10 сынып Заманауи селекция әдістері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

10 сынып Заманауи селекция әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер пайдаланады Оқушыларға заманауи селекция әдістерінің мағынасын түсіндіріп, будандастырудың жолдарын айтып, түсіндіріп және бурыннан таныс мәліметті жаңа мәліметпен ұштастыру, дағдыларын дамыту
Материалдың қысқаша нұсқасы

Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы

Сафуан Шаймерденов атындағы қалалық классикалық гимназия

Биология пән мұғалімі Балабекова Клара Тилабековна

Сабақ жоспары 10 сынып


Сынып


Сабақтың тақырыбы

Заманауи селекция әдістері

Жалпы мақсаты

Оқушыларға заманауи селекция әдістерінің мағынасын түсіндіріп, будандастырудың жолдарын айтып, түсіндіріп және бурыннан таныс мәліметті жаңа мәліметпен ұштастыру, дағдыларын дамыту, дамыта отырып тазалыққа тәрбиелеу

Негізгі идея

Оқушылардың заманауи селекция әдістерін, будандастыру білімдерін қалыптастыру

Күтілетін нәтиже

Жануарлар мен өсімдіктерді будандастыруда 2 түрлі жолын меңгерді, берілген ақпаратты сыни тұрғыда бағалай алды

Әдістер

Миға шабуыл. Кластер, ассосация, сәйкестендіру тесті

Қолданылатын көрнекіліктер:

Оқулық, интербелсенді тақта, плакат, стекер


Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекет

І. Ұйымдастыру

1. Сәлемдесу

2. Шаттық шеңберінде тілек айтқызу

3. Топқа бөлу

4. Оқу құралдарын тексеру

1. Мұғаліммен амандасады.

2. Топқа бөліну

3. Оқу құралдарын түгелдеу



ІІ. Миға шабуыл

Үй тапсырмасын деңгейлеп сұрау.

С-деңгей; 1) Селекция сөзінің мағынасы

2) Селекция қандай ғылым саласы?

3) Іріктеме, қолтұқым, штамм дегеніміз не?

В-деңгей; 1) Селекцияның бастапқы кезеңі дегеніміз не?

2) Мақсатсыз сұрыптау

3) Үй жануарларының шығу тегі мен орталықтарын атау.

А-деңгей:

1) Мәдени өсімдіктердің шығу орталықтары

2) Вавиловтың дүниежүзі экспедиция ұйымдастыру мақсаты не?

3) Жануарларды қолға үйретудің биологиялық мәні неде?


Оқушылар берілген үй тапсырмасын, сұрақтарға деңгейлеп жауап берді.


ІІІ. Жаңа сабақ


§33. Заманауи селекцияның әдістері

Будандастырудың 2 жолы бар.

Shape1

Туыстық будандастыру Туыстық емес

Shape2 будандастыру

Shape3

Инбридинг Аутбридинг

Shape5 Shape4


Туыстық жақын- Тіршілік қабілеті жоға-

дығы бар, бір ірік- ры, қолайсыз жағдайда

теме ішіндегі төзімді, өнімділігі мол

дараларды шығару жаңа іріктеме алу.


Мақсатқа сай әдістемелік сұрыптау

Shape6

Жаппай сұрыптау Жеке сұрыптау



Жаңа сабақты үйден дайындалып келуіне байланысты толықтырып отырады


ІV. Мәтінді тану


1-топ. Ассосация картасы Тапсырма




Орталық атауы



Топ болып жұмыс жүргізу

Оңтүстік Азия



Шығыс Азия



Оңтүстік-Батыс Азия



Жерорта теңізі орталығы



Абиссиния



Орталық Америка



Оңтүстік Америка





2-топ. Кластер толтыру



Туыстық будандастыру

(инбридинг)





Туыстық емес будандастыру (аутбридинг)





Әріден будандастыру





3-топ. Сәйкестендіру тесті




V. Бекіту

















VІ. Бағалау


Кері байланыс: сұрақ-жауап

  1. Заманауи селекцияда қолданылатын қандай әдістерді білесіңдер?

  2. Будандастыру деген не? Оның қандай түрлері бар?

  3. Туыстық және туыстық емес, әріден будандастыру туралы не білесіңдер? Мысал келтіріңіздер.

  4. Әдістемелік сұрыптаудың шығармашылық рөлі неде?

  5. Жаппай және жеке сұрыптаудың ерекшеліктері қандай?

  6. Тұқым қуалайтын қасиеттерді бағалау не үшін қажет?


Жинаған ұпай сандары бойынша жиынтық бағасын журналға қою.



Берілген сұрақтарға жауап беру


VІІ. Үйге тапсырма


VІІІ. Рефлексия

Не сәтті өтті:



Не сәтсіз өтті:



Нені дамыта алар едініз?



Заманауи селекцияның әдістерін оқу. Келесі тақырыпқа дайындалып келу.



Селекция әдістерін төрт түрін білді, аутбридинг, инбридинг не екенін білдік


Жеке сұрыптау әдісін өздігінен тозаңданатын өсімдіктерді таңдап алуда қателесті.


Келешекте будандастыру әдісін дамытар едім.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.12.2018
2058
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі