Заманауи авторлық бағдарлама əзірлеу жолдары
Заманауи авторлық бағдарлама əзірлеу жолдары

#1 слайд
Заманауи авторлық
бағдарлама əзірлеу
жолдары
1 слайд
Заманауи авторлық бағдарлама əзірлеу жолдары
#2 слайд
МАҚСАТЫ МЕН
МАЗМҰНЫ
МАЗМҰНЫ
Күнтізбелік тақырыптық
жоспар: аптасына 1
сағат, барлығы 34
сағат, жұмыс 8 ортақ
тақырып аясында
құралған
МАҚСАТЫ
Оқушылардың
сөйлеудағдыларын
қалыптастыру арқылы
тілін дамыту, ой-өрісін
жетілдіру, ойын еркін
жеткізуге үйрету
2 слайд
МАҚСАТЫ МЕН МАЗМҰНЫ МАЗМҰНЫ Күнтізбелік тақырыптық жоспар: аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат, жұмыс 8 ортақ тақырып аясында құралған МАҚСАТЫ Оқушылардың сөйлеудағдыларын қалыптастыру арқылы тілін дамыту, ой-өрісін жетілдіру, ойын еркін жеткізуге үйрету
#3 слайд
Типтік үлгілік
бағдарлама
БІЛІМДІЛІК
БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ
НЕГІЗГІ ТИПТЕРІ:
Тəжірибе сынақ
эксперименттік
бағдарламасы
Авторлық бағдарлама
3 слайд
Типтік үлгілік бағдарлама БІЛІМДІЛІК БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ НЕГІЗГІ ТИПТЕРІ: Тəжірибе сынақ эксперименттік бағдарламасы Авторлық бағдарлама
#4 слайд
ТИПТІК (ҮЛГІЛІ) БАҒДАРЛАМА
ДЕГЕНІМІЗ
Білім министрлігі бекітеді жəне қосымша білім беру басқармалары ұсынады
(ғылыми орталықтар);
1.Əр жеке пəнге байланысты білім, икем, дағды көрсетілген нормативтік
құжат.
2.Оқытылуға тиісті тақырып, əр тақырыпқа мерзім, жыл беріледі.
Бағдарлама талабын толық меңгеру – оқу үрдісінің табыстылығы,
тиімділігі межесі.
3.Оқу пəніне сəйкес оқу курсының мазмұнды негізін, мақсатты
талаптарын, оқыту технологиясын таңдау принципі, бақылау əдісін
көрсететін құжат.
4.Білім, тəрбие,дамыту мақсаттарын орындайтындай білім беру процесі
құрамын анықтайтын қысқаша жүйелі баяндалған ақпарат
4 слайд
ТИПТІК (ҮЛГІЛІ) БАҒДАРЛАМА ДЕГЕНІМІЗ Білім министрлігі бекітеді жəне қосымша білім беру басқармалары ұсынады (ғылыми орталықтар); 1.Əр жеке пəнге байланысты білім, икем, дағды көрсетілген нормативтік құжат. 2.Оқытылуға тиісті тақырып, əр тақырыпқа мерзім, жыл беріледі. Бағдарлама талабын толық меңгеру – оқу үрдісінің табыстылығы, тиімділігі межесі. 3.Оқу пəніне сəйкес оқу курсының мазмұнды негізін, мақсатты талаптарын, оқыту технологиясын таңдау принципі, бақылау əдісін көрсететін құжат. 4.Білім, тəрбие,дамыту мақсаттарын орындайтындай білім беру процесі құрамын анықтайтын қысқаша жүйелі баяндалған ақпарат
#5 слайд
Авторлық
бағдарлама
●Педагог немесе педагогтер ұжымы толығымен
дайындайды жəне оған (оларға) зияткерлік құқығы
беріледі. Бұл не алғаш рет енгізілетін курсты, не автордың
дəстүрлі тақырыпты өзіндік тəсілмен оқыту бағдарламасы.
●Мұндай бағдарлама мазмұны – жаңашылдығымен жəне
өзектілігімен ерекшеленетін білім беру проблемаларын
шешуге ұсынылған құралдар жиынтығы.
●Авторлық бағдарлама эксперименттік те болуы мүмкін,
бірақ міндетті түрде жаңалығы мен авторлығы құжат
бойынша дəлелді болуы қажет.
5 слайд
Авторлық бағдарлама ●Педагог немесе педагогтер ұжымы толығымен дайындайды жəне оған (оларға) зияткерлік құқығы беріледі. Бұл не алғаш рет енгізілетін курсты, не автордың дəстүрлі тақырыпты өзіндік тəсілмен оқыту бағдарламасы. ●Мұндай бағдарлама мазмұны – жаңашылдығымен жəне өзектілігімен ерекшеленетін білім беру проблемаларын шешуге ұсынылған құралдар жиынтығы. ●Авторлық бағдарлама эксперименттік те болуы мүмкін, бірақ міндетті түрде жаңалығы мен авторлығы құжат бойынша дəлелді болуы қажет.
#6 слайд
Тəжірибе-сынақ
(эксперименттік)
бағдарламасы.
Бұл бағдарлама типтік бағдарламасы
негізінде жасалынады. Мазмұнына
өзгеріс енгізіледі, толықтырылады.
Мысалы: тақырыпты оқыту реті,сағат
саны, оқыту түрі т.б.
6 слайд
Тəжірибе-сынақ (эксперименттік) бағдарламасы. Бұл бағдарлама типтік бағдарламасы негізінде жасалынады. Мазмұнына өзгеріс енгізіледі, толықтырылады. Мысалы: тақырыпты оқыту реті,сағат саны, оқыту түрі т.б.
#7 слайд
Инновациялық потенциалы бойынша
авторлық бағдарламалардың келесі
үлгілері анықталады:
өнертапқыштық
қолданыстағы
бағдарламаларды ішінара
жетілдіру жолымен алынған
бағдарлама;
комбинаторлық
бірнеше бағдарламаны
біріктіру жолымен алынған
бағдарлама;
толықтырылған
мазмұны бойынша мүлдем
жаңа, қолданыстағы оқу
бағдарламаларын
толықтыратын бағдарлама;
жаңашыл
парадигмалық негізі, ойы,
ұсынылған оқыту
технологиясының
жаңашылдығымен
ерекшеленетін бағдарлама.
7 слайд
Инновациялық потенциалы бойынша авторлық бағдарламалардың келесі үлгілері анықталады: өнертапқыштық қолданыстағы бағдарламаларды ішінара жетілдіру жолымен алынған бағдарлама; комбинаторлық бірнеше бағдарламаны біріктіру жолымен алынған бағдарлама; толықтырылған мазмұны бойынша мүлдем жаңа, қолданыстағы оқу бағдарламаларын толықтыратын бағдарлама; жаңашыл парадигмалық негізі, ойы, ұсынылған оқыту технологиясының жаңашылдығымен ерекшеленетін бағдарлама.
#8 слайд
Авторлық бағдарламаны мектептің білім беру
үрдісіне енгізу келесі іс-əрекеттерді қамтиды:
Рецензия алу. Ішкі,
сыртқы рецензия. Ішкі
рецензия – əдістемелік
кеңес, əдістемелік
бірлестікте талқылау.
Сыртқы рецензия
– ғылыми –
əдістемелік ұйымдар,
мамандардан алу.
Рецензия апробация
жақсы нəтиже
бергенде іске
асады.
Апробация – эксперимент
түрінде танысу. Апробация
нəтижесінде бағдарламаны
жетілдіру үшін ұсыныс
жасауға болады. Апробация
қыркүйектен наурызға дейін
өткені дұрыс. Мұғалім түзету
енгізуге мүмкіндік алады.
Авторлық деп танылған
бағдарламаны қолдануға
əдістемелік кеңес ұсынып, білім
беру ұйымының басшысы
бекітеді. Авторлық деген
мəртебені, ереже бойынша,
білім беруді басқарудың
жоғары органы тағайындайды.
8 слайд
Авторлық бағдарламаны мектептің білім беру үрдісіне енгізу келесі іс-əрекеттерді қамтиды: Рецензия алу. Ішкі, сыртқы рецензия. Ішкі рецензия – əдістемелік кеңес, əдістемелік бірлестікте талқылау. Сыртқы рецензия – ғылыми – əдістемелік ұйымдар, мамандардан алу. Рецензия апробация жақсы нəтиже бергенде іске асады. Апробация – эксперимент түрінде танысу. Апробация нəтижесінде бағдарламаны жетілдіру үшін ұсыныс жасауға болады. Апробация қыркүйектен наурызға дейін өткені дұрыс. Мұғалім түзету енгізуге мүмкіндік алады. Авторлық деп танылған бағдарламаны қолдануға əдістемелік кеңес ұсынып, білім беру ұйымының басшысы бекітеді. Авторлық деген мəртебені, ереже бойынша, білім беруді басқарудың жоғары органы тағайындайды.
#9 слайд
АВТОРЛЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ
ƏЗІРЛЕУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Автордың оқу бағдарламасын құрастыруға толық
дайындықпен келмеуі көптеген кемшіліктерге апарады.
Олардың негізгілері:
1.мектептің мақсат, міндеттері есепке алынбайды; бағдарламаны
құрастыру негіздемесі толық емес; мысалы: білім,икем,дағдыға
қойылатын талаптар, курстың мақсат, міндеттері т.б ұсынылған
бағдарламаны керекті оқу – əдістемелік кешенмен жабдықтау
қарастырылмайды; білім аумағандағы өзге бағдарламалармен
сабақтастық принципі сақталмайды;
9 слайд
АВТОРЛЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ƏЗІРЛЕУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ Автордың оқу бағдарламасын құрастыруға толық дайындықпен келмеуі көптеген кемшіліктерге апарады. Олардың негізгілері: 1.мектептің мақсат, міндеттері есепке алынбайды; бағдарламаны құрастыру негіздемесі толық емес; мысалы: білім,икем,дағдыға қойылатын талаптар, курстың мақсат, міндеттері т.б ұсынылған бағдарламаны керекті оқу – əдістемелік кешенмен жабдықтау қарастырылмайды; білім аумағандағы өзге бағдарламалармен сабақтастық принципі сақталмайды;
#10 слайд
БАҒДАРЛАМАНЫ ƏЗІРЛЕМЕС БҰРЫН ҚОСЫМША
БІЛІМ БЕРУ ПЕДАГОГІ БАҒДАРЛАУДЫҢ ТИПТІК
АЛГОРИТІМІН ЕСКЕРІП, ЖƏНЕ БІЛІМДІЛІК
БАҒДАРЛАМАНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫН БІЛУІ ТИІС.
●Қандай мақсатта бағдарлама жасалуда (типтік бағдарламаның жоқтығы,
педагог өз əдістемесімен оқу процессін ұйымдастыруда т.б.)?
●Педагог бағдарламаны қай тұрғыдан жасауда (типтік-балаларға қосымша
білім беру мекемелеріндегі, үлгілі-мекемесіндегі немесе үлгісі жоқ өз іс
тəжірибесінен, əдістемесінен жəне өзіндік ерекшелігімен жасауы)?
●Бағдарламаның ерекшелігі мен жаңалығы неде?
●Бағыты ұқсас басқа да білімділік бағдарламаларға қарағанда күтілетін
нəтижесі (жаңашылдығымен, өзгешелігімен) қандай болмақ?
●Бағдарламаны жүзеге асыруда қандай қиындықтар болуы мүмкін жəне
оларды шешу жолдары?
●Қандай оқыту құралдары əдіс-тəсілдер оқытуды ұйымдастырудың негізгі
формалары жəне қандай жаңа педагогикалық технология пайдаланады?
10 слайд
БАҒДАРЛАМАНЫ ƏЗІРЛЕМЕС БҰРЫН ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ ПЕДАГОГІ БАҒДАРЛАУДЫҢ ТИПТІК АЛГОРИТІМІН ЕСКЕРІП, ЖƏНЕ БІЛІМДІЛІК БАҒДАРЛАМАНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫН БІЛУІ ТИІС. ●Қандай мақсатта бағдарлама жасалуда (типтік бағдарламаның жоқтығы, педагог өз əдістемесімен оқу процессін ұйымдастыруда т.б.)? ●Педагог бағдарламаны қай тұрғыдан жасауда (типтік-балаларға қосымша білім беру мекемелеріндегі, үлгілі-мекемесіндегі немесе үлгісі жоқ өз іс тəжірибесінен, əдістемесінен жəне өзіндік ерекшелігімен жасауы)? ●Бағдарламаның ерекшелігі мен жаңалығы неде? ●Бағыты ұқсас басқа да білімділік бағдарламаларға қарағанда күтілетін нəтижесі (жаңашылдығымен, өзгешелігімен) қандай болмақ? ●Бағдарламаны жүзеге асыруда қандай қиындықтар болуы мүмкін жəне оларды шешу жолдары? ●Қандай оқыту құралдары əдіс-тəсілдер оқытуды ұйымдастырудың негізгі формалары жəне қандай жаңа педагогикалық технология пайдаланады?
