Ыбырай Алтынсарин "Ұлыма хат"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ыбырай Алтынсарин "Ұлыма хат"

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныпқа арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ҚЫС ҚА М ЕРЗІМ Д І ЖОС ПА Р Сабақ тың тақ ырыбы: «Ұлыма хат» Кузембае ва Ме й рамгуль Кай ырке н овн а

#1 слайд
ҚЫС ҚА М ЕРЗІМ Д І ЖОС ПА Р Сабақ тың тақ ырыбы: «Ұлыма хат» Кузембае ва Ме й рамгуль Кай ырке н овн а Ә.Бөке й хан ов атын дағ ы ме к те п - ли ц е й дің қ азақ тілі ме н ә де би е ті п ә н і мұғ алімі

1 слайд

ҚЫС ҚА М ЕРЗІМ Д І ЖОС ПА Р Сабақ тың тақ ырыбы: «Ұлыма хат» Кузембае ва Ме й рамгуль Кай ырке н овн а Ә.Бөке й хан ов атын дағ ы ме к те п - ли ц е й дің қ азақ тілі ме н ә де би е ті п ә н і мұғ алімі

5.Ж5.Оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Қол жеткізілетін оқ

#2 слайд
5.Ж5.Оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Қол жеткізілетін оқу мақсаты “Сабақты жоспарлауды бастағанда мұғалім алдымен сабақ мақсатының қандай болатындығын шешеді “ (МАН, 19-бет) Ауыспалы мағыналы сөздерді тауып, хатқа жауап жазуғасыни тұрғыдан ойлану, өз ойларын, пікірін жазу. -хатта құрылым сақталады, ауыспалы мағыналы сөздерді қолданады,өз жаңалықтарын және өз ойларын оқылым мәтініндегі ойға жауап жаза алады. Сабақ мақсаты Бағалау критерийі

2 слайд

5.Ж5.Оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Қол жеткізілетін оқу мақсаты “Сабақты жоспарлауды бастағанда мұғалім алдымен сабақ мақсатының қандай болатындығын шешеді “ (МАН, 19-бет) Ауыспалы мағыналы сөздерді тауып, хатқа жауап жазуғасыни тұрғыдан ойлану, өз ойларын, пікірін жазу. -хатта құрылым сақталады, ауыспалы мағыналы сөздерді қолданады,өз жаңалықтарын және өз ойларын оқылым мәтініндегі ойға жауап жаза алады. Сабақ мақсаты Бағалау критерийі

“Оқушыларды оқытудың ең жоғарғы стандартын қамтамасыз етуде мұғалім қолданатын оқыту тәсілдері маңызды” (МАН, 44-бет) •1.Қызы

#3 слайд
“Оқушыларды оқытудың ең жоғарғы стандартын қамтамасыз етуде мұғалім қолданатын оқыту тәсілдері маңызды” (МАН, 44-бет) •1.Қызығушылықты ояту. Жұмбақ .Аяғы жоқ, қолы жоқ,Таппайтұғын жолы жоқ. (Хат) •Бір-бірімізге хат жазайық. Оқушылар тақырыптың не туралы екенін болжау. •2.Топқа бөлу.4 түрлі конверт алу арқылы топқа бөлінеді. Сабақтың басы: «Ыстық орындық» •Оқылым алды тапсырмасы. Хатты оқу арқылы ой түю,жауап хат жазу. Бейнеқосылым. «Балғожа бидің баласына жазған хатын» түсініп оқиды, тыңдайды. «Карусель» әдісі арқылы оқушылар бір- біріне қарама-қарсы екі шеңбер жасап тұрып, хат та не туралы айтылғаны жөнінде пікірталас əткеншегін құрады. Оқушылар шеңберде төмен- дегі мәселені талқылайды. Сөздікпен жұмыс: «Бинго» ойыны арқылы іске асады. Ж5.

3 слайд

“Оқушыларды оқытудың ең жоғарғы стандартын қамтамасыз етуде мұғалім қолданатын оқыту тәсілдері маңызды” (МАН, 44-бет) •1.Қызығушылықты ояту. Жұмбақ .Аяғы жоқ, қолы жоқ,Таппайтұғын жолы жоқ. (Хат) •Бір-бірімізге хат жазайық. Оқушылар тақырыптың не туралы екенін болжау. •2.Топқа бөлу.4 түрлі конверт алу арқылы топқа бөлінеді. Сабақтың басы: «Ыстық орындық» •Оқылым алды тапсырмасы. Хатты оқу арқылы ой түю,жауап хат жазу. Бейнеқосылым. «Балғожа бидің баласына жазған хатын» түсініп оқиды, тыңдайды. «Карусель» әдісі арқылы оқушылар бір- біріне қарама-қарсы екі шеңбер жасап тұрып, хат та не туралы айтылғаны жөнінде пікірталас əткеншегін құрады. Оқушылар шеңберде төмен- дегі мәселені талқылайды. Сөздікпен жұмыс: «Бинго» ойыны арқылы іске асады. Ж5.

