Ықшам сабақ Қазіргі кездегі автокөлік түрлері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Шилимбетова Мадина Набиқызы
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Сыныбы : 5
Пәні: Қазақ тілі
Бөлім: Көлік және жол
белгілері
Тақырып : Қазіргі кездегі
автокөлік түрлері Оқу мақсаты :5.3.3.1 сюжетті
суреттердің(фотосуреттердің) желісі
бойынша әңгіме құрастыр
5.4.4.4 сан есімнің мағыналық түрлерін
ажырата білу, сан есімді зат есімнің
орнына қолдана білу
Бағалау критерийиі:
1 .Сюжетті суреттердің
( фотосуреттердің) желісі
бойынша әңгіме
құрастыра алады
2.Сан есімнің мағыналық
түрлерін ажыратады
3.Әңгімеде сан есімнің
орнына зат есімді қолдана
біледі Пәнаралық
байланыс:
Тарих,
әдебиет. Құндылықтарға
баулу
Жауапкершілікк
е,
ұқыптылыққа
тәрбиелейді САБАҚ МАҚСАТЫ
:Барлық оқушылар орындай алады:
Сурет желісі бойынша әңгіме
құрастырады.
Сан есімді біледі
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады:
Сан есімнің мағыналық
түрлерін қатыстырып әңгіме
құрастырады
Кейбір оқушылар орындай
алады:
Сюжетті сурет желісі бойынша
әңгіме құрастырады, сан есімді
зат есімнің орнына қолдана
алады
1 слайд
Шилимбетова Мадина Набиқызы Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Сыныбы : 5 Пәні: Қазақ тілі Бөлім: Көлік және жол белгілері Тақырып : Қазіргі кездегі автокөлік түрлері Оқу мақсаты :5.3.3.1 сюжетті суреттердің(фотосуреттердің) желісі бойынша әңгіме құрастыр 5.4.4.4 сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есімнің орнына қолдана білу Бағалау критерийиі: 1 .Сюжетті суреттердің ( фотосуреттердің) желісі бойынша әңгіме құрастыра алады 2.Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратады 3.Әңгімеде сан есімнің орнына зат есімді қолдана біледі Пәнаралық байланыс: Тарих, әдебиет. Құндылықтарға баулу Жауапкершілікк е, ұқыптылыққа тәрбиелейді САБАҚ МАҚСАТЫ :Барлық оқушылар орындай алады: Сурет желісі бойынша әңгіме құрастырады. Сан есімді біледі Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сан есімнің мағыналық түрлерін қатыстырып әңгіме құрастырады Кейбір оқушылар орындай алады: Сюжетті сурет желісі бойынша әңгіме құрастырады, сан есімді зат есімнің орнына қолдана алады
2 слайд
Белсенді оқыту тәсілдері
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы “ Жалғасын тап”
әдісі 1. Бүгінгі тақырыпқа байланысты
зымыран сұрақтар ға білгендігі туралы
жауап береді
2. Әр топ сурет атауларына қарай сан
есімді қатыстырып,шағын әңгіме
құрастырып жазады
3 . Көлік,жол,жолаушы туралы мақал-
мәтелдердің соңын сан есімдерді
қатыстыра отырып табады.Ұйымдастыру кезеңі:
1.Сәлемдесу, түгелдеу
2 . “От шашу” әдісі
3 « Мозайка » әдісі
4. “Т кестесі”
Ой қозғау:
« Әңгіме құрастыру » әдісі
«Рефлексивті
нысана» әдісі “ От шашу” әдісі арқылы оқушыларға
атмосфералық ахуал қалыптастырамын.
“ Мозайка” әдісі арқылы Ат арба » , « Вилосипед » ,
« Жеңіл көлік » , « Ауыр көлік » суреттерін
пайдаланып топқа біріктіремін
“ Т кестесі” әдісі арқылы үй тапсырмасын
тексеремін
Бүгінгі сабақта түсінгендерінен
ой түйеді
2 слайд
Белсенді оқыту тәсілдері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы “ Жалғасын тап” әдісі 1. Бүгінгі тақырыпқа байланысты зымыран сұрақтар ға білгендігі туралы жауап береді 2. Әр топ сурет атауларына қарай сан есімді қатыстырып,шағын әңгіме құрастырып жазады 3 . Көлік,жол,жолаушы туралы мақал- мәтелдердің соңын сан есімдерді қатыстыра отырып табады.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу, түгелдеу 2 . “От шашу” әдісі 3 « Мозайка » әдісі 4. “Т кестесі” Ой қозғау: « Әңгіме құрастыру » әдісі «Рефлексивті нысана» әдісі “ От шашу” әдісі арқылы оқушыларға атмосфералық ахуал қалыптастырамын. “ Мозайка” әдісі арқылы Ат арба » , « Вилосипед » , « Жеңіл көлік » , « Ауыр көлік » суреттерін пайдаланып топқа біріктіремін “ Т кестесі” әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеремін Бүгінгі сабақта түсінгендерінен ой түйеді
3 слайд
Оқушыларға сабақта
дидактикалық әдістерді
жан-жақты қолдану
арқылы қолдау
көрсетіледіОқушыларға мейлінше
қолдау
көрсету Қабілетті оқушыларға
түрлендірілген тапсырмалар
Қабілетті оқушыға тапсырма
беруде көлік,жол,
жолаушы туралы мақал-
мәтелдерді жалғастыру
арқылы олар өздерінің
ойларын ортаға салады,сан
есімдерді зат есімнің орнына
қолданады
3 слайд
Оқушыларға сабақта дидактикалық әдістерді жан-жақты қолдану арқылы қолдау көрсетіледіОқушыларға мейлінше қолдау көрсету Қабілетті оқушыларға түрлендірілген тапсырмалар Қабілетті оқушыға тапсырма беруде көлік,жол, жолаушы туралы мақал- мәтелдерді жалғастыру арқылы олар өздерінің ойларын ортаға салады,сан есімдерді зат есімнің орнына қолданады
4 слайд
Бағалау критерийлері
1-тапсырма:
«Әңгіме құрастыр» әдісі
Дескриптор:
- Оқушылар
әңгімеқұрастырады.
- Сан есімді қолданады.
-Ойларын дәлелдермен жеткізе
алады.
ҚБ: Көлік дөңгелектері
арқылы,мадақтау арқылы
бағаланады
2-тапсырма:
« Жалғасын тап » әдісі
Дескриптор:
- Оқушылар мақалдың
жалғасын құрастыра алды.
-Сан есімді қолданды.
-Ойларын нақты дәлелдермен
жеткізе алды.
ҚБ: Көлік дөңгелектері
арқылы,мадақтау арқылы
бағаланады
4 слайд
Бағалау критерийлері 1-тапсырма: «Әңгіме құрастыр» әдісі Дескриптор: - Оқушылар әңгімеқұрастырады. - Сан есімді қолданады. -Ойларын дәлелдермен жеткізе алады. ҚБ: Көлік дөңгелектері арқылы,мадақтау арқылы бағаланады 2-тапсырма: « Жалғасын тап » әдісі Дескриптор: - Оқушылар мақалдың жалғасын құрастыра алды. -Сан есімді қолданды. -Ойларын нақты дәлелдермен жеткізе алды. ҚБ: Көлік дөңгелектері арқылы,мадақтау арқылы бағаланады
5 слайд
Ықшам сабақты қорытындылау
Сабақты жоспарлауда, белсенді әдіс - тәсілдерді
таңдауда, саралау жұмыстарын ұйымдастыруда
бірқатар қиыншылықтар болды
Не үйрендім? Оқу бағдарламасымен
жұмыс жасауды, қмж жасауды, белсенді
әдіс - тәсілдерді қолдана білуды, бағалау
критерийлерін қолдануды, тапсырмаларды
жас ерекшеліктеріне қарай таңдауды
үйрендім
Алдағы жоспарым:Сабақты жоспарлауды
белсенді әдіс тәсілдерді тиімді пайдалану,
оқушылардың білім деңгейіне қарай
саралауНе қиын
болды?
Не
үйрендім?
Алдағы
жоспарым
5 слайд
Ықшам сабақты қорытындылау Сабақты жоспарлауда, белсенді әдіс - тәсілдерді таңдауда, саралау жұмыстарын ұйымдастыруда бірқатар қиыншылықтар болды Не үйрендім? Оқу бағдарламасымен жұмыс жасауды, қмж жасауды, белсенді әдіс - тәсілдерді қолдана білуды, бағалау критерийлерін қолдануды, тапсырмаларды жас ерекшеліктеріне қарай таңдауды үйрендім Алдағы жоспарым:Сабақты жоспарлауды белсенді әдіс тәсілдерді тиімді пайдалану, оқушылардың білім деңгейіне қарай саралауНе қиын болды? Не үйрендім? Алдағы жоспарым