Ыбырай Алтынсарин "Ұлыма хат"


1 слайд
ҚЫС ҚА М ЕРЗІМ Д І ЖОС ПА Р
Сабақ тың тақ ырыбы: «Ұлыма хат»
Кузембае ва Ме й рамгуль Кай ырке н овн а
Ә.Бөке й хан ов атын дағ ы ме к те п - ли ц е й дің қ азақ тілі ме н ә де би е ті п ә н і мұғ алімі
1 слайд
ҚЫС ҚА М ЕРЗІМ Д І ЖОС ПА Р Сабақ тың тақ ырыбы: «Ұлыма хат» Кузембае ва Ме й рамгуль Кай ырке н овн а Ә.Бөке й хан ов атын дағ ы ме к те п - ли ц е й дің қ азақ тілі ме н ә де би е ті п ә н і мұғ алімі

2 слайд
5.Ж5.Оқылым мен
тыңдалым
материалдары
бойынша негізгі
ақпараттарды
сақтай отырып,
жинақы мәтін жазу.
Қол жеткізілетін
оқу мақсаты
“Сабақты жоспарлауды бастағанда мұғалім алдымен сабақ
мақсатының қандай болатындығын шешеді “ (МАН, 19-бет)
Ауыспалы
мағыналы
сөздерді тауып,
хатқа жауап
жазуғасыни
тұрғыдан
ойлану, өз
ойларын, пікірін
жазу.
-хатта құрылым
сақталады,
ауыспалы
мағыналы
сөздерді
қолданады,өз
жаңалықтарын
және өз ойларын
оқылым
мәтініндегі ойға
жауап жаза
алады.
Сабақ
мақсаты
Бағалау
критерийі
2 слайд
5.Ж5.Оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. Қол жеткізілетін оқу мақсаты “Сабақты жоспарлауды бастағанда мұғалім алдымен сабақ мақсатының қандай болатындығын шешеді “ (МАН, 19-бет) Ауыспалы мағыналы сөздерді тауып, хатқа жауап жазуғасыни тұрғыдан ойлану, өз ойларын, пікірін жазу. -хатта құрылым сақталады, ауыспалы мағыналы сөздерді қолданады,өз жаңалықтарын және өз ойларын оқылым мәтініндегі ойға жауап жаза алады. Сабақ мақсаты Бағалау критерийі

3 слайд
“Оқушыларды оқытудың ең жоғарғы стандартын қамтамасыз етуде
мұғалім қолданатын оқыту тәсілдері маңызды” (МАН, 44-бет)
•1.Қызығушылықты ояту. Жұмбақ .Аяғы жоқ, қолы
жоқ,Таппайтұғын жолы жоқ. (Хат)
•Бір-бірімізге хат жазайық. Оқушылар тақырыптың не
туралы екенін болжау.
•2.Топқа бөлу.4 түрлі конверт алу арқылы топқа
бөлінеді.
Сабақтың басы:
«Ыстық орындық»
•Оқылым алды тапсырмасы. Хатты оқу арқылы ой
түю,жауап хат жазу. Бейнеқосылым. «Балғожа
бидің баласына жазған хатын» түсініп оқиды,
тыңдайды. «Карусель» әдісі арқылы оқушылар бір-
біріне қарама-қарсы екі шеңбер жасап тұрып, хат
та не туралы айтылғаны жөнінде пікірталас
əткеншегін құрады. Оқушылар шеңберде төмен-
дегі мәселені талқылайды. Сөздікпен жұмыс:
«Бинго» ойыны арқылы іске асады.
Ж5.
3 слайд
“Оқушыларды оқытудың ең жоғарғы стандартын қамтамасыз етуде мұғалім қолданатын оқыту тәсілдері маңызды” (МАН, 44-бет) •1.Қызығушылықты ояту. Жұмбақ .Аяғы жоқ, қолы жоқ,Таппайтұғын жолы жоқ. (Хат) •Бір-бірімізге хат жазайық. Оқушылар тақырыптың не туралы екенін болжау. •2.Топқа бөлу.4 түрлі конверт алу арқылы топқа бөлінеді. Сабақтың басы: «Ыстық орындық» •Оқылым алды тапсырмасы. Хатты оқу арқылы ой түю,жауап хат жазу. Бейнеқосылым. «Балғожа бидің баласына жазған хатын» түсініп оқиды, тыңдайды. «Карусель» әдісі арқылы оқушылар бір- біріне қарама-қарсы екі шеңбер жасап тұрып, хат та не туралы айтылғаны жөнінде пікірталас əткеншегін құрады. Оқушылар шеңберде төмен- дегі мәселені талқылайды. Сөздікпен жұмыс: «Бинго» ойыны арқылы іске асады. Ж5.

