Уақытты қадірлеу - жасөспірім үшін заңдылық

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Уақытты қадірлеу - жасөспірім үшін заңдылық

Материал туралы қысқаша түсінік
"Уақытты қадірлеу -жасөспірім үшін заңдылық" тақырыбына жасалған ашық сабақ презентациясы.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
№ 3 М.Ломоносов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі КММ Тақырыбы: Уақытты қадірлеу – жасөспірім үшін заңдылық Қазақ т

#1 слайд
№ 3 М.Ломоносов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі КММ Тақырыбы: Уақытты қадірлеу – жасөспірім үшін заңдылық Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Байгубекова Гулсин

1 слайд

№ 3 М.Ломоносов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі КММ Тақырыбы: Уақытты қадірлеу – жасөспірім үшін заңдылық Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Байгубекова Гулсин

 Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды ан

#2 слайд
 Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау; 8.4.4.4 - жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану; Сабақ мақсаты: «Уақытты қадірлеу – жасөспірім үшін заңдылық» тақырыбындағы тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтайды; жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады;

2 слайд

 Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау; 8.4.4.4 - жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану; Сабақ мақсаты: «Уақытты қадірлеу – жасөспірім үшін заңдылық» тақырыбындағы тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтайды; жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады;

Топқа бөлу І топ: «Қол сағат» ІІ топ: «Құм сағат» ІІІ топ «Қалта сағат»

#3 слайд
Топқа бөлу І топ: «Қол сағат»   ІІ топ: «Құм сағат»   ІІІ топ «Қалта сағат»

3 слайд

Топқа бөлу І топ: «Қол сағат»   ІІ топ: «Құм сағат»   ІІІ топ «Қалта сағат»

«Кемеден келген хат» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау І топ. Жасөспірімдердің киіну ерекшелігін айтады. ІІ топ

#4 слайд
      «Кемеден келген хат» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау І топ. Жасөспірімдердің киіну ерекшелігін айтады. ІІ топ. Жасөспірімдердің тамақтану ерекшелігін айтады. ІІІ топ. Бұрынғы тәрбие мен қазіргі тәрбиені салыстыра айтады. «Құс» әдісі арқылы үш топ бір – біріне кері байланыс береді. Қ-қызықты тұсы Ұ-ұсыныс С-сұрағым бар

4 слайд

      «Кемеден келген хат» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау І топ. Жасөспірімдердің киіну ерекшелігін айтады. ІІ топ. Жасөспірімдердің тамақтану ерекшелігін айтады. ІІІ топ. Бұрынғы тәрбие мен қазіргі тәрбиені салыстыра айтады. «Құс» әдісі арқылы үш топ бір – біріне кері байланыс береді. Қ-қызықты тұсы Ұ-ұсыныс С-сұрағым бар

Бейнеролик көру https://youtu.be/cmod1kXnV0k

#5 слайд
Бейнеролик көру https://youtu.be/cmod1kXnV0k

5 слайд

Бейнеролик көру https://youtu.be/cmod1kXnV0k

Сұраулы сөйлем Жауап алу мақсатымен сұрай айтылған сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз.Сұраулы сөйлемдер мынадай

#6 слайд
Сұраулы сөйлем Жауап алу мақсатымен сұрай айтылған сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз.Сұраулы сөйлемдер мынадай жолдармен жасалады: а) ма,ме,ба,бе,па,пе сұраулық шылауларының қатысуы арқылы. Мысалы: Балтабек деген жігіттің үйін білесіз бе?(С.Мұқанов) ә) сұрау есімдіктерінің қатысуы арқылы. Мысалы: Күйігің не? О не деген сөзің? Сенде қандай күйік болушы еді? (М.Әуезов) б) ғой,ә,ше, шылауларының,шығар,болар деген сөздердің қатысуы арқылы. Мысалы: -Балалар пойызы осы ғой,ә? Балалар пойызы осы шығар? Балар пойызы осы болар? -Асан үйінде екен. -Қалима ше?

6 слайд

Сұраулы сөйлем Жауап алу мақсатымен сұрай айтылған сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз.Сұраулы сөйлемдер мынадай жолдармен жасалады: а) ма,ме,ба,бе,па,пе сұраулық шылауларының қатысуы арқылы. Мысалы: Балтабек деген жігіттің үйін білесіз бе?(С.Мұқанов) ә) сұрау есімдіктерінің қатысуы арқылы. Мысалы: Күйігің не? О не деген сөзің? Сенде қандай күйік болушы еді? (М.Әуезов) б) ғой,ә,ше, шылауларының,шығар,болар деген сөздердің қатысуы арқылы. Мысалы: -Балалар пойызы осы ғой,ә? Балалар пойызы осы шығар? Балар пойызы осы болар? -Асан үйінде екен. -Қалима ше?

2-тапсырма. Жазылым.  Дәптермен жұмыс  1-топ. Өлең мазмұнын сұраулы сөйлемге айналдырып жазыңдар.  2-топ. Сұраул

#7 слайд
2-тапсырма. Жазылым.  Дәптермен жұмыс  1-топ. Өлең мазмұнын сұраулы сөйлемге айналдырып жазыңдар.    2-топ. Сұраулы сөйлемдердің жасалу жолдарын анықтаңдар.    3-топ. Берілген суреттегі іс әрекетті сұраулы сөйлемге айналдырып жазыңдар

7 слайд

2-тапсырма. Жазылым.  Дәптермен жұмыс  1-топ. Өлең мазмұнын сұраулы сөйлемге айналдырып жазыңдар.    2-топ. Сұраулы сөйлемдердің жасалу жолдарын анықтаңдар.    3-топ. Берілген суреттегі іс әрекетті сұраулы сөйлемге айналдырып жазыңдар

«Құм сағат » уақытымен графикалық диктант жазу Сергіту сәті

#8 слайд
«Құм сағат » уақытымен графикалық диктант жазу Сергіту сәті

8 слайд

«Құм сағат » уақытымен графикалық диктант жазу Сергіту сәті

3-тапсырма. Берілген жағдаяттарды топ арасында шешіңдер.

#9 слайд
3-тапсырма. Берілген жағдаяттарды топ арасында шешіңдер.

9 слайд

3-тапсырма. Берілген жағдаяттарды топ арасында шешіңдер.

Сабақты бекіту «Сократив» әдісі арқылы Кері байланыс «Білім пошт

#10 слайд
Сабақты бекіту «Сократив» әдісі арқылы Кері байланыс «Білім поштасы» Үй тапсырмасы «Бір минут ,бір адамның өмірі» деген тақырыпқа эссе жазу

10 слайд

Сабақты бекіту «Сократив» әдісі арқылы Кері байланыс «Білім поштасы» Үй тапсырмасы «Бір минут ,бір адамның өмірі» деген тақырыпқа эссе жазу

Файл форматы:
ppt
26.02.2023
398
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі