Заманауи мұғалімнің-цифрлық құралдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: Заманауи цифрлық технологияларды
химия пәнін оқытуда қолдануТақырыбы: Заманауи цифрлық технологияларды
химия пәнін оқытуда қолдану
1 слайд
Тақырыбы: Заманауи цифрлық технологияларды химия пәнін оқытуда қолдануТақырыбы: Заманауи цифрлық технологияларды химия пәнін оқытуда қолдану
2 слайд
ХХІ ғасыр ақпарат ғасыры болғандықтан адамзатқа компьютерлік сауаттылық
қажет. Білім берудің негізгі мақсаты – білім мазмұнын жаңартумен қатар,
окытудың әдіс-тәсілдері мен әр түрлі құралдарын қолданудың тиімділігін
арттыруды талап етеді. Осы мақсатты жүзеге асыруда ақпараттық технологияны
пайдалану әдісі зор рөл атқарады.
Заманауи цифрлық технологияларды сабақта
пайдаланудың негізгі мақсаты:
Қазақстан Республикасында біртұтас білімдік ақпараттық
ортаны құру,
жаңа ақпараттық технологияны пайдалану
Қазақстан Республикасындағы ақпараттық кеңістікті
әлемдік білім беру кеңістігімен сабақтастыру болып
табылады.ХХІ ғасыр ақпарат ғасыры болғандықтан адамзатқа компьютерлік сауаттылық
қажет. Білім берудің негізгі мақсаты – білім мазмұнын жаңартумен қатар,
окытудың әдіс-тәсілдері мен әр түрлі құралдарын қолданудың тиімділігін
арттыруды талап етеді. Осы мақсатты жүзеге асыруда ақпараттық технологияны
пайдалану әдісі зор рөл атқарады. Заманауи цифрлық технологияларды сабақта
пайдаланудың негізгі мақсаты:
Қазақстан Республикасында біртұтас білімдік ақпараттық
ортаны құру,
жаңа ақпараттық технологияны пайдалану
Қазақстан Республикасындағы ақпараттық кеңістікті
әлемдік білім беру кеңістігімен сабақтастыру болып
табылады.
2 слайд
ХХІ ғасыр ақпарат ғасыры болғандықтан адамзатқа компьютерлік сауаттылық қажет. Білім берудің негізгі мақсаты – білім мазмұнын жаңартумен қатар, окытудың әдіс-тәсілдері мен әр түрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Осы мақсатты жүзеге асыруда ақпараттық технологияны пайдалану әдісі зор рөл атқарады. Заманауи цифрлық технологияларды сабақта пайдаланудың негізгі мақсаты: Қазақстан Республикасында біртұтас білімдік ақпараттық ортаны құру, жаңа ақпараттық технологияны пайдалану Қазақстан Республикасындағы ақпараттық кеңістікті әлемдік білім беру кеңістігімен сабақтастыру болып табылады.ХХІ ғасыр ақпарат ғасыры болғандықтан адамзатқа компьютерлік сауаттылық қажет. Білім берудің негізгі мақсаты – білім мазмұнын жаңартумен қатар, окытудың әдіс-тәсілдері мен әр түрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Осы мақсатты жүзеге асыруда ақпараттық технологияны пайдалану әдісі зор рөл атқарады. Заманауи цифрлық технологияларды сабақта пайдаланудың негізгі мақсаты: Қазақстан Республикасында біртұтас білімдік ақпараттық ортаны құру, жаңа ақпараттық технологияны пайдалану Қазақстан Республикасындағы ақпараттық кеңістікті әлемдік білім беру кеңістігімен сабақтастыру болып табылады.
3 слайд
Химиялық үрдістерді сипаттап, талдау жасау үшін
компьютер немесе басқа да ақпараттық құралдар арқылы
көрнекілік ретінде суреттер, диаграмма мен бейнероликтерді
кеңінен қолдануға болады.
Оқушылардың есту, көру қабілеттерін дамыту үшін
табиғаттағы заңдылықтар мен үрдістерді анимация арқылы
қолдануға тиімді. Мысалы:химиялық процесстер, химиялық
өндірістер және т.б.
Мультимедиялық оқулықтар көмегімен күрделілігі жөнінен
түрлі деңгейдегі химиялық тапсырмалар мен зертханалық
жұмыстарды орындауға болады.
Алған білімдерін тексеріп, бекіту өте тиімді. Заманауи технологияларды қолдану бағыты: Заманауи технологияларды қолдану бағыты:
3 слайд
Химиялық үрдістерді сипаттап, талдау жасау үшін компьютер немесе басқа да ақпараттық құралдар арқылы көрнекілік ретінде суреттер, диаграмма мен бейнероликтерді кеңінен қолдануға болады. Оқушылардың есту, көру қабілеттерін дамыту үшін табиғаттағы заңдылықтар мен үрдістерді анимация арқылы қолдануға тиімді. Мысалы:химиялық процесстер, химиялық өндірістер және т.б. Мультимедиялық оқулықтар көмегімен күрделілігі жөнінен түрлі деңгейдегі химиялық тапсырмалар мен зертханалық жұмыстарды орындауға болады. Алған білімдерін тексеріп, бекіту өте тиімді. Заманауи технологияларды қолдану бағыты: Заманауи технологияларды қолдану бағыты:
4 слайд
Заманауи мұғалімнің -
цифрлық құралдарыЗаманауи мұғалімнің -
цифрлық құралдары
4 слайд
Заманауи мұғалімнің - цифрлық құралдарыЗаманауи мұғалімнің - цифрлық құралдары
5 слайд
Онлайн презентация жасайтын ресурстарОнлайн презентация жасайтын ресурстар
5 слайд
Онлайн презентация жасайтын ресурстарОнлайн презентация жасайтын ресурстар
6 слайд
Топқа бөлуТопқа бөлу
6 слайд
Топқа бөлуТопқа бөлу
7 слайд
Кері байланысКері байланыс
7 слайд
Кері байланысКері байланыс
8 слайд
Quizizz қосымшасының артықшылығы:
Бағалаудың тездігі мен уақыт үнемділігі;
Пәнге деген қызығушылықтың артуы;
C ұрақ тапсырмалары әр оқушының экранында көрініп
тұрады;
Тапсырмаларды бейнесурет, реакция теңдеулері, сандық
есеп, не видеоролик түрінде беруге болады;
Жауап варианты төртеу не одан да көп, true / false ;
Тапсырма әр түрлі форматта;
Жаңа сабақты түсіндіру, үй тапсырмасын тексер у , бекіту
сұрақтары мен рефлексия кезінде қолданған тиімді;
Топтық, жұптық, жеке жұмыстарды өткізуге оңтайлы.
QUIZIZZ.COMQuizizz қосымшасының артықшылығы:
Бағалаудың тездігі мен уақыт үнемділігі;
Пәнге деген қызығушылықтың артуы;
C ұрақ тапсырмалары әр оқушының экранында көрініп
тұрады;
Тапсырмаларды бейнесурет, реакция теңдеулері, сандық
есеп, не видеоролик түрінде беруге болады;
Жауап варианты төртеу не одан да көп, true / false ;
Тапсырма әр түрлі форматта;
Жаңа сабақты түсіндіру, үй тапсырмасын тексер у , бекіту
сұрақтары мен рефлексия кезінде қолданған тиімді;
Топтық, жұптық, жеке жұмыстарды өткізуге оңтайлы.
8 слайд
Quizizz қосымшасының артықшылығы: Бағалаудың тездігі мен уақыт үнемділігі; Пәнге деген қызығушылықтың артуы; C ұрақ тапсырмалары әр оқушының экранында көрініп тұрады; Тапсырмаларды бейнесурет, реакция теңдеулері, сандық есеп, не видеоролик түрінде беруге болады; Жауап варианты төртеу не одан да көп, true / false ; Тапсырма әр түрлі форматта; Жаңа сабақты түсіндіру, үй тапсырмасын тексер у , бекіту сұрақтары мен рефлексия кезінде қолданған тиімді; Топтық, жұптық, жеке жұмыстарды өткізуге оңтайлы. QUIZIZZ.COMQuizizz қосымшасының артықшылығы: Бағалаудың тездігі мен уақыт үнемділігі; Пәнге деген қызығушылықтың артуы; C ұрақ тапсырмалары әр оқушының экранында көрініп тұрады; Тапсырмаларды бейнесурет, реакция теңдеулері, сандық есеп, не видеоролик түрінде беруге болады; Жауап варианты төртеу не одан да көп, true / false ; Тапсырма әр түрлі форматта; Жаңа сабақты түсіндіру, үй тапсырмасын тексер у , бекіту сұрақтары мен рефлексия кезінде қолданған тиімді; Топтық, жұптық, жеке жұмыстарды өткізуге оңтайлы.
9 слайд
9 в 1 тобында өткен ашық сабақтың бекіту
кезеңінде қолданылған PLICKERS -тегі 1
сұрақтың мысалы мен оқушылардың жауабы
көрсетілген. Plickers қосымшасының артықшылығы:
Бағалаудың тездігі мен уақыт үнемділігі;
Пәнге деген қызығушылықтың артуы;
Оқушылардың жауаптары жасырылған,
тек мұғалім ғана жауапты камерамен көре
алады;
Тапсырмаларды бейнесурет, реакция
теңдеулері, сандық есеп, не видеоролик
түрінде беруге болады;
Жауап варианты төртеу немесе true / false
(д ұрыс /қате ) ;
Үй тапсырмасын тексер у , бекіту
сұрақтары мен рефлексия кезінде қолданған
тиімді;
Топтық, жұптық, жеке жұмыстарды
өткізуге оңтайлы.Plickers- ті c абақ
барысында қолдану9 в 1 тобында өткен ашық сабақтың бекіту
кезеңінде қолданылған PLICKERS -тегі 1
сұрақтың мысалы мен оқушылардың жауабы
көрсетілген. Plickers қосымшасының артықшылығы:
Бағалаудың тездігі мен уақыт үнемділігі;
Пәнге деген қызығушылықтың артуы;
Оқушылардың жауаптары жасырылған,
тек мұғалім ғана жауапты камерамен көре
алады;
Тапсырмаларды бейнесурет, реакция
теңдеулері, сандық есеп, не видеоролик
түрінде беруге болады;
Жауап варианты төртеу немесе true / false
(д ұрыс /қате ) ;
Үй тапсырмасын тексер у , бекіту
сұрақтары мен рефлексия кезінде қолданған
тиімді;
Топтық, жұптық, жеке жұмыстарды
өткізуге оңтайлы. Plickers- ті c абақ
барысында қолдану
9 слайд
9 в 1 тобында өткен ашық сабақтың бекіту кезеңінде қолданылған PLICKERS -тегі 1 сұрақтың мысалы мен оқушылардың жауабы көрсетілген. Plickers қосымшасының артықшылығы: Бағалаудың тездігі мен уақыт үнемділігі; Пәнге деген қызығушылықтың артуы; Оқушылардың жауаптары жасырылған, тек мұғалім ғана жауапты камерамен көре алады; Тапсырмаларды бейнесурет, реакция теңдеулері, сандық есеп, не видеоролик түрінде беруге болады; Жауап варианты төртеу немесе true / false (д ұрыс /қате ) ; Үй тапсырмасын тексер у , бекіту сұрақтары мен рефлексия кезінде қолданған тиімді; Топтық, жұптық, жеке жұмыстарды өткізуге оңтайлы.Plickers- ті c абақ барысында қолдану9 в 1 тобында өткен ашық сабақтың бекіту кезеңінде қолданылған PLICKERS -тегі 1 сұрақтың мысалы мен оқушылардың жауабы көрсетілген. Plickers қосымшасының артықшылығы: Бағалаудың тездігі мен уақыт үнемділігі; Пәнге деген қызығушылықтың артуы; Оқушылардың жауаптары жасырылған, тек мұғалім ғана жауапты камерамен көре алады; Тапсырмаларды бейнесурет, реакция теңдеулері, сандық есеп, не видеоролик түрінде беруге болады; Жауап варианты төртеу немесе true / false (д ұрыс /қате ) ; Үй тапсырмасын тексер у , бекіту сұрақтары мен рефлексия кезінде қолданған тиімді; Топтық, жұптық, жеке жұмыстарды өткізуге оңтайлы. Plickers- ті c абақ барысында қолдану
10 слайд
Оқушының оқуға мотивациясын арттырады
Оқу материалдарының мазмұнын көрнекілікті, түсінікті, қызықты
етеді;
Оқу материалдың суреттерін динамика түрінде көрсетуге
(құбылыстарды әр түрлі жағынан және әр түрлі деңгейде);
Күрделі химикалық эксперименттерді көрсетуге, мысалы,
қопарылыс және улы заттар мен химиялық реакцияларды сирек және
қымбат заттармен реакцияларды, өте баяу жүретін реакцияларды;
Оқушылармен жылдам және тиімді тестілеу өткізу;
Оқушылармен өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру, анықтамалық