4 слайд
Суреттерге қарап, бүгінгі тақырыптың не
туралы болатынын болжау, 4 негізгі тірек сөзді
атаңдар.
Үміт еткен көзімнің нұры – балам,
Жаныңа жәрдем берсін хақ тағалам.
Атаң мұнда анаң мен есен – аман,
Сүйіп сәлем жазады бүгін саған.
Балқожа
Хат құрылымы:
1.Амандасу;
2.Хал жағдайды
сұрау;
3.Өз жағдайын
айту;
4.Жаңалық/
көзқарас/жауап
5.Қоштасу
6.Күні, қолы
4 слайд
Суреттерге қарап, бүгінгі тақырыптың не туралы болатынын болжау, 4 негізгі тірек сөзді атаңдар. Үміт еткен көзімнің нұры – балам, Жаныңа жәрдем берсін хақ тағалам. Атаң мұнда анаң мен есен – аман, Сүйіп сәлем жазады бүгін саған. Балқожа Хат құрылымы: 1.Амандасу; 2.Хал жағдайды сұрау; 3.Өз жағдайын айту; 4.Жаңалық/ көзқарас/жауап 5.Қоштасу 6.Күні, қолы

5 слайд
Оқылым және тыңдалым материалы. «Балғожа бидің баласына жазған хаты».
Тыңдалымнан кейін. Ж5. «Жинақы мәтін жазу » әдісі
Бүкіл топ екі шағын топқа бөлінеді. Оқушылар үшін
төмендегідей позиция ұсынылады: «Балғожа би баласының
атынан жауап хат жазыңдар».
Топтардың дайындалуына 10 минут уақыт беріледі. Бұл
уақыт ішінде оқушылар хат құрылымын пайдалана отырып,
жауап хат дайындайды. Уақыт аяқталғаннан кейін жауап
хаттарын оқиды.Топтар бір-бірін бағалайды.
5 слайд
Оқылым және тыңдалым материалы. «Балғожа бидің баласына жазған хаты». Тыңдалымнан кейін. Ж5. «Жинақы мәтін жазу » әдісі Бүкіл топ екі шағын топқа бөлінеді. Оқушылар үшін төмендегідей позиция ұсынылады: «Балғожа би баласының атынан жауап хат жазыңдар». Топтардың дайындалуына 10 минут уақыт беріледі. Бұл уақыт ішінде оқушылар хат құрылымын пайдалана отырып, жауап хат дайындайды. Уақыт аяқталғаннан кейін жауап хаттарын оқиды.Топтар бір-бірін бағалайды.

6 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМДІ ИГЕРГЕНІН ҚАЛАЙ
БІЛУГЕ БОЛАДЫ?
\
ҚБ. Жұптар өзара бір-біріне дескрипторға сүйеніп, кері
байланыс береді. «Бас бармақ» арқылы бағалайды.
Критерийлер 1 2 3
1
Хат құрылымыХат
құрылымы
біршама
сақталған
Құрылымы
негізінен
сақталған
Құрылымы
толық
сақталған
2
Оқыған
мәтіннен
ақпаратты
пайдалануы
Хатта өз
жаңалықтар
ын жазады.
Хатта өз
ойын
жазады.
Хатта оқылым
мәтініндегі
ойға жауап
жазады.
6 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМДІ ИГЕРГЕНІН ҚАЛАЙ БІЛУГЕ БОЛАДЫ? \ ҚБ. Жұптар өзара бір-біріне дескрипторға сүйеніп, кері байланыс береді. «Бас бармақ» арқылы бағалайды. Критерийлер 1 2 3 1 Хат құрылымыХат құрылымы біршама сақталған Құрылымы негізінен сақталған Құрылымы толық сақталған 2 Оқыған мәтіннен ақпаратты пайдалануы Хатта өз жаңалықтар ын жазады. Хатта өз ойын жазады. Хатта оқылым мәтініндегі ойға жауап жазады.

7 слайд
Досыңа
СМС арқылы хат
жазыңдар
•Рефлексия:
7 слайд
Досыңа СМС арқылы хат жазыңдар •Рефлексия:

8 слайд
Назарларыңызға рақмет!
8 слайд
Назарларыңызға рақмет!

