Материалдар / зат есімнің тәуелденуі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

зат есімнің тәуелденуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарламамен оқытып жатқан мұғалімдерге керек. Зат есім туралы мәлімет бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Сәуір 2019
528
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің тәуелденуі 3 а сынып Төлебаева А.

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің тәуелденуі 3 а сынып Төлебаева А.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің тәуелденуі 3 а сынып Төлебаева А.

• Мақсаты: 3.4.2.2 тәуелдік жалғауларының қолданысын білу А)Білімділік: Оқушылардың зат есімнің тәуелденуі туралы

2 слайд
• Мақсаты: 3.4.2.2 тәуелдік жалғауларының қолданысын білу А)Білімділік: Оқушылардың зат есімнің тәуелденуі туралы түсініктерін кеңейту. Ә)Дамытушылық: : Балалардың логикалық ойлауын, байланыстырып сөйлеуге үйрету,сөздік қорларын қалыптастыру. Ой-өрісін дамыту, танымдық қабілетін арттыру, тіл байлығын қалыптастыру. Б) Тәрбиелілік: Өз бетінше оқу - жазуға, сөйлем ішінен негізгі және туынды зат есімдерді таба білуге үйрету. Сауатты ,әдемі жазуға ,ұқыптылыққа тәрбиелеу.

2 слайд

• Мақсаты: 3.4.2.2 тәуелдік жалғауларының қолданысын білу А)Білімділік: Оқушылардың зат есімнің тәуелденуі туралы түсініктерін кеңейту. Ә)Дамытушылық: : Балалардың логикалық ойлауын, байланыстырып сөйлеуге үйрету,сөздік қорларын қалыптастыру. Ой-өрісін дамыту, танымдық қабілетін арттыру, тіл байлығын қалыптастыру. Б) Тәрбиелілік: Өз бетінше оқу - жазуға, сөйлем ішінен негізгі және туынды зат есімдерді таба білуге үйрету. Сауатты ,әдемі жазуға ,ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Жарқырап күн ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз, Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.

3 слайд
Жарқырап күн ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз, Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.

3 слайд

Жарқырап күн ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз, Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.

Негізгі зат есім дегеніміз не? Мысал келтір Зат есімінің тәуелденуі дегеніміз не?Туынды зат есім деген не? Мысал келт

4 слайд
Негізгі зат есім дегеніміз не? Мысал келтір Зат есімінің тәуелденуі дегеніміз не?Туынды зат есім деген не? Мысал келтірЗат есім деген не ? Сұрақтары

4 слайд

Негізгі зат есім дегеніміз не? Мысал келтір Зат есімінің тәуелденуі дегеніміз не?Туынды зат есім деген не? Мысал келтірЗат есім деген не ? Сұрақтары

Зат есім Заттың атын білдіреді Кім?кімдер? не? нелер? деген сұраққа жауап береді

5 слайд
Зат есім Заттың атын білдіреді Кім?кімдер? не? нелер? деген сұраққа жауап береді

5 слайд

Зат есім Заттың атын білдіреді Кім?кімдер? не? нелер? деген сұраққа жауап береді

Зат есім Негізгі түбірден болған зат есімді негізгі зат есім дейді.Бала,аспан, дәптер, әже,әке. Түбір сөзге жұрнақ жалған

6 слайд
Зат есім Негізгі түбірден болған зат есімді негізгі зат есім дейді.Бала,аспан, дәптер, әже,әке. Түбір сөзге жұрнақ жалғану арқылы жасалған зат есімді туынды зат есім дейді.Күйші, ілгіш, ұшқыш, сызғыш.

6 слайд

Зат есім Негізгі түбірден болған зат есімді негізгі зат есім дейді.Бала,аспан, дәптер, әже,әке. Түбір сөзге жұрнақ жалғану арқылы жасалған зат есімді туынды зат есім дейді.Күйші, ілгіш, ұшқыш, сызғыш.

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

шы пан пан қан Бейнесөзді шеш:

9 слайд
шы пан пан қан Бейнесөзді шеш:

9 слайд

шы пан пан қан Бейнесөзді шеш:

Оқулықпен жұмыс . 56-жаттығу. Өлеңді түсініп оқиды. Оқулықта берілген сұрақтарға жауап береді. Адам табиғат құбылыстарына

10 слайд
Оқулықпен жұмыс . 56-жаттығу. Өлеңді түсініп оқиды. Оқулықта берілген сұрақтарға жауап береді. Адам табиғат құбылыстарынан тағы нелерді үйренуі мүмкін екенін топта талқылап, өз ойларымен бөліседі. Тәуелдеулі сөзді тауып, үш жақта жекеше, көпше түрде жазу.  

10 слайд

Оқулықпен жұмыс . 56-жаттығу. Өлеңді түсініп оқиды. Оқулықта берілген сұрақтарға жауап береді. Адам табиғат құбылыстарынан тағы нелерді үйренуі мүмкін екенін топта талқылап, өз ойларымен бөліседі. Тәуелдеулі сөзді тауып, үш жақта жекеше, көпше түрде жазу.  

Оқушылар сөзжұмбақтың тапсырмаларын оқып, шешуін табады. Шешуі: шатыр. 1. Қарлығаш 2. Аю 3. Кітап 4. Шырша 5. Кемпірқосақ Сөзж

11 слайд
Оқушылар сөзжұмбақтың тапсырмаларын оқып, шешуін табады. Шешуі: шатыр. 1. Қарлығаш 2. Аю 3. Кітап 4. Шырша 5. Кемпірқосақ Сөзжұмбақтың шешуіндегі сөзді тәуелдеп айтады. «Шатыр» неге ұқсатудан шықты деп ойлайсың? сұрағына өз ойларын білдіріп, дәлелдеп жауап береді. 57 – жаттығу.

11 слайд

Оқушылар сөзжұмбақтың тапсырмаларын оқып, шешуін табады. Шешуі: шатыр. 1. Қарлығаш 2. Аю 3. Кітап 4. Шырша 5. Кемпірқосақ Сөзжұмбақтың шешуіндегі сөзді тәуелдеп айтады. «Шатыр» неге ұқсатудан шықты деп ойлайсың? сұрағына өз ойларын білдіріп, дәлелдеп жауап береді. 57 – жаттығу.

Үйге тапсырма: Ережені қайталау.

12 слайд
Үйге тапсырма: Ережені қайталау.

12 слайд

Үйге тапсырма: Ережені қайталау.