#11 слайд
АВТОРЛЫҚ БАҒДАР ЛАМАНЫҢ
ҚҰРЫЛЫМЫ
11 слайд
АВТОРЛЫҚ БАҒДАР ЛАМАНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
#12 слайд
Авторлық жəне жаңартылған
бағдарлама келесі
құрылымдық элементтердi
қамтуы қажет:
Оқу бағдарламасының құрылымы
•Мұқаба(титул беті)
•Білім беру мекемесінің толық атауы;
•Бағдарламаны бекітуге жауапты қызметкердің аты жөні, қызметі;
•Бағдарламаны бекіту мерзімі;
•Бағдарламаны жүзеге асыру мерзімі;
•Бағдарламаның қай жас ерекшелігіне есептелінген;
•Бағдарлама авторының аты-жөні, қызметі;
•Қала, аудан атауы, жасақталған жылы
12 слайд
Авторлық жəне жаңартылған бағдарлама келесі құрылымдық элементтердi қамтуы қажет: Оқу бағдарламасының құрылымы •Мұқаба(титул беті) •Білім беру мекемесінің толық атауы; •Бағдарламаны бекітуге жауапты қызметкердің аты жөні, қызметі; •Бағдарламаны бекіту мерзімі; •Бағдарламаны жүзеге асыру мерзімі; •Бағдарламаның қай жас ерекшелігіне есептелінген; •Бағдарлама авторының аты-жөні, қызметі; •Қала, аудан атауы, жасақталған жылы
#13 слайд
Бағдарлама құрылымы жеті бөлікті
қамтиды:
1.Түсініктеме хат
2.Тұрақтылау (мазмұндық) бөлім
3.Нормативтік бөлім
4.Ақпараттық-əдістемелік бөлім
5.Оқытуды ұйымдастыруға арналған əдістемелік
нұсқаулықтар
6.Мұғалім мен оқушыға арналған қолданылатын
əдебиеттер тізімі
7.Қосымша
13 слайд
Бағдарлама құрылымы жеті бөлікті қамтиды: 1.Түсініктеме хат 2.Тұрақтылау (мазмұндық) бөлім 3.Нормативтік бөлім 4.Ақпараттық-əдістемелік бөлім 5.Оқытуды ұйымдастыруға арналған əдістемелік нұсқаулықтар 6.Мұғалім мен оқушыға арналған қолданылатын əдебиеттер тізімі 7.Қосымша
#14 слайд
Бала тəpбиесіндегі ұлттық
құндылықтар
Мақсаты: Ұлтжанды, болашақта ел тізгінін ұстар зияткер ұрпақты ұлттық
●құндылықтар арқылы тəрбиеленеді, жаңа өмірге бейімделе алады
Міндеттер:
●Ұлттық салт-дəстүрді ұрпақ тəрбиесіне жүйелі енгізу;
●Ұлттық рух пен өрлікті ұрпақ санасына сіңіру;
●Ұлттық мінез бен психологиялық ерекшеліктің өмірдегі жағдаяттарға
қолданысын арттыру;
●Ұлттық тарих пен шежіре, мəдениет пен əдебиеті арқылы саналы ұрпақ
тəрбиелеу
Күтілетін нəтиже:
●Ұлттық білім мен білікті меңгерген ұрпақ
●Ұлттық салт-дəстүрі мен ғұрпын қастерлейтін ұрпақ
●Ұлттық тарих пен шежіресін болашаққа жеткізетін ұрпақ
●Ұлтқа қызмет ететін саналы ұрпақ
14 слайд
Бала тəpбиесіндегі ұлттық құндылықтар Мақсаты: Ұлтжанды, болашақта ел тізгінін ұстар зияткер ұрпақты ұлттық ●құндылықтар арқылы тəрбиеленеді, жаңа өмірге бейімделе алады Міндеттер: ●Ұлттық салт-дəстүрді ұрпақ тəрбиесіне жүйелі енгізу; ●Ұлттық рух пен өрлікті ұрпақ санасына сіңіру; ●Ұлттық мінез бен психологиялық ерекшеліктің өмірдегі жағдаяттарға қолданысын арттыру; ●Ұлттық тарих пен шежіре, мəдениет пен əдебиеті арқылы саналы ұрпақ тəрбиелеу Күтілетін нəтиже: ●Ұлттық білім мен білікті меңгерген ұрпақ ●Ұлттық салт-дəстүрі мен ғұрпын қастерлейтін ұрпақ ●Ұлттық тарих пен шежіресін болашаққа жеткізетін ұрпақ ●Ұлтқа қызмет ететін саналы ұрпақ
#15 слайд
Қазіргі ақпарат ғасырында бала тəрбиесі өзгешелеу екенін білеміз.Неге десек, ата-
аналардың көпшілігі балаларының əлеуметтік желіге тəуелді екендігін айтып
шағымданады.
Тəрбиедегі қиындықтың өзін осы технологияның дамуымен байланыстырады.