материалмен жұмыс істеуге үйрету;
Жеке тұлғалық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып,
оқушыға комфорттық жағдай жасау;
Ақпараттық мәдениетттін дамытуға бүгінгі ақпараттық,
коммуникациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын арттыру. Заманауи технологияларды химия сабағында қолдану
келесі мүмкіндіктерге қол жеткізеді:
Оқушының оқуға мотивациясын арттырады
Оқу материалдарының мазмұнын көрнекілікті, түсінікті, қызықты
етеді;
Оқу материалдың суреттерін динамика түрінде көрсетуге
(құбылыстарды әр түрлі жағынан және әр түрлі деңгейде);
Күрделі химикалық эксперименттерді көрсетуге, мысалы,
қопарылыс және улы заттар мен химиялық реакцияларды сирек және
қымбат заттармен реакцияларды, өте баяу жүретін реакцияларды;
Оқушылармен жылдам және тиімді тестілеу өткізу;
Оқушылармен өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру, анықтамалық
материалмен жұмыс істеуге үйрету;
Жеке тұлғалық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып,
оқушыға комфорттық жағдай жасау;
Ақпараттық мәдениетттін дамытуға бүгінгі ақпараттық,
коммуникациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын арттыру. Заманауи технологияларды химия сабағында қолдану
келесі мүмкіндіктерге қол жеткізеді:
10 слайд
Оқушының оқуға мотивациясын арттырады Оқу материалдарының мазмұнын көрнекілікті, түсінікті, қызықты етеді; Оқу материалдың суреттерін динамика түрінде көрсетуге (құбылыстарды әр түрлі жағынан және әр түрлі деңгейде); Күрделі химикалық эксперименттерді көрсетуге, мысалы, қопарылыс және улы заттар мен химиялық реакцияларды сирек және қымбат заттармен реакцияларды, өте баяу жүретін реакцияларды; Оқушылармен жылдам және тиімді тестілеу өткізу; Оқушылармен өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру, анықтамалық материалмен жұмыс істеуге үйрету; Жеке тұлғалық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқушыға комфорттық жағдай жасау; Ақпараттық мәдениетттін дамытуға бүгінгі ақпараттық, коммуникациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын арттыру. Заманауи технологияларды химия сабағында қолдану келесі мүмкіндіктерге қол жеткізеді: Оқушының оқуға мотивациясын арттырады Оқу материалдарының мазмұнын көрнекілікті, түсінікті, қызықты етеді; Оқу материалдың суреттерін динамика түрінде көрсетуге (құбылыстарды әр түрлі жағынан және әр түрлі деңгейде); Күрделі химикалық эксперименттерді көрсетуге, мысалы, қопарылыс және улы заттар мен химиялық реакцияларды сирек және қымбат заттармен реакцияларды, өте баяу жүретін реакцияларды; Оқушылармен жылдам және тиімді тестілеу өткізу; Оқушылармен өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру, анықтамалық материалмен жұмыс істеуге үйрету; Жеке тұлғалық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқушыға комфорттық жағдай жасау; Ақпараттық мәдениетттін дамытуға бүгінгі ақпараттық, коммуникациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын арттыру. Заманауи технологияларды химия сабағында қолдану келесі мүмкіндіктерге қол жеткізеді:
11 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
11 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!