Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы
Сафуан Шаймерденов атындағы қалалық классикалық гимназия
Биология пән мұғалімі Балабекова Клара Тилабековна
8 сынып ағылшынша биология Қысқа мерзімді жоспар
|
Subject: Biology Пән: Биология Chapter 1.0 Cell biology Бөлім 1.0 Жасушалық биология |
Topic: Сell structure and types Тақырыбы: Жасушаның құрылымы мен түрлері |
|||||||||||||||
|
Date: Күні: |
Teacher s name: Мұғалімнің аты- жөні: |
|||||||||||||||
|
Grade: 8 Сынып: 8 |
Number present: Қатысқаны: |
absent: қатыспағаны: |
||||||||||||||
|
The aim of the lesson Мақсаты |
is that learners will be able to distinguish the cell structure and types |
|||||||||||||||
|
Lesson objectives Сабақ мақсаты |
To know new terminology on topic cell structure and types To make a dialogue |
|||||||||||||||
|
Language objective Тілдік мақсат |
To use new terminology during the lesson Cell membrane- жасуша мембранасы Cell wall-жасуша қабықшасы Eukaryotic cell-эукариотты жасуша |
|||||||||||||||
|
Previous learning Алдыңғы білім |
preface |
|||||||||||||||
|
Planned timings Уақыты |
Planned activities Жоспарланған іс-әрекет |
Resources Ресурстар |
||||||||||||||
|
Start Басы 5 min Main Part Негізгі бөлім 30 min End Соңы 5 min |
Greeting -Hello, everybody! How are you? I think you are ready for our lesson. Let s start new lesson! Warm-up activity Learners look at the photos of animals. Суреттерді қарау және сұрақтарға жауап беру
Tell me their names in order of how many cells they have. Start with the animal that has the most cells. Олардың аттарын жасушалар санына қарай атаңыз. көп жасушалары бар жануардан бастаңыз. Work in group with posters(Топтық жұмыс)
Work in pairs( Жұптық жұмыс) Matching of terms Терминдерді сәйкестендіріңдер
Keys: 1.с 2d 3f 4a 5e 6b Learners will be distributed stickers and they need to write 7 new words they have learned Оқушыларға стикерлер таратылады және оларға жазу керек бүгінгі өтілген сабақтағы 7 жаңа сөздерді . Естеріне қалған сөздерді
|
Warm-up pictures
Poster,pictures
Handout tasks
stickers |
||||||||||||||
|
Assessment Бағалау |
Speaking Peer assessment Әңгімелесу Бағалау |
|
||||||||||||||
|
Homework Үйге тапсырма |
Learn by heart the terms Терминдерді жаттау |
presentation |
||||||||||||||
|
Reflection Рефлексия |
-How was the lesson? Was it clear? Бүгінгі сабақтан не түйдіңдер |
|
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
8 сынып Жасушаның құрылымы мен түрлері ағылшынша биология
8 сынып Жасушаның құрылымы мен түрлері ағылшынша биология
Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы
Сафуан Шаймерденов атындағы қалалық классикалық гимназия
Биология пән мұғалімі Балабекова Клара Тилабековна
8 сынып ағылшынша биология Қысқа мерзімді жоспар
|
Subject: Biology Пән: Биология Chapter 1.0 Cell biology Бөлім 1.0 Жасушалық биология |
Topic: Сell structure and types Тақырыбы: Жасушаның құрылымы мен түрлері |
|||||||||||||||
|
Date: Күні: |
Teacher s name: Мұғалімнің аты- жөні: |
|||||||||||||||
|
Grade: 8 Сынып: 8 |
Number present: Қатысқаны: |
absent: қатыспағаны: |
||||||||||||||
|
The aim of the lesson Мақсаты |
is that learners will be able to distinguish the cell structure and types |
|||||||||||||||
|
Lesson objectives Сабақ мақсаты |
To know new terminology on topic cell structure and types To make a dialogue |
|||||||||||||||
|
Language objective Тілдік мақсат |
To use new terminology during the lesson Cell membrane- жасуша мембранасы Cell wall-жасуша қабықшасы Eukaryotic cell-эукариотты жасуша |
|||||||||||||||
|
Previous learning Алдыңғы білім |
preface |
|||||||||||||||
|
Planned timings Уақыты |
Planned activities Жоспарланған іс-әрекет |
Resources Ресурстар |
||||||||||||||
|
Start Басы 5 min Main Part Негізгі бөлім 30 min End Соңы 5 min |
Greeting -Hello, everybody! How are you? I think you are ready for our lesson. Let s start new lesson! Warm-up activity Learners look at the photos of animals. Суреттерді қарау және сұрақтарға жауап беру
Tell me their names in order of how many cells they have. Start with the animal that has the most cells. Олардың аттарын жасушалар санына қарай атаңыз. көп жасушалары бар жануардан бастаңыз. Work in group with posters(Топтық жұмыс)
Work in pairs( Жұптық жұмыс) Matching of terms Терминдерді сәйкестендіріңдер
Keys: 1.с 2d 3f 4a 5e 6b Learners will be distributed stickers and they need to write 7 new words they have learned Оқушыларға стикерлер таратылады және оларға жазу керек бүгінгі өтілген сабақтағы 7 жаңа сөздерді . Естеріне қалған сөздерді
|
Warm-up pictures
Poster,pictures
Handout tasks
stickers |
||||||||||||||
|
Assessment Бағалау |
Speaking Peer assessment Әңгімелесу Бағалау |
|
||||||||||||||
|
Homework Үйге тапсырма |
Learn by heart the terms Терминдерді жаттау |
presentation |
||||||||||||||
|
Reflection Рефлексия |
-How was the lesson? Was it clear? Бүгінгі сабақтан не түйдіңдер |
|
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