Ежелден ата-бабаларымыз ұрпақ тəрбиесіне ерекше көңіл бөліп, ұрпағының
болашағын саналы түрде алдыңғы орынға қойған. Тəрбиемен қатар, балаға түрлі
кəсіп меңгертіп, даналығын арттырған. Осының барлығы ұлттық құндылықтар
негізінде болған.
Ұлттық құндылық дегеніміз не? Дана ата-бабаларымыз балаға құрсақтан бастап
ұлттық тəрбие берген. Ол құндылықтар бала санасына осы кезден бастап сіңе
берген, өсе келе туған ел мен жерін, тілін, дінін, ділін, салтын, дəстүрін, отбасын
қадірлеуге үйреткен. Ондай ұрпақтан жат мінез, өрескел қылық байқалмаған. Қазақ
даласында жетімдер мен жесірлер, қарттар үйі болмаған. Міне, ұлттық
құндылықтың бала тəрбиесіне берері мол екен.
Аталған бағдарламаның мақсаты мен міндеттері ұлттық құндылық арқылы бала
тəрбиесіне негізделеді. Қазіргі кездегі сұранысқа ие тəрбиенің бағыты деп айтуға
болады.
15 слайд
Қазіргі ақпарат ғасырында бала тəрбиесі өзгешелеу екенін білеміз.Неге десек, ата- аналардың көпшілігі балаларының əлеуметтік желіге тəуелді екендігін айтып шағымданады. Тəрбиедегі қиындықтың өзін осы технологияның дамуымен байланыстырады. Ежелден ата-бабаларымыз ұрпақ тəрбиесіне ерекше көңіл бөліп, ұрпағының болашағын саналы түрде алдыңғы орынға қойған. Тəрбиемен қатар, балаға түрлі кəсіп меңгертіп, даналығын арттырған. Осының барлығы ұлттық құндылықтар негізінде болған. Ұлттық құндылық дегеніміз не? Дана ата-бабаларымыз балаға құрсақтан бастап ұлттық тəрбие берген. Ол құндылықтар бала санасына осы кезден бастап сіңе берген, өсе келе туған ел мен жерін, тілін, дінін, ділін, салтын, дəстүрін, отбасын қадірлеуге үйреткен. Ондай ұрпақтан жат мінез, өрескел қылық байқалмаған. Қазақ даласында жетімдер мен жесірлер, қарттар үйі болмаған. Міне, ұлттық құндылықтың бала тəрбиесіне берері мол екен. Аталған бағдарламаның мақсаты мен міндеттері ұлттық құндылық арқылы бала тəрбиесіне негізделеді. Қазіргі кездегі сұранысқа ие тəрбиенің бағыты деп айтуға болады.
#16 слайд
Бағдарламаның мазмұны да ұлттық құндылықтардың бірнеше түрлерін
қамтиды.Осы бағдарлама арқылы сусындап, тəрбие алған бала болашаққа жарқын
жол салады. Ол күтілетін нəтижеде толық айтылды.
Мазмұндық
Отбасылық құндылық – 5 сағат ( Отбасындағы бала мен əке, бала мен ана, бала
мен ата-əже, аға-бауыр, апай-қарындас жəне баланың отбасындағы өз орны)
Тарих пен шежіре - 5 сағат (Өз ұлтының тарихы мен шежіресін)
Ұлттық тіл мен əдебиет- 4 сағат (ана тілінің құндылығы жəне ауыз,
жазба əдебиетіндегі тəрбие)
Ұлттық өнер мен мəдениет, кəсіп, еңбек тəрбиесі – 4 сағат ( əн мен жыр, күй,
атбегі, құсбегі, кəсіп түрлері, дала театры)
Ұлттық даналық, ақыл-ой тəрбиесі - 4 сағат (даналардың ойлары, ұлттық
сананы қалыптастыру)
Ұлттық салт-дəстүр, ырым-тыйымдар - 4 сағат (салт-дəстүр, ғұрыптар,
тыйымдар арқылы тəрбиелеу)
Ұлттық ойындар, ұлттық спорт - 4 сағат
Ұлттық психология, ұлттық мінез - 4 сағат
16 слайд
