
Балабекова Клара Тилабекқызы
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 14 материал
көбеюін біледі, оның түрлерін анықтайды, табиғаттағы биологиялық рөлін түсіндіреді; тозаңдану және олардың түрлерін, әрі артықшылықтарын біледі; өсімдіктердегі ұрықтану түсініктері және зиготаның түзілуі туралы білім қалыптасқан
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
• Механикалық жұмыс пен қуат анықтамасын біледі, физикалық мағынасы туралы. Механикалық жұмыс пен қуатқандай физикалық шамаларға тәуелді екенін анықтайды, формуласын қолданып есептерді шығару жолдарын ұғынады . Механикалық жұмыс пен қуатты өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді.
Физика
Ашық сабақ
7 сынып
мұғалімдерге және студенттерге Хромосомалар санының ауытқуына байланысты адамның хромосомалық аурулардың түрлерімен анамолиясымен танысады
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып
тірі ағзалардағы қоректік заттардың тасымалының маңызы және өсімдіктерде заттардың тасымалын қамтамасыз ететін мүшелер туралы білім алады
Биология
Сабақ жоспары
7 сынып
мұғалімдерге қажет : Мен, елімнің патриотымын!
Сынып жетекші
Тәрбие сағаты
6 сынып
мұғалімдерге қажет Ибалы ұл,инабатты қыз-өмір көркі Әр халықтың бала тәрбиесіндегі өзіндік ерекшеліктері арқылы мәдени құндылықтары қалыптасады.Ата-бабамыз ұл баланы ертеңгі абыройлы әке,қадірлі отағасы,елді қорғайтын ер,батыр,би,ақын,ұлттың намысты азаматы ретінде әділдікке,қайсарлыққа,кешірімді болуына,өнерге,білімге,салт-дәстүрімізді сақтауға тәрбиелеген. Ұл бала-қазақта шаңырақ иесі,ер-азамат ата-ананың отын тұтатушы болып саналады.
Қазақ отбасының ерекшелігі жасы кішісінің үлкеніне «сен» деп сөйлемеуі,алдын кесіп өтпеуі,үлкен тұрып кішінің,әке тұрып ұлдың, шеше тұрып қыздың орынсыз сөйлемеуінде. Қазақ халқы қыздарын «үйдің құты,ауылдың көркі,береке-бірлік пен татулықтың ұйытқысы» деп ерекше құрметтеп,аялап,ардақтаудың арқасында,қазақ халқында ақыл-парасатымен ел билеп,ру-тайпа басқарған көсем,шешен,би,аты аңызға айналған батыр,әулие аналар,ел жұрты аттарын қадір тұтқан қасиетті,киелі әжелер көп болған.
Сынып жетекші
Тәрбие сағаты
6 сынып
мұғалімдерге қолданысына жарайды Прокариоттық жасушаның құрылысы мен қызметі.Теория бойынша «Білу»
Кім? Не? Кімнің? Кімді? Кімде? Кімнен? Кіммен? Қашан? Қандай? деген сұрақтар төңірегінде мәтінді оқып танысады, басты ақпарат іріктеліп алынады.
-Табиғатағы организмдер алуан түрлі болып келеді.Олардың ішінде өсімдіктер әлемі мен жануарлар дүниесінен басқа жай көзге көрінбейтін тірі организмдер-микроорганизмдер бар.
-Ғаламшарымызда тіршілік ететін ағзалар жасушаларының барлығы бір аса маңызды қағида бойынша екі топқа бөлінеді.Бұл-жасушада қалыптасқан қосжарғақшалы ядроның болуы. Ядросыз жасушалар прокариоттар (латынша карио-ядро, про-алдында, дейін.Сөзбе-сөз аударғанда-ядроға дейінгі, ядро алдындағы).Ядросы бар жасушалардың барлығы эукариоттар, яғни ядролылар деп аталады.
-Прокариот жоғарғы дүниесіне тек қана бактериялар жатқызылады, олардың бір тобының атауы:цианобактериялар немесе көк жасыл балдырлар.
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып
мұғалімдер пайдаланады Оқушыларға заманауи селекция әдістерінің мағынасын түсіндіріп, будандастырудың жолдарын айтып, түсіндіріп және бурыннан таныс мәліметті жаңа мәліметпен ұштастыру, дағдыларын дамыту
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып
Мұғалімдерге микробиология пәнінен керек болады Құс тұмауы,жұғу жолдары,сақтану шаралары І топ Тұмау мен суық тиіп аурудан сақтану жолдары
ІІ топ Тұмаудың бастапқы белгілері білінген кезінде емдеу шаралары.
ІІІ топ құс тұмаудың тарихы
ІV. топ Құс тұмауы індеті қоздырғышы
V. топ Жұғу жолдары:
таратпа , қосымша материалдар беріледі .
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып
Еңбек және адамның пайда болуы. Анропогинездің алғышарттары мұғалімдерге керек сабақ жоспарын құрғанда XV ғасырда Қазақ хандығы орнап, Керей мен Жәнібек хандар халықты басқарған. Бірде Тәуке ханның ақылшы, кеңесшісі Жиренше шешен ауырып, төсек тартып, жатып қалады. Жақын жердегі емші, бақсыларды шақырып, қаратады, бірақ ем қонбайды. Соңында атақты Өтебойдақ деген емшінің барын біліп, соны шақырады. Өтебойдақтың емінен кейін Жиренше жазылып, тұрып кетеді. Жәнібек хан емшіге риза болып, алғыс айтады және бірнеше сұрақ қояды. Соның бірінде:
— қандай ауруды емдеу қиын?
— ол аурудың алдын алуға бола ма? деп сұрайды.
Қалай ойлайсыңдар, сіздердің пікірлеріңіз қандай?
Биология
Сабақ жоспары
9 сынып
8 сынып оқушыларына және мұғалімдерге 1. Зат алмасудың соңғы өнімдерін организмнен шығаратын мүшелерді атаңдар.
2. Зәр шығару жүйелерінің мүшелерін атаңдар.
3. Зәр жиналатын бұлшық етті қуыс мүше.
4. Бүйректе түзілетін сұйық зат. Келтірілген пікірлердің қайсысы дұрыс екенін тексеріңдер.
1. Көп жағдайда жұмыртқа жасушасымен тек бір ғана сперматозоид қосылады.
2.Ұрықтану жатыр түтігінде жүреді.
әртүрлі тапсырмалар ой өрістерін дамытуға ҰбТдынан дайындалу ға керек
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
мұғалімдерге ұсынылады Жұқпалы аурулардың түрлерін, жұқпалы аурулардың ерекшеліктерін және олардың алдын алу шараларын сипаттайды.
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
мұғалімдерге сабақ жоспарын құруға ықпалын жасайды Work in group with posters(Топтық жұмыс) 1. «Organelles» group: To exp
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
оқушылармен ата-аналар және мұғалімдерге қажеттеріне жарайды Фотосинтез процесінің жүру жағдайлары . ол үдеріс үшін туындайтын жағдайлары . Сонымен қатар өтілетінҚоректену, крахмал, нәруыз, қант, май, фотосинтез, хлоропласт
Мезофилл, борпылдақ паренхима, Бағаналы паренхима
Эпидермис, шаңдаққабат/кутикула, лептесік,флоэма және ксилема
өткізгіш ұлпа, жасушааралық, тірек ұлпасы, өткізгіш шоқ (жүйке)
Биология
Сабақ жоспары
7 сынып