Материалдар / Ыбырай Алтынсарин "Дүние қалай етсең табылады"5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ыбырай Алтынсарин "Дүние қалай етсең табылады"5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бесінші сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2021
674
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ы.Алтынсарин « Дүние қалай етсең табылады» 5 «Б»сынып Қазақ әдебиеті

1 слайд
Ы.Алтынсарин « Дүние қалай етсең табылады» 5 «Б»сынып Қазақ әдебиеті Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Алимбетова Л.О.

1 слайд

Ы.Алтынсарин « Дүние қалай етсең табылады» 5 «Б»сынып Қазақ әдебиеті Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Алимбетова Л.О.

Оқу мақсаты: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

2 слайд
Оқу мақсаты: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

2 слайд

Оқу мақсаты: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

Бағалау критерийлері Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашады

3 слайд
Бағалау критерийлері Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашады

3 слайд

Бағалау критерийлері Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашады

Сабақтың басы «Ой шақыру». Сұрақ-жауап.

4 слайд
Сабақтың басы   «Ой шақыру». Сұрақ-жауап. 1.Неліктен Ы.Алтынсарин көп ізденіп,толықтырып отырған? 2.Бала Ыбырай оқыған мектепті қалай елестетесіңдер? 3.Қандай пәндерді оқыды деп ойлайсыңдар? 4.Қазіргі мектеппен салыстыру.

4 слайд

Сабақтың басы   «Ой шақыру». Сұрақ-жауап. 1.Неліктен Ы.Алтынсарин көп ізденіп,толықтырып отырған? 2.Бала Ыбырай оқыған мектепті қалай елестетесіңдер? 3.Қандай пәндерді оқыды деп ойлайсыңдар? 4.Қазіргі мектеппен салыстыру.

Сабақтың ортасы «Оқулықпен жұмыс» Рөлдер

5 слайд
Сабақтың ортасы «Оқулықпен жұмыс» Рөлдерге бөліп оқу. 1.Автор сөзі. 2.Бейтаныс адамның сөзі. 3.Антонның сөзі

5 слайд

Сабақтың ортасы «Оқулықпен жұмыс» Рөлдерге бөліп оқу. 1.Автор сөзі. 2.Бейтаныс адамның сөзі. 3.Антонның сөзі

Дескриптор: Мәтінді рөлге бөліп оқиды 1. Мәтінді мазмұндайды 1.

6 слайд
Дескриптор: Мәтінді рөлге бөліп оқиды 1. Мәтінді мазмұндайды 1.

6 слайд

Дескриптор: Мәтінді рөлге бөліп оқиды 1. Мәтінді мазмұндайды 1.

Топтық жұмыс: І топ Антонға мінездеме ; ІІ топ Бейтаныс адамға мі

7 слайд
Топтық жұмыс: І топ Антонға мінездеме ; ІІ топ Бейтаныс адамға мінездеме • ІІІ топ • Авторға мінездеме

7 слайд

Топтық жұмыс: І топ Антонға мінездеме ; ІІ топ Бейтаныс адамға мінездеме • ІІІ топ • Авторға мінездеме

Дескриптор Кейіпкерлерге мінеземе бере алады 1

8 слайд
Дескриптор Кейіпкерлерге мінеземе бере алады 1

8 слайд

Дескриптор Кейіпкерлерге мінеземе бере алады 1

«Ықшам тақталар» әдісі Шығармадағы кейіпкерлер Қандай? Шығармадан дәлел келтіретін үзінді

9 слайд
«Ықшам тақталар» әдісі Шығармадағы кейіпкерлер Қандай? Шығармадан дәлел келтіретін үзінді                          

9 слайд

«Ықшам тақталар» әдісі Шығармадағы кейіпкерлер Қандай? Шығармадан дәлел келтіретін үзінді                          

Дескриптор Шығармадағы кейіпкерлер образын шығармадандәлелдер келтіру арқылы аша алады 1.

10 слайд
Дескриптор Шығармадағы кейіпкерлер образын шығармадандәлелдер келтіру арқылы аша алады 1.

10 слайд

Дескриптор Шығармадағы кейіпкерлер образын шығармадандәлелдер келтіру арқылы аша алады 1.

Бағалау

11 слайд
Бағалау

11 слайд

Бағалау

Сабақтың соңы Рефлексия : - нені білдім? не үйрендім?

12 слайд
Сабақтың соңы Рефлексия : - нені білдім? не үйрендім? - не түсініксіз болды? - әлі де не бойынша жұмыс істеу керек?

12 слайд

Сабақтың соңы Рефлексия : - нені білдім? не үйрендім? - не түсініксіз болды? - әлі де не бойынша жұмыс істеу керек?

Назарларыңызға рахмет!

13 слайд
Назарларыңызға рахмет!

13 слайд

Назарларыңызға рахмет!