Суреттерге қарап, бүгінгі тақырыптың не туралы болатынын болжау, 4 негізгі тірек сөзді атаңдар. Үміт еткен көзімнің нұры – ба

#4 слайд
Суреттерге қарап, бүгінгі тақырыптың не туралы болатынын болжау, 4 негізгі тірек сөзді атаңдар. Үміт еткен көзімнің нұры – балам, Жаныңа жәрдем берсін хақ тағалам. Атаң мұнда анаң мен есен – аман, Сүйіп сәлем жазады бүгін саған. Балқожа Хат құрылымы: 1.Амандасу; 2.Хал жағдайды сұрау; 3.Өз жағдайын айту; 4.Жаңалық/ көзқарас/жауап 5.Қоштасу 6.Күні, қолы

4 слайд

Суреттерге қарап, бүгінгі тақырыптың не туралы болатынын болжау, 4 негізгі тірек сөзді атаңдар. Үміт еткен көзімнің нұры – балам, Жаныңа жәрдем берсін хақ тағалам. Атаң мұнда анаң мен есен – аман, Сүйіп сәлем жазады бүгін саған. Балқожа Хат құрылымы: 1.Амандасу; 2.Хал жағдайды сұрау; 3.Өз жағдайын айту; 4.Жаңалық/ көзқарас/жауап 5.Қоштасу 6.Күні, қолы

Оқылым және тыңдалым материалы. «Балғожа бидің баласына жазған хаты». Тыңдалымнан кейін. Ж5. «Жинақы мәтін жазу » әдісі Бүкіл т

#5 слайд
Оқылым және тыңдалым материалы. «Балғожа бидің баласына жазған хаты». Тыңдалымнан кейін. Ж5. «Жинақы мәтін жазу » әдісі Бүкіл топ екі шағын топқа бөлінеді. Оқушылар үшін төмендегідей позиция ұсынылады: «Балғожа би баласының атынан жауап хат жазыңдар». Топтардың дайындалуына 10 минут уақыт беріледі. Бұл уақыт ішінде оқушылар хат құрылымын пайдалана отырып, жауап хат дайындайды. Уақыт аяқталғаннан кейін жауап хаттарын оқиды.Топтар бір-бірін бағалайды.

5 слайд

Оқылым және тыңдалым материалы. «Балғожа бидің баласына жазған хаты». Тыңдалымнан кейін. Ж5. «Жинақы мәтін жазу » әдісі Бүкіл топ екі шағын топқа бөлінеді. Оқушылар үшін төмендегідей позиция ұсынылады: «Балғожа би баласының атынан жауап хат жазыңдар». Топтардың дайындалуына 10 минут уақыт беріледі. Бұл уақыт ішінде оқушылар хат құрылымын пайдалана отырып, жауап хат дайындайды. Уақыт аяқталғаннан кейін жауап хаттарын оқиды.Топтар бір-бірін бағалайды.

ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМДІ ИГЕРГЕНІН ҚАЛАЙ БІЛУГЕ БОЛАДЫ? \ ҚБ. Жұптар өзара бір-біріне дескрипторға сүйеніп, кері байланыс береді. «

#6 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМДІ ИГЕРГЕНІН ҚАЛАЙ БІЛУГЕ БОЛАДЫ? \ ҚБ. Жұптар өзара бір-біріне дескрипторға сүйеніп, кері байланыс береді. «Бас бармақ» арқылы бағалайды.   Критерийлер 1 2 3 1 Хат құрылымыХат құрылымы біршама сақталған Құрылымы негізінен сақталған Құрылымы толық сақталған 2 Оқыған мәтіннен ақпаратты пайдалануы Хатта өз жаңалықтар ын жазады. Хатта өз ойын жазады. Хатта оқылым мәтініндегі ойға жауап жазады.

6 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМДІ ИГЕРГЕНІН ҚАЛАЙ БІЛУГЕ БОЛАДЫ? \ ҚБ. Жұптар өзара бір-біріне дескрипторға сүйеніп, кері байланыс береді. «Бас бармақ» арқылы бағалайды.   Критерийлер 1 2 3 1 Хат құрылымыХат құрылымы біршама сақталған Құрылымы негізінен сақталған Құрылымы толық сақталған 2 Оқыған мәтіннен ақпаратты пайдалануы Хатта өз жаңалықтар ын жазады. Хатта өз ойын жазады. Хатта оқылым мәтініндегі ойға жауап жазады.

Досыңа СМС арқылы хат жазыңдар •Рефлексия:

#7 слайд
Досыңа СМС арқылы хат жазыңдар •Рефлексия:

7 слайд

Досыңа СМС арқылы хат жазыңдар •Рефлексия:

Назарларыңызға рақмет!

#8 слайд
Назарларыңызға рақмет!

8 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Файл форматы:
pptx
29.05.2018
964
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі