Қалта сағат»

3 слайд
Топқа бөлу І топ: «Қол сағат»   ІІ топ: «Құм сағат»   ІІІ топ «Қалта сағат»

3 слайд

Топқа бөлу І топ: «Қол сағат»   ІІ топ: «Құм сағат»   ІІІ топ «Қалта сағат»

«Кемеден келген хат» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау І топ. Жасөспірімдердің киіну ерекшелігін айтады. ІІ топ

4 слайд
      «Кемеден келген хат» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау І топ. Жасөспірімдердің киіну ерекшелігін айтады. ІІ топ. Жасөспірімдердің тамақтану ерекшелігін айтады. ІІІ топ. Бұрынғы тәрбие мен қазіргі тәрбиені салыстыра айтады. «Құс» әдісі арқылы үш топ бір – біріне кері байланыс береді. Қ-қызықты тұсы Ұ-ұсыныс С-сұрағым бар

4 слайд

      «Кемеден келген хат» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау І топ. Жасөспірімдердің киіну ерекшелігін айтады. ІІ топ. Жасөспірімдердің тамақтану ерекшелігін айтады. ІІІ топ. Бұрынғы тәрбие мен қазіргі тәрбиені салыстыра айтады. «Құс» әдісі арқылы үш топ бір – біріне кері байланыс береді. Қ-қызықты тұсы Ұ-ұсыныс С-сұрағым бар

Бейнеролик көру https://youtu.be/cmod1kXnV0k

5 слайд
Бейнеролик көру https://youtu.be/cmod1kXnV0k

5 слайд

Бейнеролик көру https://youtu.be/cmod1kXnV0k

Сұраулы сөйлем Жауап алу мақсатымен сұрай айтылған сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз.Сұраулы сөйлемдер мынадай

6 слайд
Сұраулы сөйлем Жауап алу мақсатымен сұрай айтылған сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз.Сұраулы сөйлемдер мынадай жолдармен жасалады: а) ма,ме,ба,бе,па,пе сұраулық шылауларының қатысуы арқылы. Мысалы: Балтабек деген жігіттің үйін білесіз бе?(С.Мұқанов) ә) сұрау есімдіктерінің қатысуы арқылы. Мысалы: Күйігің не? О не деген сөзің? Сенде қандай күйік болушы еді? (М.Әуезов) б) ғой,ә,ше, шылауларының,шығар,болар деген сөздердің қатысуы арқылы. Мысалы: -Балалар пойызы осы ғой,ә? Балалар пойызы осы шығар? Балар пойызы осы болар? -Асан үйінде екен. -Қалима ше?

6 слайд

Сұраулы сөйлем Жауап алу мақсатымен сұрай айтылған сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз.Сұраулы сөйлемдер мынадай жолдармен жасалады: а) ма,ме,ба,бе,па,пе сұраулық шылауларының қатысуы арқылы. Мысалы: Балтабек деген жігіттің үйін білесіз бе?(С.Мұқанов) ә) сұрау есімдіктерінің қатысуы арқылы. Мысалы: Күйігің не? О не деген сөзің? Сенде қандай күйік болушы еді? (М.Әуезов) б) ғой,ә,ше, шылауларының,шығар,болар деген сөздердің қатысуы арқылы. Мысалы: -Балалар пойызы осы ғой,ә? Балалар пойызы осы шығар? Балар пойызы осы болар? -Асан үйінде екен. -Қалима ше?

2-тапсырма. Жазылым.  Дәптермен жұмыс  1-топ. Өлең мазмұнын сұраулы сөйлемге айналдырып жазыңдар.  2-топ. Сұраул

7 слайд
2-тапсырма. Жазылым.  Дәптермен жұмыс  1-топ. Өлең мазмұнын сұраулы сөйлемге айналдырып жазыңдар.    2-топ. Сұраулы сөйлемдердің жасалу жолдарын анықтаңдар.    3-топ. Берілген суреттегі іс әрекетті сұраулы сөйлемге айналдырып жазыңдар

7 слайд

2-тапсырма. Жазылым.  Дәптермен жұмыс  1-топ. Өлең мазмұнын сұраулы сөйлемге айналдырып жазыңдар.    2-топ. Сұраулы сөйлемдердің жасалу жолдарын анықтаңдар.    3-топ. Берілген суреттегі іс әрекетті сұраулы сөйлемге айналдырып жазыңдар

«Құм сағат » уақытымен графикалық диктант жазу Сергіту сәті

8 слайд
«Құм сағат » уақытымен графикалық диктант жазу Сергіту сәті

8 слайд

«Құм сағат » уақытымен графикалық диктант жазу Сергіту сәті

3-тапсырма. Берілген жағдаяттарды топ арасында шешіңдер.

9 слайд
3-тапсырма. Берілген жағдаяттарды топ арасында шешіңдер.

9 слайд

3-тапсырма. Берілген жағдаяттарды топ арасында шешіңдер.

Сабақты бекіту «Сократив» әдісі арқылы Кері байланыс «Білім пошт

10 слайд
Сабақты бекіту «Сократив» әдісі арқылы Кері байланыс «Білім поштасы» Үй тапсырмасы «Бір минут ,бір адамның өмірі» деген тақырыпқа эссе жазу

10 слайд

Сабақты бекіту «Сократив» әдісі арқылы Кері байланыс «Білім поштасы» Үй тапсырмасы «Бір минут ,бір адамның өмірі» деген тақырыпқа эссе жазу