Бағдарламаның мазмұны да ұлттық құндылықтардың бірнеше түрлерін қамтиды.Осы бағдарлама арқылы сусындап, тəрбие алған бала болашаққа жарқын жол салады. Ол күтілетін нəтижеде толық айтылды. Мазмұндық Отбасылық құндылық – 5 сағат ( Отбасындағы бала мен əке, бала мен ана, бала мен ата-əже, аға-бауыр, апай-қарындас жəне баланың отбасындағы өз орны) Тарих пен шежіре - 5 сағат (Өз ұлтының тарихы мен шежіресін) Ұлттық тіл мен əдебиет- 4 сағат (ана тілінің құндылығы жəне ауыз, жазба əдебиетіндегі тəрбие) Ұлттық өнер мен мəдениет, кəсіп, еңбек тəрбиесі – 4 сағат ( əн мен жыр, күй, атбегі, құсбегі, кəсіп түрлері, дала театры) Ұлттық даналық, ақыл-ой тəрбиесі - 4 сағат (даналардың ойлары, ұлттық сананы қалыптастыру) Ұлттық салт-дəстүр, ырым-тыйымдар - 4 сағат (салт-дəстүр, ғұрыптар, тыйымдар арқылы тəрбиелеу) Ұлттық ойындар, ұлттық спорт - 4 сағат Ұлттық психология, ұлттық мінез - 4 сағат
#17 слайд
Нормативтік
бөлім
17 слайд
Нормативтік бөлім
#18 слайд
Оқу-əдістемелік ресурстар,
ақпараттық
Оқушы мен мұғалімге ұсынатын əдебиеттер :
Қосымша : қмж, презентациялар, дістеме, əдіс-
тəсілдер
Бағдарламаға қойылатын дидактикалық талаптар:
1.Толықтылық
2.Нақтылық
3.Үдерістік
18 слайд
Оқу-əдістемелік ресурстар, ақпараттық Оқушы мен мұғалімге ұсынатын əдебиеттер : Қосымша : қмж, презентациялар, дістеме, əдіс- тəсілдер Бағдарламаға қойылатын дидактикалық талаптар: 1.Толықтылық 2.Нақтылық 3.Үдерістік
#19 слайд
Нақтылық
Үдерістік
Толықтылық
барлық элементтердің
нақты оқыту
үдерісінде берілген
мазмұнды жүзеге
асыру жолын
белгілерімен,
сипаттамаларымен,
байланыстарымен
көрсетілуі
бағдарламаға
қойылған
мақсаттарды
жүзеге асыру
үшін
1
2
Барлық қажетті
жəне жеткілікті
мазмұн элементтері.
Мақсаттың негізгі
жəне тұлғаны
дамытуы
ескеріледі.
3
4
білім беру
мазмұнының оқыту
үдерісімен бірлігі,
оқытудың түпкі
мақсаттарына жетудің
тізбектік кезеңдері
көрсетілген
бағдарлама құру
19 слайд
Нақтылық Үдерістік Толықтылық барлық элементтердің нақты оқыту үдерісінде берілген мазмұнды жүзеге асыру жолын белгілерімен, сипаттамаларымен, байланыстарымен көрсетілуі бағдарламаға қойылған мақсаттарды жүзеге асыру үшін 1 2 Барлық қажетті жəне жеткілікті мазмұн элементтері. Мақсаттың негізгі жəне тұлғаны дамытуы ескеріледі. 3 4 білім беру мазмұнының оқыту үдерісімен бірлігі, оқытудың түпкі мақсаттарына жетудің тізбектік кезеңдері көрсетілген бағдарлама құру
#20 слайд
Түсініктем
еЕң бірінші сұрақ: Мұндай бағдарламаға сұраныс бар ма? Аталған
бағдарламаны əзірлеуге не итермеледі? Ресурстар жеткілікті ме?
Қажетті біліктілікті меңгерген бе? Базалық білім бағдарламасынан
несімен ерекшелінеді? Алгоритмі: Пəннің мəні, ерекшелігі; осы
сатыдағы оқушыларды оқытудың білімділік мақсат,,міндеттерін
орындауға үлесі.
Мақсатқа жетудің əдістемелік жүйесі, құралы. Əр
сатыға байланысты мақсаты.
Бағдарламаның өзектілігі, курстың негізгі идеялары, концепциясы.
Оқыту реті қандай логикаға негізделген.
Оқу жоспарының тағы қай пəндерімен логикалық байланысы бар.
Шартты белгілерді түсіндіру.
20 слайд
Түсініктем еЕң бірінші сұрақ: Мұндай бағдарламаға сұраныс бар ма? Аталған бағдарламаны əзірлеуге не итермеледі? Ресурстар жеткілікті ме? Қажетті біліктілікті меңгерген бе? Базалық білім бағдарламасынан несімен ерекшелінеді? Алгоритмі: Пəннің мəні, ерекшелігі; осы сатыдағы оқушыларды оқытудың білімділік мақсат,,міндеттерін орындауға үлесі. Мақсатқа жетудің əдістемелік жүйесі, құралы. Əр сатыға байланысты мақсаты. Бағдарламаның өзектілігі, курстың негізгі идеялары, концепциясы. Оқыту реті қандай логикаға негізделген. Оқу жоспарының тағы қай пəндерімен логикалық байланысы бар. Шартты белгілерді түсіндіру.
