Заң шығару жүйесі 11 сынып слайд
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы :
О қу
мақсат ы:
Сабақтың
мақсаты
Бағалау
критерийі Заң шығару жүйесі Барлығы: Нормативтік акт құқығы және оның негізгі түрлерін саралап
ерекшеліктерін ажырату алады;
Көпшілігі: Нормативтік құқықтық акті иерархиясының негізін,мәтіндегі деректерді
негізге ала отырып құрылымын анықтап көрсете алады :
Кейбіреуі: ҚР Нормативтік құқықтық актілердің жаса лу және қабылдану
жолдарын,өмірмен байланыстыра отырып ой тұжырымдарын ортаға салады.
1. Нормативтік акт құқығы және оның негізгі түрлерін саралап ерекшеліктерін
ажыратады ;
2. Берілген мәтіндегі д еректерді негізге ала отырып, нормативтік құқықтық акті
иерархиясының негізін,мәтіндегі деректерді негізге ала отырып құрылымын анықтайды;
3.Ж аңа мағұлматтарды пайдалануда ҚР Нормативтік құқықтық актілердің жасалу және
қабылдану жолдарын,өмірмен б айланыс тыра отырып ой тұжырымын жасайды.
11.1.1.1 - нормативтік құқықтық актілердің негізгі элементтерін анықтау;
11.1.1.2 - нормативтік құқықтық актілердің әзірленуі, қабылдануы мен күшіне ену
процесін зерттеу
1 слайд
Сабақтың тақырыбы : О қу мақсат ы: Сабақтың мақсаты Бағалау критерийі Заң шығару жүйесі Барлығы: Нормативтік акт құқығы және оның негізгі түрлерін саралап ерекшеліктерін ажырату алады; Көпшілігі: Нормативтік құқықтық акті иерархиясының негізін,мәтіндегі деректерді негізге ала отырып құрылымын анықтап көрсете алады : Кейбіреуі: ҚР Нормативтік құқықтық актілердің жаса лу және қабылдану жолдарын,өмірмен байланыстыра отырып ой тұжырымдарын ортаға салады. 1. Нормативтік акт құқығы және оның негізгі түрлерін саралап ерекшеліктерін ажыратады ; 2. Берілген мәтіндегі д еректерді негізге ала отырып, нормативтік құқықтық акті иерархиясының негізін,мәтіндегі деректерді негізге ала отырып құрылымын анықтайды; 3.Ж аңа мағұлматтарды пайдалануда ҚР Нормативтік құқықтық актілердің жасалу және қабылдану жолдарын,өмірмен б айланыс тыра отырып ой тұжырымын жасайды. 11.1.1.1 - нормативтік құқықтық актілердің негізгі элементтерін анықтау; 11.1.1.2 - нормативтік құқықтық актілердің әзірленуі, қабылдануы мен күшіне ену процесін зерттеу
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Топ жетекшісіне бір мәтін беріледі.Оқушы мәтінмен танысып,арқасында тұраған
оқушыға түсінгенін айтады. Топ арасында арқаланып тұрып толық түсінген соң
топтардағы соңғы оқушы мәтінді толық бұзбай айтып шығады.
«Ашық микрофон»«Арқалап отыру»
Топтың жұмысы аяқталған соң әр топтан белгілі тақырып аясында өз ойларын
тұжырымдап отаға салады.
«Венн диаграмма»
Венн диаграммасы арқылы нормативтік құқықтың актілерін талдау
жасайды.
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ Топ жетекшісіне бір мәтін беріледі.Оқушы мәтінмен танысып,арқасында тұраған оқушыға түсінгенін айтады. Топ арасында арқаланып тұрып толық түсінген соң топтардағы соңғы оқушы мәтінді толық бұзбай айтып шығады. «Ашық микрофон»«Арқалап отыру» Топтың жұмысы аяқталған соң әр топтан белгілі тақырып аясында өз ойларын тұжырымдап отаға салады. «Венн диаграмма» Венн диаграммасы арқылы нормативтік құқықтың актілерін талдау жасайды.
3 слайд
. САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ
«Өкіл»
Мақсаты:
Оқушылардың оқу
дағдыларын ескере
отырып, сабақ
мақсаттарына жету үшін
ойлау дағдыларын дамыту;
Оқушылар үшін ықпалы:
Барлығы:
Тапсырмаларды орындауда
оқушылардың сабаққа
деген қызығушылығы
артады.
Бағалау; ынталандыру \
Мақсаты:
Оқушылардың сыни
ойлауын дамыту,айтылым
бойынша өй-өрісін,сөйлеу
дағдыларын
қалыптастыру;
Оқушылар үшін ықпалы:
Көпшілігі:
Сабақ барысында
оқушылар өзара диалогқа
түсіп,бір-бірлеріне қолдау
көрсету арқылы сабақты
түсінгендерін талқылайды.
Бағалау; дескриптор
арқылы «Венн диаграмма»
Мақсаты:
Денгейлік тапсырма беру
арқылы оқушының тез
ойлауға,
шапшаңдыққа,есте сақтау
қабілеттерін дамытуға
үйрету ;
Оқушылар үшін ықпалы:
Кейбіреуі:
Сабақ барысында оқушы
тақырыпты толық
меңгереді,тақырыпты
талдай алады және саралай
алады.
Бағалау; мадақтау
.«Арқалап отыру» «Ашық
микрофон »
3 слайд
. САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ «Өкіл» Мақсаты: Оқушылардың оқу дағдыларын ескере отырып, сабақ мақсаттарына жету үшін ойлау дағдыларын дамыту; Оқушылар үшін ықпалы: Барлығы: Тапсырмаларды орындауда оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады. Бағалау; ынталандыру \ Мақсаты: Оқушылардың сыни ойлауын дамыту,айтылым бойынша өй-өрісін,сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; Оқушылар үшін ықпалы: Көпшілігі: Сабақ барысында оқушылар өзара диалогқа түсіп,бір-бірлеріне қолдау көрсету арқылы сабақты түсінгендерін талқылайды. Бағалау; дескриптор арқылы «Венн диаграмма» Мақсаты: Денгейлік тапсырма беру арқылы оқушының тез ойлауға, шапшаңдыққа,есте сақтау қабілеттерін дамытуға үйрету ; Оқушылар үшін ықпалы: Кейбіреуі: Сабақ барысында оқушы тақырыпты толық меңгереді,тақырыпты талдай алады және саралай алады. Бағалау; мадақтау .«Арқалап отыру» «Ашық микрофон »
4 слайд
Дескриптор Қалыптастырушы бағалау
1. Берілеген мәтінде не туралы
айтылғандығын анықтап түсіндіру.
2. Тақырпты жеткізу барысында
мәтінің мағынасын соңғы оқушыға
толық жеткізу. КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
Кері байланыс: «Әділет»
Мұғалімнің мадақтауы:
Жақсы! Жарайсыңдар!
Мұғалімнің ынталандыруы:
Талпын!
Жақсы!
Өтте жақсы!
4 слайд
Дескриптор Қалыптастырушы бағалау 1. Берілеген мәтінде не туралы айтылғандығын анықтап түсіндіру. 2. Тақырпты жеткізу барысында мәтінің мағынасын соңғы оқушыға толық жеткізу. КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Кері байланыс: «Әділет» Мұғалімнің мадақтауы: Жақсы! Жарайсыңдар! Мұғалімнің ынталандыруы: Талпын! Жақсы! Өтте жақсы!