Материалдар / Ықшам сабақ Қазіргі кездегі автокөлік түрлері

Ықшам сабақ Қазіргі кездегі автокөлік түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
5.3.3.1 сюжетті суреттердің(фотосуреттердің) желісі бойынша әңгіме құрастыр 5.4.4.4 сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есімнің орнына қолдана білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2024
113
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шилимбетова Мадина Набиқызы Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Сыныбы : 5 Пәні: Қазақ тілі Бөлім: Көлік және жол белгілері

1 слайд
Шилимбетова Мадина Набиқызы Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Сыныбы : 5 Пәні: Қазақ тілі Бөлім: Көлік және жол белгілері Тақырып : Қазіргі кездегі автокөлік түрлері Оқу мақсаты :5.3.3.1 сюжетті суреттердің(фотосуреттердің) желісі бойынша әңгіме құрастыр 5.4.4.4 сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есімнің орнына қолдана білу Бағалау критерийиі: 1 .Сюжетті суреттердің ( фотосуреттердің) желісі бойынша әңгіме құрастыра алады 2.Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратады 3.Әңгімеде сан есімнің орнына зат есімді қолдана біледі Пәнаралық байланыс: Тарих, әдебиет. Құндылықтарға баулу Жауапкершілікк е, ұқыптылыққа тәрбиелейді САБАҚ МАҚСАТЫ :Барлық оқушылар орындай алады: Сурет желісі бойынша әңгіме құрастырады. Сан есімді біледі Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сан есімнің мағыналық түрлерін қатыстырып әңгіме құрастырады Кейбір оқушылар орындай алады: Сюжетті сурет желісі бойынша әңгіме құрастырады, сан есімді зат есімнің орнына қолдана алады

1 слайд

Шилимбетова Мадина Набиқызы Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Сыныбы : 5 Пәні: Қазақ тілі Бөлім: Көлік және жол белгілері Тақырып : Қазіргі кездегі автокөлік түрлері Оқу мақсаты :5.3.3.1 сюжетті суреттердің(фотосуреттердің) желісі бойынша әңгіме құрастыр 5.4.4.4 сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есімнің орнына қолдана білу Бағалау критерийиі: 1 .Сюжетті суреттердің ( фотосуреттердің) желісі бойынша әңгіме құрастыра алады 2.Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратады 3.Әңгімеде сан есімнің орнына зат есімді қолдана біледі Пәнаралық байланыс: Тарих, әдебиет. Құндылықтарға баулу Жауапкершілікк е, ұқыптылыққа тәрбиелейді САБАҚ МАҚСАТЫ :Барлық оқушылар орындай алады: Сурет желісі бойынша әңгіме құрастырады. Сан есімді біледі Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сан есімнің мағыналық түрлерін қатыстырып әңгіме құрастырады Кейбір оқушылар орындай алады: Сюжетті сурет желісі бойынша әңгіме құрастырады, сан есімді зат есімнің орнына қолдана алады

Белсенді оқыту тәсілдері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы “ Жалғасын тап” әдісі 1. Бүгінгі тақырыпқа байланысты

2 слайд
Белсенді оқыту тәсілдері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы “ Жалғасын тап” әдісі 1. Бүгінгі тақырыпқа байланысты зымыран сұрақтар ға білгендігі туралы жауап береді 2. Әр топ сурет атауларына қарай сан есімді қатыстырып,шағын әңгіме құрастырып жазады 3 . Көлік,жол,жолаушы туралы мақал- мәтелдердің соңын сан есімдерді қатыстыра отырып табады.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу, түгелдеу 2 . “От шашу” әдісі 3 « Мозайка » әдісі 4. “Т кестесі” Ой қозғау: « Әңгіме құрастыру » әдісі «Рефлексивті нысана» әдісі “ От шашу” әдісі арқылы оқушыларға атмосфералық ахуал қалыптастырамын. “ Мозайка” әдісі арқылы Ат арба » , « Вилосипед » , « Жеңіл көлік » , « Ауыр көлік » суреттерін пайдаланып топқа біріктіремін “ Т кестесі” әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеремін Бүгінгі сабақта түсінгендерінен ой түйеді

2 слайд

Белсенді оқыту тәсілдері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы “ Жалғасын тап” әдісі 1. Бүгінгі тақырыпқа байланысты зымыран сұрақтар ға білгендігі туралы жауап береді 2. Әр топ сурет атауларына қарай сан есімді қатыстырып,шағын әңгіме құрастырып жазады 3 . Көлік,жол,жолаушы туралы мақал- мәтелдердің соңын сан есімдерді қатыстыра отырып табады.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу, түгелдеу 2 . “От шашу” әдісі 3 « Мозайка » әдісі 4. “Т кестесі” Ой қозғау: « Әңгіме құрастыру » әдісі «Рефлексивті нысана» әдісі “ От шашу” әдісі арқылы оқушыларға атмосфералық ахуал қалыптастырамын. “ Мозайка” әдісі арқылы Ат арба » , « Вилосипед » , « Жеңіл көлік » , « Ауыр көлік » суреттерін пайдаланып топқа біріктіремін “ Т кестесі” әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеремін Бүгінгі сабақта түсінгендерінен ой түйеді

