Материалдар / "Зат есім"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Зат есім"

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2019
463
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бердібек СоқпақбаевБердібек Соқпақбаев Шал мен бала

1 слайд
Бердібек СоқпақбаевБердібек Соқпақбаев Шал мен бала

1 слайд

Бердібек СоқпақбаевБердібек Соқпақбаев Шал мен бала

Сабақтың мақсаты: 1. Мәтіннің мазмұнын ашуға, негізгі ойды ұғына білуге жағдай туғызу, мәтіннің авторы туралы және мәтін жайлы

2 слайд
Сабақтың мақсаты: 1. Мәтіннің мазмұнын ашуға, негізгі ойды ұғына білуге жағдай туғызу, мәтіннің авторы туралы және мәтін жайлы әңгімелей отырып, үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетудің әдептілік екенін түсіне білуге жол ашу. 2. Оқушылардың тақырып, мәтін бойынша талдау жұмыстарын, сөздік жұмысын өз бетімен, жұпта, топта жүргізе білу қабілеттерінің дамуына ықпал ету. 3. Үлкендерді сыйлауға, бір - бірін тыңдауға, құрметтеуге тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: 1. Мәтіннің мазмұнын ашуға, негізгі ойды ұғына білуге жағдай туғызу, мәтіннің авторы туралы және мәтін жайлы әңгімелей отырып, үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетудің әдептілік екенін түсіне білуге жол ашу. 2. Оқушылардың тақырып, мәтін бойынша талдау жұмыстарын, сөздік жұмысын өз бетімен, жұпта, топта жүргізе білу қабілеттерінің дамуына ықпал ету. 3. Үлкендерді сыйлауға, бір - бірін тыңдауға, құрметтеуге тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі: Б. Соқпақбаев портреті, мәтіннің желісі бойынша салынған сурет, интербелсенді тақта, «Менің атым Қожа»

3 слайд
Сабақтың көрнекілігі: Б. Соқпақбаев портреті, мәтіннің желісі бойынша салынған сурет, интербелсенді тақта, «Менің атым Қожа» фильмінен үзінді көрсету.

3 слайд

Сабақтың көрнекілігі: Б. Соқпақбаев портреті, мәтіннің желісі бойынша салынған сурет, интербелсенді тақта, «Менің атым Қожа» фильмінен үзінді көрсету.

4 слайд

4 слайд

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі. Үй тапсырмасын қорытындылау. Тест. 1. Мәтін не туралы? А) достық. Ә) тазалық. Б) батырлық 2

5 слайд
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі. Үй тапсырмасын қорытындылау. Тест. 1. Мәтін не туралы? А) достық. Ә) тазалық. Б) батырлық 2. Кім туралы? А) оқушы. Ә) суретші. Б) ақын. 3. Таза әрі әдемі киіну дегенді қалай түсінесің? А) ұлттық киімде жүру. Ә) алба-жұлба. Б) жарасымды. 4. Жеке бас тазалығы: А) кербездік. Ә) бос уақыт жұмысы. Б) әдептілік пен мәдениеттіліктің белгісі 5. Тазалықты сақтау, әдемі киіну кім үшін керек? А) айналадағы адам үшін. Ә) өзім үшін. Б) денсаулық үшін.

5 слайд

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі. Үй тапсырмасын қорытындылау. Тест. 1. Мәтін не туралы? А) достық. Ә) тазалық. Б) батырлық 2. Кім туралы? А) оқушы. Ә) суретші. Б) ақын. 3. Таза әрі әдемі киіну дегенді қалай түсінесің? А) ұлттық киімде жүру. Ә) алба-жұлба. Б) жарасымды. 4. Жеке бас тазалығы: А) кербездік. Ә) бос уақыт жұмысы. Б) әдептілік пен мәдениеттіліктің белгісі 5. Тазалықты сақтау, әдемі киіну кім үшін керек? А) айналадағы адам үшін. Ә) өзім үшін. Б) денсаулық үшін.

Тазалық Мәдениеттілік Ұқыптылық Жинақылық Денсаулық

6 слайд
Тазалық Мәдениеттілік Ұқыптылық Жинақылық Денсаулық

6 слайд

Тазалық Мәдениеттілік Ұқыптылық Жинақылық Денсаулық

І. Қызығушылықты ояту. «Кім кінәлі» мәтінін оқып беру. Оқушылар мәтін мазмұнын зейін қойып тыңдайды. Кім кінәлі? Алмас пен Думан

7 слайд
І. Қызығушылықты ояту. «Кім кінәлі» мәтінін оқып беру. Оқушылар мәтін мазмұнын зейін қойып тыңдайды. Кім кінәлі? Алмас пен Думан тату достар еді. Екеуі сыныптас, бір партада қатар отыратын. Үзіліс кезі. Мектеп ауласында доп қуып жүрген Алмас байқамай ағаштың бұтағын сындырып алды. Бұл уақытта күзетші атай осы маңда болатын, сынған бұтақты көріп, Алмастың жанына келді: - Бұтақты сен сындырдың ба?- деді. - Мен емеспін... - деді Алмас бірден. Неге екенін, оның жанындағы тұрған Думан өз – өзінен қызарып кетті. Күзетші енді Думаннан: - Әлде, сындырған сенсің бе? – деп сұрады. Ол үндемеді. - Онда кінәлі сен болдың ғой, мойныңа алуға батылың жетпей тұр - ә?- деді күзетші Думанға тесіле қарап. Думан кінәлі досына бір қарады да, бұрылып жүре берді. Досын ренжітіп алған Алмас қатты қапаланды. Оның соңынан: - Тоқтай тұршы:..- деді дауыстап. Күзетші кімнің кінәлі екенін іштей сезді. Бірақ үндемеді» - Оқылған мәтіндегі болған оқиғаға баға бере отырып, Алмастың бойында сол сәтте қандай қасиет табылмай қалды деп ойлайсың? Қолыңдағы қағазға өзің жоғары санайтын бір ғана қасиетті жаз.(Мысалы: адалдық, батырлық, батылдық, ар – ождан, шыншылдық.)

7 слайд

І. Қызығушылықты ояту. «Кім кінәлі» мәтінін оқып беру. Оқушылар мәтін мазмұнын зейін қойып тыңдайды. Кім кінәлі? Алмас пен Думан тату достар еді. Екеуі сыныптас, бір партада қатар отыратын. Үзіліс кезі. Мектеп ауласында доп қуып жүрген Алмас байқамай ағаштың бұтағын сындырып алды. Бұл уақытта күзетші атай осы маңда болатын, сынған бұтақты көріп, Алмастың жанына келді: - Бұтақты сен сындырдың ба?- деді. - Мен емеспін... - деді Алмас бірден. Неге екенін, оның жанындағы тұрған Думан өз – өзінен қызарып кетті. Күзетші енді Думаннан: - Әлде, сындырған сенсің бе? – деп сұрады. Ол үндемеді. - Онда кінәлі сен болдың ғой, мойныңа алуға батылың жетпей тұр - ә?- деді күзетші Думанға тесіле қарап. Думан кінәлі досына бір қарады да, бұрылып жүре берді. Досын ренжітіп алған Алмас қатты қапаланды. Оның соңынан: - Тоқтай тұршы:..- деді дауыстап. Күзетші кімнің кінәлі екенін іштей сезді. Бірақ үндемеді» - Оқылған мәтіндегі болған оқиғаға баға бере отырып, Алмастың бойында сол сәтте қандай қасиет табылмай қалды деп ойлайсың? Қолыңдағы қағазға өзің жоғары санайтын бір ғана қасиетті жаз.(Мысалы: адалдық, батырлық, батылдық, ар – ождан, шыншылдық.)

Өздері таңдаған қасиеттері бойынша топтарға бөлінеді. 1. Топқа бөлу. 2. Топ басшыларын сайлау. 3. Әр топ өзінің таңдаған атына қ

8 слайд
Өздері таңдаған қасиеттері бойынша топтарға бөлінеді. 1. Топқа бөлу. 2. Топ басшыларын сайлау. 3. Әр топ өзінің таңдаған атына қысқаша түсініктеме беріп өту, таңдау себептерін айту. 4. Осы таңдаған топтың атауларына байланысты қандай ақынның өлеңін білесіңдер? Бұл өлеңнің негізгі идеясы сенің тақырыбыңды ашып тұр ма? - Ендеше, бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы не туралы болады деп ойлайсың? Осы өздерің таңдаған тақырыптардың негізінде, яғни адам бойынан табылатын қасиеттер туралы болмақ. Мәтінмен, автормен таныстыру.

