Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы
Сафуан Шаймерденов атындағы қалалық классикалық гимназия
Биология пән мұғалімі Балабекова Клара Тилабековна
Сабақ жоспары 10 сынып
|
Сынып |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Заманауи селекция әдістері |
|
|
Жалпы мақсаты |
Оқушыларға заманауи селекция әдістерінің мағынасын түсіндіріп, будандастырудың жолдарын айтып, түсіндіріп және бурыннан таныс мәліметті жаңа мәліметпен ұштастыру, дағдыларын дамыту, дамыта отырып тазалыққа тәрбиелеу |
|
|
Негізгі идея |
Оқушылардың заманауи селекция әдістерін, будандастыру білімдерін қалыптастыру |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Жануарлар мен өсімдіктерді будандастыруда 2 түрлі жолын меңгерді, берілген ақпаратты сыни тұрғыда бағалай алды |
|
|
Әдістер |
Миға шабуыл. Кластер, ассосация, сәйкестендіру тесті |
|
|
Қолданылатын көрнекіліктер: |
Оқулық, интербелсенді тақта, плакат, стекер |
|
|
Сабақ барысы |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекет |
|
І. Ұйымдастыру |
1. Сәлемдесу 2. Шаттық шеңберінде тілек айтқызу 3. Топқа бөлу 4. Оқу құралдарын тексеру |
1. Мұғаліммен амандасады. 2. Топқа бөліну 3. Оқу құралдарын түгелдеу |
|
ІІ. Миға шабуыл |
Үй тапсырмасын деңгейлеп сұрау. С-деңгей; 1) Селекция сөзінің мағынасы 2) Селекция қандай ғылым саласы? 3) Іріктеме, қолтұқым, штамм дегеніміз не? В-деңгей; 1) Селекцияның бастапқы кезеңі дегеніміз не? 2) Мақсатсыз сұрыптау 3) Үй жануарларының шығу тегі мен орталықтарын атау. А-деңгей: 1) Мәдени өсімдіктердің шығу орталықтары 2) Вавиловтың дүниежүзі экспедиция ұйымдастыру мақсаты не? 3) Жануарларды қолға үйретудің биологиялық мәні неде? |
Оқушылар берілген үй тапсырмасын, сұрақтарға деңгейлеп жауап берді. |
|
ІІІ. Жаңа сабақ |
§33. Заманауи селекцияның әдістері Будандастырудың 2 жолы бар.
Туыстық будандастыру Туыстық емес
Инбридинг Аутбридинг
Туыстық жақын- Тіршілік қабілеті жоға- дығы бар, бір ірік- ры, қолайсыз жағдайда теме ішіндегі төзімді, өнімділігі мол дараларды шығару жаңа іріктеме алу. Мақсатқа сай әдістемелік сұрыптау
Жаппай сұрыптау Жеке сұрыптау |
Жаңа сабақты үйден дайындалып келуіне байланысты толықтырып отырады |
|
ІV. Мәтінді тану |
1-топ. Ассосация картасы Тапсырма |
|
|
Орталық атауы |
|
Топ болып жұмыс жүргізу |
|
Оңтүстік Азия |
|
|
|
Шығыс Азия |
|
|
|
Оңтүстік-Батыс Азия |
|
|
|
Жерорта теңізі орталығы |
|
|
|
Абиссиния |
|
|
|
Орталық Америка |
|
|
|
Оңтүстік Америка |
|
|
|
|
2-топ. Кластер толтыру |
|
|
Туыстық будандастыру (инбридинг) |
|
|
|
Туыстық емес будандастыру (аутбридинг) |
|
|
|
Әріден будандастыру |
|
|
|
|
3-топ. Сәйкестендіру тесті |
|
|
V. Бекіту VІ. Бағалау |
Кері байланыс: сұрақ-жауап
Жинаған ұпай сандары бойынша жиынтық бағасын журналға қою. |
Берілген сұрақтарға жауап беру |
|
VІІ. Үйге тапсырма VІІІ. Рефлексия Не сәтті өтті: Не сәтсіз өтті: Нені дамыта алар едініз? |
Заманауи селекцияның әдістерін оқу. Келесі тақырыпқа дайындалып келу. Селекция әдістерін төрт түрін білді, аутбридинг, инбридинг не екенін білдік Жеке сұрыптау әдісін өздігінен тозаңданатын өсімдіктерді таңдап алуда қателесті. Келешекте будандастыру әдісін дамытар едім. |
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
10 сынып Заманауи селекция әдістері
