7 сынып

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сабақ жоспары Заттардың тасымалдануының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті үшін маңызы.7 сынып
сабақ жоспары Заттардың тасымалдануының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті үшін маңызы.7 сынып
7 сынып
|
Сабақтың тақырыбы: |
Заттардың тасымалдануының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті үшін маңызы. Заттапрдың тасымалдануына қатысатын тірі ағзалардың мүшелері мен мүшелер жүйесі |
|||||||
|
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.3.1-тірі ағзалардағы қоректік заттардың тасымалының маңызын түсіндіру; 7.1.3.2- өсімдіктерде заттардың тасымалын қамтамасыз ететін мүшелерді танып білу |
|||||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Заттардың тасымалдануының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті үшін маңызы жайлы түсіндіреді Көптеген оқушылар: Заттапрдың тасымалдануына қатысатын тірі ағзалардың мүшелері мен мүшелер жүйесі салыстырады Кейбір оқушылар: Тірі ағзалардағы қоректік заттардың тасымалының маңызын және өсімдіктерде заттардың тасымалын қамтамасыз ететін мүшелерді сипаттайды |
|||||||
|
Бағалау критерийлері |
Тірі организмдердегі қоректік заттардың тасымалының маңызын сипаттау – ОМ: 1.Жануарлар мен өсімідктерде заттар тасымалында қандай мүшелер қатысатынын біледі; 2.Тірі организмдерде заттар тасымалының маңызын біледі; 3.Тірі организмдерде қандай заттар тасымалданатын біледі. Өсімдіктерде заттардың тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу – ОМ: 1.Өсімдіктерде заттар тасымалына қатысатын мүшелерді дұрыс анықтайды; 2.Сабақ пен тамырдың заттар тасымалындағы ролін анықтайды; 3.Заттар тасымалына қатысатын тамыр мен сабақтың құрылымдарын дұрыс анықтайды және олардың атауларын жазады. |
|||||||
|
Тілдік мақсат |
Пәндік лексика және терминология: флоэма, ксилема, камбий, энтодерма, перицикл, цилиндр Оқытудың тілдік мақсаттары: заттардың тасымалдануының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті үшін маңызын, заттапрдың тасымалдануына қатысатын тірі ағзалардың мүшелері мен мүшелер жүйесін, анықтау үшін жұмыс істеу арқылы айтылым, тыңдалым және жазылым дағдылары жүзеге асады Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: ● заттардың тасымалдануы жайлы атайаласызба? ● өсімдіктерде заттардың тасымалын қамтамасыз ететін мүшелер жайлы білесізбе? ●қоректік заттар жайлы айталасызба? |
|||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ынтымақтастық - топтық және жұптық жұмыс арқылы жұмысты үйлестіру. .Оқушыларды сын тұрғысынан ойлай отырып, қарым-қатынас, ынтымақтастық, шығармашылық жауапкершілік, мейрімділікке, достық, қамқорлық көрсету құндылықтарына баулу. |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Физикамен, бұл жерде осмостық қысым, диффузия, заттардың тасымал, тамыр қысымы қарастырылады. Химиямен, көмірқышқыл газы мен суды, органикалық заттардың тасымал контекстінде қарастырылады. |
|||||||
|
Алдынғы бөлім |
7.4.1.4- минералды тыңайтқыштардағы азот, калий және фосфордың өсімдіктер үшін маңызын танып білу |
|||||||
|
Сабақ барысы. |
ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы (4 мин) |
Ұйымдастыру. Амандасу
Сабақтың мақсаты және бағалау критерийімен |
Слаидтан |
||||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут 7 минут +8 минут 10 минут + 1 минут |
1.тапсырма Бейнефильмді 1.Өсімдіктердің заттарды тасымалына қатысатын мүшелері,; 2.Жануарлардың мүшелері, тасмалына қатысатын. Дескрипторлар: 1. Өсімдіктерде заттар тасымалына қатысатын мүшелерді дұрыс анықтай алады; 2. Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді дұрыс анықтай алады; 2.тапсырма Топпен жұмыс ауызша жұмыс 1топ Жануарлар организміндегі заттар тасымалының маңызы 2 топ Өсімдіктер организміндегі заттар тасымалының маңызы 3 топ Жануарлар ағзасындағы тасымалданатын заттар 4 топ Өсімдік ағзасындағы тасымалданатын заттар Критерий: тірі ағзалардағы қоректік заттардың тасымалының маңызын түсіндіреді. Тасымалдайтын заттарды атайды. Дискриптор. - тірі ағзалардағы қоректік заттардың тасымалының маңызын және заттарын салыстырады 3 тапсырма «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі 1 жұп Жануарлар және өсімдіктер жасушалары үшін қажет заттарды атаңдар. Оларды не үшін тасымалдау керек? 2жұп Елді мекен, мемлекет, тірі ағзаларға тасымалдау жүйесі керек пе? Жауаптарыңды мысалдармен дәлелдеңдер. 3 жұп Жануарлардағы заттар тасымалын атаңдар. Олардың қандай мүшесі, бөліктері және жүйелері қатысатынын талдаңдар. 4жұп Өсімдіктерде заттар тасымалын атаңдар. Олардың қандай мүшесі, бөліктері және жүйелері қатысатынын талдаңдар. 5 жұп Өсімдік ағзасына түсетін заттар қалай өзгереді? Олар қандай мүшелер мен органоидтер арқылы ағзадан шығарылады? 6 жұп Жануар ағзасына түсетін заттар қалай өзгереді? Олар қандай мүшелер мен жүйелер арқылы ағзадан шығарылады? 7 жұп Тірі организмдер үшін заттардың тасымалының маңызын айтыңдар. 8 жұп Өсімдіктерде заттарды тасымалдайтын мүшелерді ата. 9 жұп Жануарларда заттарды тасымалдайтын мүшелерді ата. |
Бейнефильм |
||||||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
4 тапсырма «Өсімдіктердегі су мен ондағы еріген заттардың таралуы атты зерттеу» видеосын қарау. тағамдық бояғыш, суы бар өлшеуіш стақан, ақ бақытгүлі (хризантемы) 5тапсырма «Қос жазба күнделігі» әдісі Критерий: тірі ағзалардағы қоректік заттардың тасымалының маңызын түсіндіреді. Дискриптор. - тірі ағзалардағы қоректік заттардың тасымалының маңызын салыстырады
|
https://www.youtube.com/watch?v=Lrw5Snfl0SI
|
||||||
|
Сабақтың рефлексиясы.
|
Мақсатқа жеттік пе |
|||||||
|
Үй тапсырмасын беру |
Параграф 16 модель жасау тасымалдау мүшелеріне |
|||||||
|
|
|
|||||||

шағым қалдыра аласыз