#21 слайд
Тұрақтылау (мазмұндық)
бөліміТұрақтылау (мазмұндық) бөлімі оқу пəнінің құрылымы мен мазмұны
барынша толық жəне нақты бейнеленген бағдарлама мəтінінен
тұрады. Оқу пəнінің қызметі мен оның мақсаттарын жүзеге асыру
бағдарламаның осы бөлімінің құрылымымен тікелей ашылады:
-тараулар мен тақырыптарды ерекшелеу;
-берілген бағдарлама үшін жетекші болып табылатын мазмұн
құрамаларының толымдылығын жəне тізбектелуін көрсету.
Бағдарламаның мазмұндық бөлімі келесі қызметтерді атқарады: - оқу
материалының мазмұнын анықтайды;
-тараулар мазмұнының көлемін анықтайды;
-көрсетілген материалды меңгерудің төменгі міндетті деңгейін
анықтайды.
21 слайд
Тұрақтылау (мазмұндық) бөліміТұрақтылау (мазмұндық) бөлімі оқу пəнінің құрылымы мен мазмұны барынша толық жəне нақты бейнеленген бағдарлама мəтінінен тұрады. Оқу пəнінің қызметі мен оның мақсаттарын жүзеге асыру бағдарламаның осы бөлімінің құрылымымен тікелей ашылады: -тараулар мен тақырыптарды ерекшелеу; -берілген бағдарлама үшін жетекші болып табылатын мазмұн құрамаларының толымдылығын жəне тізбектелуін көрсету. Бағдарламаның мазмұндық бөлімі келесі қызметтерді атқарады: - оқу материалының мазмұнын анықтайды; -тараулар мазмұнының көлемін анықтайды; -көрсетілген материалды меңгерудің төменгі міндетті деңгейін анықтайды.
#22 слайд
Оқу-тақырыптық жоспар білім алушының
жылжуын кезең-кезеңмен сипаттайды. Бөлім
əрбір тақырып бойынша сағат санын көрсете
отырып, теориялық, практикалық жəне басқа да
сабақ түрлеріне бөле отырып, оқыту кезеңдері
бойынша бөлінген тақырыптар тізбесін қамтуы
тиіс.
Қосымша білім беруде балалардың
сабақтардағы практикалық қызметі теориядан
басым болуы тиіс (шамамен 70% - ға 30% - ға).
22 слайд
Оқу-тақырыптық жоспар білім алушының жылжуын кезең-кезеңмен сипаттайды. Бөлім əрбір тақырып бойынша сағат санын көрсете отырып, теориялық, практикалық жəне басқа да сабақ түрлеріне бөле отырып, оқыту кезеңдері бойынша бөлінген тақырыптар тізбесін қамтуы тиіс. Қосымша білім беруде балалардың сабақтардағы практикалық қызметі теориядан басым болуы тиіс (шамамен 70% - ға 30% - ға).
#23 слайд
●Пəнді меңгеру
деңгейіне қойылатын
талаптар: Курсты
аяқтағаннан кейін
білім, құзыреттілік
деңгейі Білім кешені,
икем – дағды тізімі,
оқушы шеше
алатындай мəселелер
тізімі.
●Тақырыптық жоспар
Курс тақырыбы,
оқытылу реті, оқыту
формасы, сағат
саны./толық курс
жəне жеке тақырып/
Таблица түрінде
беруге де болады.
23 слайд
●Пəнді меңгеру деңгейіне қойылатын талаптар: Курсты аяқтағаннан кейін білім, құзыреттілік деңгейі Білім кешені, икем – дағды тізімі, оқушы шеше алатындай мəселелер тізімі. ●Тақырыптық жоспар Курс тақырыбы, оқытылу реті, оқыту формасы, сағат саны./толық курс жəне жеке тақырып/ Таблица түрінде беруге де болады.
#24 слайд
Оқу курсының тақырып мазмұны
Тақырып. Сағат. Негізгі сұрақтар.
Тəжірибелік, сарамандық
жұмыстар, экскурсия т.б.
Пəнаралық байланысты көрсету.