10 сынып Заманауи селекция әдістері
Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы
Сафуан Шаймерденов атындағы қалалық классикалық гимназия
Биология пән мұғалімі Балабекова Клара Тилабековна
Сабақ жоспары 10 сынып
|
Сынып |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Заманауи селекция әдістері |
|
|
Жалпы мақсаты |
Оқушыларға заманауи селекция әдістерінің мағынасын түсіндіріп, будандастырудың жолдарын айтып, түсіндіріп және бурыннан таныс мәліметті жаңа мәліметпен ұштастыру, дағдыларын дамыту, дамыта отырып тазалыққа тәрбиелеу |
|
|
Негізгі идея |
Оқушылардың заманауи селекция әдістерін, будандастыру білімдерін қалыптастыру |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Жануарлар мен өсімдіктерді будандастыруда 2 түрлі жолын меңгерді, берілген ақпаратты сыни тұрғыда бағалай алды |
|
|
Әдістер |
Миға шабуыл. Кластер, ассосация, сәйкестендіру тесті |
|
|
Қолданылатын көрнекіліктер: |
Оқулық, интербелсенді тақта, плакат, стекер |
|
|
Сабақ барысы |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекет |
|
І. Ұйымдастыру |
1. Сәлемдесу 2. Шаттық шеңберінде тілек айтқызу 3. Топқа бөлу 4. Оқу құралдарын тексеру |
1. Мұғаліммен амандасады. 2. Топқа бөліну 3. Оқу құралдарын түгелдеу |
|
ІІ. Миға шабуыл |
Үй тапсырмасын деңгейлеп сұрау. С-деңгей; 1) Селекция сөзінің мағынасы 2) Селекция қандай ғылым саласы? 3) Іріктеме, қолтұқым, штамм дегеніміз не? В-деңгей; 1) Селекцияның бастапқы кезеңі дегеніміз не? 2) Мақсатсыз сұрыптау 3) Үй жануарларының шығу тегі мен орталықтарын атау. А-деңгей: 1) Мәдени өсімдіктердің шығу орталықтары 2) Вавиловтың дүниежүзі экспедиция ұйымдастыру мақсаты не? 3) Жануарларды қолға үйретудің биологиялық мәні неде? |
Оқушылар берілген үй тапсырмасын, сұрақтарға деңгейлеп жауап берді. |
|
ІІІ. Жаңа сабақ |
§33. Заманауи селекцияның әдістері Будандастырудың 2 жолы бар.
Туыстық будандастыру Туыстық емес
Инбридинг Аутбридинг
Туыстық жақын- Тіршілік қабілеті жоға- дығы бар, бір ірік- ры, қолайсыз жағдайда теме ішіндегі төзімді, өнімділігі мол дараларды шығару жаңа іріктеме алу. Мақсатқа сай әдістемелік сұрыптау
Жаппай сұрыптау Жеке сұрыптау |
Жаңа сабақты үйден дайындалып келуіне байланысты толықтырып отырады |
|
ІV. Мәтінді тану |
1-топ. Ассосация картасы Тапсырма |
|
|
Орталық атауы |
|
Топ болып жұмыс жүргізу |
|
Оңтүстік Азия |
|
|
|
Шығыс Азия |
|
|
|
Оңтүстік-Батыс Азия |
|
|
|
Жерорта теңізі орталығы |
|
|
|
Абиссиния |
|
|
|
Орталық Америка |
|
|
|
Оңтүстік Америка |
|
|
|
|
2-топ. Кластер толтыру |
|
|
Туыстық будандастыру (инбридинг) |
|
|
|
Туыстық емес будандастыру (аутбридинг) |
|
|
|
Әріден будандастыру |
|
|
|
|
3-топ. Сәйкестендіру тесті |
|
|
V. Бекіту VІ. Бағалау |
Кері байланыс: сұрақ-жауап
Жинаған ұпай сандары бойынша жиынтық бағасын журналға қою. |
Берілген сұрақтарға жауап беру |
|
VІІ. Үйге тапсырма VІІІ. Рефлексия Не сәтті өтті: Не сәтсіз өтті: Нені дамыта алар едініз? |
Заманауи селекцияның әдістерін оқу. Келесі тақырыпқа дайындалып келу. Селекция әдістерін төрт түрін білді, аутбридинг, инбридинг не екенін білдік Жеке сұрыптау әдісін өздігінен тозаңданатын өсімдіктерді таңдап алуда қателесті. Келешекте будандастыру әдісін дамытар едім. |
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