8 слайд

Өздері таңдаған қасиеттері бойынша топтарға бөлінеді. 1. Топқа бөлу. 2. Топ басшыларын сайлау. 3. Әр топ өзінің таңдаған атына қысқаша түсініктеме беріп өту, таңдау себептерін айту. 4. Осы таңдаған топтың атауларына байланысты қандай ақынның өлеңін білесіңдер? Бұл өлеңнің негізгі идеясы сенің тақырыбыңды ашып тұр ма? - Ендеше, бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы не туралы болады деп ойлайсың? Осы өздерің таңдаған тақырыптардың негізінде, яғни адам бойынан табылатын қасиеттер туралы болмақ. Мәтінмен, автормен таныстыру.

ІІ.Мағынаны ашу. 1. Автор туралы әңгімелеу. Бердібек Соқпақбаев 1924 жылы Алматы обылысы Нарынқол ауданында дүниеге келген. Аба

9 слайд
ІІ.Мағынаны ашу. 1. Автор туралы әңгімелеу. Бердібек Соқпақбаев 1924 жылы Алматы обылысы Нарынқол ауданында дүниеге келген. Абай атындағы Қазақ мемлекеттік педагогика институтын бітірген. «Жұлдыз», «Балдырған», журналдарында қызмет еткен. «Менің атым Қожа» повесі оқырмандардың сүйікті шығармасына айналса, осы повесі бойынша түсірілген фильм 1967 жылы Канн фестивалінің жүлдегері атанды. Жазушының «Балалық шаққа саяхат», «Өлгендер қайтіп келмейді», «Жекпе – жек повестері, көптеген әңгіме, өлеңдері балаларға арналған.

9 слайд

ІІ.Мағынаны ашу. 1. Автор туралы әңгімелеу. Бердібек Соқпақбаев 1924 жылы Алматы обылысы Нарынқол ауданында дүниеге келген. Абай атындағы Қазақ мемлекеттік педагогика институтын бітірген. «Жұлдыз», «Балдырған», журналдарында қызмет еткен. «Менің атым Қожа» повесі оқырмандардың сүйікті шығармасына айналса, осы повесі бойынша түсірілген фильм 1967 жылы Канн фестивалінің жүлдегері атанды. Жазушының «Балалық шаққа саяхат», «Өлгендер қайтіп келмейді», «Жекпе – жек повестері, көптеген әңгіме, өлеңдері балаларға арналған.

10 слайд

10 слайд

-Адам бойындағы қандай жақсы қылықтарды айта аласың? - Ендеше, осындай жақсы қылықтар біздің басты кейіпкерімізде бар ма екен?

11 слайд
-Адам бойындағы қандай жақсы қылықтарды айта аласың? - Ендеше, осындай жақсы қылықтар біздің басты кейіпкерімізде бар ма екен? Топпен жұмыс істеу арқылы осы жақсы қылықтарды «Сырсандыққа» жинақтау. Ендеше осындай жақсы қылықтар бізідің басты кейіпкерімізде бар ма? Оны білу үшін біз «Шал мен бала» мәтінін оқиық.

11 слайд

-Адам бойындағы қандай жақсы қылықтарды айта аласың? - Ендеше, осындай жақсы қылықтар біздің басты кейіпкерімізде бар ма екен? Топпен жұмыс істеу арқылы осы жақсы қылықтарды «Сырсандыққа» жинақтау. Ендеше осындай жақсы қылықтар бізідің басты кейіпкерімізде бар ма? Оны білу үшін біз «Шал мен бала» мәтінін оқиық.

Сабақты қорытындылауСабақты қорытындылау

12 слайд
Сабақты қорытындылауСабақты қорытындылау

12 слайд

Сабақты қорытындылауСабақты қорытындылау

Үйге тапсырмаҮйге тапсырма Мәтінді оқу. Шығарма жазу.

13 слайд
Үйге тапсырмаҮйге тапсырма Мәтінді оқу. Шығарма жазу.

13 слайд

Үйге тапсырмаҮйге тапсырма Мәтінді оқу. Шығарма жазу.

Бағалау

14 слайд
Бағалау

14 слайд

Бағалау