Бақылу түрі, сұрақтары
ТƏЛІМГЕР ҒЫЛЫМИ-
ƏДІСТЕМЕЛІК
ОРТАЛЫҒЫ
24 слайд
Оқу курсының тақырып мазмұны Тақырып. Сағат. Негізгі сұрақтар. Тəжірибелік, сарамандық жұмыстар, экскурсия т.б. Пəнаралық байланысты көрсету. Бақылу түрі, сұрақтары ТƏЛІМГЕР ҒЫЛЫМИ- ƏДІСТЕМЕЛІК ОРТАЛЫҒЫ
#25 слайд
Тəжірибелік бөлім
Икем, дағдыны бекіту.
Тəжірибелік, сарамандық жұмыстар, экскурсия т.б.
Оқу деңгейін бақылау
Қорытынды
Жартыжылдық
Тоқсандық
Tақырыптық
Бақылау жұмысы, тесті, сынақ,емтихан.
25 слайд
Тəжірибелік бөлім Икем, дағдыны бекіту. Тəжірибелік, сарамандық жұмыстар, экскурсия т.б. Оқу деңгейін бақылау Қорытынды Жартыжылдық Тоқсандық Tақырыптық Бақылау жұмысы, тесті, сынақ,емтихан.
#26 слайд
Мұғалімге ұсынылатын
əдебиеттер тізімі
●Автор. Аты. – Баспа, жыл. -
бет
●Мақала: автор. Мақала аты.// Журнал. -жыл.
-№. – бет.
26 слайд
Мұғалімге ұсынылатын əдебиеттер тізімі ●Автор. Аты. – Баспа, жыл. - бет ●Мақала: автор. Мақала аты.// Журнал. -жыл. -№. – бет.
#27 слайд
Пəнді оқу - əдістемелік жағынан қамтамасыз ету (апробацияның 1
жылы өткеннен кейін, АБББ-нің ƏК сыртқы рецензия алу үшін
бағдарламаға қоса тақырыптық -күнтізбелік жоспар мен
қолданылған материалдар қоса жолданады
Оқыту - теориялық : оқулық, пособия, лекция.
Оқыту – практикалық: жаттығулар мен тапсырмалар, бақылау
жұмысы, тесті, жинағы, тəжірибелік,сарамандық жұмыстар
жинағы.
Оқыту - əдістемелік: курсты үйренуге əдістемелік ұсыныстар,
бақылау жұмысын орындауға кеңес, реферат,зерттеу жұмысын
суреттеу.Оқыту – анықтамалық: сөздік, анықтама. Оқыту –
көрнекілік: альбом,атлас.
Оқыту – библиографиялық.
27 слайд
Пəнді оқу - əдістемелік жағынан қамтамасыз ету (апробацияның 1 жылы өткеннен кейін, АБББ-нің ƏК сыртқы рецензия алу үшін бағдарламаға қоса тақырыптық -күнтізбелік жоспар мен қолданылған материалдар қоса жолданады Оқыту - теориялық : оқулық, пособия, лекция. Оқыту – практикалық: жаттығулар мен тапсырмалар, бақылау жұмысы, тесті, жинағы, тəжірибелік,сарамандық жұмыстар жинағы. Оқыту - əдістемелік: курсты үйренуге əдістемелік ұсыныстар, бақылау жұмысын орындауға кеңес, реферат,зерттеу жұмысын суреттеу.Оқыту – анықтамалық: сөздік, анықтама. Оқыту – көрнекілік: альбом,атлас. Оқыту – библиографиялық.
#28 слайд
ТИТУЛ ПАРАҒЫ ЖƏНЕ БАҒДАРЛАМАНЫ
РƏСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН
ТАЛАПТАР
Бағдарлама – түрлі (педагогтың еңбек ақысын төлеуге негіз болатын, оның
кəсіби деңгейінің сапасын мінездейтін, тəрбиеленушілерге білім беру мен
дамытудағы педагогтың теориясы болып табылады.) Функцияны орындайтын
құжат болғандықтан оның рəсімделуіде талаптарға сəйкес орындалуы тиіс.
Мұқаба жəне басқада бағдарламаны...
28 слайд
ТИТУЛ ПАРАҒЫ ЖƏНЕ БАҒДАРЛАМАНЫ РƏСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР Бағдарлама – түрлі (педагогтың еңбек ақысын төлеуге негіз болатын, оның кəсіби деңгейінің сапасын мінездейтін, тəрбиеленушілерге білім беру мен дамытудағы педагогтың теориясы болып табылады.) Функцияны орындайтын құжат болғандықтан оның рəсімделуіде талаптарға сəйкес орындалуы тиіс. Мұқаба жəне басқада бағдарламаны...
шағым қалдыра аласыз