Оқушыларға сабақта дидактикалық әдістерді жан-жақты қолдану арқылы қолдау көрсетіледіОқушыларға мейлінше қолдау

3 слайд
Оқушыларға сабақта дидактикалық әдістерді жан-жақты қолдану арқылы қолдау көрсетіледіОқушыларға мейлінше қолдау көрсету Қабілетті оқушыларға түрлендірілген тапсырмалар Қабілетті оқушыға тапсырма беруде көлік,жол, жолаушы туралы мақал- мәтелдерді жалғастыру арқылы олар өздерінің ойларын ортаға салады,сан есімдерді зат есімнің орнына қолданады

3 слайд

Оқушыларға сабақта дидактикалық әдістерді жан-жақты қолдану арқылы қолдау көрсетіледіОқушыларға мейлінше қолдау көрсету Қабілетті оқушыларға түрлендірілген тапсырмалар Қабілетті оқушыға тапсырма беруде көлік,жол, жолаушы туралы мақал- мәтелдерді жалғастыру арқылы олар өздерінің ойларын ортаға салады,сан есімдерді зат есімнің орнына қолданады

Бағалау критерийлері 1-тапсырма: «Әңгіме құрастыр» әдісі Дескриптор: - Оқушылар әңгімеқұрастырады. - Сан есімді қолданады

4 слайд
Бағалау критерийлері 1-тапсырма: «Әңгіме құрастыр» әдісі Дескриптор: - Оқушылар әңгімеқұрастырады. - Сан есімді қолданады. -Ойларын дәлелдермен жеткізе алады. ҚБ: Көлік дөңгелектері арқылы,мадақтау арқылы бағаланады     2-тапсырма: « Жалғасын тап » әдісі Дескриптор: - Оқушылар мақалдың жалғасын құрастыра алды. -Сан есімді қолданды. -Ойларын нақты дәлелдермен жеткізе алды. ҚБ: Көлік дөңгелектері арқылы,мадақтау арқылы бағаланады

4 слайд

Бағалау критерийлері 1-тапсырма: «Әңгіме құрастыр» әдісі Дескриптор: - Оқушылар әңгімеқұрастырады. - Сан есімді қолданады. -Ойларын дәлелдермен жеткізе алады. ҚБ: Көлік дөңгелектері арқылы,мадақтау арқылы бағаланады     2-тапсырма: « Жалғасын тап » әдісі Дескриптор: - Оқушылар мақалдың жалғасын құрастыра алды. -Сан есімді қолданды. -Ойларын нақты дәлелдермен жеткізе алды. ҚБ: Көлік дөңгелектері арқылы,мадақтау арқылы бағаланады

Ықшам сабақты қорытындылау Сабақты жоспарлауда, белсенді әдіс - тәсілдерді таңдауда, саралау жұмыстарын ұйымдастыруда бірқ

5 слайд
Ықшам сабақты қорытындылау Сабақты жоспарлауда, белсенді әдіс - тәсілдерді таңдауда, саралау жұмыстарын ұйымдастыруда бірқатар қиыншылықтар болды Не үйрендім? Оқу бағдарламасымен жұмыс жасауды, қмж жасауды, белсенді әдіс - тәсілдерді қолдана білуды, бағалау критерийлерін қолдануды, тапсырмаларды жас ерекшеліктеріне қарай таңдауды үйрендім Алдағы жоспарым:Сабақты жоспарлауды белсенді әдіс тәсілдерді тиімді пайдалану, оқушылардың білім деңгейіне қарай саралауНе қиын болды? Не үйрендім? Алдағы жоспарым

5 слайд

Ықшам сабақты қорытындылау Сабақты жоспарлауда, белсенді әдіс - тәсілдерді таңдауда, саралау жұмыстарын ұйымдастыруда бірқатар қиыншылықтар болды Не үйрендім? Оқу бағдарламасымен жұмыс жасауды, қмж жасауды, белсенді әдіс - тәсілдерді қолдана білуды, бағалау критерийлерін қолдануды, тапсырмаларды жас ерекшеліктеріне қарай таңдауды үйрендім Алдағы жоспарым:Сабақты жоспарлауды белсенді әдіс тәсілдерді тиімді пайдалану, оқушылардың білім деңгейіне қарай саралауНе қиын болды? Не үйрендім? Алдағы жоспарым

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